quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit Krees
Hier soep, brood, appeltaart, cake, pepernoten, suikerbeestjes, wijn.....en dat allemaal in anderhalf uur ongeveer
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Ja dat ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan eerst vragen welke kleur onderbroek ze aan heeft voor je weggaat.
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Laysa het volgende:
Och germ prinses Beatrix![]()
Je ziet wat het verdriet met haar heeft gedaan
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreftquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennen om haar 'prinses' te noemen.
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneerquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook
Van de nood een deugd maken... het had allemaal gekund
Ja :d ik zit ook al kijken, tot nu toe leuk ! En die Bea voluit mee brullenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Ruben Nicolai presenteert het 200 jaars koninkrijksconcert
Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Waarom bel je dan niet? Want ik had het serieus gedaan, had makkelijk gekund.
DOOS
Had prima gekund. Het was een schatjequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
|kunnen we daar niet een petietie voor starten ? Koningin-oma of zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet....Ze had gewoon ere koningin mogen blijven wat mij betreft
En datquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knuffelen en/of bellen blazen met de ANWB meneer![]()
Ik heb vanmiddag een hendig sjiek kerststuk gemaakt, al zeg ik het zelf.En daarna gegeten met de pappa en de mamma en een logerend neefje. Goulashsoep, gehaktbal, witte bonen in tomatensaus, eerpels en als toet vanillevla waarin onderop appeltaart zat volgens het label.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Pics van je hendig sjieke kerststuk, Cat?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je die appeltaart ook gevonden hebt.![]()
Hoi allen, heren, dames.
Donker buiten, brakke foon en lui.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Roozjee!
Ohhhhhhh en Cat, PICS VAN JE BALKONVOGELVILLA'S
Muis... kaas.... +1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hebbie de kaasknabbels van Lidl al geprobeerd? Die met Gouda, geel doosje bij de chips.
Ik heb er een zwak voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |