Zeker is dat handig. Ben ik meestal gelijk thuis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Toch wel handig dat jij in Breda woont.
Is dat je vriendin?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gebeurde er maar iets met die jankLTC.
Nee, ik denk dat het gewoon stabiliseren is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij wordt die LTC bewust laag gehouden.
Ik denk ook het eerste. Elke keer zon muur van coins waar ie niet over kan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het gewoon stabiliseren is.
Bierquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef KoninginMaxima het volgende:
Nee, het wordt tijd dat roislecxe mij onder het genot van wat bier eens alles gaat vertellen over dat handelen, want ik begrijp er echt helemaal niks van.
Aangezien ik ook in Breda woon is 1+1=2
![]()
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bier![]()
Maar ik hou me vanavond in, moet morgenavond weer...
En mij kun je vinden in de vulling over het algemeen
Mijn vriendin maakt mij dan gewoon dood. Klaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gister, of eergisternacht was wel helemaal gek... zat om half 8 's ochtends strontlazarus op de bank terwijl mn vriendin uit bed kwam om te gaan werken, kan echt niet.
Jamaar jij bent een watje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:44 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Mijn vriendin maakt mij dan gewoon dood. Klaar.
2 bij 2?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:48 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn vriendin nog niet.
Nee, je vriendin zit hier onder mijn bureau.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:53 schreef roislecxe het volgende:
Mijn vriendin had 'meidenavondje' en hangt ergens met nog 5 geiten in de stad
Oja kan ook, had haar wel gezegd dat ze met geld moest thuiskomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:53 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Nee, je vriendin zit hier onder mijn bureau.
Ze krijgt straks 1 quarkcoin meequote:Op zaterdag 30 november 2013 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja kan ook, had haar wel gezegd dat ze met geld moest thuiskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |