Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Ik kom niet in veel schokkende topics... dus dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze uit nieuwsgierigheid dyons posthistorie lezen. Of dat nu een goed idee is, weet ik niet.
Ik vind hem beter dan ik had verwachtquote:
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook samen FMT'en?
Doen Njos en Waaghals ook.
quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tja, wat anders?
Je blijft een vuile homo.
Ga je daarom graag via de achterdeur naar binnen toe?quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Hier niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef picodealion het volgende:
Nee, daar zou ik eens wat werk van moeten maken. Maar ik ben een beetje verlegen.
Ik ben vooral verlegen bij de dames.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Buiten toch ook niet? Is mij nooit zo opgevallen in elk geval...
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje wasquote:
Ik klamp me altijd vast aan het idee dat er meiden zijn die dat beregeil vinden.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben vooral verlegen bij de dames.
Jij doet alles wat een vagina heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
Dan ken je me nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij doet alles wat een vagina heeft.
Ik las als pico een meisje was.quote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet
Daarna een sorry-edit? Wat lief![]()
Ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 1 december 2013 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een schrale troost: Ik zal je doen als ik een meisje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |