Kwestie van veel mazzel is het vooral.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik stop gewoon met daytraden, wat een gekut.
probeerden ze gister ook. niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Pump n Dump team zegt NMC te willen pompen... Hoop het......
https://twitter.com/PumpNDumpTeam
hoog verkopen laag inkopen easy moneyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik snap dat daytraden ook niet, je moet elke x kosten betalen.
ja als het lukt is t leuk ja. ik zit meer voor de lange termijn, 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom je bent er juist goed in
Wha' happen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik stop gewoon met daytraden, wat een gekut.
Daytraden is vooral interessant met de alt-coins. Bitcoins fluctueren niet zó erg dat je er echt noemenswaardige slaatjes uit kunt slaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Zith het volgende:
[..]
hoog verkopen laag inkopen easy money
Dit is denk slechts de twitter announcement, wacht maar tot ze zelf echt gaan pompen..quote:
Het probleem is dus dat iedereen dit doet. Als iedereen wat langer zou wachten zouden de profits stukken hoger zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef mike-amersfoort het volgende:
lol, NMC gekocht op 0.01037, verkocht op 0.01137... niet teveel risico, maar hij stond al best laag tov de rest van de dag, als dan 'pump' wordt genoemd, doet het altijd wel iets.
Alsof de mensen die zo;n twitter volgen ook maar genoeg vermogen hebben om de koers van deze munten te beinvloedenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Maxter8 het volgende:
Pump & Dump Together @PumpNDumpTeam 2m
Sell LTC, buy NMC.
En dan zelf ltc laag inkopen en nmc hoog weer dumpen.
Als je er zelf je broodje uit kunt slaan doe je dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Maxter8 het volgende:
Pump & Dump Together @PumpNDumpTeam 2m
Sell LTC, buy NMC.
En dan zelf ltc laag inkopen en nmc hoog weer dumpen.
Hij steeg erg rap $1quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof de mensen die zo;n twitter volgen ook maar genoeg vermogen hebben om de koers van deze munten te beinvloeden
Ja precies hele bedoeling natuurlijk van die gasten, en als je als follower het allemaal braaf opvolgd vis je zelf naast het net denk ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Yonder het volgende:
[..]
Als je er zelf je broodje uit kunt slaan doe je dat natuurlijk.
doe dat. misschien stijgt de prijs van mec dan boven de 1 $quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Megacoin en worldcoin inkopen
quote:
In het begin was er met de pumps nog best wel wat te verdienen, maar toen begonnen ze steeds eerder te verkopen en was het afgelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
Ja precies hele bedoeling natuurlijk van die gasten, en als je als follower het allemaal braaf opvolgd vis je zelf naast het net denk ik zo
Mijn geld staat er ook opquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Al een tijdje nu, lijkt erop dat ze de gok hebben genomen en gewoon 1k in eens gekocht hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
bitonic heeft trouwens meer dan 200 BTC in voorraad
Staan veel coins op die op andere exchanges (nog) niet te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en waarom is dat cryptsy interessant?
ha te laat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en waarom is dat cryptsy interessant?
77 confirmations en nog steeds pendingquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Cryptsy werkt
Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Als ik die verhalen lees van cryptsy en bter bedank ik.
Zal zo wel komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
77 confirmations en nog steeds pending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |