quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
Waarom je bent er juist goed inquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik stop gewoon met daytraden, wat een gekut.
Duurt heel lang voordat je je geld weer bij mtgox kan weghalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef lf2 het volgende:
Scorpio simpele vraag maar wrm verkopen mensen niet de bitcoins die ze op btc-e kopen niet gewoon op mtgox ?
Gelijk winst ?
Kwestie van veel mazzel is het vooral.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
probeerden ze gister ook. niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Pump n Dump team zegt NMC te willen pompen... Hoop het......
https://twitter.com/PumpNDumpTeam
hoog verkopen laag inkopen easy moneyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik snap dat daytraden ook niet, je moet elke x kosten betalen.
ja als het lukt is t leuk ja. ik zit meer voor de lange termijn, 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom je bent er juist goed in
Wha' happen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Daytraden is vooral interessant met de alt-coins. Bitcoins fluctueren niet zó erg dat je er echt noemenswaardige slaatjes uit kunt slaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Dit is denk slechts de twitter announcement, wacht maar tot ze zelf echt gaan pompen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |