NMC juist doorgespoeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Dankquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC omlaag, winst op FTC, namecoin volgens mij niet zo veel gedaan, stukje lager.
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brugquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hele dag zowat niet mee kunnen lezen. Iemand een samenvatting voor me?
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:37 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Alles naar de klote, ipv die villa wordt het nu een kartonnen doos onder de brug
feather wat mij betreft de winnaar tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie het jaLTC naar z'n malle
Wut? :/quote:
Daar wordt zoveel gezegdquote:
Er komt nieuws over een coin, er is niet gezegd dat er een nieuwe komt. Alleen vermoedens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waar kan ik de announcement lezen over toevoeging nieuwe munt btc-e?
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef doo. het volgende:
Beetje leven in dit topic kan geen kwaad toch
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Las vanmiddag in trollbox dat als alians landen op aarde ze als eerst LTC gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |