abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 19:52:50 #76
163650 Greys
pi_133751946
Hoi Toek! Eet ze en groeten aan Murmel! :W
Toch niet weer bij Henk he? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat roepen doe ik wel hoor, maar voor ik kon zeggen dat de dubbel fris wel een goeie deal was was je er zelf al achter. Van de C1000 heb je ook het huismerk dubbelfris en dat is goedkoper dan de echte en ook prima te drinken. Maar volgens mij is deze aanbieding dan nog slimmer om te kopen, want ik dacht dat dat 89 cent per pak was.

Wij eten veel meer groente :) Zo'n 500-600 gram per dag en daar omheen eten we dan nog krieltjes/aardappelblokjes of rijst of pasta. En vandaag hadden we stamppot met wortel, koolraap, aardappel met een rundervink. Gister broccoli, aardappelkroketjes (lidl, super lekker :) ) en een gehaktschnitzel.

Die wraps (http://foodtoknow.files.wordpress.com/2009/04/wrap-original.jpg) die hoef je alleen maar zoveel seconde in de magnetron/oven te doen en dan kan je er op doen wat je wilt :) Wij hadden van de week wraps met kip, roerbakgroente en kerrie woksaus. En dan op de wrap een laagje creme fresh. En dat was lekker :o O+
Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hier :@ Ik vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden :')

Dank voor de wraps tip!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 19:53:23 #77
163650 Greys
pi_133751970
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die warm je op in de magnetron of in de koekenpan....hoe staat op de verpakking. het is echt belachelijk makkelijk en lekker eten. beetje gehakt rullen, augurkjes, sla paprika en of een lekker sausje en smullen maar :9
Lekkerlekker, dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 19:53:41 #78
163650 Greys
pi_133751988
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133752023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]

Oeh ja die aardappelkroketjes ga ik volgende keer kopen bij Lidl, bedankt voor de herinnering!
En ja groenten per dag blijft een beetje problematisch hier :@ Ik vond het al wat dat ik er wokgroenten en sperziebonen en worteltjes tussen had weten te proppen haha. Maar ik moet manieren zien te vinden om groenten lekker te maken. Ik las wel eens iets over geroerbakte verse spinazie of sperziebonen met *iets* er bij, maar ik weet niet meer wat!! Het klonk toen lekker maar kan het niet meer terug vinden :')

Dank voor de wraps tip!
Wij doen er vaak een sausje bij als ik eerlijk ben. Of nasi en dan gewoon meer groente als rijst (oh sjit, dat vond jij niet lekker he?) er in. Of saoer boontjes van de lidl :9 Of een curry met bloemkool/broccoli met kip er doorheen :)
pi_133752033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
(en als je koude wraps wilt eten, moet je ze dan alsnog even in de magnetron doen van te voren eerst? :@ )
Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud eten :) althans, dacht ik :@
pi_133752045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Die worden dan keihard als ze afkoelen...Jij bedoelt die lekkere mini hapjes van de AH zeker? Ik vraag me nl altijd af hoe die zo mals/soepel blijven :D
pi_133752047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat je het morgen wel krijgt _O-
Nou inderdaad _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133752080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Als je wilt dat ze warm zijn wel, maar je kan ze ook prima koud eten :)
dat wist ik dus ook niet :D
toch eens doen dan :9
pi_133752082
quote:

[..]

Dank voor de wraps tip!
Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.
pi_133752131
Greys, de groene pesto en pure hagelslag (60 ct voor een pak :o ) zijn ook lekker!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 20:00:35 #86
163650 Greys
pi_133752324
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zoek het tomatensoeprecept op van Jamie Oliver. Superveel groente en erg lekker. Kun je ook prima invriezen en ook als basissaus ofzo gebruiken.
Ga ik meteen doen! *O* Want dat vind ik wel heel lekker, groenten in de soep :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133752446
Greys, deze is ook lekker: http://www.ah.nl/allerhan(...)rdappel-groentecurry
En evt. kun je ook de doperwtjes er uit laten en kip toevoegen (tussen de ui/sperzieboontjes even meebakken voor t kleurtje)

edit: en op de kokosmelk na heeft de lidl alles :Y Die groene en gele curry is echt heel erg lekker van de lidl O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:05 #88
163650 Greys
pi_133752566
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:03 schreef Puala het volgende:
Greys, deze is ook lekker: http://www.ah.nl/allerhan(...)rdappel-groentecurry
En evt. kun je ook de doperwtjes er uit laten en kip toevoegen (tussen de ui/sperzieboontjes even meebakken voor t kleurtje)

edit: en op de kokosmelk na heeft de lidl alles :Y Die groene en gele curry is echt heel erg lekker van de lidl O+
Kokosmelk heb ik op voorraad :D *O*
Deze ook opgeslagen, klinkt lekker!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 20:08:18 #89
163650 Greys
pi_133752676
Ik ga vanavond tijdens The Voice ook lekker door de AH budgetrecepten bladeren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133752799
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond tijdens The Voice ook lekker door de AH budgetrecepten bladeren.
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoff

Één van mijn persoonlijke favorieten :9
pi_133752885
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)anoff/?rq=Stroganoff

Één van mijn persoonlijke favorieten :9
die ziet er lekker uit.
* ferrari_rood slaat het recept op
pi_133753033
Ik heb vandaag een tafelloper gekocht en net op tafel gelegd. Noortje vond t wel prima en ging er op liggen tukken. Dana tijgert er nu naartoe om het aan te gaan vallen :')
pi_133753251
Dit is hier een van de favo recepten:

Kip met prei en champignons
Nodig voor 4 personen:
400 g kipfilet, 250 g champignons, 350 g prei, 1 ui, 1 knoflookteen, 2 theel kerriepoeder, 2 theel paprikapoeder, 1 eetl bloem, 125 ml crème fraîche, 150 ml witte wijn, ½ bosje verse peterselie

Snipper de ui en hak de knoflook fijn. Snij de prei in ringen en de champignons in plakjes.
Snij de kip in blokjes en hussel om met een flinke theelepel kerriepoeder, een idem theelepel paprikapoeder, wat zout, versgemalen peper en een volle eetlepel bloem tot alle kip bedekt is met een waasje.
Verhit een scheutje olijfolie in een forse braadpan en bak de stukjes kip al omscheppend tot het roze eraf is. Gaar worden hoeft niet, dat gebeurt straks. Schep uit de pan en leg op een bord.
Verhit een nieuw beetje olie in de pan en fruit op laag vuur de ui en knoflook tot ze zacht beginnen te worden.
Voeg nu de prei toe. Schep even goed om.
Nu de champignons erbij. Bestrooi met de andere halve theelepel kerrie en paprikapoeder, plus zout en peper.
Laat even al omscheppend meefruiten, dan krijgen de groenten meer smaak. Giet de wijn erbij en laat even uitbruisen. Dan de crème fraîche. Roer alles goed door elkaar. De kip mag nu weer terug in de pan. Hak de peterselie fijn en voeg de helft alvast toe.
Leg een deksel op de pan en laat op zacht vuur 10 minuten sudderen. Proef op zout en peper. Strooi de rest van de peterselie erbij. Lekker met witte rijst.
Het jasje van bloem zorgt ervoor dat de kip mooi bruin bakt en toch niet droog wordt.
pi_133753393
Goed bezig Greys :P
pi_133753410
En nog voor wraps een lekker recept :9

Zelf maken?
Nodig voor 4 personen

4 wrap tortilla's (gekocht of zie het recept volgende week)
Vulling: 300 g gehakt, 1 rode paprika, 1 blik tomatenblokjes (400 g), 1 blikje maïs (140 g), 1 kleine rode ui, 75 g pittige geraspte kaas, 125 ml crème fraîche, handje verse koriander, 1/2 limoen, 1 tl komijnpoeder, 1 tl chilipoeder, 1 snufje cayennepeper, zout, scheutje olijfolie

Verwarm de oven voor op 200°C. Snipper de rode ui, snij de paprika in stukjes. Verhit een scheutje olie in een grote koekenpan of hapjespan en fruit ze zachtjes twee minuten. Doe komijn, chilipoeder, cayennepeper en een snufje zout erbij. Voeg het gehakt toe en bak al omscheppend een minuutje rul (helemaal gaar hoeft niet). Schep de helft van de inhoud van het blik tomatenblokjes erbij en schep alles eventjes om. Voeg van het vuur af de uitgelekte maïskorrels, een ferme kneep limoensap en de helft van de gehakte verse koriander toe.

Leg de tortillawraps plat op het aanrecht. Besmeer elk met een flinke lepel crème fraîche. Schep er een streep vulling op. Rol losjes op en leg ze met de naad naar beneden naast elkaar in een ingevette ovenschaal. Bestrooi met de gehaktvulling die eruit gevallen is, de rest van de tomatenblokjes en tenslotte de kaas. Laat het geheel in de oven in ongeveer 10 tot 15 minuten goed heet worden.

Strooi voor het serveren de rest van de koriander erover.
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:43:06 #96
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133753963
quote:
uhhh

Nee ;) we waren in het centrum dus is mac geworden. De wok zat vol :(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 november 2013 @ 22:49:04 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133760190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:

LU koeken 3 voor 3,50 laat ik liggen
Ik zal maar niet zeggen wat ik las :P 't Is al laat voor mijn doen en ik heb te veel gegeten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 22:52:15 #98
163650 Greys
pi_133760333
Dank je voor de recepten Roos!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:00:08 #99
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133760598
Ik ga ook voor de gehakt + 2 croma voor 3 euro :7
Lekker gehaktballies met gesnipperde ui en satékruiden :9
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 23:18:17 #100
163650 Greys
pi_133761340
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook voor de gehakt + 2 croma voor 3 euro :7
Lekker gehaktballies met gesnipperde ui en satékruiden :9
Ja, dat gehakt is nooit weg en die Croma koop ik toch al altijd :D
Lekker gehaktbrood! Of ballen op brood :9

Ben zo blij met je Cduuzend tip _O- Nu al zin in morgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')