quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
RV is denk ik wat te hoog gegrepen voor Dyon.
Weten we al wie het nu wel is?
Ik zei toch: Schraal.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.quote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Je zus gelukkig nog wel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Het is Dyon, Dion van Baal heeft geen fbquote:Op zondag 1 december 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Dion heeft opeens wel veel fb bezoekers.
Stiekem van dyon via DM gekregenquote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen fb meer, doe eens een plaatje van die chick.
Die ziet er niet echt verlegen uit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stiekem van dyon via DM gekregen![]()
[ afbeelding ]
Precies wat hij nodig heeft!quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Daar is hij veel te schattig voor johquote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Het is wel rustig aan de kant van Dyon.
Hij zou toch niet haar nu al aan palen zijn hè?
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij valt op nerdsquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
Die nerds ding is trouwens lief bedoeld...quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet irl. Hm, wat zou dat over mij zeggen..
quote:Op zondag 1 december 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
We waren niet aan het daten. Ik kan prima met sociale situaties omgaan, maar juist het stapje verder vind ik lastig.
En ja fox, ik vond het stiekem wel een compliment.
wie noem jij een nerdquote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt op nerds![]()
Jongens, er is nog hoop voor ons![]()
Ik ben even zoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |