GODVERDOMME NEEquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
[..]
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.
Op BTC-E?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik wil voor dat nieuws nog wat megacoin en worldcoin hebben gekocht maar cryptsy werkt niet mee![]()
Als er al wat in te stappen valt..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik neem aan dat wanneer BTC-E het nieuws aankondigt het mogelijk is om gelijk in de nieuwe munt te stappen?
Zouden mensen niet gelijk inkopen dan, zodra die beschikbaar is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als er al wat in te stappen valt..
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adresquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef QuadrupleU het volgende:
2 dingen, scorpie heb jij dat van fund ww al opgelost?
En 2, het lijkt mij dat een nieuwe munt ontzettend stijgt maar dat dat alleen komt door de hype en daarna dus daalt tot een normale norm voor een nieuwe munt.
Is dit het geval? (dus vroeg inkopen en niet te lang wachten met verkopen)
Ohja ben 3 uur weggeweest, hoe zit het met LTC
Is dit een crash die weer stijgt binnen 2 dagen of heeft hij heftigere breuken?
Dus gewoon dertig keer proberen, thanks manquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adres
Volgens mij is de bodem in zicht.quote:
Er hoeft ook helemaal geen munt bij te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of er al direct een munt is om in te stappen. Of dat het toch een dikke hoax is geweest.
transactiekosten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef firecow het volgende:
Probeer 1btc over te maken naar mijn BTC-e account alleen ik kreeg de heletijd een error met "there is not enough funds in this wallet to send 1 BTC"
Rustigquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef pimpel1985 het volgende:
Zit niet zo te zeiken man over die LTC
Trekt vanzelf wel weer recht op termijn
Ik twijfel om in te stappen weer ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij is de bodem in zicht.
Ik had een paar dagen geleden verkocht op .03, dacht dat de piek bereikt was, heb nu opnieuw ingekocht op hetzelfde bedrag, LiteCoin forever!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:55 schreef doo. het volgende:
[..]
Dit, geen panic sell. Geef die LTC wat tijd.
Die gasten zijn wel lekker bezig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef gelly het volgende:
Bitonic verwacht kennelijk een feestje, de voorraad is helemaal groen met 200 Bitcoins.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Tja kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Litecoin is mijns inziens echt een pure bubble. Met Bitcoin kun je nog producten kopen, maar je kan haast niets met Litecoins kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.html
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n artikel op tweakers komt, gaan mensen het nog geloven ook..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Het artikel geeft gewoon weer wat die vent van BitPay zegt. En het is natuurlijk wel logisch dat hij dit roept. Z'n business is niet gebaat bij concurrentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een faal artikel.
Daarnaast is bitcoin in 2009 geintroduceerd en litecoin in 2011.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.
Misschien op minder gebieden dan je denkt, althans na het lezen van http://www.reddit.com/r/B(...)a_litecoin_advocate/ heb ik m'n mening wel wat bijgesteld over Litecoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een faal artikel.
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Dit gaat over cryptsy hequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Dit gaat over cryptsyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Keert bter alweer uit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Een deposit systeem in een paar uur tijd programmeren, seems legit.
Naast alle tegenargumenten die al genoemd zijn, maakt het me nog niet veel uit. Gaat mij momenteel om de daghandel,niet om het langetermijnrendement. Anders had ik mijn LTC nu gewoon een paar weken laten slapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
32 voor nu ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Bodem van LTC lijkt bereikt. (voor nu)
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te dubben om 31 ltc in te wisselen voor 1 btc. Wat denken jullie.
Scripie hier en daar plakken, als je het maar veilig met 10 condooms om je vinger doet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Jep. Thanks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
21:00 nieuwe coins op btc-e, bedoel je dat?
Bitcoin-api is mooi, kan je snel wat mee in elkaar prakken hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Alleen de factor waarmee ltc winst maakt de afgelopen tijd is wel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaan.
quote:
Wat zijn protoshares? Heb al wel gezocht, maar de site van hunzelf was down en verder weinig uitgebreide verhalen gevonden. Weet nog niet eens of het een coin of afgeleide shares / investment oid is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Protoshares weer down.. Worldcoin 8 Megacoin 7
neequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef probeer het volgende:
[..]ok, leuk
Dénken jullie dat hij nog verder omlaag gaat ..?
Kan, maar ik had verkocht op .03, nu weer teruggekocht op 0.03, want de potentie is schijnbaar veel hoger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef probeer het volgende:
[..]ok, leuk
Dénken jullie dat hij nog verder omlaag gaat ..?
Er zijn nog zat mensen met een baard, waar hebbie t overquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Toch doet deze tijd mij een beetje aan dit denken. hebben jullie dat nooit?
[ afbeelding ]
Eerder de internetbubble.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Toch doet deze tijd mij een beetje aan dit denken. hebben jullie dat nooit?
[ afbeelding ]
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Het is te hopen dat LTC en NMC gigantisch gaan terugkomen.. Ik heb namelijk zo goed als alles daarin zitten...
FTC en XPM dan wel profit gemaakt, maar helaas zat hier het kleinste gedeelte in
Zo'n uitspraak van een grote speler is funest lijkt me voor de koers van andere coins dan de Bitcoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Naast alle tegenargumenten die al genoemd zijn, maakt het me nog niet veel uit. Gaat mij momenteel om de daghandel,niet om het langetermijnrendement. Anders had ik mijn LTC nu gewoon een paar weken laten slapen.
BTC inkopen op bittonic, verschepen naar BTC-E, daar exchangen tegen LTC. Als je het goed timet, heb je nog LTC winst ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef ColeJ het volgende:
Bij wie kan ik LTC kopen? Liefst ABN Amro
Je mag mijn 50 ltc kopen voor 45 USDquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef ColeJ het volgende:
Bij wie kan ik LTC kopen? Liefst ABN Amro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |