Ja, dat vind ik ook kul. "Ja want bejaard dus ik zou het niet meer doen"quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn opa heeft twee weken geleden nog een nieuwe heup gehadEn die is ook al 90!
wow. ok, die zin was fout maar het ging meer over hele zieke bejaarden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn opa heeft twee weken geleden nog een nieuwe heup gehadEn die is ook al 90!
Ow nee ik vind wel dat je gelijk hebt hoor. Maar denk niet dat je zozeer naar leeftijd moet kijken maar meer naar wat een persoon allemaal nog kanquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
wow. ok, die zin was fout maar het ging meer over hele zieke bejaarden.
end of story. ik zal het niet meer doen
Zo zei ik het ook, dat ik het op die leeftijd niet meer zou doen. Maar je snapt wel hoe ik dat zelf bedoelde he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook kul. "Ja want bejaard dus ik zou het niet meer doen"
Nee ik snap hoe jij het bedoeld. Maar ik had met Mo de discussie over bejaarden van "Ja, 93 dus oud dus niet meer doen." Dat vind ik dus wel bullshit. Maar ik begreep je hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zei ik het ook, dat ik het op die leeftijd niet meer zou doen. Maar je snapt wel hoe ik dat zelf bedoelde he?Want ik zou elke operatie op elke leeftijd nog doen qua geld en moeite enzo, maar je zei zelf idd al meerdere keren dat dit een loeizware operatie is en nog eentje met veel napijn wrs en waarvan hij veel rust moet hebben. En dát allemaal bij elkaar zou ik dan geloof ik toch niet meer doen, in dit geval, met deze hond en met déze operatie. Dus niet 'sowieso geen operatie meer indien oude hond'.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik toog dus heel opgewekt met bigshopper èn boodschappenkrat naar de C1000 voor al die aanbiedingen. Kom ik daar, ALLES van de 1+1 aanbiedingen was op en het zou ook niet meer voor dinsdag worden aangevuld. Dus die wijn, croma, SUN vaatwastabletten, viskwiesien, Maaslander kaas, Bonduelle, UNOX soep, alles
Toen fluisterde een oudere mevrouw (klant) mij in dat ik even nog 2 km verderop moest rijden want in Berkel en Rodenrijs zit een heel grote C1000. Dus ik daarheen en daar hadden ze alles nog behalve de wijn
Dus alsnog erg blij met mijn aankopen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Baloe mag Woensdag weer naar Rotterdam. Injectie 2 voor in zijn rug.
De orthopeed blijft er bij dat we als we willen dat hij ooit nog normaal loopt we zijn knietjes moeten aanpakken dmv een TPLO operatie.
[..]
Best een hele zware operatie. En hoe graag ik het ook echt met LIEFDE voor Baloe doe... ik denk niet dat we hem er een plezier mee doen. Maar goed, dit is een discussie die ik verderop in het traject nog maar eens moet voeren, als blijkt dat andere dingen niet werken.
Voor nu gaat hij Woensdag weer heen, voor een injectie in zijn rug en in zijn knietjes. Gisteren bij de osteopaat met hem geweest en dat gaan we over 6 weken weer doen (wat mij betreft zelfs nog ff voor oud en nieuw). Ik heb besloten om minder te gaan stressen, want dat heeft ook zijn weerslag op Baloe en stress is ongezond.
Maandag heb ik in principe een fysio afspraak staan. Ik denk dat hij het ook wel fijn zou vinden als hij gemasseerd zou worden. Alhoewel hij aanrakingen niet echt heel tof vind want hij is overprikkeld.
Dus ik moet ff kijken hoe en wat en of ik zelf massage kan gaan geven.
Hij heeft tegen de kou een jas gekregen. Om zijn rug warm te houden en zijn spieren. En om te zorgen dat hij niet nat wordt.
[ afbeelding ]
Oh god, wat was dat een geniale actiequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja q zeg anders ff tegen de hele wereld dat ik in haarlem woon nu
Zie pm
"heb jij een groene voordeur tombo?"quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wat was dat een geniale actie![]()
Dat zou kunnen, maar hij is altijd eigenlijk al een klein beetje zo geweest. Fysio moest in Mei ook met een korf. Dierenartsen ook standaard. Als hij iets niet wil krijg je een hapquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:36 schreef Greys het volgende:
En misschien doet het masseren wel een beetje pijn (of heeft het ooit pijn gedaan, bv voordat ie de injectie kreeg in zijn rug!!) en associeert hij dat dus met 'NIET FIJN, AFBLIJVEN'.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef Greys het volgende:
Je hebt het weer over de verkeerde stad Q, zie DM
Ja fysio ga ik sowieso doen. Vind hij niet leuk, maar ik hoop dat hij er aan went hem zicht toch overgeeft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wijze beslissing denk ik Qwea.
Die operaties zijn bepaald geen peuleschil, de knietjes moeten uiteraard één voor één geopereerd worden en dan heb je het al snel over, in het gunstigste geval een periode van, inclusief revalidatie kun je al een jaar rekenen. En de genezing duurt al langer op oudere leeftijd.
Bovendien is op die leeftijd is 2 keer narcose (en dat zijn lange en diepe narcoses) ook weet zo iets, het risico is veel te groot.
Fysio is altijd goed, HHH heeft daar heel veel baat gehad en daarbij leer je zelf ook de massagetecnieken dus veel kun je zelf doen om het zo aangenaam mogelijk te maken. (HHH vindt het héérlijk, slechte schouder want geen spierkracht in een boven"armpje" plus haar geopereerde knie én de andere is een zwak knietje)
thnxquote:En die jas van Boe is echt stoer!
Ze had 2 honden in Den Helder en die ging ze schuiven. Geloof dat ze dus Maandag sowieso aan huis komt. Ze woont in Alkmaar dus de k/m kosten zijn niet mals. Ik kan 3x heen voor het geld dat zij aan reiskosten hier 1x heen komt. Maar als zij die honden hier vaker heeft dan zal ik eens kijken of ze dat kan combineren.quote:Heb je al gevraagd aan jouw dierenfysio of die ook aan huis komt? HHH had dus fysio aan huis en dat was zo fijn, thuis zijn ze veel meer ontspannen wat de behandeling enkel ten goede komt, de stress van in de auto naar iets wat ze eerst helemaal niet fijn vinden is weer stress dús ook spanning in het lijfje, geloof me, dat scheelt enorm, een behandeling op hun eigen veilige plekje.
Ik hoop echt dat hij zonder al te veel pijn nog met me kan zwemmen in zee volgend jaarquote:Wij allen en onze beestjes. álles voor dat wat ons zo intens dierbaar is![]()
Ik realiseerde me vanmiddag weer eens dat onze HHH ook vast haar langste tijd gehad bij ons gehad heeft, ze wordt 12 en heeft een erg slechte start gehad dus ik maak me geen illusies, al hoop ik uiteraard dat onze kleine haarbal heel oud wordt maar niet tegen elke prijs.
Boe, het blije ei, heeft het super, die barst van al die liefde voor hem dus vlak niet uit dat Boe het beter gaat doen dan iedereen denkt, die laat de da nog eens compleet versteld staan. Liefde doet heel veel
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"heb jij een groene voordeur tombo?"
'ja q, hoezo?'
"DOE EENS OPEN DAN!"
'ik sta in de deuropening q...'
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wat was dat een geniale actie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |