Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja retro raakt weer helemaal ínquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Das wel een scherpe afprijzing
Oud model bril?
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag datquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
In ut bakje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
Ik vind het zo perfect heur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh kak, die 'een' had weggemoeten in de TT
Had eerst 'waar Cat er een oogje op heeft' maar ik vond 'waar Cat er oog voor heeft' bij nader inzien leuker en ik vergat de 'een' weg te halen.
Firstworldproblems
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterwekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Cat, eerlijk zeggen, mag die foto hier onder een spoilert?
OH JOY OH JOYquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterweken
We created a monster!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OH JOY OH JOY
Ik verheug me er nu al op
Als jullie ergens iets interessants zien, gil ajb
Die voorraadkast moet horrorwinterproof.... whehe.
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?Of denk je dat het volk hier dat niet trekt?
Euroweken zijn NUquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euroweken zijn NU![]()
En heel veel 1 + 1, waaronder soep in zak, vaatwasblokjes, vleeswaren, viskwiesien, bonduelle groenten, rode wijn van Alpaca (goddelijk! Die moet S. es proberen, de Merlot)
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragen
Ik zie nu dat hij verkeerd ligt.quote:
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?
Want die zit hier niet, maar wel een paar dorpen verderop, dus dan ga ik daar morgen heen!
Of is het t/m vandaag, weet je dat?
Ik heb er een stuk of acht en had er twee meegenomen naar de sjoel. En een floating eye.quote:
Patatze!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000
Nach hause![]()
Prima geschikt voor een Halloween snackquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een artistiekerig geheel zo toch?
quote:
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prima geschikt voor een Halloween snack
Waarom nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ook zin in friet, maar mag niet
De baas wil nietquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.
wil je perse Page?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
32 rollen Page pleepapier voor 7,99... is dat goeikoop?
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat welquote:
ik vind Page echt veel te duur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat wel
Ik kocht nu meestal de luxe versie van AH eigen merk, maar nooit op de prijs gelet
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur isquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind Page echt veel te duur.
ik kijk meestal gewoon naar huismerk 3 laags
tis een kwartje per rolquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur is
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Bamba het volgende:
Jammer dat Kitty nog niet thuis is![]()
Damn, iedereen hier in huis is wat geïrriteerdGezellig weekend voor de boeg
![]()
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had Laysa hier ineens voor de deur staan
Jij hebt toch altijd zulke praktische tips.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig Laysa
Greys, ikzelf vind Page dunne pluismeuk
Lidl 3-laags = 10 rollen voor 2,99.
Kun je je neus nog es in snuiten zonder dat er een snottebel je mouw in loopt
Bij R. is het deels slaaptekort en Sinterklaasstress, bij mij is het frustratie van de te lange wachtlijst bij de kinderarts en nog wat andere dingen en mijn man is gewoon moe van een week werkenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Laysa het volgende:
ik ben gewoon een beetje trots op mezelf dat ik zo spontaan heb gedaan![]()
en nu koffie
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketetquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gezellig Laysa
Greys, ikzelf vind Page dunne pluismeuk
Lidl 3-laags = 10 rollen voor 2,99.
Kun je je neus nog es in snuiten zonder dat er een snottebel je mouw in loopt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Queller het volgende:
Ik loop enorm achter en heb niets bijgelezen. Ik ga dat ook niet meer doen. Beheersing, I haz it
Je kunt altijd prijzencheck doen in de online webwinkel van AHquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketet).
Dus dan houd ik het daar de volgende keer ook lekker bij, dankuuuu
Ik heb net een lijst gemaakt a.d. hand van de C1000 site wat ik daar morgen ga kopen.
Sobersooo kopen omdat ik dat vaak gebruik dus het gaat wel op:
Vers sap voor het weekend (aanbieding 0,99)
2 flessen croma vloeibaar + 500 gram gehakt samen als pakket voor 3,-- (is goedkoop, toch?)
Viskwiesien 1+1
Vaatwastabletten 1+1
Prodent tandenborstels 1+1
Bonduelle blikjes 1+1
Rookworsten Unox 2+1
Alpaca wijn merlot 1+1
Kaas plakken 1+1
Unox soep pak/zak 1+1
Kroepoek diverse smaken 2 voor 1,50
Lassie rijst 1+1
Twijfelgevallen omdat ik niet weet of het goedkoop is:
Dubbelfris 2 voor 1,50
DE koffiepads 2 voor 6 eu
Liga evergreen 2 voor 2,49
LU koeken (bastogne e.d.) 3 voor 3,50
Maar ik had van die interessante dingen gezegdquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Queller het volgende:
Ik loop enorm achter en heb niets bijgelezen. Ik ga dat ook niet meer doen. Beheersing, I haz it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naisquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB is op een soort personeelsfeest van zijn werk en het wordt gepresenteerd door Dennis en Valerio.
Ik vind die Dennis Storm zo'n lekkertjeen Valerio moet ik altijd al lachten als ik hem hoor praten
je bent echt lekker op dreefquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee, want ik heb die Lidl 3-laags 10 rollen dus nog in de voorraadkast staan, die heb ik vorige keer gekocht (en nog niet aangebroken want er stonden nog 8 rollen op den twalletteketet).
Dus dan houd ik het daar de volgende keer ook lekker bij, dankuuuu
Ik heb net een lijst gemaakt a.d. hand van de C1000 site wat ik daar morgen ga kopen.
Sobersooo kopen omdat ik dat vaak gebruik dus het gaat wel op:
Vers sap voor het weekend (aanbieding 0,99)
2 flessen croma vloeibaar + 500 gram gehakt samen als pakket voor 3,-- (is goedkoop, toch?)
Viskwiesien 1+1
Vaatwastabletten 1+1
Prodent tandenborstels 1+1
Bonduelle blikjes 1+1
Rookworsten Unox 2+1
Alpaca wijn merlot 1+1
Kaas plakken 1+1
Unox soep pak/zak 1+1
Kroepoek diverse smaken 2 voor 1,50
Lassie rijst 1+1
Twijfelgevallen omdat ik niet weet of het goedkoop is:
Dubbelfris 2 voor 1,50
DE koffiepads 2 voor 6 eu
Liga evergreen 2 voor 2,49
LU koeken (bastogne e.d.) 3 voor 3,50
Owjaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je kunt altijd prijzencheck doen in de online webwinkel van AH
Dan maar hopen dat je het morgen wel krijgtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:25 schreef roos85 het volgende:
Friet discussie verloren, dus maar een pasta pesto met tonijn in elkaar gedraaid
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkomquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Puala het volgende:
Greys, ik vind het wel tof om te lezen wat je uitzoektEn je weekplanning ook, want je eet echt hele andere dingen dan wij doen
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkom
Mijn weekplanning komt gedeeltelijk van 'dit vind ik lekker' en gedeeltelijk van bv Viva en FOK! vrekkenrecepten haha. Zoals de kipdrumsticks met perzik (uit blik) en ui. Hoe eten jullie heel anders? Veel rijst enzo bv? Want daar houd ik niet zo van, dus dat ontbreekt nogal.
Wat ik vaker wil eten zijn wraps maar ik ga iets heel doms toegeven: ik weet nooit of je die wraps die je kant en klaar koopt bij AH of Lidl ofzo nou al 'klaar' zijn of dat je daar nog iets mee moet doen qua verwarmen of bakkenOf kan je er zo roomkaas en komkommer en zalm in gooien, rechts uit het pak?
Die warm je op in de magnetron of in de koekenpan....hoe staat op de verpakking. het is echt belachelijk makkelijk en lekker eten. beetje gehakt rullen, augurkjes, sla paprika en of een lekker sausje en smullen maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha thanks! En gil vooral als je iets ziet dat er niet goedkoop is ofzo he, ik ben een beginnende shopfaalhaas dus alle kritiek en advies is welkom
Mijn weekplanning komt gedeeltelijk van 'dit vind ik lekker' en gedeeltelijk van bv Viva en FOK! vrekkenrecepten haha. Zoals de kipdrumsticks met perzik (uit blik) en ui. Hoe eten jullie heel anders? Veel rijst enzo bv? Want daar houd ik niet zo van, dus dat ontbreekt nogal.
Wat ik vaker wil eten zijn wraps maar ik ga iets heel doms toegeven: ik weet nooit of je die wraps die je kant en klaar koopt bij AH of Lidl ofzo nou al 'klaar' zijn of dat je daar nog iets mee moet doen qua verwarmen of bakkenOf kan je er zo roomkaas en komkommer en zalm in gooien, rechts uit het pak?
Je kan ook zo'n bekertje creme fresh mengen met knoflook...Echt jammiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.
Wij eten veel meer groenteZo'n 500-600 gram per dag en daar omheen eten we dan nog krieltjes/aardappelblokjes of rijst of pasta. En vandaag hadden we stamppot met wortel, koolraap, aardappel met een rundervink. Gister broccoli, aardappelkroketjes (lidl, super lekker
) en een gehaktschnitzel.
Die wraps (http://foodtoknow.files.wordpress.com/2009/04/wrap-original.jpg) die hoef je alleen maar zoveel seconde in de magnetron/oven te doen en dan kan je er op doen wat je wiltWij hadden van de week wraps met kip (uit de aanbieding, zat nog in de vriezer), roerbakgroente (broccoli en wortel in blokjes) en kerrie woksaus. En dan op de wrap een laagje creme fresh. En dat was lekker
![]()
![]()
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.
Wij eten veel meer groenteZo'n 500-600 gram per dag en daar omheen eten we dan nog krieltjes/aardappelblokjes of rijst of pasta. En vandaag hadden we stamppot met wortel, koolraap, aardappel met een rundervink. Gister broccoli, aardappelkroketjes (lidl, super lekker
) en een gehaktschnitzel.
Die wraps (http://foodtoknow.files.wordpress.com/2009/04/wrap-original.jpg) die hoef je alleen maar zoveel seconde in de magnetron/oven te doen en dan kan je er op doen wat je wiltWij hadden van de week wraps met kip, roerbakgroente en kerrie woksaus. En dan op de wrap een laagje creme fresh. En dat was lekker
![]()
![]()
Lekkerlekker, dankjewel!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die warm je op in de magnetron of in de koekenpan....hoe staat op de verpakking. het is echt belachelijk makkelijk en lekker eten. beetje gehakt rullen, augurkjes, sla paprika en of een lekker sausje en smullen maar
Wij doen er vaak een sausje bij als ik eerlijk ben. Of nasi en dan gewoon meer groente als rijst (oh sjit, dat vond jij niet lekker he?) er in. Of saoer boontjes van de lidlquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hierIk vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden
Dank voor de wraps tip!
Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud etenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst?)
Die worden dan keihard als ze afkoelen...Jij bedoelt die lekkere mini hapjes van de AH zeker? Ik vraag me nl altijd af hoe die zo mals/soepel blijvenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst?)
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je het morgen wel krijgt
dat wist ik dus ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud eten
Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoi Toek! Eet ze en groeten aan Murmel!
Toch niet weer bij Henk he?
[..]
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hierIk vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden
Dank voor de wraps tip!
Ga ik meteen doen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.
Kokosmelk heb ik op voorraadquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef Puala het volgende:
Greys, deze is ook lekker: http://www.ah.nl/allerhan(...)rdappel-groentecurry
En evt. kun je ook de doperwtjes er uit laten en kip toevoegen (tussen de ui/sperzieboontjes even meebakken voor t kleurtje)
edit: en op de kokosmelk na heeft de lidl allesDie groene en gele curry is echt heel erg lekker van de lidl
![]()
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoffquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond tijdens The Voice ook lekker door de AH budgetrecepten bladeren.
die ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoff
Één van mijn persoonlijke favorieten
uhhhquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoi Toek! Eet ze en groeten aan Murmel!
Toch niet weer bij Henk he?
Ik zal maar niet zeggen wat ik lasquote:
Ja, dat gehakt is nooit weg en die Croma koop ik toch al altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook voor de gehakt + 2 croma voor 3 euro
Lekker gehaktballies met gesnipperde ui en satékruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |