staat die op sitedeals?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik volgende week mijn domeinnaam voor ¤ 1250,- verkocht heb dan pomp ik dat ook in coins. Is in principe gratis geld, vooral omdat ik die destijds voor ¤ 3,- gekocht heb.
Ik ook, maar dat kon nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wtf ik was een nieuwe aan het openen
Ik had de lapoquote:
Huh wat welke? Koopmijvooreenbitcoin.nl?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik volgende week mijn domeinnaam voor ¤ 1250,- verkocht heb dan pomp ik dat ook in coins. Is in principe gratis geld, vooral omdat ik die destijds voor ¤ 3,- gekocht heb.
Stond. Sedo had mij gemaild dat iemand interesse had. Hij wou hem voor $ 500 kopen. Ik zei $ 2000, hij ¤ 1000,-, dus ik maar weer ¤ 1250,- en dan is die gelijk van hem.quote:
Is niet BTC gerelateerd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Huh wat welke? Koopmijvooreenbitcoin.nl?
Kijk naar de PI van mn postquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Arrogant![]()
Ik wilde erop reageren.
Nee nu is het uit tussen ons.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kijk naar de PI van mn post
quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor 48 een stuk weg? wat betekent dat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zo ik ga maar slapen. LTC mogen voor 48 een stuk weg. Ben benieuwd
48 p/squote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor 48 en stuk weg? wat betekent dat...
quote:
$48 per stuk, daar verkoopt hij ze.voorquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor 48 een stuk weg? wat betekent dat...
Reken maar, vannacht gaat er weer een sell op 44 zelfs. Afgelopen nacht haalde het bar weinig uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
$48 per stuk, daar verkoopt hij ze.voor
Slapen snachtsquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik zou bijna mn wekker om 04:00 ofzo zetten om nog even te kijken wat de koersen dan zijn.
Hoezo verslaafd
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef roislecxe het volgende:
Het rood overheerst trouwens nog steeds op LTC![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef lf2 het volgende:
trolbox
smile: Yahoo begins accepting NMC next week
kitkat: smile, your sister started accepting nmc yesterday
Je deed het hardopquote:
Met slechts 12 ppc is het een verdomd lange zit voor ik kan rentenieren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Niet nodig ook met PPC in je binnenzak
ziet er goed uit jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gekheid. Hij doet het echt goed voorlopig die PPC.
Whoah. Sick!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=346134.0
walgelijke mining setup, echt walgelijk
TBCquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wil LTC verkopen op 0.0455 BTC maar tbc doet het te goed en ltc te slecht.
Heuy daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:06 schreef roislecxe het volgende:
Wat ik in het vorige topic vroeg toen het net sloot, er is geen site à la wisdom voor andere coins he?
Vind dat een hele prettige manier van koersen bijhouden i.t.t. de F5 knop doodduwen op BTC-e.
En de grafieken mogen ook wel beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heuy daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ook idioot dat er geen fatsoenlijke autorefreshdingest is op BTC-e.
En de snelheid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En de grafieken mogen ook wel beter.
Ik gebruik mozilla firefox en in de tabjes zie ik automatisch een pijltje omhoog en een pijltje omlaag (afhankelijk van stijging of daling) met de waarde van de coin die ik op btc-e heb aangeklikt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:06 schreef roislecxe het volgende:
Wat ik in het vorige topic vroeg toen het net sloot, er is geen site à la wisdom voor andere coins he?
Vind dat een hele prettige manier van koersen bijhouden i.t.t. de F5 knop doodduwen op BTC-e.
Das wel handig denk. Ik zie alleen zo'n pijltje in het tabblad dat openstaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik gebruik mozilla firefox en in de tabjes zie ik automatisch een pijltje omhoog en een pijltje omlaag (afhankelijk van stijging of daling) met de waarde van de coin die ik op btc-e heb aangeklikt.
Cryptsy is op zich ook erg sloom. Als ik op dit moment een programmeur zou zijn, en programmeur vrienden zou hebben, dan zou ik de ultieme exchange bouwen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En de snelheid.
Kortom. Het is allemaal klote in 2013.
Nee tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef Scorpie het volgende:
LTC uitgestapt. Die dip naar beneden ziet iedereen wel aankomen met het weekend zo voor de deur.
Gaatie niet redden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee toch![]()
43 moetie halen dat kreng.
De jongens van Bitonic en BTCnext zijn bezig met het opzetten van een exchange, ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cryptsy is op zich ook erg sloom. Als ik op dit moment een programmeur zou zijn, en programmeur vrienden zou hebben, dan zou ik de ultieme exchange bouwen.
op eigen gevoel af blijven gaan, op lange termijn gaat ie het reddenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met een boel geduld?
Heb er +/- 60% inzitten.
Dat denk ik ook nog steeds, al is het dieptepunt op dieptepunt op dieptepunt...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op eigen gevoel af blijven gaan, op lange termijn gaat ie het redden
Wat een onzin, een week geleden waren ze nog 7/8 dollar per stuk. Je kan ook overdrijven met verwachtingen hequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nog steeds, al is het dieptepunt op dieptepunt op dieptepunt...
Nouja, ingestapt bij 43, nu 33.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat een onzin, een week geleden waren ze nog 7/8 dollar per stuk. Je kan ook overdrijven met verwachtingen heDat hij in de 40 zat betekent niet meteen dat het een slechte week was. Van 7 naar 40 en stabiel rond de 30-34 in 1 week tijd. Het is kut als je laat ben ingestapt maar ltc heeft zeker geen dieptepunt nu
haha leuk spel he!quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja, ingestapt bij 43, nu 33.
Ben begonnen toen ie op 11 stond, dus mocht ik nu cashen, heb ik over the long run nog winst. Maar ik vertik het
9x verkocht, en ingekocht voor minder. maar toch. Niet leuk
Als jij slaapt klimtie naar 43, daar staat mijn verkooporderquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha leuk spel he!
heb nu voor 2000 dollar een buy order staan voor litecoins als ze 29 dollar aantikken wanneer ik slaap
ik gun het jequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als jij slaapt klimtie naar 43, daar staat mijn verkooporder
BTCquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef roislecxe het volgende:
BTC stijgt naar recordhoogtes ondertussen.
Ik was te bang in te stappen net boven de 1000 toen ik keek daarstraks.quote:
$1221 al op MtGox en $1227 in China.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:34 schreef roislecxe het volgende:
Kijk em gaan dan, BTC op 1100 zometeen.
Hoop hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LTC gaat nog wel flink stijgen. Het is een kwestie van tijd. Hij blijft maar rond de 35 hangen. Hij breekt zo dadelijk echt wel door, net zoals de BTC.
Sommige mensen willen gewoon met hun epeen spelen, wat moet je anders met al die miljoenen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt zoveel geëtterd met walls van miljoenen
Aan mij geven ofzo... of de helft, of een kwart... allemaal goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon met hun epeen spelen, wat moet je anders met al die miljoenen..
Ja, erg vervelend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt zoveel geëtterd met walls van miljoenen
nog maar 200$ te gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Volgende top voor BTC is zicht, altijd mooi als ik er niet inzit.
Jamaar je liegtquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je even een goed gevoel
1x op zijn twitter gekeken voor een of andere pump. Dus ik investeren. Ging ie niet door, hij kan me wat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:05 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als we fontas moeten geloven gaan we eerst naar de 1400$ en dan pas terug naar 1100$..
Fontas gelovenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1x op zijn twitter gekeken voor een of andere pump. Dus ik investeren. Ging ie niet door, hij kan me wat.
Daar was ik na 1x ook achter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fontas geloven
Kun je net zo goed naar de trollbox luisteren.
Dan vraag ik me toch af waarom nu niet dan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)tc_support_once_gox/
Laat ze maar es opschieten voor de handel naar 12 zakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)tc_support_once_gox/
Lees de comments.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom nu niet dan..
Ik snap het gedrag van vele coins niet echt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik steek niks in nmc, ik snap geen reet van het gedrag van die coin
Ik natuurlijk ook niet echt, maar NMC kan ik echt niks zinnigs over zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap het gedrag van vele coins niet echt.
Zeker is dat handig. Ben ik meestal gelijk thuis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Toch wel handig dat jij in Breda woont.
Is dat je vriendin?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gebeurde er maar iets met die jankLTC.
Nee, ik denk dat het gewoon stabiliseren is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij wordt die LTC bewust laag gehouden.
Ik denk ook het eerste. Elke keer zon muur van coins waar ie niet over kan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het gewoon stabiliseren is.
Bierquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef KoninginMaxima het volgende:
Nee, het wordt tijd dat roislecxe mij onder het genot van wat bier eens alles gaat vertellen over dat handelen, want ik begrijp er echt helemaal niks van.
Aangezien ik ook in Breda woon is 1+1=2
![]()
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bier![]()
Maar ik hou me vanavond in, moet morgenavond weer...
En mij kun je vinden in de vulling over het algemeen
Mijn vriendin maakt mij dan gewoon dood. Klaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.
Jamaar jij bent een watje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:44 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Mijn vriendin maakt mij dan gewoon dood. Klaar.
2 bij 2?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn vriendin nog niet.
Nee, je vriendin zit hier onder mijn bureau.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:53 schreef roislecxe het volgende:
Mijn vriendin had 'meidenavondje' en hangt ergens met nog 5 geiten in de stad
Oja kan ook, had haar wel gezegd dat ze met geld moest thuiskomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:53 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Nee, je vriendin zit hier onder mijn bureau.
Ze krijgt straks 1 quarkcoin meequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja kan ook, had haar wel gezegd dat ze met geld moest thuiskomen.
Nee ik wil alleen spul op BTC-e.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:56 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Ze krijgt straks 1 quarkcoin mee
Waarom denk je dat het topic volgespamd wordt met rotzooiquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Jeetje gebeurt echt geen reet op het moment. Saai
Doe dat maar eens, das ook niks. Hier niks of daar niks, dat maakt ook weinig uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nou ik ga Pauw en Witteman terug kijken
quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ff aan mn pa en ma 10 mln vragen
Krijg maar 8. Tegenvaller... dan maar wachten tot het uit zichzelf opkrabbelt.quote:
Komt vanzelf wel goed. Twijfelde zelf om een sell order op 50 te zetten, maar wie weet is die morgen vandaag meer waard wanneer ik wakker word.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Krijg maar 8. Tegenvaller... dan maar wachten tot het uit zichzelf opkrabbelt.
Mijn sell order staat al 40 uur op 43.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel goed. Twijfelde zelf om een sell order op 50 te zetten, maar wie weet is die morgen meer waard wanneer ik wakker word.
Lol. Daar komt die sowieso nog overheen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn sell order staat al 40 uur op 43.
Ja maar wanneer... kan nog best een week duren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Daar komt die sowieso nog overheen.
Nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 04:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar wanneer... kan nog best een week duren.
Ik was in slaap gevallen, werd wakker en hij schiet ineens omhoog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heb ik zoveel keer gehoord
Roep maar als het zover is
Ja niks. Hoef je niet voor wakker te blijvenquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou net gaan slapen voordat ik weer in slaap val, alleen gaat hij nu ineens mooi omhoog. Eventjes kijken wat er gaat gebeuren.
Hou je vast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja niks. Hoef je niet voor wakker te blijven
Pas op ,zometeen tikt ie de 36,1 aan, om vervolgens naar 32 te zakken.quote:
Dan sell ik wanneer de daling ingaat. Sell high, buy low.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas op ,zometeen tikt ie de 36,1 aan, om vervolgens naar 32 te zakken.
Netjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles net al verkocht op 36.4 Als die stijgt heb ik pech. Wel winst gepakt.
Zoals je ziet ook netjes op tijd. De daling is ingezet lijkt het. Alle kleine beetjes helpen ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Maar ook bar weinig vertrouwen dus
Ik zit erin op 43 gvd
Mijn stijl ook , voortijdig uitstappen, lekker laat inkopen. Beetje lelijk als het van 48 naar 43 daalt, net doet of het stijgt, en dan keldertquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals je ziet ook netjes op tijd. De daling is ingezet lijkt het. Alle kleine beetjes helpen ook.
Komt wel goed man, komt goed.
Hoeveel heb je er dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn stijl ook , voortijdig uitstappen, lekker laat inkopen. Beetje lelijk als het van 48 naar 43 daalt, net doet of het stijgt, en dan keldert
Maar ik heb de tijd. Gelukkig is het 'maar' 60% dat ik erin heb zitten.
Ja niet zoveel, maar zat er voor 80 euro in zoiets. Wil geen 62 cashen.quote:
Gewoon lekker laten staan en met die 40% die je nog hebt een beetje traden om eventueel verlies op te pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja niet zoveel, maar zat er voor 80 euro in zoiets. Wil geen 62 cashen.Zoiets staat het als ik nu zou uitbetalen.
Doe ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten staan en met die 40% die je nog hebt een beetje traden om eventueel verlies op te pakken.
Beter is morgenvroeg mn order netjes verwerkt, ongeacht of ie daarnog tot 100 stijgt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ik heb ingekocht op 38. Het gaat te hard om niet in te kopen.
Daar gaatie dan weer...quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ik heb ingekocht op 38. Het gaat te hard om niet in te kopen.
Ja, what the fuck.quote:
Elke groene kaars wordt gevolgd door een dikke lelijke rode... Ik ga ook slapen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, what the fuck.Heb een sell order op 40 en 50 staan. Ik ga maar slapen want dit schiet niet op.
Lol.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Elke groene kaars wordt gevolgd door een dikke lelijke rode... Ik ga ook slapen...
Winst op PPC is inmiddels ook alweer verdampt
Kijk je niet gewoon verkeerd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:47 schreef nickname89 het volgende:
Waarom vinden er gaan transacties plaats op bter.com ? Ik zie ee nbied van 0.00075 en een laat van 0.0007 en toch vind er gee ntransactie plaats ?
Dit krijg ik:quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:06 schreef nickname89 het volgende:
kijk maar bij qrk .. staan vele orders boven de laat prijs
quote:Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷ά»¤ÖУ¬Çë²»Òª×ß¿ª£¬ºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Klopt, was gisteren bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:47 schreef nickname89 het volgende:
Waarom vinden er gaan transacties plaats op bter.com ? Ik zie ee nbied van 0.00075 en een laat van 0.0007 en toch vind er gee ntransactie plaats ?
Op naar de 30quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jeez megacoin is ff boven de 2,30 $ gestegen. belachelijk
ik heb van allebei een shitloadquote:
Kijk ze gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik heb van allebei een shitloadik wil aan de ene kant verkopen, aan de andere kant denk ik dat ze nog wel ff stijgen...moeilijk
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor mij is het hold tight and enjoy the ride..
ik koop helemaal nix meer, heb vorige week genoeg gekocht. wachten is net zo lucratiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kijk ze gaanjammer dat ik niet meer op die 2 sites wil komen (als je erop komt
)
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkocht
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef StephanL het volgende:
Bter of cryptsy? Wat werkt het snelst en meest handige?
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.
Lol als je met grote volume bent ingestapt zou ik er zo zijn uitgestaptquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekocht
Ja gelukkig is hij nu snelquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.
True story.
Hij kan idd sneller, maar ik had het over deposits.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hij nu snel
Net weer erop geweest ongelofelijk lijkt wel alsof je op 56k modem zit te surfen.
Gierig om servers bij te halen.
Zo weer omlaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
peercointje weer op de weg terug naar boven
Waarom ga je naar bter dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, overgemaakt en bter.com ligt eruit. Tjonge jonge.
Cryptsy? Tja had al een account bij bterquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom ga je naar bter dan?
Die andere werkt prima nu. Maar goed, kijk maar.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cryptsy? Tja had al een account bij bter
Hij is weer online, ikzelf wacht met investeren totdat ik wdc/mec op een fatsoenlijke site kan halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷ά»¤ÖУ¬Çë²»Òª×ß¿ª£¬ºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytradenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef knep het volgende:
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytraden.
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Ach ja, je moet wat in zo'n topicquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.
Achteraf kun je altijd je gelijk halen. Ik ben gisteren vrij hoog uitgestapt uit LTC en ik heb beperkt weer ingekocht voor ik ging pitten. Ik denk dat ik een aardige keuze gemaakt heb. Ik heb er niet alles uitgehaald, maar de uitstapkoers was nog altijd 10 % hoger dan de huidige koers, en de instap was 20 % lager dan de huidige koers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!
Tuurlijk doe ik dat dikke troll heb helemaal geen geld in BTC mang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.
Als je dat zo ziet verwacht je dat MegaCoin ook een keer naar BTC komt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat NMC sowieso verslaan
http://coinmarketcap.com/
quote:
Dat is juist fijn, lekker laag inkopen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Stomme paniekverkopers
PPC werd gisteren anders ook flink geboost. Conclusies trekken uit dat lijstje kunj e niet echtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat NMC sowieso verslaan
http://coinmarketcap.com/
staat al een tijdje op 5,8 dollarcent zie ik. volgende week 10 cent aantikken denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef brombeer_ het volgende:
Wat is er aan de hand met die quark coin? Trollbox staat er vol mee.
Net m'n verlies genomen op de ppc, aangezien ze niets doen. Ltc daarin tegen die gaat nu lekker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:12 schreef robin007bond het volgende:
Echt mensen, mark my words. PPC gaat het helemaal worden de komende dagen.
Als je gewoon naar de market caps kijkt kun je haast alleen maar inzien dat PPC ondergewaardeerd is.
PPC stijgt mooi stabiel. Komt wel goed vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Net m'n verlies genomen op de ppc, aangezien ze niets doen. Ltc daarin tegen die gaat nu lekker.
Ja, maar dat was inderdaad even een boost omdat die net op de markt kwam. Dan heb je dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
PPC werd gisteren anders ook flink geboost. Conclusies trekken uit dat lijstje kunj e niet echt
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritantquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
staat al een tijdje op 5,8 dollarcent zie ik. volgende week 10 cent aantikken denk ik
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PPC stijgt mooi stabiel. Komt wel goed vandaag.
[..]
Ja, maar dat was inderdaad even een boost omdat die net op de markt kwam. Dan heb je dat.
Ja, oké. Dat is waar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bij
gewoon eenmalig 20 of 30 duizend quarks aanschaffen en dan nooit meer op die site komen. tegen de tijd dat ze op btc-e komen kan je zachtjesaan gaan cashen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritant
Idd, andere sites zijn echt inferieur. Ik heb zojuist al m'n nmc verkocht voor dik verlies om maar weg te zijn bij bter.com. Heb er alleen nog maar wat quarks op staan voor een langere periode.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritant
Dat heb ik gedaan haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef litecoin het volgende:
[..]
Dat is juist fijn, lekker laag inkopen!
Juist!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan haha.
Op naar de 100$
Die was mooi. Ik was net bezig en ik zag m. Laag inkopen en meteen een minuut later er weer uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bij
Hij komt er wel hoor, net de $10 dollar voorbij gegaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Koers van NMC valt me wat tegen; had gisteravond een verkooporder opgezet tegen een koers van 0,012 BTC, maar de kaap van 0,01 BTC is nog niet genomen. Zou ik nú verkopen, zou ik circa 20-35% winst maken (klein bedrag in mijn geval), maar ik heb liever wat meer rendement.
Ah ja, ik zie het. Staarde me blind op de koers NMC/BTC, maar de stijging hiervan is 'onderdrukt' lijkt het door een stijgende Bitcoin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij komt er wel hoor, net de $10 dollar voorbij gegaan
Hij is bijna alweer 38quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef QuadrupleU het volgende:
NMC of PPC? ben dadelijk paar uur weg
Als ik terugkom ga ik ervan uit dat ik LTC gewoon weer redelijk laag kan inkopen, zo rond de 38 hopelijk
Die blijft hangen, en als ik nu BTC haal (ze zijn vrij laag nu) kan ik alleen winst makenquote:
Denk dat die LTC wel weer richting de 30-34 gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:39 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Die blijft hangen, en als ik nu BTC haal (ze zijn vrij laag nu) kan ik alleen winst maken
Het slimste is als je een tijdje niet op de site kunt gaan de meest stabiele munt zoeken atm
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef .PRISM het volgende:
Sell your wife! Buy LTC for moon ride to $250!
In het weekend blijft meestal alles hangen, denk dat LTC met BTC de stabiele munten worden maar nu wil ik veel liever een munt die flink stijgt en waarmee goed te daytraden is. Dus BTC mag even 50 dollar stijgen en dan kan ik lekker PPC inslaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat die LTC wel weer richting de 30-34 gaat.
Ikzelf gok op PPC, tot nu toe vrij stabiel en verwacht omdat het nu de 3e munt is die in de loop van volgende week de waarde van NMC overneemt.
Maargoed, uiteindelijk blijft het altijd een gok
cryptsyquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Sosa het volgende:
Is er geen andere, betere site waar je QRK kan kopen dan bter?
Haha, die heb ik gelukkig niet. Maar wat zou een kinderniertje opbrengen? Alles voor de coins he!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je man is ook bezig op de trollbox?
Ohw fuk ja. Ik zit de hele tijd in die linker kolom te kijken voor de markets maar dies heul niet compleetquote:
wat betaal je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een quarkcoin wallet zodat iemand wat voor mij kan kopen en doorsturen
Je moet iets invullen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Robuustheid het volgende:
Als ik wil inloggen op BTC-E, krijg ik een pop-up "Invalid e-mail" als ik op 'login' klik.
Zonder dat ik iets invul of wat
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef nikao het volgende:
Het 'spel' wordt een stuk gecompliceerder maar ook leuker met al die altcoins
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.
Ik zie het al.quote:
Eigenlijk is het gewoon een gokspel natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:31 schreef nikao het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemen
je hebt 10.000 euro over?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:33 schreef Sosa het volgende:
wie wil er 15 BTC tegen een leuk prijsje verkopen dan
iets meer om te investeren jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |