Voorlopig geen beweging, ja naar beneden, ga dit weekend wel bijtrekkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom stap je dan ook uit pannekoek..
Was tijdens de kinderschoenen van litecoin.quote:
Ach, op het dieptepunt kun je ze dan altijd weer bijkopen. Hopelijk maak je je verlies nog een beetje goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voorlopig geen beweging, ja naar beneden, ga dit weekend wel bijtrekken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Lang nagedacht over je username zeker?
quote:
Denk alleen dat deze keer de dip iets langer gaat duren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Net alweer een halve BTC terugverdiend met FTCquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, op het dieptepunt kun je ze dan altijd weer bijkopen. Hopelijk maak je je verlies nog een beetje goed.
Waar? Op Cryptsy blijft hij gelijkquote:
Wanneer je producten hebt op cryptsy dan zie je hoeveel btc het ongeveer is. Dat groeide net weer. .07btc zag ik niet. Op een inleg van 20 euro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:26 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Waar? Op Cryptsy blijft hij gelijk
Een exchange die niet altijd beschikbaar isquote:Hi, Bter.com is under scheduled maintenance. It will be back 40 minutes later.
Bter.com ·þÎñÆ÷Éý¼¶ÖУ¬40·ÖÖÓÒÔºóºÜ¿ì»ØÀ´£¬¸øÄúÔì³É²»±ãÇëÁ½â
Email:support@bter.com
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
2.5 hr tot btc-e nieuws. Ben benieuwd...
bter withdrawal werkt alweer. Maar ik laat daar m'n ltc, nmc en qrk opstaan en kijk er voorlopig niet naar. Heb nu 0,5btc op btc-e staan om te daytraden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef QuadrupleU het volgende:
LTC goedkoop!!
Heb weer 100 euro BTC tegoed dus 50/50 LTC kopen en andere helft wachten tot 21:00??
'Als het worldcoin is en bter nog steeds niet withdrawt word ik boos'
Ik ook, hoeveel jij ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb al wat BTC beschikbaar gesteld zodat ik in een eventuele nieuwe munt kan stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |