Op naar de 30quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jeez megacoin is ff boven de 2,30 $ gestegen. belachelijk
ik heb van allebei een shitloadquote:
Kijk ze gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik heb van allebei een shitloadik wil aan de ene kant verkopen, aan de andere kant denk ik dat ze nog wel ff stijgen...moeilijk
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor mij is het hold tight and enjoy the ride..
ik koop helemaal nix meer, heb vorige week genoeg gekocht. wachten is net zo lucratiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kijk ze gaanjammer dat ik niet meer op die 2 sites wil komen (als je erop komt
)
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkocht
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef StephanL het volgende:
Bter of cryptsy? Wat werkt het snelst en meest handige?
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.
Lol als je met grote volume bent ingestapt zou ik er zo zijn uitgestaptquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekocht
Ja gelukkig is hij nu snelquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.
True story.
Hij kan idd sneller, maar ik had het over deposits.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hij nu snel
Net weer erop geweest ongelofelijk lijkt wel alsof je op 56k modem zit te surfen.
Gierig om servers bij te halen.
Zo weer omlaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
peercointje weer op de weg terug naar boven
Waarom ga je naar bter dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, overgemaakt en bter.com ligt eruit. Tjonge jonge.
Cryptsy? Tja had al een account bij bterquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom ga je naar bter dan?
Die andere werkt prima nu. Maar goed, kijk maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |