quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Ja dat ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Laysa het volgende:
Och germ prinses Beatrix![]()
Je ziet wat het verdriet met haar heeft gedaan
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreftquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook
Van de nood een deugd maken... het had allemaal gekund
Ja :d ik zit ook al kijken, tot nu toe leuk ! En die Bea voluit mee brullenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Had prima gekund. Het was een schatjequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
|kunnen we daar niet een petietie voor starten ? Koningin-oma of zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
En datquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
Ik heb vanmiddag een hendig sjiek kerststuk gemaakt, al zeg ik het zelf.En daarna gegeten met de pappa en de mamma en een logerend neefje. Goulashsoep, gehaktbal, witte bonen in tomatensaus, eerpels en als toet vanillevla waarin onderop appeltaart zat volgens het label.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.![]()
Hoi allen, heren, dames.
Donker buiten, brakke foon en lui.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Roozjee!
Ohhhhhhh en Cat, PICS VAN JE BALKONVOGELVILLA'S
Muis... kaas.... +1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kaasknabbels van Lidl al geprobeerd? Die met Gouda, geel doosje bij de chips.
Ik heb er een zwak voor
Goed verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Over Beatrix:
Ik was met Cat in de sauna een paar dagen terug, we zaten op een gegeven moment lekker alle daar ter plekke aanwezige roddelbladen door te nemen terwijl we op het eten aan het wachten waren. In de tv-kamert, alleen, op een stel enorme banken met bergen kussens. Dat laatste doet niet ter zake in het verhaal, maar het is toch leuk om te melden dacht ik zo, voor het plaatje zeg maar...
Afijn. Heel artikel over de musical Zij Gelooft in Mij (geloof ik...) met daarbij foto's van Raggul Hazes en Maxima en de kids Hazes (zoon is aardig opgedroogd!). Onderschrift bij die foto's 'De Koningin sprak uitgebreid met de familie Hazes en poseerde met ze op de foto's'. Dus ik de foto's af speuren waar de hell Bea dan stond, want ik zag haar niet.
Moraal van dit verhaal --> Ik kan er ook niet aan wennen![]()
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Over Beatrix:
Ik was met Cat in de sauna een paar dagen terug, we zaten op een gegeven moment lekker alle daar ter plekke aanwezige roddelbladen door te nemen terwijl we op het eten aan het wachten waren. In de tv-kamert, alleen, op een stel enorme banken met bergen kussens. Dat laatste doet niet ter zake in het verhaal, maar het is toch leuk om te melden dacht ik zo, voor het plaatje zeg maar...
Afijn. Heel artikel over de musical Zij Gelooft in Mij (geloof ik...) met daarbij foto's van Raggul Hazes en Maxima en de kids Hazes (zoon is aardig opgedroogd!). Onderschrift bij die foto's 'De Koningin sprak uitgebreid met de familie Hazes en poseerde met ze op de foto's'. Dus ik de foto's af speuren waar de hell Bea dan stond, want ik zag haar niet.
Moraal van dit verhaal --> Ik kan er ook niet aan wennen![]()
Nee! Dus echt in een doosje? Niet de 'flips' uit een zak dus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kaasknabbels van Lidl al geprobeerd? Die met Gouda, geel doosje bij de chips.
Ik heb er een zwak voor
Dat klinkt alsof ik het verzonnen heb, maar je zat er naast en ik heb jou ter plekke laten meegenieten van de verwarringquote:
Ga maar lekker uitrusten van je enerverende dagquote:
Echt een doosje jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Dus echt in een doosje? Niet de 'flips' uit een zak dus?
Ik ga kijken van de week! Dank voor de tip!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik het verzonnen heb, maar je zat er naast en ik heb jou ter plekke laten meegenieten van de verwarring
Ja mam, zal ik doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar lekker uitrusten van je enerverende dag(
).
En volgende keer bellen!!!!!
Ja, maar daar hebben ze ook iets van 6 regeringen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef Laysa het volgende:
Ja Cat pics![]()
en idd verwarrend...in Belgie hebben ze nu 3 koninginnen
Misschien in de zomer gaan vieren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Met de Smart...TERWIJL WE VORIG JAAR OP 8 DECEMBER bij precies datzelfde weekend in precies hetzelfde hotel ook al sneeuw hadden het zal toch niet...
Soestduinen is in het midden van het landquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Voor zaterdag 7 december zijn er steeds meer voorspellingen van harde windstoten en 8-15 cm sneeuw in het Zuidwesten van Nederland.
En ik moet naar Soestduinen voor het hotelweekendje met zus voor haar verjaardag.
Zonder annuleringsverzekering.
Met de Smart...
Terwijl we vorig jaar op 8 december in precies dat weekend van haar verjaardag bij precies datzelfde hotel ook al sneeuw haddenhet zal toch niet...
Ze is op 7 december jarig, dus dat is ook zo watquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien in de zomer gaan vieren?
Ja maar ik kom vanuit het Zuidwesten toch wel een beetjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soestduinen is in het midden van het land
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Voor zaterdag 7 december zijn er steeds meer voorspellingen van harde windstoten en 8-15 cm sneeuw in het Zuidwesten van Nederland.
En ik moet naar Soestduinen voor het hotelweekendje met zus voor haar verjaardag.
Zonder annuleringsverzekering.
Met de Smart...
Terwijl we vorig jaar op 8 december in precies dat weekend van haar verjaardag bij precies datzelfde hotel ook al sneeuw haddenhet zal toch niet...
quote:
Kan niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Je zou bijna gaan denken dat het iets betekend.
Wou dat ik in deze tijd jarig was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan niet.Mijn pappa is dan ook jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |