Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja retro raakt weer helemaal ínquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Das wel een scherpe afprijzing
Oud model bril?
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag datquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
In ut bakje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft heur oog vier dagen geleden tussen mijn bitterballen gelegd, dus ik mag dat
Ik vind het zo perfect heur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhh kak, die 'een' had weggemoeten in de TT
Had eerst 'waar Cat er een oogje op heeft' maar ik vond 'waar Cat er oog voor heeft' bij nader inzien leuker en ik vergat de 'een' weg te halen.
Firstworldproblems
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterwekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
Cat, eerlijk zeggen, mag die foto hier onder een spoilert?
OH JOY OH JOYquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
volgens mij zijn er net na nieuwjaar ook altijd hamsterweken
We created a monster!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OH JOY OH JOY
Ik verheug me er nu al op
Als jullie ergens iets interessants zien, gil ajb
Die voorraadkast moet horrorwinterproof.... whehe.
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die mag hier ook zonder spoilert. Halloooo.... ken je me zo slecht?Of denk je dat het volk hier dat niet trekt?
Euroweken zijn NUquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh mopjens, hoe vaak per jaar zijn die Hamsterweken bij de Appie eigenlijk?
Ik heb weer voorraadwoede![]()
![]()
En kunnen jullie gillen als er ergens 1 euro weken zijn bij C1000 of wat dan ook voor acties?
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euroweken zijn NU![]()
En heel veel 1 + 1, waaronder soep in zak, vaatwasblokjes, vleeswaren, viskwiesien, bonduelle groenten, rode wijn van Alpaca (goddelijk! Die moet S. es proberen, de Merlot)
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je riep zelf dat ie op FB mocht, maar ik plemp het dan niet zomaar op FOK! zonder te vragen
Ik zie nu dat hij verkeerd ligt.quote:
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 1+1 ook bij de Cduuzend dus?
Want die zit hier niet, maar wel een paar dorpen verderop, dus dan ga ik daar morgen heen!
Of is het t/m vandaag, weet je dat?
Ik heb er een stuk of acht en had er twee meegenomen naar de sjoel. En een floating eye.quote:
Patatze!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd van woensdag t/m dinsdag, en ja...1+1 = ook C1000
Nach hause![]()
Prima geschikt voor een Halloween snackquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een artistiekerig geheel zo toch?
quote:
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prima geschikt voor een Halloween snack
Waarom nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ook zin in friet, maar mag niet
De baas wil nietquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, als hier kindjes zouden langskomen zou ik een schaaltje voor ze klaar hebben.
wil je perse Page?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
32 rollen Page pleepapier voor 7,99... is dat goeikoop?
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat welquote:
ik vind Page echt veel te duur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! Wel een beetje fijn dik papier zeg maar, dat wel
Ik kocht nu meestal de luxe versie van AH eigen merk, maar nooit op de prijs gelet
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur isquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind Page echt veel te duur.
ik kijk meestal gewoon naar huismerk 3 laags
tis een kwartje per rolquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus vaak, maar ik dacht mss met deze aanbieding dat Page dan in dit geval bv even duur is
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Bamba het volgende:
Jammer dat Kitty nog niet thuis is![]()
Damn, iedereen hier in huis is wat geïrriteerdGezellig weekend voor de boeg
![]()
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had Laysa hier ineens voor de deur staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |