Graag gedaan en ik kom nog wel een keertjequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor je kerstster Laysa![]()
Jammer dat ik je net gemist heb
Nou....Dat ziet er lekker uit hoor....Hoor...Hoor!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Laysa het volgende:
O joy het knallen met vuurwerk is begonnen
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafondquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.
Blergh, zal blij zijn als dat weer voorbij is
Ahhhhhh!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafond
Mina gaat ook altijd kijken en die vindt het echt leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh!![]()
Boor vertrok nog geen snorhaar () en Biet ging over de bank hangen om heel gevaarlijk (
) naar het raam te grommen.
ja ik heb een kerststerretje gegeven....En ze passen op....Hoop ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
yashaa en ib letten jullie wel op met de kerstster en sophie?
of is het geen plant die jullie gekregen hebben?
al kitty nieuws?
ik las een druk programma voor baloe dat het allemaal maar mag helpen voor de oude beer.
1e sint overleefd nu een overprikkelde baby en een slapende ean.
Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Ruben Nicolaiquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Bewogen dagje weer? Of eigenlijk meer stilstaand?quote:
Was het leuk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
Yeah mijn dag is gedaan. Eindelijk mijn eigen kleding weer aanmaar al die blije bekkies zorgen dat het het waard was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |