Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet ook eens leren om gehaktballen te maken.
En sorry, maar aaaaaaaaaah!! Ik mis Kittyarm meisje
Oke, ik zal eens een receptje opzoeken, mijn eetrepertoire mag wel uitgebreid worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!
Dat kan echt niet mislukken!
Ja, Kitty. Potver, die moet echt terug![]()
Re vanavond ook niets gehoord dus?
Dank je wel! Ik heb het nog nooit gedaan, dus hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Bamba, zelf pepernoten bakken![]()
Veel plezier!
Multi, ik zal duimen voor d'r! En nee niet zelf houden, dan heb jij evt weer plek voor een oudje of ander opvangertje
Ik ga keihard duimen Bliss dat ze morgen het lef heeft, ze moet!
Ik weet niet meer of dat de vorige keer geprobeerd is, maar als je een vangkooi zou lenen bij de Dierenambulance/bescherming/asiel... en daar een deken in zou leggen aan het uiteinde (dus diep de kooi in) en een schoteltje Gourmet en water. En dan ook een deken er omheen/overheen, zodat ze beschut zit als ze 's nachts gevangen zou worden.... zou dat nog een idee zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Succes ermee Bamba! En ik duim multiply!
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh, kwam deze in eens weer tegen op Youtube:
Vond ik altijd echt een heel mooi nummer
Ja, soms horen we wel gevechten. Vandaag hoorde ik dat een zwarte kat die ik daar vaak zie ook gewoon een zwerver is, die heeft geen huisje. Ik heb vanacht geen gevechten gehoord. En andere buurvrouw had wel gisteren een kat horen mauwen dus dat kan haar wel geweest zijn. Ze heeft de stem er iig voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Owja shit![]()
Zitten er in diezelfde tuinen ook vaak andere katten ja, Bliss?
Maar dan zou je mss toch ook gebler en gevechten horen tussen Kitty en de andere katten?
Of werkt dat niet zo?
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Kitty, doe es terugkomen
Ik doe morgen ff rondje C1000 en Lidl....heb het lijstje al klaar
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.htmlquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!![]()
Ongezien: Bertje Vis?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |