Mijn order op 0.0301 BTC / LTC werd gevuld, volgens mij heb ik vandaag gewonnen, tot nu toequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef doo. het volgende:
[..]
Ook een prima prijs. Volgens mij ben ik precies bij het dieptepunt (van de dag) ingestapt.
Ach... als je alles weet......quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
en ik dacht nog dat het een koopje was![]()
![]()
![]()
Jij niet alleen.... Maak je niet druk... Juist door dit krijg ik vertrouwen in LTC. Zo te zien veert het altijd weer omhoog wat betekent dat het best stabiel nog is... Niet vergeten hoeveel het zondag nog wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
ik heb 20 LTC liggen die ik met me stomme kop op 40 heb gekocht omdat ik dacht dat ze de nacht zouden stijgen.....
Te snel verkochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef mike-amersfoort het volgende:
Zo, 50 LTC gekocht @ 0.03, verkocht @ 0,036... zo snel heb ik nog nooit 200 euro verdiend.
Niet verkopen, stijgt wel weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
ik heb 20 LTC liggen die ik met me stomme kop op 40 heb gekocht omdat ik dacht dat ze de nacht zouden stijgen.....
Dit was mijn handel-stash, ik heb nog 50 LTC die ik vasthoud.quote:
alles stijgt, zelfs BBQcoinquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hele dag zowat niet mee kunnen lezen. Iemand een samenvatting voor me?
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gaat overal slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Kut met peren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
NMC juist doorgespoeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Dankquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brugquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brug
feather wat mij betreft de winnaar tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie het jaLTC naar z'n malle
Wut? :/quote:
Daar wordt zoveel gezegdquote:
Er komt nieuws over een coin, er is niet gezegd dat er een nieuwe komt. Alleen vermoedens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waar kan ik de announcement lezen over toevoeging nieuwe munt btc-e?
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef doo. het volgende:
Beetje leven in dit topic kan geen kwaad toch
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
Waarom je bent er juist goed inquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik stop gewoon met daytraden, wat een gekut.
Duurt heel lang voordat je je geld weer bij mtgox kan weghalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef lf2 het volgende:
Scorpio simpele vraag maar wrm verkopen mensen niet de bitcoins die ze op btc-e kopen niet gewoon op mtgox ?
Gelijk winst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |