quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik wel. Wacht alleen op bitonic wallet order. Dan gelijk naar btc-e.
Gastquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef xTraFresh het volgende:
Wacht met het kopen van LTC. Mensen in de VS zullen straks wakker worden en massaal gaan verkopen om inkopen te doen voor kerst. Pas dan, laat in de avond, als het op zijn laagst is, moet je kopen. Na het weekend zal het zwaar stijgen. Mark my words.
Daarnaast is het al half 11 geweest in centraal Amerika :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
GastWat is dit voor een trollboxwijsheid
die mensen hebben uren nodig om uit bed te stappen. ze zijn zo zwaar...quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Daarnaast is het al half 11 geweest in centraal Amerika :p
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:35 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
die mensen hebben uren nodig om uit bed te stappen. ze zijn zo zwaar...
klopt, dit is het begin van alle coins. ze zullen allemaal op een gegeven moment ver hoger liggen dan nu, al kan het nog maanden/jaren duren.quote:
De VS begint vanaf 13:00 met wakker wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef xTraFresh het volgende:
Wacht met het kopen van LTC. Mensen in de VS zullen straks wakker worden en massaal gaan verkopen om inkopen te doen voor kerst. Pas dan, laat in de avond, als het op zijn laagst is, moet je kopen. Na het weekend zal het zwaar stijgen. Mark my words.
twitter:fontase twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 17:11:04BTC looks to test 1400+ before retracement to 1100's. np reageer retweet
Er zijn al sinds gisterenavond problemen, is pas 30 keer langsgekomen in dit topic.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde btc zetten op cryptsy maar na 8 confirms nog steeds pending?
Kut website bij iedereen zelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde btc zetten op cryptsy maar na 8 confirms nog steeds pending?
Ah overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zijn al sinds gisterenavond problemen, is pas 30 keer langsgekomen in dit topic.
Waar praat je toch over, man.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Scorpie het volgende:
LTC ben ik maar uitgestapt, was een verdrietig afscheid.
Dit. En doordat het zo'n enorme markt is het onvermijdelijk dat meer sites het gaan aanbieden (MtGox, BTC China, Coinbase) en zo wordt de sneeuwbal steeds groter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sommige mensen denken echt dat een munt als de LTC ineens uitsterft en zal stoppen met voortbestaan. LTC heeft zowat een market cap van $1 miljard. Dat is niet niks.
Serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Scorpie het volgende:
LTC ben ik maar uitgestapt, was een verdrietig afscheid.
twitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 16:58:23Deposit issues persist we hope to have it resolved ASAP thank you for being patient reageer retweet
Geen dank. Maar ik ben dan ook niet geduldig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
twitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 16:58:23Deposit issues persist we hope to have it resolved ASAP thank you for being patient reageer retweet
Koop wel weer in tegen die tijd, maandag ochtend hoop ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus?
Dit trekt aankomende week gewoon bij. Die coin verdwijnt niet.
Denk je niet dat ie weer gaat stijgen dan ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
5 BTC verlies genomen op mijn LTC inleg.
Jawel, maar pas maandag of dinsdag na een nog grotere correctie. In de tussentijd maar even daytraden en het verlies proberen goed te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Denk je niet dat ie weer gaat stijgen dan ?
Holy shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
5 BTC verlies genomen op mijn LTC inleg.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, ik heb meta ridley zojuist zowaar verslagen
Ja, $ 5500,-.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik verdrietig ben
Waarom stap je dan ook uit pannekoek..quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik verdrietig ben
Voorlopig geen beweging, ja naar beneden, ga dit weekend wel bijtrekkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom stap je dan ook uit pannekoek..
Was tijdens de kinderschoenen van litecoin.quote:
Ach, op het dieptepunt kun je ze dan altijd weer bijkopen. Hopelijk maak je je verlies nog een beetje goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voorlopig geen beweging, ja naar beneden, ga dit weekend wel bijtrekken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Lang nagedacht over je username zeker?
quote:
Denk alleen dat deze keer de dip iets langer gaat duren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Net alweer een halve BTC terugverdiend met FTCquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, op het dieptepunt kun je ze dan altijd weer bijkopen. Hopelijk maak je je verlies nog een beetje goed.
Waar? Op Cryptsy blijft hij gelijkquote:
Wanneer je producten hebt op cryptsy dan zie je hoeveel btc het ongeveer is. Dat groeide net weer. .07btc zag ik niet. Op een inleg van 20 euro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:26 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Waar? Op Cryptsy blijft hij gelijk
Een exchange die niet altijd beschikbaar isquote:Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷Éý¼¶ÖУ¬40·ÖÖÓÒÔºóºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
2.5 hr tot btc-e nieuws. Ben benieuwd...
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef QuadrupleU het volgende:
LTC goedkoop!!
Heb weer 100 euro BTC tegoed dus 50/50 LTC kopen en andere helft wachten tot 21:00??
'Als het worldcoin is en bter nog steeds niet withdrawt word ik boos'
Ik ook, hoeveel jij ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
GODVERDOMME NEEquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
[..]
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.
Op BTC-E?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik wil voor dat nieuws nog wat megacoin en worldcoin hebben gekocht maar cryptsy werkt niet mee![]()
Als er al wat in te stappen valt..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik neem aan dat wanneer BTC-E het nieuws aankondigt het mogelijk is om gelijk in de nieuwe munt te stappen?
Zouden mensen niet gelijk inkopen dan, zodra die beschikbaar is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als er al wat in te stappen valt..
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adresquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef QuadrupleU het volgende:
2 dingen, scorpie heb jij dat van fund ww al opgelost?
En 2, het lijkt mij dat een nieuwe munt ontzettend stijgt maar dat dat alleen komt door de hype en daarna dus daalt tot een normale norm voor een nieuwe munt.
Is dit het geval? (dus vroeg inkopen en niet te lang wachten met verkopen)
Ohja ben 3 uur weggeweest, hoe zit het met LTC
Is dit een crash die weer stijgt binnen 2 dagen of heeft hij heftigere breuken?
Dus gewoon dertig keer proberen, thanks manquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adres
Volgens mij is de bodem in zicht.quote:
Er hoeft ook helemaal geen munt bij te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of er al direct een munt is om in te stappen. Of dat het toch een dikke hoax is geweest.
transactiekosten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef firecow het volgende:
Probeer 1btc over te maken naar mijn BTC-e account alleen ik kreeg de heletijd een error met "there is not enough funds in this wallet to send 1 BTC"
Rustigquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef pimpel1985 het volgende:
Zit niet zo te zeiken man over die LTC
Trekt vanzelf wel weer recht op termijn
Ik twijfel om in te stappen weer ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij is de bodem in zicht.
Ik had een paar dagen geleden verkocht op .03, dacht dat de piek bereikt was, heb nu opnieuw ingekocht op hetzelfde bedrag, LiteCoin forever!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:55 schreef doo. het volgende:
[..]
Dit, geen panic sell. Geef die LTC wat tijd.
Die gasten zijn wel lekker bezig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef gelly het volgende:
Bitonic verwacht kennelijk een feestje, de voorraad is helemaal groen met 200 Bitcoins.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Tja kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Litecoin is mijns inziens echt een pure bubble. Met Bitcoin kun je nog producten kopen, maar je kan haast niets met Litecoins kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.html
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n artikel op tweakers komt, gaan mensen het nog geloven ook..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Het artikel geeft gewoon weer wat die vent van BitPay zegt. En het is natuurlijk wel logisch dat hij dit roept. Z'n business is niet gebaat bij concurrentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een faal artikel.
Daarnaast is bitcoin in 2009 geintroduceerd en litecoin in 2011.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.
Misschien op minder gebieden dan je denkt, althans na het lezen van http://www.reddit.com/r/B(...)a_litecoin_advocate/ heb ik m'n mening wel wat bijgesteld over Litecoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een faal artikel.
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Dit gaat over cryptsy hequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Dit gaat over cryptsyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Keert bter alweer uit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Een deposit systeem in een paar uur tijd programmeren, seems legit.
Naast alle tegenargumenten die al genoemd zijn, maakt het me nog niet veel uit. Gaat mij momenteel om de daghandel,niet om het langetermijnrendement. Anders had ik mijn LTC nu gewoon een paar weken laten slapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
32 voor nu ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Bodem van LTC lijkt bereikt. (voor nu)
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te dubben om 31 ltc in te wisselen voor 1 btc. Wat denken jullie.
Scripie hier en daar plakken, als je het maar veilig met 10 condooms om je vinger doet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Jep. Thanks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
21:00 nieuwe coins op btc-e, bedoel je dat?
Bitcoin-api is mooi, kan je snel wat mee in elkaar prakken hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Alleen de factor waarmee ltc winst maakt de afgelopen tijd is wel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaan.
quote:
Wat zijn protoshares? Heb al wel gezocht, maar de site van hunzelf was down en verder weinig uitgebreide verhalen gevonden. Weet nog niet eens of het een coin of afgeleide shares / investment oid is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Protoshares weer down.. Worldcoin 8 Megacoin 7
neequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef probeer het volgende:
[..]ok, leuk
Dénken jullie dat hij nog verder omlaag gaat ..?
Kan, maar ik had verkocht op .03, nu weer teruggekocht op 0.03, want de potentie is schijnbaar veel hoger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef probeer het volgende:
[..]ok, leuk
Dénken jullie dat hij nog verder omlaag gaat ..?
Er zijn nog zat mensen met een baard, waar hebbie t overquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Toch doet deze tijd mij een beetje aan dit denken. hebben jullie dat nooit?
[ afbeelding ]
Eerder de internetbubble.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Toch doet deze tijd mij een beetje aan dit denken. hebben jullie dat nooit?
[ afbeelding ]
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Het is te hopen dat LTC en NMC gigantisch gaan terugkomen.. Ik heb namelijk zo goed als alles daarin zitten...
FTC en XPM dan wel profit gemaakt, maar helaas zat hier het kleinste gedeelte in
Zo'n uitspraak van een grote speler is funest lijkt me voor de koers van andere coins dan de Bitcoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Naast alle tegenargumenten die al genoemd zijn, maakt het me nog niet veel uit. Gaat mij momenteel om de daghandel,niet om het langetermijnrendement. Anders had ik mijn LTC nu gewoon een paar weken laten slapen.
BTC inkopen op bittonic, verschepen naar BTC-E, daar exchangen tegen LTC. Als je het goed timet, heb je nog LTC winst ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef ColeJ het volgende:
Bij wie kan ik LTC kopen? Liefst ABN Amro
Je mag mijn 50 ltc kopen voor 45 USDquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef ColeJ het volgende:
Bij wie kan ik LTC kopen? Liefst ABN Amro
In totaal ??quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je mag mijn 50 ltc kopen voor 45 USD
Deal
Moet je maar durven, als het doorschiet ben je de sjaak. Wacht ik liever even een bodem af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef doo. het volgende:
[..]
Ook een prima prijs. Volgens mij ben ik precies bij het dieptepunt (van de dag) ingestapt.
Mijn order op 0.0301 BTC / LTC werd gevuld, volgens mij heb ik vandaag gewonnen, tot nu toequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef doo. het volgende:
[..]
Ook een prima prijs. Volgens mij ben ik precies bij het dieptepunt (van de dag) ingestapt.
Ach... als je alles weet......quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
en ik dacht nog dat het een koopje was![]()
![]()
![]()
Jij niet alleen.... Maak je niet druk... Juist door dit krijg ik vertrouwen in LTC. Zo te zien veert het altijd weer omhoog wat betekent dat het best stabiel nog is... Niet vergeten hoeveel het zondag nog wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
ik heb 20 LTC liggen die ik met me stomme kop op 40 heb gekocht omdat ik dacht dat ze de nacht zouden stijgen.....
Te snel verkochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef mike-amersfoort het volgende:
Zo, 50 LTC gekocht @ 0.03, verkocht @ 0,036... zo snel heb ik nog nooit 200 euro verdiend.
Niet verkopen, stijgt wel weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
ik heb 20 LTC liggen die ik met me stomme kop op 40 heb gekocht omdat ik dacht dat ze de nacht zouden stijgen.....
Dit was mijn handel-stash, ik heb nog 50 LTC die ik vasthoud.quote:
alles stijgt, zelfs BBQcoinquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hele dag zowat niet mee kunnen lezen. Iemand een samenvatting voor me?
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gaat overal slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Kut met peren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
NMC juist doorgespoeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Dankquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brugquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brug
feather wat mij betreft de winnaar tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie het jaLTC naar z'n malle
Wut? :/quote:
Daar wordt zoveel gezegdquote:
Er komt nieuws over een coin, er is niet gezegd dat er een nieuwe komt. Alleen vermoedens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waar kan ik de announcement lezen over toevoeging nieuwe munt btc-e?
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef doo. het volgende:
Beetje leven in dit topic kan geen kwaad toch
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
Waarom je bent er juist goed inquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik stop gewoon met daytraden, wat een gekut.
Duurt heel lang voordat je je geld weer bij mtgox kan weghalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef lf2 het volgende:
Scorpio simpele vraag maar wrm verkopen mensen niet de bitcoins die ze op btc-e kopen niet gewoon op mtgox ?
Gelijk winst ?
Kwestie van veel mazzel is het vooral.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
probeerden ze gister ook. niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Pump n Dump team zegt NMC te willen pompen... Hoop het......
https://twitter.com/PumpNDumpTeam
hoog verkopen laag inkopen easy moneyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik snap dat daytraden ook niet, je moet elke x kosten betalen.
ja als het lukt is t leuk ja. ik zit meer voor de lange termijn, 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom je bent er juist goed in
Wha' happen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Daytraden is vooral interessant met de alt-coins. Bitcoins fluctueren niet zó erg dat je er echt noemenswaardige slaatjes uit kunt slaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Dit is denk slechts de twitter announcement, wacht maar tot ze zelf echt gaan pompen..quote:
Het probleem is dus dat iedereen dit doet. Als iedereen wat langer zou wachten zouden de profits stukken hoger zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef mike-amersfoort het volgende:
lol, NMC gekocht op 0.01037, verkocht op 0.01137... niet teveel risico, maar hij stond al best laag tov de rest van de dag, als dan 'pump' wordt genoemd, doet het altijd wel iets.
Alsof de mensen die zo;n twitter volgen ook maar genoeg vermogen hebben om de koers van deze munten te beinvloedenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Maxter8 het volgende:
Pump & Dump Together @PumpNDumpTeam 2m
Sell LTC, buy NMC.
En dan zelf ltc laag inkopen en nmc hoog weer dumpen.
Als je er zelf je broodje uit kunt slaan doe je dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Maxter8 het volgende:
Pump & Dump Together @PumpNDumpTeam 2m
Sell LTC, buy NMC.
En dan zelf ltc laag inkopen en nmc hoog weer dumpen.
Hij steeg erg rap $1quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof de mensen die zo;n twitter volgen ook maar genoeg vermogen hebben om de koers van deze munten te beinvloeden
Ja precies hele bedoeling natuurlijk van die gasten, en als je als follower het allemaal braaf opvolgd vis je zelf naast het net denk ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Yonder het volgende:
[..]
Als je er zelf je broodje uit kunt slaan doe je dat natuurlijk.
doe dat. misschien stijgt de prijs van mec dan boven de 1 $quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Megacoin en worldcoin inkopen
quote:
In het begin was er met de pumps nog best wel wat te verdienen, maar toen begonnen ze steeds eerder te verkopen en was het afgelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
Ja precies hele bedoeling natuurlijk van die gasten, en als je als follower het allemaal braaf opvolgd vis je zelf naast het net denk ik zo
Mijn geld staat er ook opquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Al een tijdje nu, lijkt erop dat ze de gok hebben genomen en gewoon 1k in eens gekocht hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
bitonic heeft trouwens meer dan 200 BTC in voorraad
Staan veel coins op die op andere exchanges (nog) niet te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en waarom is dat cryptsy interessant?
ha te laat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en waarom is dat cryptsy interessant?
77 confirmations en nog steeds pendingquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Als ik die verhalen lees van cryptsy en bter bedank ik.
Zal zo wel komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
77 confirmations en nog steeds pending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |