Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet ook eens leren om gehaktballen te maken.
En sorry, maar aaaaaaaaaah!! Ik mis Kittyarm meisje
Oke, ik zal eens een receptje opzoeken, mijn eetrepertoire mag wel uitgebreid worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ballen moeilijk vindt, maak dan gehaktbrood!
Dat kan echt niet mislukken!
Ja, Kitty. Potver, die moet echt terug![]()
Re vanavond ook niets gehoord dus?
Dank je wel! Ik heb het nog nooit gedaan, dus hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Bamba, zelf pepernoten bakken![]()
Veel plezier!
Multi, ik zal duimen voor d'r! En nee niet zelf houden, dan heb jij evt weer plek voor een oudje of ander opvangertje
Ik ga keihard duimen Bliss dat ze morgen het lef heeft, ze moet!
Ik weet niet meer of dat de vorige keer geprobeerd is, maar als je een vangkooi zou lenen bij de Dierenambulance/bescherming/asiel... en daar een deken in zou leggen aan het uiteinde (dus diep de kooi in) en een schoteltje Gourmet en water. En dan ook een deken er omheen/overheen, zodat ze beschut zit als ze 's nachts gevangen zou worden.... zou dat nog een idee zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Succes ermee Bamba! En ik duim multiply!
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh, kwam deze in eens weer tegen op Youtube:
Vond ik altijd echt een heel mooi nummer
Ja, soms horen we wel gevechten. Vandaag hoorde ik dat een zwarte kat die ik daar vaak zie ook gewoon een zwerver is, die heeft geen huisje. Ik heb vanacht geen gevechten gehoord. En andere buurvrouw had wel gisteren een kat horen mauwen dus dat kan haar wel geweest zijn. Ze heeft de stem er iig voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Owja shit![]()
Zitten er in diezelfde tuinen ook vaak andere katten ja, Bliss?
Maar dan zou je mss toch ook gebler en gevechten horen tussen Kitty en de andere katten?
Of werkt dat niet zo?
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Kitty, doe es terugkomen
Ik doe morgen ff rondje C1000 en Lidl....heb het lijstje al klaar
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.htmlquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen bloemschikken met de mamma!![]()
Ongezien: Bertje Vis?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/pa.342478.bloemschikken.html
Hutspot, brood, 2x gehakt + 4x croma, 1+1 vleeswaren, wijn 1+1, rookworst 2+1, sun vaatwastabletten 1+1, nasi-rijst, satesaus, krat warsteinert en geraspte kaas (C1000 basis; groooote zak met lekkere pittige kaas)quote:
NEE!quote:
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeiequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hutspot, brood, 2x gehakt + 4x croma, 1+1 vleeswaren, wijn 1+1, rookworst 2+1, sun vaatwastabletten 1+1, nasi-rijst, satesaus, krat warsteinert en geraspte kaas (C1000 basis; groooote zak met lekkere pittige kaas)
En bie de Liedel; melk, boter, vla, karnemelk, mayo, penne, droge worst (Groninger, vindt S. vast ook lekker)
Qua groenten eten we deze week uit de vriezer en vrijdag pastasaus uit de vriezer met penne en geraspte kaas
VLIEGGGGGGGGGG!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
NEE!![]()
Nou ja, dan kun je wel ophouden
Of goed dicht maken met een clip/plakbandje of over gieten in een afsluitbaar bakjequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeie![]()
Tenminste, ik weet niet hoe lang die croma houdbaar is, effe op de flesjes kijken morgen![]()
Geraspte kaas ook een goeie tip! Ik heb alleen altijd moeite als het niet in 1x opgaat, dan is de rest altijd vrij snel beschimmeld in het zakje. Hoe doe jij dat?
En rookworsten zijn altijd fijn om te hebben, als is het maar een keertje op een wit bolletje
Ah zie, daar zou ik nou serieus niet opgekomen zijn, om het in een bakje over te gietenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of goed dicht maken met een clip/plakbandje of over gieten in een afsluitbaar bakje
Vaak iig wel een jaar houdbaar, vind het altijd wel makkelijk om te hebben staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik ook 2x gehakt en 4x croma, goeie![]()
Tenminste, ik weet niet hoe lang die croma houdbaar is, effe op de flesjes kijken morgen![]()
Geraspte kaas ook een goeie tip! Ik heb alleen altijd moeite als het niet in 1x opgaat, dan is de rest altijd vrij snel beschimmeld in het zakje. Hoe doe jij dat?
En rookworsten zijn altijd fijn om te hebben, als is het maar een keertje op een wit bolletje
Geen idee; meestal is het hier binnen 2 weken op; als je het te lang vindt liggen maak je gewoon weer een ovenschotel met veeeeeeel kaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zie, daar zou ik nou serieus niet opgekomen zijn, om het in een bakje over te gieten![]()
Ik ga wat bakjes bij kopenIn verschillende maten. Hoe lang blijft het dan ongeveer goed?
Hahaha ik heb dus vanmiddag op flessen staan loeren, in mijn koelkast stond nog een beetje Croma Olijfolie boter zeg maar en daar stond op 'gekoeld bewaren', maar in de voorraadkast staat een fles Remia vloeibaar en daar staat op 'na opening koel bewaren'.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaak iig wel een jaar houdbaar, vind het altijd wel makkelijk om te hebben staan.
Hoeft niet in de koelkast, dus zet maar in den voorraadkast![]()
Rookworst idd op een broodje, maar bij de hutspot en zuurkool uit den oven ook niet te versmaden
Ik bewaar bakboter altijd buiten de koelkast totdat de fles open is. En de croma zag ik in de C1000 los buiten de koeling naast het gehakt staan, dus het zal vast kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ik heb dus vanmiddag op flessen staan loeren, in mijn koelkast stond nog een beetje Croma Olijfolie boter zeg maar en daar stond op 'gekoeld bewaren', maar in de voorraadkast staat een fles Remia vloeibaar en daar staat op 'na opening koel bewaren'.
Maar de croma kan dus ook buiten de koelkast?
Check! Opgeslagen in de Eetideeën bladwijzermap! Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog recept voor niet van groente houden en het toch binnen krijgen:
Diepvriesandijvie
Aardappelpuree
4 eieren hard koken en in stukjes slachten
Bakje spekjes uitbakken (of zo'n dubbel bakje)
Geraspte kaas
Peper en zout naar smaak.
Koken, husselen, geraspte kaas erover en kwartiertje op 200 graden in de oven
Dat doe ik ook jaarlijksquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ing, besef je wel dat ik voornamelijk door jou zo omgeslagen ben met die boodschappen?![]()
Volgend jaar ben ik ook Miep Georganiseerd![]()
En gister heb ik een lijstje gemaakt van al onze gezamenlijke vaste lasten, we hadden beiden geen idee meer wat er nou allemaal uit ging aan verzekeringen, hypotheek, energie, internet en alles bij elkaar zeg maar. Dus nu weten we precies wat we maximaal mogen uitgeven per week aan boodschappen zonder dat we aan hoeven te vullen in de pot
I am THIS close to bonnetjes bewarenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook jaarlijks![]()
Ik vind het echt zo leuk dat je er zo enthousiast over bent
Heb ik ooit ook gedaan (goh, echtquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
I am THIS close to bonnetjes bewaren![]()
Zodat ik na een maand precies kan zien wat er aan boodschappen uit ging.
Ik denk warempel dat ik het ga doen
Ik heb een vastelastenrekeningquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ing, besef je wel dat ik voornamelijk door jou zo omgeslagen ben met die boodschappen?![]()
Volgend jaar ben ik ook Miep Georganiseerd![]()
En gister heb ik een lijstje gemaakt van al onze gezamenlijke vaste lasten, we hadden beiden geen idee meer wat er nou allemaal uit ging aan verzekeringen, hypotheek, energie, internet en alles bij elkaar zeg maar. Dus nu weten we precies wat we maximaal mogen uitgeven per week aan boodschappen zonder dat we aan hoeven te vullen in de pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |