Volgens mij is de bodem in zicht.quote:
Er hoeft ook helemaal geen munt bij te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of er al direct een munt is om in te stappen. Of dat het toch een dikke hoax is geweest.
transactiekosten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef firecow het volgende:
Probeer 1btc over te maken naar mijn BTC-e account alleen ik kreeg de heletijd een error met "there is not enough funds in this wallet to send 1 BTC"
Rustigquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef pimpel1985 het volgende:
Zit niet zo te zeiken man over die LTC
Trekt vanzelf wel weer recht op termijn
Ik twijfel om in te stappen weer ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij is de bodem in zicht.
Ik had een paar dagen geleden verkocht op .03, dacht dat de piek bereikt was, heb nu opnieuw ingekocht op hetzelfde bedrag, LiteCoin forever!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:55 schreef doo. het volgende:
[..]
Dit, geen panic sell. Geef die LTC wat tijd.
Die gasten zijn wel lekker bezig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef gelly het volgende:
Bitonic verwacht kennelijk een feestje, de voorraad is helemaal groen met 200 Bitcoins.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Tja kan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Baronpilsener het volgende:
Mijn tactiek voor vanavond: 1. Alles op BTC. 2. LTC kopen wanneer LTC 20 euro waard is (als hij zo diep zakt tenminste)
Waarom? Veel altcoins (met name LTC) dalen enorm, veel kopers gaan naar BTC. Prijs BTC stijgt, LTC daalt. Bij stabilisatie LTC inkopen en wachten op stijging.
Wat is jullie visie hier op?
Litecoin is mijns inziens echt een pure bubble. Met Bitcoin kun je nog producten kopen, maar je kan haast niets met Litecoins kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.html
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.html
Toch jammer dat zo'n artikel op tweakers komt, gaan mensen het nog geloven ook..quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Het artikel geeft gewoon weer wat die vent van BitPay zegt. En het is natuurlijk wel logisch dat hij dit roept. Z'n business is niet gebaat bij concurrentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |