quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef .PRISM het volgende:
Sell your wife! Buy LTC for moon ride to $250!
In het weekend blijft meestal alles hangen, denk dat LTC met BTC de stabiele munten worden maar nu wil ik veel liever een munt die flink stijgt en waarmee goed te daytraden is. Dus BTC mag even 50 dollar stijgen en dan kan ik lekker PPC inslaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat die LTC wel weer richting de 30-34 gaat.
Ikzelf gok op PPC, tot nu toe vrij stabiel en verwacht omdat het nu de 3e munt is die in de loop van volgende week de waarde van NMC overneemt.
Maargoed, uiteindelijk blijft het altijd een gok
cryptsyquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Sosa het volgende:
Is er geen andere, betere site waar je QRK kan kopen dan bter?
Haha, die heb ik gelukkig niet. Maar wat zou een kinderniertje opbrengen? Alles voor de coins he!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je man is ook bezig op de trollbox?
Ohw fuk ja. Ik zit de hele tijd in die linker kolom te kijken voor de markets maar dies heul niet compleetquote:
wat betaal je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een quarkcoin wallet zodat iemand wat voor mij kan kopen en doorsturen
Je moet iets invullen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Robuustheid het volgende:
Als ik wil inloggen op BTC-E, krijg ik een pop-up "Invalid e-mail" als ik op 'login' klik.
Zonder dat ik iets invul of wat
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef nikao het volgende:
Het 'spel' wordt een stuk gecompliceerder maar ook leuker met al die altcoins
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, op het moment heeft het denk ik ook weinig zin om te speculeren met de Bitcoin, behalve dan aankopen. De koers van de altcoins is vooral gebaseerd op emotie en momentopnamen. Dus dat is ook wat leuker om mee te spelem.
Ik zie het al.quote:
Eigenlijk is het gewoon een gokspel natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:31 schreef nikao het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat is dan inderdaad wel echt 'spelen'.. waar je bitcoin nog speculeren of investeren kan noemen
je hebt 10.000 euro over?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:33 schreef Sosa het volgende:
wie wil er 15 BTC tegen een leuk prijsje verkopen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |