quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cryptsy? Tja had al een account bij bter
Hij is weer online, ikzelf wacht met investeren totdat ik wdc/mec op een fatsoenlijke site kan halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷ά»¤ÖУ¬Çë²»Òª×ß¿ª£¬ºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytradenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef knep het volgende:
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytraden.
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Ach ja, je moet wat in zo'n topicquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.
Achteraf kun je altijd je gelijk halen. Ik ben gisteren vrij hoog uitgestapt uit LTC en ik heb beperkt weer ingekocht voor ik ging pitten. Ik denk dat ik een aardige keuze gemaakt heb. Ik heb er niet alles uitgehaald, maar de uitstapkoers was nog altijd 10 % hoger dan de huidige koers, en de instap was 20 % lager dan de huidige koers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!
Tuurlijk doe ik dat dikke troll heb helemaal geen geld in BTC mang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.
Als je dat zo ziet verwacht je dat MegaCoin ook een keer naar BTC komt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat NMC sowieso verslaan
http://coinmarketcap.com/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |