Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Daarnaast is bitcoin in 2009 geintroduceerd en litecoin in 2011.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ie het niet zou snappen, hij heeft er belang bij dat Bitcoin overblijft. En als grote speler maakt het niet echt uit of je gelijk of ongelijk hebt, je bepaalt de markt.
Misschien op minder gebieden dan je denkt, althans na het lezen van http://www.reddit.com/r/B(...)a_litecoin_advocate/ heb ik m'n mening wel wat bijgesteld over Litecoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dan moet die vent zich eens verdiepen in de materie.
Veel altcoins zijn technologisch superieur aan btc, alleen btc was er het eerst.
Wat een faal artikel.
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdommetwitter:cryptsy twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:02:31New deposit program is being coded right now we expect to have it done in the next couple hours. Continuing to try current one to say up reageer retweet
Dit gaat over cryptsy hequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Dit gaat over cryptsyquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Wat is loos? Van mijn wallet naar btc-e is net gelukt in kwartiertje.
Keert bter alweer uit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Een deposit systeem in een paar uur tijd programmeren, seems legit.
Naast alle tegenargumenten die al genoemd zijn, maakt het me nog niet veel uit. Gaat mij momenteel om de daghandel,niet om het langetermijnrendement. Anders had ik mijn LTC nu gewoon een paar weken laten slapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef gelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-voor-bitcoin.html
32 voor nu ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Bodem van LTC lijkt bereikt. (voor nu)
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te dubben om 31 ltc in te wisselen voor 1 btc. Wat denken jullie.
Scripie hier en daar plakken, als je het maar veilig met 10 condooms om je vinger doet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Jep. Thanks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
21:00 nieuwe coins op btc-e, bedoel je dat?
Bitcoin-api is mooi, kan je snel wat mee in elkaar prakken hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Scorpie het volgende:
Alleen de factor waarmee ltc winst maakt de afgelopen tijd is wel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zou zelf voornamelijk voor btc gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |