Zoals je ziet ook netjes op tijd. De daling is ingezet lijkt het. Alle kleine beetjes helpen ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Maar ook bar weinig vertrouwen dus
Ik zit erin op 43 gvd
Mijn stijl ook , voortijdig uitstappen, lekker laat inkopen. Beetje lelijk als het van 48 naar 43 daalt, net doet of het stijgt, en dan keldertquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals je ziet ook netjes op tijd. De daling is ingezet lijkt het. Alle kleine beetjes helpen ook.
Komt wel goed man, komt goed.
Hoeveel heb je er dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn stijl ook , voortijdig uitstappen, lekker laat inkopen. Beetje lelijk als het van 48 naar 43 daalt, net doet of het stijgt, en dan keldert
Maar ik heb de tijd. Gelukkig is het 'maar' 60% dat ik erin heb zitten.
Ja niet zoveel, maar zat er voor 80 euro in zoiets. Wil geen 62 cashen.quote:
Gewoon lekker laten staan en met die 40% die je nog hebt een beetje traden om eventueel verlies op te pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 05:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja niet zoveel, maar zat er voor 80 euro in zoiets. Wil geen 62 cashen.Zoiets staat het als ik nu zou uitbetalen.
Doe ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten staan en met die 40% die je nog hebt een beetje traden om eventueel verlies op te pakken.
Beter is morgenvroeg mn order netjes verwerkt, ongeacht of ie daarnog tot 100 stijgt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ik heb ingekocht op 38. Het gaat te hard om niet in te kopen.
Daar gaatie dan weer...quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ik heb ingekocht op 38. Het gaat te hard om niet in te kopen.
Ja, what the fuck.quote:
Elke groene kaars wordt gevolgd door een dikke lelijke rode... Ik ga ook slapen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, what the fuck.Heb een sell order op 40 en 50 staan. Ik ga maar slapen want dit schiet niet op.
Lol.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Elke groene kaars wordt gevolgd door een dikke lelijke rode... Ik ga ook slapen...
Winst op PPC is inmiddels ook alweer verdampt
Kijk je niet gewoon verkeerd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:47 schreef nickname89 het volgende:
Waarom vinden er gaan transacties plaats op bter.com ? Ik zie ee nbied van 0.00075 en een laat van 0.0007 en toch vind er gee ntransactie plaats ?
Dit krijg ik:quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:06 schreef nickname89 het volgende:
kijk maar bij qrk .. staan vele orders boven de laat prijs
quote:Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷ά»¤ÖУ¬Çë²»Òª×ß¿ª£¬ºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Klopt, was gisteren bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 06:47 schreef nickname89 het volgende:
Waarom vinden er gaan transacties plaats op bter.com ? Ik zie ee nbied van 0.00075 en een laat van 0.0007 en toch vind er gee ntransactie plaats ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |