Op naar de 30quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
jeez megacoin is ff boven de 2,30 $ gestegen. belachelijk
ik heb van allebei een shitloadquote:
Kijk ze gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik heb van allebei een shitloadik wil aan de ene kant verkopen, aan de andere kant denk ik dat ze nog wel ff stijgen...moeilijk
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor mij is het hold tight and enjoy the ride..
ik koop helemaal nix meer, heb vorige week genoeg gekocht. wachten is net zo lucratiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kijk ze gaanjammer dat ik niet meer op die 2 sites wil komen (als je erop komt
)
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja als ze strax litecoin achterna gaan kan je je voor de kop slaan dat ze voor enkele euros hebt verkocht
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekochtquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk dat megacoin ltc achterna gaat...
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef StephanL het volgende:
Bter of cryptsy? Wat werkt het snelst en meest handige?
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Allebei extreem slecht. Traag en nog trager om geld er te krijgen of eraf te halen.
Lol als je met grote volume bent ingestapt zou ik er zo zijn uitgestaptquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar een tientje zie ik ze wel worden. kep ze voor tussen de 6ct en 30ct p/s gekocht
Ja gelukkig is hij nu snelquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar. Cryptsy had serverproblemen. Gisteren stond m'n geld er in 15 minuten bij.
True story.
Hij kan idd sneller, maar ik had het over deposits.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hij nu snel
Net weer erop geweest ongelofelijk lijkt wel alsof je op 56k modem zit te surfen.
Gierig om servers bij te halen.
Zo weer omlaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
peercointje weer op de weg terug naar boven
Waarom ga je naar bter dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, overgemaakt en bter.com ligt eruit. Tjonge jonge.
Cryptsy? Tja had al een account bij bterquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom ga je naar bter dan?
Die andere werkt prima nu. Maar goed, kijk maar.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cryptsy? Tja had al een account bij bter
Hij is weer online, ikzelf wacht met investeren totdat ik wdc/mec op een fatsoenlijke site kan halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷ά»¤ÖУ¬Çë²»Òª×ß¿ª£¬ºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytradenquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Hahaha en wat zei ik gister over de LTC. Dat alles weer snel goed komt en richting ATH gaat.
Stomme paniekverkopers
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef knep het volgende:
Idd, net m'n LTC toch gewoon met winst verkocht, nu kan ik tenminste weer daytraden.
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja want LTC staat op 36$ ipv 27$ gisteren.
Ach ja, je moet wat in zo'n topicquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je net bullseye hebt getroffen.
Achteraf kun je altijd je gelijk halen. Ik ben gisteren vrij hoog uitgestapt uit LTC en ik heb beperkt weer ingekocht voor ik ging pitten. Ik denk dat ik een aardige keuze gemaakt heb. Ik heb er niet alles uitgehaald, maar de uitstapkoers was nog altijd 10 % hoger dan de huidige koers, en de instap was 20 % lager dan de huidige koers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te vroeg opgegeven. Ik zei het!
Tuurlijk doe ik dat dikke troll heb helemaal geen geld in BTC mang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Jij lult al sowieso onzin met je hoeveelheden.
Als je dat zo ziet verwacht je dat MegaCoin ook een keer naar BTC komt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat NMC sowieso verslaan
http://coinmarketcap.com/
quote:
Dat is juist fijn, lekker laag inkopen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:34 schreef flesjewater88 het volgende:
Stomme paniekverkopers
PPC werd gisteren anders ook flink geboost. Conclusies trekken uit dat lijstje kunj e niet echtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat NMC sowieso verslaan
http://coinmarketcap.com/
staat al een tijdje op 5,8 dollarcent zie ik. volgende week 10 cent aantikken denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:06 schreef brombeer_ het volgende:
Wat is er aan de hand met die quark coin? Trollbox staat er vol mee.
Net m'n verlies genomen op de ppc, aangezien ze niets doen. Ltc daarin tegen die gaat nu lekker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:12 schreef robin007bond het volgende:
Echt mensen, mark my words. PPC gaat het helemaal worden de komende dagen.
Als je gewoon naar de market caps kijkt kun je haast alleen maar inzien dat PPC ondergewaardeerd is.
PPC stijgt mooi stabiel. Komt wel goed vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Net m'n verlies genomen op de ppc, aangezien ze niets doen. Ltc daarin tegen die gaat nu lekker.
Ja, maar dat was inderdaad even een boost omdat die net op de markt kwam. Dan heb je dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
PPC werd gisteren anders ook flink geboost. Conclusies trekken uit dat lijstje kunj e niet echt
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritantquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
staat al een tijdje op 5,8 dollarcent zie ik. volgende week 10 cent aantikken denk ik
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PPC stijgt mooi stabiel. Komt wel goed vandaag.
[..]
Ja, maar dat was inderdaad even een boost omdat die net op de markt kwam. Dan heb je dat.
Ja, oké. Dat is waar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bij
gewoon eenmalig 20 of 30 duizend quarks aanschaffen en dan nooit meer op die site komen. tegen de tijd dat ze op btc-e komen kan je zachtjesaan gaan cashen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritant
Idd, andere sites zijn echt inferieur. Ik heb zojuist al m'n nmc verkocht voor dik verlies om maar weg te zijn bij bter.com. Heb er alleen nog maar wat quarks op staan voor een langere periode.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had toch graag gezien dat die op btc-e kwam. Ga niet op andere sites lopen traden, vind ik bloedirritant
Dat heb ik gedaan haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:15 schreef litecoin het volgende:
[..]
Dat is juist fijn, lekker laag inkopen!
Juist!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:21 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan haha.
Op naar de 100$
Die was mooi. Ik was net bezig en ik zag m. Laag inkopen en meteen een minuut later er weer uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
ppc was al op de markt, er kwam alleen een usd tab bij
Hij komt er wel hoor, net de $10 dollar voorbij gegaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Koers van NMC valt me wat tegen; had gisteravond een verkooporder opgezet tegen een koers van 0,012 BTC, maar de kaap van 0,01 BTC is nog niet genomen. Zou ik nú verkopen, zou ik circa 20-35% winst maken (klein bedrag in mijn geval), maar ik heb liever wat meer rendement.
Ah ja, ik zie het. Staarde me blind op de koers NMC/BTC, maar de stijging hiervan is 'onderdrukt' lijkt het door een stijgende Bitcoin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij komt er wel hoor, net de $10 dollar voorbij gegaan
Hij is bijna alweer 38quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef QuadrupleU het volgende:
NMC of PPC? ben dadelijk paar uur weg
Als ik terugkom ga ik ervan uit dat ik LTC gewoon weer redelijk laag kan inkopen, zo rond de 38 hopelijk
Die blijft hangen, en als ik nu BTC haal (ze zijn vrij laag nu) kan ik alleen winst makenquote:
Denk dat die LTC wel weer richting de 30-34 gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:39 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Die blijft hangen, en als ik nu BTC haal (ze zijn vrij laag nu) kan ik alleen winst maken
Het slimste is als je een tijdje niet op de site kunt gaan de meest stabiele munt zoeken atm
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef .PRISM het volgende:
Sell your wife! Buy LTC for moon ride to $250!
In het weekend blijft meestal alles hangen, denk dat LTC met BTC de stabiele munten worden maar nu wil ik veel liever een munt die flink stijgt en waarmee goed te daytraden is. Dus BTC mag even 50 dollar stijgen en dan kan ik lekker PPC inslaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat die LTC wel weer richting de 30-34 gaat.
Ikzelf gok op PPC, tot nu toe vrij stabiel en verwacht omdat het nu de 3e munt is die in de loop van volgende week de waarde van NMC overneemt.
Maargoed, uiteindelijk blijft het altijd een gok
cryptsyquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Sosa het volgende:
Is er geen andere, betere site waar je QRK kan kopen dan bter?
Haha, die heb ik gelukkig niet. Maar wat zou een kinderniertje opbrengen? Alles voor de coins he!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je man is ook bezig op de trollbox?
Ohw fuk ja. Ik zit de hele tijd in die linker kolom te kijken voor de markets maar dies heul niet compleetquote:
wat betaal je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een quarkcoin wallet zodat iemand wat voor mij kan kopen en doorsturen
Je moet iets invullen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Robuustheid het volgende:
Als ik wil inloggen op BTC-E, krijg ik een pop-up "Invalid e-mail" als ik op 'login' klik.
Zonder dat ik iets invul of wat
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef nikao het volgende:
Het 'spel' wordt een stuk gecompliceerder maar ook leuker met al die altcoins
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.
Ik zie het al.quote:
Eigenlijk is het gewoon een gokspel natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:31 schreef nikao het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemen
je hebt 10.000 euro over?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:33 schreef Sosa het volgende:
wie wil er 15 BTC tegen een leuk prijsje verkopen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |