Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja retro raakt weer helemaal ínquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Das wel een scherpe afprijzing
Oud model bril?
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag datquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
In ut bakje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
Ik vind het zo perfect heur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh kak, die 'een' had weggemoeten in de TT
Had eerst 'waar Cat er een oogje op heeft' maar ik vond 'waar Cat er oog voor heeft' bij nader inzien leuker en ik vergat de 'een' weg te halen.
Firstworldproblems
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterwekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Cat, eerlijk zeggen, mag die foto hier onder een spoilert?
OH JOY OH JOYquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterweken
We created a monster!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OH JOY OH JOY
Ik verheug me er nu al op
Als jullie ergens iets interessants zien, gil ajb
Die voorraadkast moet horrorwinterproof.... whehe.
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?Of denk je dat het volk hier dat niet trekt?
Euroweken zijn NUquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euroweken zijn NU![]()
En heel veel 1 + 1, waaronder soep in zak, vaatwasblokjes, vleeswaren, viskwiesien, bonduelle groenten, rode wijn van Alpaca (goddelijk! Die moet S. es proberen, de Merlot)
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragen
Ik zie nu dat hij verkeerd ligt.quote:
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?
Want die zit hier niet, maar wel een paar dorpen verderop, dus dan ga ik daar morgen heen!
Of is het t/m vandaag, weet je dat?
Ik heb er een stuk of acht en had er twee meegenomen naar de sjoel. En een floating eye.quote:
Patatze!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000
Nach hause![]()
Prima geschikt voor een Halloween snackquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een artistiekerig geheel zo toch?
quote:
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prima geschikt voor een Halloween snack
Waarom nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ook zin in friet, maar mag niet
De baas wil nietquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.
wil je perse Page?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
32 rollen Page pleepapier voor 7,99... is dat goeikoop?
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat welquote:
ik vind Page echt veel te duur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat wel
Ik kocht nu meestal de luxe versie van AH eigen merk, maar nooit op de prijs gelet
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur isquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind Page echt veel te duur.
ik kijk meestal gewoon naar huismerk 3 laags
tis een kwartje per rolquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur is
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Bamba het volgende:
Jammer dat Kitty nog niet thuis is![]()
Damn, iedereen hier in huis is wat geïrriteerdGezellig weekend voor de boeg
![]()
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had Laysa hier ineens voor de deur staan
Jij hebt toch altijd zulke praktische tips.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig Laysa
Greys, ikzelf vind Page dunne pluismeuk
Lidl 3-laags = 10 rollen voor 2,99.
Kun je je neus nog es in snuiten zonder dat er een snottebel je mouw in loopt
Bij R. is het deels slaaptekort en Sinterklaasstress, bij mij is het frustratie van de te lange wachtlijst bij de kinderarts en nog wat andere dingen en mijn man is gewoon moe van een week werkenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Laysa het volgende:
ik ben gewoon een beetje trots op mezelf dat ik zo spontaan heb gedaan![]()
en nu koffie
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketetquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig Laysa
Greys, ikzelf vind Page dunne pluismeuk
Lidl 3-laags = 10 rollen voor 2,99.
Kun je je neus nog es in snuiten zonder dat er een snottebel je mouw in loopt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Queller het volgende:
Ik loop enorm achter en heb niets bijgelezen. Ik ga dat ook niet meer doen. Beheersing, I haz it
Je kunt altijd prijzencheck doen in de online webwinkel van AHquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketet).
Dus dan houd ik het daar de volgende keer ook lekker bij, dankuuuu
Ik heb net een lijst gemaakt a.d. hand van de C1000 site wat ik daar morgen ga kopen.
Sobersooo kopen omdat ik dat vaak gebruik dus het gaat wel op:
Vers sap voor het weekend (aanbieding 0,99)
2 flessen croma vloeibaar + 500 gram gehakt samen als pakket voor 3,-- (is goedkoop, toch?)
Viskwiesien 1+1
Vaatwastabletten 1+1
Prodent tandenborstels 1+1
Bonduelle blikjes 1+1
Rookworsten Unox 2+1
Alpaca wijn merlot 1+1
Kaas plakken 1+1
Unox soep pak/zak 1+1
Kroepoek diverse smaken 2 voor 1,50
Lassie rijst 1+1
Twijfelgevallen omdat ik niet weet of het goedkoop is:
Dubbelfris 2 voor 1,50
DE koffiepads 2 voor 6 eu
Liga evergreen 2 voor 2,49
LU koeken (bastogne e.d.) 3 voor 3,50
Maar ik had van die interessante dingen gezegdquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Queller het volgende:
Ik loop enorm achter en heb niets bijgelezen. Ik ga dat ook niet meer doen. Beheersing, I haz it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naisquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB is op een soort personeelsfeest van zijn werk en het wordt gepresenteerd door Dennis en Valerio.
Ik vind die Dennis Storm zo'n lekkertjeen Valerio moet ik altijd al lachten als ik hem hoor praten
je bent echt lekker op dreefquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketet).
Dus dan houd ik het daar de volgende keer ook lekker bij, dankuuuu
Ik heb net een lijst gemaakt a.d. hand van de C1000 site wat ik daar morgen ga kopen.
Sobersooo kopen omdat ik dat vaak gebruik dus het gaat wel op:
Vers sap voor het weekend (aanbieding 0,99)
2 flessen croma vloeibaar + 500 gram gehakt samen als pakket voor 3,-- (is goedkoop, toch?)
Viskwiesien 1+1
Vaatwastabletten 1+1
Prodent tandenborstels 1+1
Bonduelle blikjes 1+1
Rookworsten Unox 2+1
Alpaca wijn merlot 1+1
Kaas plakken 1+1
Unox soep pak/zak 1+1
Kroepoek diverse smaken 2 voor 1,50
Lassie rijst 1+1
Twijfelgevallen omdat ik niet weet of het goedkoop is:
Dubbelfris 2 voor 1,50
DE koffiepads 2 voor 6 eu
Liga evergreen 2 voor 2,49
LU koeken (bastogne e.d.) 3 voor 3,50
Owjaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je kunt altijd prijzencheck doen in de online webwinkel van AH
Dan maar hopen dat je het morgen wel krijgtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:25 schreef roos85 het volgende:
Friet discussie verloren, dus maar een pasta pesto met tonijn in elkaar gedraaid
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkomquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Puala het volgende:
Greys, ik vind het wel tof om te lezen wat je uitzoektEn je weekplanning ook, want je eet echt hele andere dingen dan wij doen
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkom
Mijn weekplanning komt gedeeltelijk van 'dit vind ik lekker' en gedeeltelijk van bv Viva en FOK! vrekkenrecepten haha. Zoals de kipdrumsticks met perzik (uit blik) en ui. Hoe eten jullie heel anders? Veel rijst enzo bv? Want daar houd ik niet zo van, dus dat ontbreekt nogal.
Wat ik vaker wil eten zijn wraps maar ik ga iets heel doms toegeven: ik weet nooit of je die wraps die je kant en klaar koopt bij AH of Lidl ofzo nou al 'klaar' zijn of dat je daar nog iets mee moet doen qua verwarmen of bakkenOf kan je er zo roomkaas en komkommer en zalm in gooien, rechts uit het pak?
Die warm je op in de magnetron of in de koekenpan....hoe staat op de verpakking. het is echt belachelijk makkelijk en lekker eten. beetje gehakt rullen, augurkjes, sla paprika en of een lekker sausje en smullen maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkom
Mijn weekplanning komt gedeeltelijk van 'dit vind ik lekker' en gedeeltelijk van bv Viva en FOK! vrekkenrecepten haha. Zoals de kipdrumsticks met perzik (uit blik) en ui. Hoe eten jullie heel anders? Veel rijst enzo bv? Want daar houd ik niet zo van, dus dat ontbreekt nogal.
Wat ik vaker wil eten zijn wraps maar ik ga iets heel doms toegeven: ik weet nooit of je die wraps die je kant en klaar koopt bij AH of Lidl ofzo nou al 'klaar' zijn of dat je daar nog iets mee moet doen qua verwarmen of bakkenOf kan je er zo roomkaas en komkommer en zalm in gooien, rechts uit het pak?
Je kan ook zo'n bekertje creme fresh mengen met knoflook...Echt jammiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.
Wij eten veel meer groenteZo'n 500-600 gram per dag en daar omheen eten we dan nog krieltjes/aardappelblokjes of rijst of pasta. En vandaag hadden we stamppot met wortel, koolraap, aardappel met een rundervink. Gister broccoli, aardappelkroketjes (lidl, super lekker
) en een gehaktschnitzel.
Die wraps (http://foodtoknow.files.wordpress.com/2009/04/wrap-original.jpg) die hoef je alleen maar zoveel seconde in de magnetron/oven te doen en dan kan je er op doen wat je wiltWij hadden van de week wraps met kip (uit de aanbieding, zat nog in de vriezer), roerbakgroente (broccoli en wortel in blokjes) en kerrie woksaus. En dan op de wrap een laagje creme fresh. En dat was lekker
![]()
![]()
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.
Wij eten veel meer groenteZo'n 500-600 gram per dag en daar omheen eten we dan nog krieltjes/aardappelblokjes of rijst of pasta. En vandaag hadden we stamppot met wortel, koolraap, aardappel met een rundervink. Gister broccoli, aardappelkroketjes (lidl, super lekker
) en een gehaktschnitzel.
Die wraps (http://foodtoknow.files.wordpress.com/2009/04/wrap-original.jpg) die hoef je alleen maar zoveel seconde in de magnetron/oven te doen en dan kan je er op doen wat je wiltWij hadden van de week wraps met kip, roerbakgroente en kerrie woksaus. En dan op de wrap een laagje creme fresh. En dat was lekker
![]()
![]()
Lekkerlekker, dankjewel!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die warm je op in de magnetron of in de koekenpan....hoe staat op de verpakking. het is echt belachelijk makkelijk en lekker eten. beetje gehakt rullen, augurkjes, sla paprika en of een lekker sausje en smullen maar
Wij doen er vaak een sausje bij als ik eerlijk ben. Of nasi en dan gewoon meer groente als rijst (oh sjit, dat vond jij niet lekker he?) er in. Of saoer boontjes van de lidlquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hierIk vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden
Dank voor de wraps tip!
Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud etenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst?)
Die worden dan keihard als ze afkoelen...Jij bedoelt die lekkere mini hapjes van de AH zeker? Ik vraag me nl altijd af hoe die zo mals/soepel blijvenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst?)
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je het morgen wel krijgt
dat wist ik dus ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud eten
Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoi Toek! Eet ze en groeten aan Murmel!
Toch niet weer bij Henk he?
[..]
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hierIk vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden
Dank voor de wraps tip!
Ga ik meteen doen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.
Kokosmelk heb ik op voorraadquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef Puala het volgende:
Greys, deze is ook lekker: http://www.ah.nl/allerhan(...)rdappel-groentecurry
En evt. kun je ook de doperwtjes er uit laten en kip toevoegen (tussen de ui/sperzieboontjes even meebakken voor t kleurtje)
edit: en op de kokosmelk na heeft de lidl allesDie groene en gele curry is echt heel erg lekker van de lidl
![]()
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoffquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond tijdens The Voice ook lekker door de AH budgetrecepten bladeren.
die ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoff
Één van mijn persoonlijke favorieten
uhhhquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoi Toek! Eet ze en groeten aan Murmel!
Toch niet weer bij Henk he?
Ik zal maar niet zeggen wat ik lasquote:
Ja, dat gehakt is nooit weg en die Croma koop ik toch al altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook voor de gehakt + 2 croma voor 3 euro
Lekker gehaktballies met gesnipperde ui en satékruiden
Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet ook eens leren om gehaktballen te maken.
En sorry, maar aaaaaaaaaah!! Ik mis Kittyarm meisje
Oke, ik zal eens een receptje opzoeken, mijn eetrepertoire mag wel uitgebreid worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!
Dat kan echt niet mislukken!
Ja, Kitty. Potver, die moet echt terug![]()
Re vanavond ook niets gehoord dus?
Dank je wel! Ik heb het nog nooit gedaan, dus hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Bamba, zelf pepernoten bakken![]()
Veel plezier!
Multi, ik zal duimen voor d'r! En nee niet zelf houden, dan heb jij evt weer plek voor een oudje of ander opvangertje
Ik ga keihard duimen Bliss dat ze morgen het lef heeft, ze moet!
Ik weet niet meer of dat de vorige keer geprobeerd is, maar als je een vangkooi zou lenen bij de Dierenambulance/bescherming/asiel... en daar een deken in zou leggen aan het uiteinde (dus diep de kooi in) en een schoteltje Gourmet en water. En dan ook een deken er omheen/overheen, zodat ze beschut zit als ze 's nachts gevangen zou worden.... zou dat nog een idee zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Succes ermee Bamba! En ik duim multiply!
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh, kwam deze in eens weer tegen op Youtube:
Vond ik altijd echt een heel mooi nummer
Ja, soms horen we wel gevechten. Vandaag hoorde ik dat een zwarte kat die ik daar vaak zie ook gewoon een zwerver is, die heeft geen huisje. Ik heb vanacht geen gevechten gehoord. En andere buurvrouw had wel gisteren een kat horen mauwen dus dat kan haar wel geweest zijn. Ze heeft de stem er iig voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Owja shit![]()
Zitten er in diezelfde tuinen ook vaak andere katten ja, Bliss?
Maar dan zou je mss toch ook gebler en gevechten horen tussen Kitty en de andere katten?
Of werkt dat niet zo?
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Kitty, doe es terugkomen
Ik doe morgen ff rondje C1000 en Lidl....heb het lijstje al klaar
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.htmlquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!![]()
Ongezien: Bertje Vis?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.html
Hutspot, brood, 2x gehakt + 4x croma, 1+1 vleeswaren, wijn 1+1, rookworst 2+1, sun vaatwastabletten 1+1, nasi-rijst, satesaus, krat warsteinert en geraspte kaas (C1000 basis; groooote zak met lekkere pittige kaas)quote:
NEE!quote:
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hutspot, brood, 2x gehakt + 4x croma, 1+1 vleeswaren, wijn 1+1, rookworst 2+1, sun vaatwastabletten 1+1, nasi-rijst, satesaus, krat warsteinert en geraspte kaas (C1000 basis; groooote zak met lekkere pittige kaas)
En bie de Liedel; melk, boter, vla, karnemelk, mayo, penne, droge worst (Groninger, vindt S. vast ook lekker)
Qua groenten eten we deze week uit de vriezer en vrijdag pastasaus uit de vriezer met penne en geraspte kaas
VLIEGGGGGGGGGG!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NEE!![]()
Nou ja, dan kun je wel ophouden
Of goed dicht maken met een clip/plakbandje of over gieten in een afsluitbaar bakjequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeie![]()
Tenminste, ik weet niet hoe lang die croma houdbaar is, effe op de flesjes kijken morgen![]()
Geraspte kaas ook een goeie tip! Ik heb alleen altijd moeite als het niet in 1x opgaat, dan is de rest altijd vrij snel beschimmeld in het zakje. Hoe doe jij dat?
En rookworsten zijn altijd fijn om te hebben, als is het maar een keertje op een wit bolletje
Ah zie, daar zou ik nou serieus niet opgekomen zijn, om het in een bakje over te gietenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of goed dicht maken met een clip/plakbandje of over gieten in een afsluitbaar bakje
Vaak iig wel een jaar houdbaar, vind het altijd wel makkelijk om te hebben staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeie![]()
Tenminste, ik weet niet hoe lang die croma houdbaar is, effe op de flesjes kijken morgen![]()
Geraspte kaas ook een goeie tip! Ik heb alleen altijd moeite als het niet in 1x opgaat, dan is de rest altijd vrij snel beschimmeld in het zakje. Hoe doe jij dat?
En rookworsten zijn altijd fijn om te hebben, als is het maar een keertje op een wit bolletje
Geen idee; meestal is het hier binnen 2 weken op; als je het te lang vindt liggen maak je gewoon weer een ovenschotel met veeeeeeel kaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zie, daar zou ik nou serieus niet opgekomen zijn, om het in een bakje over te gieten![]()
Ik ga wat bakjes bij kopenIn verschillende maten. Hoe lang blijft het dan ongeveer goed?
Hahaha ik heb dus vanmiddag op flessen staan loeren, in mijn koelkast stond nog een beetje Croma Olijfolie boter zeg maar en daar stond op 'gekoeld bewaren', maar in de voorraadkast staat een fles Remia vloeibaar en daar staat op 'na opening koel bewaren'.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaak iig wel een jaar houdbaar, vind het altijd wel makkelijk om te hebben staan.
Hoeft niet in de koelkast, dus zet maar in den voorraadkast![]()
Rookworst idd op een broodje, maar bij de hutspot en zuurkool uit den oven ook niet te versmaden
Ik bewaar bakboter altijd buiten de koelkast totdat de fles open is. En de croma zag ik in de C1000 los buiten de koeling naast het gehakt staan, dus het zal vast kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik heb dus vanmiddag op flessen staan loeren, in mijn koelkast stond nog een beetje Croma Olijfolie boter zeg maar en daar stond op 'gekoeld bewaren', maar in de voorraadkast staat een fles Remia vloeibaar en daar staat op 'na opening koel bewaren'.
Maar de croma kan dus ook buiten de koelkast?
Check! Opgeslagen in de Eetideeën bladwijzermap! Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog recept voor niet van groente houden en het toch binnen krijgen:
Diepvriesandijvie
Aardappelpuree
4 eieren hard koken en in stukjes slachten
Bakje spekjes uitbakken (of zo'n dubbel bakje)
Geraspte kaas
Peper en zout naar smaak.
Koken, husselen, geraspte kaas erover en kwartiertje op 200 graden in de oven
Dat doe ik ook jaarlijksquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ing, besef je wel dat ik voornamelijk door jou zo omgeslagen ben met die boodschappen?![]()
Volgend jaar ben ik ook Miep Georganiseerd![]()
En gister heb ik een lijstje gemaakt van al onze gezamenlijke vaste lasten, we hadden beiden geen idee meer wat er nou allemaal uit ging aan verzekeringen, hypotheek, energie, internet en alles bij elkaar zeg maar. Dus nu weten we precies wat we maximaal mogen uitgeven per week aan boodschappen zonder dat we aan hoeven te vullen in de pot
I am THIS close to bonnetjes bewarenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook jaarlijks![]()
Ik vind het echt zo leuk dat je er zo enthousiast over bent
Heb ik ooit ook gedaan (goh, echtquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
I am THIS close to bonnetjes bewaren![]()
Zodat ik na een maand precies kan zien wat er aan boodschappen uit ging.
Ik denk warempel dat ik het ga doen
Ik heb een vastelastenrekeningquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ing, besef je wel dat ik voornamelijk door jou zo omgeslagen ben met die boodschappen?![]()
En gister heb ik een lijstje gemaakt van al onze gezamenlijke vaste lasten, we hadden beiden geen idee meer wat er nou allemaal uit ging aan verzekeringen, hypotheek, energie, internet en alles bij elkaar zeg maar. Dus nu weten we precies wat we maximaal mogen uitgeven per week aan boodschappen zonder dat we aan hoeven te vullen in de pot
Ik heb een ouderwetsch boekhoudboekje (lang leve de kringloop) waar ik inkomsten en uitgaven in bijhoud. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en elk maand op de 24e roomt mijn bank het af en gaat wat over is naar de spaarrekening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Best een hele zware operatie. En hoe graag ik het ook echt met LIEFDE voor Baloe doe... ik denk niet dat we hem er een plezier mee doen. Maar goed, dit is een discussie die ik verderop in het traject nog maar eens moet voeren, als blijkt dat andere dingen niet werken.quote:Het mooiste resultaat met het snelste herstel zien wij bij de zogenaamde TPLO techniek. TPLO staat voor Tibia (scheenbeen) Plateau Levelling (kanteling) Osteotomy (bot doorzagen). Bij zwaardere honden ( > 30 kg)
Ja nou op dat bedrag zaten wij sommigen maanden dus ook wel, op die 800 euquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik ben overigens dan niet zo kinderachtig dat we een week droog brood vreten ofzo.
Want in maanden met verjaardagen of logees zijn we vaak aanzienlijk duurder uit met boodschappen.
Het is hier ook niet een kwestie van "moeten", maar ik vind het zonde om kapitalen aan boodschappen uit te geven, terwijl het ook zoveel goeiiiikopert kan![]()
Oh, en ik haaaaaaat het om regelmatig te moeten supermarkten, dus als ik het met 1-2x per week op kan redden dan graag![]()
In het begin ging er hier met z'n 2en soms tegen de 800 euro per maand uit aan boodschappen, terwijl sommigen dat met een heel gezin nog niet kwijt zijn (zoals ik destijds hoorde van vrienden) en toen ben ik echt es kritisch gaan kijken.
voor boodschappen zijn wij met 3 personen ca 350 euro per maand kwijt, give or take. Hierin zit ook mijn huishoudeliijk hulp (5 uur, 50,-)quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou op dat bedrag zaten wij sommigen maanden dus ook wel, op die 800 eu
Terwijl als ik op andere forums lees komen hele gezinnen met pubers voor 400 of minder rond![]()
Ik ga nu eerst naar 400 per maand aan boodschappen (incl wasmiddel, dierenvoer, drogisterijproducten, alles) en als dat een tijdje goed gaat naar nog minder. Uiteraard ga ik stiekem proberen het voor 50-70 per week te redden zodat we lekker overhouden, maar dat is een beetje een illusie om dat in december te redden denk ik
Wat deze wijze vrouw zegtquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef indaha het volgende:
Q wat ben je een geweldige baas voor Baloe![]()
Wat fijn voor je zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk elke dag migraine.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben brak als ik weet niet wat maar vandaag voor het eerst in 5 dagen zonder migraine wakker geworden
Yeahquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben brak als ik weet niet wat maar vandaag voor het eerst in 5 dagen zonder migraine wakker geworden
Ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Baloe mag Woensdag weer naar Rotterdam. Injectie 2 voor in zijn rug.
De orthopeed blijft er bij dat we als we willen dat hij ooit nog normaal loopt we zijn knietjes moeten aanpakken dmv een TPLO operatie.
[..]
Best een hele zware operatie. En hoe graag ik het ook echt met LIEFDE voor Baloe doe... ik denk niet dat we hem er een plezier mee doen. Maar goed, dit is een discussie die ik verderop in het traject nog maar eens moet voeren, als blijkt dat andere dingen niet werken.
Voor nu gaat hij Woensdag weer heen, voor een injectie in zijn rug en in zijn knietjes. Gisteren bij de osteopaat met hem geweest en dat gaan we over 6 weken weer doen (wat mij betreft zelfs nog ff voor oud en nieuw). Ik heb besloten om minder te gaan stressen, want dat heeft ook zijn weerslag op Baloe en stress is ongezond.
Maandag heb ik in principe een fysio afspraak staan. Ik denk dat hij het ook wel fijn zou vinden als hij gemasseerd zou worden. Alhoewel hij aanrakingen niet echt heel tof vind want hij is overprikkeld.
Dus ik moet ff kijken hoe en wat en of ik zelf massage kan gaan geven.
Hij heeft tegen de kou een jas gekregen. Om zijn rug warm te houden en zijn spieren. En om te zorgen dat hij niet nat wordt.
[ afbeelding ]
Wat fijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Biet heeft dezelfde ja?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:54 schreef Greys het volgende:
Oh bijna dezelfde jas als Biet![]()
![]()
En supergoed voornemen van je om minder te gaan stressen!
Ik snap ook je dilemma over de operatie hoor. Want zelfs wanneer de injecties voor de hernia supergoed werken, dan nog kan je het gevoel hebben dat ze NIET zo goed werken, omdat ie alsnog stram loopt, maar dat komt dan weer uit de knietjes. Dus je lost het één op, daar zal zijn pijn bijna volledig weg zijn, maar er blijft wel nog wat over natuurlijk...
Dus dezelfde injectie die hij vorige week kreeg, krijgt ie nu de komende week ook in de knieën?Ik ga duimen dat dat super werkt!
(Ik geloof ook dat ik die operatie niet meer zou doen op die leeftijd)
Ik hoop het ook echt. Vind het afschuwelijk om hem zo te zien. En ik heb tegen hem gezegd dat ik sowieso deze winter nog met hem buiten wil knuffelen en van de zomer wil ik nog met hem zwemmen in zee. Dus beter is hij een gehoorzame golden retriever en knapt hij op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:52 schreef Laysa het volgende:
Ach gosh zo ziet hij er als een klein hondje uit![]()
Ik hoop oprecht dat Boe baat bij alles heeft en jullie doen echt jullie stinkende best
Ja, weet je, operatie is echt het aller laatste wat ik wil overwegen. Het is gewoon een loei zware ingreep. Ook een eventuele hernia operatie. 6 weken strikte hokrust, 6 weken rust. Nou, Baloe en strikte hokrustquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef indaha het volgende:
Q wat ben je een geweldige baas voor Baloe![]()
Ik denk dat je gelijk hebt over die operatie en zou voorlopig idd eerst alle andere opties proberen.
Staat hem goed die jas![]()
yeah!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Super!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou ja, ook dat verzorgen is niet het probleem. Mo is werkeloos en ik zit ook thuis, dus er is standaard altijd iemand thuis. Maar net wat je zegt, beter eerst de rest proberen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Wat een toffe jas voor Boe
Ik denk dat je er goed aan doet om eerst de pijnstilling te bekijken. Als hij het daar voorlopig goed op doet zou ik ook wachten met opereren. Dat klinkt behoorlijk zwaar (voor jullie alledrie want hij moet dan natuurlijk ook extra verzorgd worden) en als je dat kunt uitstellen of zelfs voorkomen lijkt me dat een prima optie voorlopig.
Ja, dat vind ik ook kul. "Ja want bejaard dus ik zou het niet meer doen"quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn opa heeft twee weken geleden nog een nieuwe heup gehadEn die is ook al 90!
wow. ok, die zin was fout maar het ging meer over hele zieke bejaarden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn opa heeft twee weken geleden nog een nieuwe heup gehadEn die is ook al 90!
Ow nee ik vind wel dat je gelijk hebt hoor. Maar denk niet dat je zozeer naar leeftijd moet kijken maar meer naar wat een persoon allemaal nog kanquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
wow. ok, die zin was fout maar het ging meer over hele zieke bejaarden.
end of story. ik zal het niet meer doen
Zo zei ik het ook, dat ik het op die leeftijd niet meer zou doen. Maar je snapt wel hoe ik dat zelf bedoelde he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook kul. "Ja want bejaard dus ik zou het niet meer doen"
Nee ik snap hoe jij het bedoeld. Maar ik had met Mo de discussie over bejaarden van "Ja, 93 dus oud dus niet meer doen." Dat vind ik dus wel bullshit. Maar ik begreep je hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zei ik het ook, dat ik het op die leeftijd niet meer zou doen. Maar je snapt wel hoe ik dat zelf bedoelde he?Want ik zou elke operatie op elke leeftijd nog doen qua geld en moeite enzo, maar je zei zelf idd al meerdere keren dat dit een loeizware operatie is en nog eentje met veel napijn wrs en waarvan hij veel rust moet hebben. En dát allemaal bij elkaar zou ik dan geloof ik toch niet meer doen, in dit geval, met deze hond en met déze operatie. Dus niet 'sowieso geen operatie meer indien oude hond'.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik toog dus heel opgewekt met bigshopper èn boodschappenkrat naar de C1000 voor al die aanbiedingen. Kom ik daar, ALLES van de 1+1 aanbiedingen was op en het zou ook niet meer voor dinsdag worden aangevuld. Dus die wijn, croma, SUN vaatwastabletten, viskwiesien, Maaslander kaas, Bonduelle, UNOX soep, alles
Toen fluisterde een oudere mevrouw (klant) mij in dat ik even nog 2 km verderop moest rijden want in Berkel en Rodenrijs zit een heel grote C1000. Dus ik daarheen en daar hadden ze alles nog behalve de wijn
Dus alsnog erg blij met mijn aankopen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Baloe mag Woensdag weer naar Rotterdam. Injectie 2 voor in zijn rug.
De orthopeed blijft er bij dat we als we willen dat hij ooit nog normaal loopt we zijn knietjes moeten aanpakken dmv een TPLO operatie.
[..]
Best een hele zware operatie. En hoe graag ik het ook echt met LIEFDE voor Baloe doe... ik denk niet dat we hem er een plezier mee doen. Maar goed, dit is een discussie die ik verderop in het traject nog maar eens moet voeren, als blijkt dat andere dingen niet werken.
Voor nu gaat hij Woensdag weer heen, voor een injectie in zijn rug en in zijn knietjes. Gisteren bij de osteopaat met hem geweest en dat gaan we over 6 weken weer doen (wat mij betreft zelfs nog ff voor oud en nieuw). Ik heb besloten om minder te gaan stressen, want dat heeft ook zijn weerslag op Baloe en stress is ongezond.
Maandag heb ik in principe een fysio afspraak staan. Ik denk dat hij het ook wel fijn zou vinden als hij gemasseerd zou worden. Alhoewel hij aanrakingen niet echt heel tof vind want hij is overprikkeld.
Dus ik moet ff kijken hoe en wat en of ik zelf massage kan gaan geven.
Hij heeft tegen de kou een jas gekregen. Om zijn rug warm te houden en zijn spieren. En om te zorgen dat hij niet nat wordt.
[ afbeelding ]
Oh god, wat was dat een geniale actiequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja q zeg anders ff tegen de hele wereld dat ik in haarlem woon nu
Zie pm
"heb jij een groene voordeur tombo?"quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wat was dat een geniale actie![]()
Dat zou kunnen, maar hij is altijd eigenlijk al een klein beetje zo geweest. Fysio moest in Mei ook met een korf. Dierenartsen ook standaard. Als hij iets niet wil krijg je een hapquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:36 schreef Greys het volgende:
En misschien doet het masseren wel een beetje pijn (of heeft het ooit pijn gedaan, bv voordat ie de injectie kreeg in zijn rug!!) en associeert hij dat dus met 'NIET FIJN, AFBLIJVEN'.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef Greys het volgende:
Je hebt het weer over de verkeerde stad Q, zie DM
Ja fysio ga ik sowieso doen. Vind hij niet leuk, maar ik hoop dat hij er aan went hem zicht toch overgeeft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wijze beslissing denk ik Qwea.
Die operaties zijn bepaald geen peuleschil, de knietjes moeten uiteraard één voor één geopereerd worden en dan heb je het al snel over, in het gunstigste geval een periode van, inclusief revalidatie kun je al een jaar rekenen. En de genezing duurt al langer op oudere leeftijd.
Bovendien is op die leeftijd is 2 keer narcose (en dat zijn lange en diepe narcoses) ook weet zo iets, het risico is veel te groot.
Fysio is altijd goed, HHH heeft daar heel veel baat gehad en daarbij leer je zelf ook de massagetecnieken dus veel kun je zelf doen om het zo aangenaam mogelijk te maken. (HHH vindt het héérlijk, slechte schouder want geen spierkracht in een boven"armpje" plus haar geopereerde knie én de andere is een zwak knietje)
thnxquote:En die jas van Boe is echt stoer!
Ze had 2 honden in Den Helder en die ging ze schuiven. Geloof dat ze dus Maandag sowieso aan huis komt. Ze woont in Alkmaar dus de k/m kosten zijn niet mals. Ik kan 3x heen voor het geld dat zij aan reiskosten hier 1x heen komt. Maar als zij die honden hier vaker heeft dan zal ik eens kijken of ze dat kan combineren.quote:Heb je al gevraagd aan jouw dierenfysio of die ook aan huis komt? HHH had dus fysio aan huis en dat was zo fijn, thuis zijn ze veel meer ontspannen wat de behandeling enkel ten goede komt, de stress van in de auto naar iets wat ze eerst helemaal niet fijn vinden is weer stress dús ook spanning in het lijfje, geloof me, dat scheelt enorm, een behandeling op hun eigen veilige plekje.
Ik hoop echt dat hij zonder al te veel pijn nog met me kan zwemmen in zee volgend jaarquote:Wij allen en onze beestjes. álles voor dat wat ons zo intens dierbaar is![]()
Ik realiseerde me vanmiddag weer eens dat onze HHH ook vast haar langste tijd gehad bij ons gehad heeft, ze wordt 12 en heeft een erg slechte start gehad dus ik maak me geen illusies, al hoop ik uiteraard dat onze kleine haarbal heel oud wordt maar niet tegen elke prijs.
Boe, het blije ei, heeft het super, die barst van al die liefde voor hem dus vlak niet uit dat Boe het beter gaat doen dan iedereen denkt, die laat de da nog eens compleet versteld staan. Liefde doet heel veel
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"heb jij een groene voordeur tombo?"
'ja q, hoezo?'
"DOE EENS OPEN DAN!"
'ik sta in de deuropening q...'
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wat was dat een geniale actie![]()
Graag gedaan en ik kom nog wel een keertjequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor je kerstster Laysa![]()
Jammer dat ik je net gemist heb
Nou....Dat ziet er lekker uit hoor....Hoor...Hoor!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Laysa het volgende:
O joy het knallen met vuurwerk is begonnen
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafondquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.
Blergh, zal blij zijn als dat weer voorbij is
Ahhhhhh!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafond
Mina gaat ook altijd kijken en die vindt het echt leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh!![]()
Boor vertrok nog geen snorhaar () en Biet ging over de bank hangen om heel gevaarlijk (
) naar het raam te grommen.
ja ik heb een kerststerretje gegeven....En ze passen op....Hoop ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
yashaa en ib letten jullie wel op met de kerstster en sophie?
of is het geen plant die jullie gekregen hebben?
al kitty nieuws?
ik las een druk programma voor baloe dat het allemaal maar mag helpen voor de oude beer.
1e sint overleefd nu een overprikkelde baby en een slapende ean.
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Ruben Nicolaiquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Bewogen dagje weer? Of eigenlijk meer stilstaand?quote:
Was het leuk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
Yeah mijn dag is gedaan. Eindelijk mijn eigen kleding weer aanmaar al die blije bekkies zorgen dat het het waard was.
Boewhahahahahaquote:
ja het was echt leuk. En dat het afzien was ivm hitte dat telt niet meer.quote:
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrailsquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bewogen dagje weer? Of eigenlijk meer stilstaand?
Vreselijk....Niks erger dan in de kou staan blauwbekkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik ging om 13:00 weg. Net thuis. Niets gedaan, alleen buiten staan wachten. Wachten op de ANWB, wachten op de tweede accu, wachten op het borgformulier, wachten op de beeb, wachten tot de auto kon worden weggesleept, wachten tot de dynamo eruit gehaald was.
Maar ik heb een kei-gezellige dag gehad; je komt nog eens ergens en je maakt nog eens iets mee
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja het was echt leuk. En dat het afzien was ivm hitte dat telt niet meer.
Al die blije bekkies
Zonder jas?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrails
Geen idee wat je was doen maar het lijkt Dakar welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik ging om 13:00 weg. Net thuis. Niets gedaan, alleen buiten staan wachten. Wachten op de ANWB, wachten op de tweede accu, wachten op het borgformulier, wachten op de beeb, wachten tot de auto kon worden weggesleept, wachten tot de dynamo eruit gehaald was.
Maar ik heb een kei-gezellige dag gehad; je komt nog eens ergens en je maakt nog eens iets mee
Ik was toch zo blij met mijn ANWB-lidmaatschapquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vreselijk....Niks erger dan in de kou staan blauwbekken
Dát is pas ergquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik was toch zo blij met mijn ANWB-lidmaatschap
Het allerergste was dat ik eigenlijk al een heel klein beetje moest afwateren toen ik nog geen 20 km van huis was
Yupsquote:
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee wat je was doen maar het lijkt Dakar wel
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrailsquote:
zonder jas......mutsquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups
[..]
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.
[..]
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrails
Yep, zo leer je dat wel afquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrails
Had even gebeld, dan was ik je een trui en een jas komen brengenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt als een lekker dagje queller
Nee f-r, helaas nog geen Kitty-nieuws
Alles is ook een avontuur met jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups
[..]
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.
[..]
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrails
Dat was wel heeeel schattig geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan was ik je een trui en een jas komen brengen
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat was wel heeeel schattig geweest
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Ja dat ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Laysa het volgende:
Och germ prinses Beatrix![]()
Je ziet wat het verdriet met haar heeft gedaan
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreftquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook
Van de nood een deugd maken... het had allemaal gekund
Ja :d ik zit ook al kijken, tot nu toe leuk ! En die Bea voluit mee brullenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Had prima gekund. Het was een schatjequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
|kunnen we daar niet een petietie voor starten ? Koningin-oma of zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
En datquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
Ik heb vanmiddag een hendig sjiek kerststuk gemaakt, al zeg ik het zelf.En daarna gegeten met de pappa en de mamma en een logerend neefje. Goulashsoep, gehaktbal, witte bonen in tomatensaus, eerpels en als toet vanillevla waarin onderop appeltaart zat volgens het label.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.![]()
Hoi allen, heren, dames.
Donker buiten, brakke foon en lui.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Roozjee!
Ohhhhhhh en Cat, PICS VAN JE BALKONVOGELVILLA'S
Muis... kaas.... +1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kaasknabbels van Lidl al geprobeerd? Die met Gouda, geel doosje bij de chips.
Ik heb er een zwak voor
Goed verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Over Beatrix:
Ik was met Cat in de sauna een paar dagen terug, we zaten op een gegeven moment lekker alle daar ter plekke aanwezige roddelbladen door te nemen terwijl we op het eten aan het wachten waren. In de tv-kamert, alleen, op een stel enorme banken met bergen kussens. Dat laatste doet niet ter zake in het verhaal, maar het is toch leuk om te melden dacht ik zo, voor het plaatje zeg maar...
Afijn. Heel artikel over de musical Zij Gelooft in Mij (geloof ik...) met daarbij foto's van Raggul Hazes en Maxima en de kids Hazes (zoon is aardig opgedroogd!). Onderschrift bij die foto's 'De Koningin sprak uitgebreid met de familie Hazes en poseerde met ze op de foto's'. Dus ik de foto's af speuren waar de hell Bea dan stond, want ik zag haar niet.
Moraal van dit verhaal --> Ik kan er ook niet aan wennen![]()
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Over Beatrix:
Ik was met Cat in de sauna een paar dagen terug, we zaten op een gegeven moment lekker alle daar ter plekke aanwezige roddelbladen door te nemen terwijl we op het eten aan het wachten waren. In de tv-kamert, alleen, op een stel enorme banken met bergen kussens. Dat laatste doet niet ter zake in het verhaal, maar het is toch leuk om te melden dacht ik zo, voor het plaatje zeg maar...
Afijn. Heel artikel over de musical Zij Gelooft in Mij (geloof ik...) met daarbij foto's van Raggul Hazes en Maxima en de kids Hazes (zoon is aardig opgedroogd!). Onderschrift bij die foto's 'De Koningin sprak uitgebreid met de familie Hazes en poseerde met ze op de foto's'. Dus ik de foto's af speuren waar de hell Bea dan stond, want ik zag haar niet.
Moraal van dit verhaal --> Ik kan er ook niet aan wennen![]()
Nee! Dus echt in een doosje? Niet de 'flips' uit een zak dus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kaasknabbels van Lidl al geprobeerd? Die met Gouda, geel doosje bij de chips.
Ik heb er een zwak voor
Dat klinkt alsof ik het verzonnen heb, maar je zat er naast en ik heb jou ter plekke laten meegenieten van de verwarringquote:
Ga maar lekker uitrusten van je enerverende dagquote:
Echt een doosje jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Dus echt in een doosje? Niet de 'flips' uit een zak dus?
Ik ga kijken van de week! Dank voor de tip!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik het verzonnen heb, maar je zat er naast en ik heb jou ter plekke laten meegenieten van de verwarring
Ja mam, zal ik doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar lekker uitrusten van je enerverende dag(
).
En volgende keer bellen!!!!!
Ja, maar daar hebben ze ook iets van 6 regeringen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Ja Cat pics![]()
en idd verwarrend...in Belgie hebben ze nu 3 koninginnen
Misschien in de zomer gaan vieren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Met de Smart...TERWIJL WE VORIG JAAR OP 8 DECEMBER bij precies datzelfde weekend in precies hetzelfde hotel ook al sneeuw hadden het zal toch niet...
Soestduinen is in het midden van het landquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Voor zaterdag 7 december zijn er steeds meer voorspellingen van harde windstoten en 8-15 cm sneeuw in het Zuidwesten van Nederland.
En ik moet naar Soestduinen voor het hotelweekendje met zus voor haar verjaardag.
Zonder annuleringsverzekering.
Met de Smart...
Terwijl we vorig jaar op 8 december in precies dat weekend van haar verjaardag bij precies datzelfde hotel ook al sneeuw haddenhet zal toch niet...
Ze is op 7 december jarig, dus dat is ook zo watquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien in de zomer gaan vieren?
Ja maar ik kom vanuit het Zuidwesten toch wel een beetjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soestduinen is in het midden van het land
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Voor zaterdag 7 december zijn er steeds meer voorspellingen van harde windstoten en 8-15 cm sneeuw in het Zuidwesten van Nederland.
En ik moet naar Soestduinen voor het hotelweekendje met zus voor haar verjaardag.
Zonder annuleringsverzekering.
Met de Smart...
Terwijl we vorig jaar op 8 december in precies dat weekend van haar verjaardag bij precies datzelfde hotel ook al sneeuw haddenhet zal toch niet...
quote:
Kan niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Je zou bijna gaan denken dat het iets betekend.
Wou dat ik in deze tijd jarig was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan niet.Mijn pappa is dan ook jarig.
Vorig jaar nam ik 1 afslagje te vroeg vlak voor het hotel en belandde met de Smart in het bos, op paadjes met een dik pak vers sneeuw, ik zag door de sneeuw niet waar het pad eindigde en het bos begon zeg maar. En ik durfde niet te stoppen, want Smart is heel licht en ik was bang dat ik dan niet meer op gang zou komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Je zou bijna gaan denken dat het iets betekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |