Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
2.5 hr tot btc-e nieuws. Ben benieuwd...
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef QuadrupleU het volgende:
LTC goedkoop!!
Heb weer 100 euro BTC tegoed dus 50/50 LTC kopen en andere helft wachten tot 21:00??
'Als het worldcoin is en bter nog steeds niet withdrawt word ik boos'
Ik ook, hoeveel jij ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
GODVERDOMME NEEquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
[..]
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.
Op BTC-E?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik wil voor dat nieuws nog wat megacoin en worldcoin hebben gekocht maar cryptsy werkt niet mee![]()
Als er al wat in te stappen valt..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik neem aan dat wanneer BTC-E het nieuws aankondigt het mogelijk is om gelijk in de nieuwe munt te stappen?
Zouden mensen niet gelijk inkopen dan, zodra die beschikbaar is?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als er al wat in te stappen valt..
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adresquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef QuadrupleU het volgende:
2 dingen, scorpie heb jij dat van fund ww al opgelost?
En 2, het lijkt mij dat een nieuwe munt ontzettend stijgt maar dat dat alleen komt door de hype en daarna dus daalt tot een normale norm voor een nieuwe munt.
Is dit het geval? (dus vroeg inkopen en niet te lang wachten met verkopen)
Ohja ben 3 uur weggeweest, hoe zit het met LTC
Is dit een crash die weer stijgt binnen 2 dagen of heeft hij heftigere breuken?
Dus gewoon dertig keer proberen, thanks manquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ik kwam er na 50 keer doorheen met ander ip adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |