Graag gedaan en ik kom nog wel een keertjequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor je kerstster Laysa![]()
Jammer dat ik je net gemist heb
Nou....Dat ziet er lekker uit hoor....Hoor...Hoor!!!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Laysa het volgende:
O joy het knallen met vuurwerk is begonnen
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafondquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook net al! Normaal echt niet zo vroeg in dit durp, maar het viel mij net ook al op.
Blergh, zal blij zijn als dat weer voorbij is
Ahhhhhh!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snoesel hing zowat met 4 poten aan het plafond
Mina gaat ook altijd kijken en die vindt het echt leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh!![]()
Boor vertrok nog geen snorhaar () en Biet ging over de bank hangen om heel gevaarlijk (
) naar het raam te grommen.
ja ik heb een kerststerretje gegeven....En ze passen op....Hoop ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
yashaa en ib letten jullie wel op met de kerstster en sophie?
of is het geen plant die jullie gekregen hebben?
al kitty nieuws?
ik las een druk programma voor baloe dat het allemaal maar mag helpen voor de oude beer.
1e sint overleefd nu een overprikkelde baby en een slapende ean.
Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Lang leve de Lidl, alles op dit bord is er vandaan
Zalm, rosti, stoofperen en decoratiesausje wasabi-soja. Goddelijk!
[ afbeelding ]
Ruben Nicolaiquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Bewogen dagje weer? Of eigenlijk meer stilstaand?quote:
Was het leuk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
Yeah mijn dag is gedaan. Eindelijk mijn eigen kleding weer aanmaar al die blije bekkies zorgen dat het het waard was.
Boewhahahahahaquote:
ja het was echt leuk. En dat het afzien was ivm hitte dat telt niet meer.quote:
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrailsquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bewogen dagje weer? Of eigenlijk meer stilstaand?
Vreselijk....Niks erger dan in de kou staan blauwbekkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik ging om 13:00 weg. Net thuis. Niets gedaan, alleen buiten staan wachten. Wachten op de ANWB, wachten op de tweede accu, wachten op het borgformulier, wachten op de beeb, wachten tot de auto kon worden weggesleept, wachten tot de dynamo eruit gehaald was.
Maar ik heb een kei-gezellige dag gehad; je komt nog eens ergens en je maakt nog eens iets mee
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja het was echt leuk. En dat het afzien was ivm hitte dat telt niet meer.
Al die blije bekkies
Zonder jas?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrails
Geen idee wat je was doen maar het lijkt Dakar welquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik ging om 13:00 weg. Net thuis. Niets gedaan, alleen buiten staan wachten. Wachten op de ANWB, wachten op de tweede accu, wachten op het borgformulier, wachten op de beeb, wachten tot de auto kon worden weggesleept, wachten tot de dynamo eruit gehaald was.
Maar ik heb een kei-gezellige dag gehad; je komt nog eens ergens en je maakt nog eens iets mee
Ik was toch zo blij met mijn ANWB-lidmaatschapquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vreselijk....Niks erger dan in de kou staan blauwbekken
Dát is pas ergquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik was toch zo blij met mijn ANWB-lidmaatschap
Het allerergste was dat ik eigenlijk al een heel klein beetje moest afwateren toen ik nog geen 20 km van huis was
Yupsquote:
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee wat je was doen maar het lijkt Dakar wel
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrailsquote:
zonder jas......mutsquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups
[..]
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.
[..]
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrails
Yep, zo leer je dat wel afquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
Dat. En frisjes. Ik zal nooit meer om mijn beeb lachen als ze niet van huis wil zonder jas, deken, extra drinken, etc... Best frisjes, zo zonder jas achter de vangrails
Had even gebeld, dan was ik je een trui en een jas komen brengenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef MissBliss het volgende:
Klinkt als een lekker dagje queller
Nee f-r, helaas nog geen Kitty-nieuws
Alles is ook een avontuur met jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups
[..]
Ik ging gewoon ff wat doen, maar toen ging de auto niet meer verder.
[..]
Ik wel hoor. Ik heb keurig niet in de auto gewacht, maar volgens voorschrift: op veilige afstand achter de vangrails
Dat was wel heeeel schattig geweestquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Had even gebeld, dan was ik je een trui en een jas komen brengen
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat was wel heeeel schattig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |