Hoop hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LTC gaat nog wel flink stijgen. Het is een kwestie van tijd. Hij blijft maar rond de 35 hangen. Hij breekt zo dadelijk echt wel door, net zoals de BTC.
Sommige mensen willen gewoon met hun epeen spelen, wat moet je anders met al die miljoenen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt zoveel geėtterd met walls van miljoenen
Aan mij geven ofzo... of de helft, of een kwart... allemaal goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:47 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon met hun epeen spelen, wat moet je anders met al die miljoenen..
Ja, erg vervelend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:42 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt zoveel geėtterd met walls van miljoenen
nog maar 200$ te gaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:01 schreef roislecxe het volgende:
Volgende top voor BTC is zicht, altijd mooi als ik er niet inzit.
Jamaar je liegtquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je even een goed gevoel
1x op zijn twitter gekeken voor een of andere pump. Dus ik investeren. Ging ie niet door, hij kan me wat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:05 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als we fontas moeten geloven gaan we eerst naar de 1400$ en dan pas terug naar 1100$..
Fontas gelovenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1x op zijn twitter gekeken voor een of andere pump. Dus ik investeren. Ging ie niet door, hij kan me wat.
Daar was ik na 1x ook achter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fontas geloven
Kun je net zo goed naar de trollbox luisteren.
Dan vraag ik me toch af waarom nu niet dan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)tc_support_once_gox/
Laat ze maar es opschieten voor de handel naar 12 zakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)tc_support_once_gox/
Lees de comments.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:18 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom nu niet dan..
Ik snap het gedrag van vele coins niet echt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik steek niks in nmc, ik snap geen reet van het gedrag van die coin
Ik natuurlijk ook niet echt, maar NMC kan ik echt niks zinnigs over zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap het gedrag van vele coins niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |