Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokterquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef dobbey het volgende:
Yup hij doet hethoe is het met je?
Oh ships.... Nu weet ik niet hoe je moet quoten uit het andere topic
Oh sorry... Ik denk ik breng het positiefquote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokter![]()
De cryo's worden bewaard voor een tweede poging, een tweede kind hoeven we nietDaar hebben we de ruimte niet voor, zowel in huis als in ons leven.
Ik vind dat jij vandaag lekker vertroeteld moet worden!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokter![]()
De cryo's worden bewaard voor een tweede poging, een tweede kind hoeven we nietDaar hebben we de ruimte niet voor, zowel in huis als in ons leven.
Tuurlijk, maar ik mag toch in dit topic ook wel gewoon zeggen dat ik afgunst een nare emotie vind en het niet begrijp? Ik zeg nergens dat je het niet mag posten, of zelfs maar dat je niet jaloers mag zijn, maar ik had het gevoel dat ik begrip moest tonen voor iets wat ik niet begrijp en dat niet kon uitleggen zonder een shitstorm te veroorzakenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Ongeduldig het volgende:
Echt hoor, als je in dit topic al niet eens meer mag hopen (en dus soms hypochonderen en symptomen zien die er niet zijn) en niet verdrietig of stiekem jaloers mag zijn als het niet lukt of lang duurt, wat mag je hier dan nog wel zeggen? Daar is het topic toch voor? Anders hoef je alleen maar je NOD te komen melden en of je wel of niet ongesteld danwel zwanger bent geworden, meer valt er dan niet te bespreken. Ik vind al dat gedoe eromheen juist leuk!
MevrouwCactus, ik hoop dat je personeel hebt dat de afwas voor je kan doen?
Alle vrouwen zijn draken!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, toch is het wel fascinerend om te zien wat er gebeurt als je veel vrouwen in een kleine ruimte zet.
Fixed that for yaquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:12 schreef Bloesem. het volgende:
Kak! Net helemaal in het moment vergeten om beschermd te ehh... gymnastiekenbatsen. Even erover gesproken later.. Vriend is heel casual ("nou, dan kun je deze maand al zwanger worden, wat dan nog?!") en ik ben gelijk in tweestrijd, want slik nog maar kort foliumzuur en heb nog zeker 3 feestjes gepland staan waar wijn gedronken wordt
Nou ja, eerst slapen. Truste dames
ik ging zoeken maar dat was geen goed ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar goed is dat daar geen smiley van is!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging zoeken maar dat was geen goed idee
Hihi! Misschien die voetjes van kijkwijzerquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging zoeken maar dat was geen goed idee
Na het weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh, wat spannend!! Wanneer is de terugplaatsing? Weet je dat al? (Misschien heb je het ook wel al verteld)
1 embryo tegelijk. Pas als je boven de 35 jaar oud bent, doen ze er twee tegelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef Burdie het volgende:
3 tegelijk doen ze nooit, 2 willen ze bij een "allerlaatste poging" nog wel eens doen, maar niet standaard geloof ik.
Cactus, kennen jullie de 'vader' ook, of is dat een anonieme donor?
Het viel me zelfs met tampons op!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
DaD, weet het eigenlijk niet, wat normaal de verhouding oud/nieuw bloed is. Valt niet zo op met tampons.
En is dit dat je cyclus sinds je bent gestopt met AC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef Risu het volgende:
Dat zei ik ook altijd tot mijn beste vriendin een tweeling kreeg, ik vind het nu heel leuk! En zou dat stiekem zelf ook heel tof vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
En ook dat wentquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Dyre het volgende:
(tot het echt zover is en ik midden in de nacht met 2 poepluiers en 2 krijsende baby's in mijn armen sta )
En jouw foto's maken helemaal dat ikquote:
Ach we zien wel, of en hoeveel kinderen er komen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Toch zijn er ook best veel families waar veel een-eiige tweelingen voorkomen/
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Succes met afwachten. Ennuh,voor de eerste regel van je vorige post
Hm. Zit hier ook in de familie. Of het dubbele eisprong was weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Ohja, god, snugger bezigquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Kyara het volgende:
Als het 2-eiig is, komt het door een dubbele eisprong. 1-eiig is een deelfoutje zeg maar.
Scheelt inderdaad hoor. Moet er niet aan denken dat er bij de geboorte nog eentje extra komt. Dan kan je niet eens naar huis met je ene maxi cosi.
Bizar idee toch? Dat je dat in die tijd gewoon niet wist.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn vader is er ook een van een twee-eiige tweeling. Oma wist het ook pas bij de geboorte geloof ik...
vaders kant tweeeige tweeling check. Generatie ervoor ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
wij wilde eigenlijk geen wagen.. maar gaan dragenquote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Fee-nix het volgende:
Niet weten van een tweeling lijkt me echt bizar!! En in het begin ook best onhandig.
Dottey wat veel tweelingen in de familie. Ik zou alvast op zoek gaan naar een duowagen
. Of misschien kan je tzt die van Kyara overnemen
. Hehehe.
Hier zijn mijn vruchtbare dagen hopelijke gearriveerd (als m'n cyclus meteen weer op de rit is). En manlief is weer thuis!!![]()
![]()
![]()
Manlief vind een tweeling prima.. ik eerlijk gezegd niet zo.. Mijn zussen waren tweeling en ik vond dat persoonlijk nooit zo... Alles dubbel aanschaffen en de aandacht zo enorm verdelen en gehannes en veel luierwerk en weet ik het watquote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk!Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee
.
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet. Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wel rete grappig was is dat ze een eigen taaltje haddenniemand snapte er wat van.. en dan wilde ze iets uitspoken dan hoorde je "balarataada tada"en de ander knikte dan heftig "JAja" en floep weg waren ze .. beide een andere kant uit en iets uitspoken en schateren.. omdat je er zo achteraan moest hollen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?quote:
Volgens mij wel. Doe ik vanavond!quote:Op maandag 2 december 2013 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?
Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen!.
Ik heb precies hetzelfde, Ging gisteren op het station bijna van mijn stokkie, Gelukkig was mijn man erbij, Maar sindsdien voel ik mij niet echt lekker, En ik kan nu heel erg gaan hypochonderen omdat mn tepels zeer doen, maar ik denk dat het gewoon een griepje is...quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef Minarosa het volgende:
Succes Cactus!
Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
http://www.fasproject.nl/project/feiten/quote:Er bestaat een wijdverbreid en gevaarlijk misverstand dat een vrouw in de eerste weken van de zwangerschap veilig kan drinken omdat de placenta dan nog niet gevormd is, waardoor zij dus geen alcohol kan doorgeven aan haar kind. Dit wordt door veel vrouwen als vrijbrief gezien om in de eerste weken wél te drinken.
Maar dat er in de eerste weken nog geen placenta is, wil niet zeggen dat de alcohol dan niet bij het kind terechtkomt. Alcohol wordt na inname namelijk door al het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. En wat een foetus uitscheidt, ‘drinkt’ hij ook weer op. Zo wordt die alcohol rondgepompt in zijn systeem. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol in het systeem door het vocht dat hem omringt. Want ook de dooierzak staat in verbinding met het lichaamsvocht van de moeder. - Inge van Balkom, oprichter FAS-poli
Ik drink ook zelden. Vind het niet zo lekker, moet meestal rijden en vind het zonde van de kcalquote:Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom heliotrope
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich moeten verklaren voor niet drinken.. je kunt soms toch ook gewoon geen zin hebben in alcohol![]()
Misschien komt het omdat ik zelf helemaal niet drink maar ik begrijp t niet..
Dan komt dat in het volgende topic wel. Bedankt dat je bent gekeken!quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zie het knopje voor het bewerken van de OP niet meer, dus ik kan je NOD niet aanpassen DaD
Het is gewoon een feit dat Fas al voor kan komen zonder dat je een dronkenlap bent.quote:Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Heliotrope het volgende:
En op die site klinkt het wel heel ernstig! Ik weet niet zeker of het wel zo bewezen is. Maar goed, hoe voorzichtiger hoe beter wel.
kruidvat verkoopt er 2 voor 5 euro en via eBay zijn ze nog goedkoper verkrijgbaarquote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef lunapuella het volgende:
Vandaag voor het eerst testen gekocht. Geen idee dat die krengen zo duur waren...
Ja, die heb ik nu. Vind ik nog steeds prijzig eigenlijk, maar in elk geval niet zo belachelijk als 10+ euro voor één test.quote:Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
kruidvat verkoopt er 2 voor 5 euro en via eBay zijn ze nog goedkoper verkrijgbaar
Ebay.. 30 stuks voor 8 euro inclusief verzenden.. http://www.ebay.nl/usr/klackstarquote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef lunapuella het volgende:
Vandaag voor het eerst testen gekocht. Geen idee dat die krengen zo duur waren...
Ik wilde wel ontspannen en shiny maar ik weet van mezelf dat dat niet meer gaat lukken. Qua wat wel en niet mag ben ik gelijk mee begonnen, je weet maar nooit! Ik dacht eerst ook dat je zolang er geen placenta is, je wel een wijntje kan drinken maar ik ben nu blij dat ik het er toch niet op gegokt heb! Het kost me geen enkele moeite, misschien alleen een zacht eitjequote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Heliotrope het volgende:
Denken jullie na over wat voor zwangere je zou zijn? Ontspannen en shiny, of je bezorgd maken over vanalles wat wel of niet mag? Lijkt me niet eens zo voorspelbaar met al die hormoonveranderingen ineens.
Qua eten is het volgens mij wel echt onzin. Dat werkt heel anders dan alcohol, en volgens mij is er voor parasieten e.d. wél en bloedband nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik wilde wel ontspannen en shiny maar ik weet van mezelf dat dat niet meer gaat lukken. Qua wat wel en niet mag ben ik gelijk mee begonnen, je weet maar nooit! Ik dacht eerst ook dat je zolang er geen placenta is, je wel een wijntje kan drinken maar ik ben nu blij dat ik het er toch niet op gegokt heb! Het kost me geen enkele moeite, misschien alleen een zacht eitje![]()
Dit dus.. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent neem je alle nodige maatregelen ( ga ik tenminste van uit) maar ik.vind ook dat je niet als non hoeft te leven tot het zover is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, maar ik vind dit weer zo'n onnodige bangmakerij en ergens ook nog een ondertoon met een vingertje.
Ja, alles kan. Maar de kans is nog steeds minimaal. En zelfs als je als de Meest Perfecte Moeder leeft kàn er iets gebeuren. Maar af en toe krijg ik hier zo'n vieze smaak van in mijn mond. Alsof je bewust het leven van je kind op het spel zit en niet waardig bent als moeder als je tussen je eisprong en je NOD een glas wijn drinkt
Je kunt er toch niks zinnigs over zeggen. Van te voren leek het me heerlijk, en ik wilde absoluut genieten, mooie positiekleren dragen, en hoopte heel erg op die prachtige 'zwangerschapsglow' waar men het wel eens over heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Heliotrope het volgende:
Denken jullie na over wat voor zwangere je zou zijn? Ontspannen en shiny, of je bezorgd maken over vanalles wat wel of niet mag? Lijkt me niet eens zo voorspelbaar met al die hormoonveranderingen ineens.
Wat dacht je dan van babies die verwekt zijn in een dronken bui na het stappen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit dus.. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent neem je alle nodige maatregelen ( ga ik tenminste van uit) maar ik.vind ook dat je niet als non hoeft te leven tot het zover is.
Vrouwen die onverwacht/ongepland zwanger raken hebben ws ook wel een wijntje gedronken, biefstuk gegeten of de kattenbak verschoont en hebben een goede zwangerschap.
Mijn bff was zo teleurgesteld dat ze wèèr ongesteld was geworden dat ze zich een delerium is gaan drinken in de kroeg en daarna nog extravagant uit eten is geweest met vrijwel uitsluitend rauwe dieren op d'r bord. Later bleek dat een innestelingsbloeding te zijn geweest. Tsja, het had mis kunnen gaan, maar in 99,9% van de gevallen heeft het geen invloed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van babies die verwekt zijn in een dronken bui na het stappen?.
Ja hoor. Want de kans dat het daardoor mis gaat is 3000 keer kleiner dan de kans dat het überhaupt mis zou gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
maar als die mensen van een brug afspringen, zou je...
zou je echt het risico lopen? het risico om iets ontzettend moois te beschadigen? voor een wijntje of een broodje filet american... omdat mensen die het niet wisten het ook gedaan hadden?
iedereen zijn eigen ding, en ik zou er niemand raar op aankijken. maar ik heb voor mezelf de keuze gemaakt. en ik heb echt niet het gevoel dat ik iets opgeef. kinderen krijgen gaat wel meer over opgeven toch?
Deze discussie komt elke paar maanden terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
maar als die mensen van een brug afspringen, zou je...
zou je echt het risico lopen? het risico om iets ontzettend moois te beschadigen? voor een wijntje of een broodje filet american... omdat mensen die het niet wisten het ook gedaan hadden?
iedereen zijn eigen ding, en ik zou er niemand raar op aankijken. maar ik heb voor mezelf de keuze gemaakt. en ik heb echt niet het gevoel dat ik iets opgeef. kinderen krijgen gaat wel meer over opgeven toch?
Ja, wat deze vrouw zegt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze discussie komt elke paar maanden terug.
Als jij je er zo beter bij voelt, is dat prima toch? Ik voelde me er zelf beter bij om mijn leven op die punten niet 'op pauze' te zetten zolang daar geen concrete reden toe was. Wat voor de een werkt, werkt voor een ander misschien weer anders.
dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
En geen gebakken eitje met hele dooier . (Hoewel ik van die laatste niet echt zeker ben of dat echt nodig is...)
oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gezellig spelletjes doen met familie en een biertje er bij.
Da's wel jammer!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doen
[..]
oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonen![]()
moet ik met de kerst maar weer even inhalen!
Ja, voor mij is uit eten gaan een heerlijke manier van ontspannen en genieten. En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in. Bovendien houd ik erg van martini of een lekker (speciaal)biertje, en ik kan daar nu ook echt naar uitkijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
burdie, had je echt het gevoel dat je alles op pauze moest doen?
dat gaan mijn man en ik ook doen wanneer ik weer wil/kan drinken, jumjum!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in.
Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
even hypotetisch hoor dames maarre. jullie weten dit vast wel. als je zwanger bent dan heb je toch ook menstruatieachtige krampen? blijft dat nou doorgaan hoe verder je gaat?of als je nar een bepaald punt komt en je krampt nog steeds ga je het verliezen?
thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.
jup.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!
het moet zich nog bewijzen hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dat je dat kan, wauw! nou ik blijf voor je duimen hoor!
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euroquote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu. Vind ik nog steeds prijzig eigenlijk, maar in elk geval niet zo belachelijk als 10+ euro voor één test.
Die van jou zijn allebei leukquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
september kindjes zijn leuk hoor.
Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstestenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro![]()
Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.
of ophalen in Zoetermeer of Den Haag
ok ik PM je vanavond even hoeveel ik er heb, moet je maar zien of je ze allemaal wiltquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstesten
Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro![]()
Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.
of ophalen in Zoetermeer of Den Haag
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk heel veel aan je instelling. En aan wat je kan hebben.
Maar het is duidelijk dat sommige door hormonen heel erg in de war raken
Ik zal maar niet vertellen hoe ik mij voel op dit moment dat schrikt af
Ik heb er 46 dus daar is vast wel uit te komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.
kun je niet beter een handel beginnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb er 46 dus daar is vast wel uit te komen
En ook nog 78 ovutesten voor wie interesse heeft.
Sodeju! Haha! Ik wil van allebei wel een paar als dat ok isquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan heb ik wel interesse idd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hahaha ze gaan als zoete broodjes jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je niet beter een handel beginnen?![]()
Ik vind het een prima test vanaf nod.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef -ik86- het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraagje, zijn er hier mensen met ervaring met de predictor early test? Ik lees namelijk veel negatieve verhalen op internet hier over..
Misschien omdat het de laatste mogelijkheid van 2013 is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t toch best spannend deze maand... Meer dan anders. Kan niet verklaren waarom. Donderdag is mn NOD.
Dan ben ik al sinds de puberteit in de overgang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:45 schreef Bloesem. het volgende:
Overigens heb ik nu, 2 weken na m'n laatste pil, rugpijn, koud/warm-aanvallen en moodswings dus ik vrees dat ik in de overgang ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Heb ook nog steeds last van mijn eierstokken, dus ik doe het toch rustig aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Burdie het volgende:
Spannend Mw CactusHeb je nog 'leefregels' meegekregen of tips om emmie zich lekker op zijn/haar gemakje te laten voelen bij je?
Marel, deze nieuwe streepjes...nu nog zo moeilijk voor je om te kunnen plaatsen. Ik hoop dat vertrouwen en de groei van het kindje gelijk op kunnen gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 07:54 schreef marel88 het volgende:
Dames, ik meld me met twee streepjes. Ik durf nog niet blij te zijn (ivm vorige keer mk) en zal ook nog een tijdje proberen een beetje afstand te houden. Maar wilde het jullie wel laten weten.
Cactus, ik duim voor je, spannend!
En ik hoop dat velen me zullen volgen
marel, hoera voor de twee streepjes!quote:Op woensdag 4 december 2013 07:54 schreef marel88 het volgende:
Dames, ik meld me met twee streepjes. Ik durf nog niet blij te zijn (ivm vorige keer mk) en zal ook nog een tijdje proberen een beetje afstand te houden. Maar wilde het jullie wel laten weten.
Jij geeft het goeie voorbeeld Marel! Gefeliciteerd! Ik ga heel hard voor je duimen voor een plakker!quote:Op woensdag 4 december 2013 07:54 schreef marel88 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan ben ik al sinds de puberteit in de overgang.![]()
Gisteren een echo gehad. In eerste instantie om te kijken of die restant al een stuk geslonken is, maar er zat nog steeds een groot zwart iets van 16 mm. Onduidelijk of het een eiblaasje was of de gekrompen restant, dus vandaag weer een echo gehad. En was gegroeid naar 17 mm (driedubbel gechecked)! Dat zou kunnen betekenen dat ik een eisprong helemaal zelf zonder medicatie krijg
Skittles wat spannend, hopelijk doet je lichaam het gewoon zelf vanaf nu. Net als bij mij toen. Soms denk ik dat bepaalde mensen gewoon even een hormoonboost nodig hebben om de boel op gang te krijgen. Ik duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouwcactus ook spannend dus ook voor jou aan het duimen!
En Marel gefeliciteerdHopen op een plakkert.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik kan me heel erg voorstellen dat het anders gaat dan dat jullie hadden gedacht! Wat fijn dat je man zo een steun voor je is! Dikke knuf!quote:Op maandag 2 december 2013 16:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Spannend Cactus! Ik duim voor je.
Hier 5 dagen voor NOD, en ik heb er geen goed gevoel over. Te weinig activiteit geweest door allerlei redenen. Nu bijna een jaar bezig, en ik vind dat toch wel lastig, ik had toen we begonnen gedacht nu of zwanger te zijn of een kindje te hebben gekregen. Gelukkig heeft mijn man nog alle vertrouwen erin, dat helpt mij ook wel.
Wat spannend!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag eerst de echo gehad, alles was prima en ik mocht door voor de terugplaatsing. Daar hoorde ik dat een tweede embryo het ook niet heeft overleefd en dat we er dus maar eentje over hebben. Weer een teleurstelling dus, van 20 naar 1 is wel heel karig. Maar ja, je hebt er maar eentje nodig! Om iets voor 14.00u is die bij me ingebracht en ik ben nu heel erg aan het vasthouden! Ik hoop dat het lekker comfortabel en warm is daarbinnen! Op 15 december mag ik testen.
Ik hoop zo erg op een plakker voor je! Alvast gefeliciteerd met de eerste stap "twee streepjes"quote:Op woensdag 4 december 2013 07:54 schreef marel88 het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan me heel erg voorstellen dat het anders gaat dan dat jullie hadden gedacht! Wat fijn dat je man zo een steun voor je is! Dikke knuf!
Nee niet echt spannend hier hoor. Ik geloof niet dat ik zwanger ben..quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Bedankt![]()
===========
Voor jou dus spannend, maar eigenlijk niet echt. En tóch heb je dan hoop, ook al is de kans nog zo klein dat het raak is. Tenminste, zo werkt dat bij mij. Ik duim toch een beetje voor je
Ow zo. Nou, dan maar hopen dat je snel ongesteld mag worden dus. Uit nieuwsgierigheid: waarom lassen jullie een pauze in? Als het te privé is, moet je dat wel zeggen, hoor!quote:
We merkte dat we er gewoon ongezond teveel mee bezig waren. Mijn man voelde zich daar niet meer gelukkig onder.. dus die wilde een maand of twee "pauze" van het er bovenop zitten en na die kleine pauze hebben we weer een gesprekje over "wat gaan we doen.. verder chillen en relaxen (en ik mijn nagels opeten) of gaan we weer "pogen" raak te knallen..quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ow zo. Nou, dan maar hopen dat je snel ongesteld mag worden dus. Uit nieuwsgierigheid: waarom lassen jullie een pauze in? Als het te privé is, moet je dat wel zeggen, hoor!
Bedankt voor je uitleg. Verstandig om een pauze in te lassen als je merkt dat het zo dus niet goed gaat. Ik hoop dat jullie over twee maanden samen tot een goede oplossing komen! Eentje die voor jullie allebei bevredigend is. Blijf je nog wel gezellig meelezen en -posten?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
We merkte dat we er gewoon ongezond teveel mee bezig waren. Mijn man voelde zich daar niet meer gelukkig onder.. dus die wilde een maand of twee "pauze" van het er bovenop zitten en na die kleine pauze hebben we weer een gesprekje over "wat gaan we doen.. verder chillen en relaxen (en ik mijn nagels opeten) of gaan we weer "pogen" raak te knallen..
Daarnaast is er veel in de prive gaande waardoor het niet geheel onverstandig is om gewoon chill aan te doen en er weer redelijk denkwerk mogelijk isWe komen er wel aan uit hoor.
Lastig is het hè? Geduld hebben.... pfff ook niet mijn ding!quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:04 schreef kwakz0r het volgende:
Hier nog niks te zien op dag 31. Ben zo stom geweest om gisteren te testen. Omo-wit natuurlijk. Nu mag ik pas als ik echt overtijd ben.
Afgelopen cycli waren 29-31-29 dus ik verwacht echt vandaag wel actie.
Reden dat ik gisteren tesyte was omdat ik ontzettend hormonaal en jankerig ben en ik hoopte dat dat aan iets anders lag dan aan te hoge werkdruk
Toevallig lees ik weer meequote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
Kwakz0r, ik zit momenteel in hetzelfde schuitje als jij. Normale cycli van 30 dagen ongeveer. Op dag 33 getest, Omo-wit en nu op 37 nog steeds niks. Wel wat ongikrampen maar niks roods. Sinds een paar dagen ook wat last van m'n ks-litteken, dat heb ik dus nog nooit gehad?!
Fee, herken jij dat toevallig?
Thanx voor je snelle reply! Als ik dit weekend nog niet ongi ben geweest zal ik nog es testenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:15 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Toevallig lees ik weer mee. En ja, ik herken het wel van de zwangerschap van S
. Spannend hoor!!
Sowieso weer spannend voor een paar meiden hier, ik duim!
Ah op je eerste wachtbankje? Ook al een ongeduldig typje dus? Ik duim voor je hoor meid!quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Al dat hypochondrieën he... Ik begrijp het nu zo! Wat een drama zeg, die wachtweken.
Jawel, maar al veel minder dan voorgaande maanden. Ik lees wel geregeld alles eventjes bij ^^,quote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg. Verstandig om een pauze in te lassen als je merkt dat het zo dus niet goed gaat. Ik hoop dat jullie over twee maanden samen tot een goede oplossing komen! Eentje die voor jullie allebei bevredigend is. Blijf je nog wel gezellig meelezen en -posten?
Wat rot meid!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef NotTheSame het volgende:
Vanmiddag toch maar telefoonrondje huisarts->biometrie gebeld ivm overtijd.
Mocht ik na het weekend weer negatief testen krijg ik de doorverwijzing voor een echo en van daar uit word bekeken hoe we verder gaan. Misschien dus toch weer Provera en Clomid helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar dagen geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwakz0r ik was al in de zenuwen voor ik overtijd was. Maar de 2 negatieve hebben er wel voor gezorgd dat ik weer wat realistischer ben.
Nu ben ik vooral chagrijnig dat ik nog niet ongesteld ben en mijn lichaam me zo voor de gek houdt.![]()
Proficiat ongeduldig! Je doet je naam wel geen eer aan als je zolang kunt wachten om te testen, je zou beter geduldig heten![]()
![]()
Proficiat Ongeduldig!!!!!
![]()
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D![]()
Dank voor jullie felicitaties!Ik was zo verbaasd
Met die hele lange cyclussen had ik echt geen idee waar ik zat, en ik verwachtte vanochtend gewoon een omo-witte test. Na de twee streepjes op de dipstick ook maar snel nog wat luxere testen gaan halen als extra bevestiging, en die gaven toch wel onmiskenbare duidelijkheid
En ik hoop echt vanuit het puntje van m'n tenen dat voor alle andere wachtenden in deze reeks ook zo snel mogelijk twee streepjes mogen verschijnen!![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:58 schreef Ongeduldig het volgende:
Twee weken geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar dagen geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaaaa wat fijn! Feli! Had je nog niet eerder getest?
Kwak![]()
Ik wacht nog steeds. Vanmorgen weer Omo wit. Ik loop dus rond met noodspul op zak en denk er niet te veel aan. Vandaag en morgen concert en heel veel nakijkwerk. Genoeg afleiding dus.Kwak![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef NotTheSame het volgende:
Vanmiddag toch maar telefoonrondje huisarts->biometrie gebeld ivm overtijd.
Mocht ik na het weekend weer negatief testen krijg ik de doorverwijzing voor een echo en van daar uit word bekeken hoe we verder gaan. Misschien dus toch weer Provera en Clomid helaas.
![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
oh meis, wat moet dat een moeilijke worstel innerlijke strijd zijn. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt om bij te sturen of bij te stellen in je plannen waar je je fijn bij voelt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:23 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd Marel en Mevrouw Cactus! Wat een hoop zwangere dames hier inmiddels zeg, ik vind het eerlijk gezegd moeilijk bij te houden.Ik ben echt heel erg blij voor jullie, het begin is er!
Zelf een terugslag gehad hier in de vorm van een epileptische aanval (vandaar ook dat ik een tijdje niet gepost heb, problemen met concentratie en geheugen etc.) Het was een heftige aanval, ik dacht dus toen ik bijkwam dat het 2009 was en herkende mijn verloofde niet. We zijn er erg van geschrokken en ik ga nu een traject in bij SEIN (een instelling die gespecialiseerd is in epilepsie). De wachttijd is enkele maanden, hoewel de kans redelijk groot is dat ik voorrang krijg aangezien ik even gestopt ben met ademen.
De kans zit er dik in dat weer aan de medicatie moet met alle risico's van dien. Ik voel me vreselijk, zit erg in de knoop met de combo epilepsie en kinderwens. Mijn hoofd stopt niet met malen. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik ben even dolblij dat er geen kans is dat ik nu zwanger ben. We staan voor een erg moeilijke beslissing. Ben ik wel geschikt als moeder? De epilepsie is niet erfelijk, maar wat als ik tijdens een aanval mijn kind laat vallen? Wat als ik aan de medicatie moet en mijn kind daardoor geboren wordt met een handicap? Wat als ik na een aanval zo in de war ben dat ik mijn eigen kind niet herken? Wat als dit, wat als dat?
Sorry voor de lange (wellicht wat te intieme) post, ik moest dit even van me afschrijven. Het voelt alsof mijn hele leven op zijn kop staat en alles wat recht was, krom is en omgekeerd. Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Misschien dat ik deze post later weer weghaal.
Ik heb niet alles bij gelezen, het wil even niet lukken. Mijn geheugen speelt me parten en ik heb nog wat moeite ieders verhaallijn uit elkaar te houden.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Twee weken geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar dagen geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoera!!!! wat fijn!!!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Twee weken geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar dagen geleden...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag...:Gefeliciteerd meid! Dat zijn wel een heleboel streepjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wat fijn Ongeduldig! Gefeliciteerd!Wat een fijn decembercadeautje zeg. Het zijn ook nog eens hele mooie duidelijke strepen!
@ Kwakz0r: Sterkte met wachten, moeilijk zeg. Laten we hopen dat je je noodspul niet hoeft te gebruiken!
@ NTS: Jammer meid, ik duim voor je dat de volgende ronde wel raak is.
Verder: dank jullie wel voor het medeleven meiden, het doet me goed want ik ben erg emo op het moment. Ik had medisch gezien groen licht van alle kanten gehad en mijn medicatie succesvol afgebouwd dus het voelt echt gewoon k*t. Dezelfde artsen die mijn zorgen maanden terug wegwuifden kijken me nu meewarig aan. Tijdens gesprekken met mijn huisarts zijn het mijn arts en vriend die overleggen, ik zit er maar een beetje bij omdat ik veel gewoon niet meer weet. Dat is logisch en ik begrijp het ook, maar ik voel me net een klein kind af en toe... Schoonmoeder heeft per ongeluk verklapt dat ze me rijlessen zouden gaan geven voor mijn verjaardag, iets wat ik erg graag wilde. Jammer dat dat ook niet meer doorgaat. Maar goed, er zijn ergere dingen, dit is niet het einde van de wereld en we gaan er gewoon uitkomen.
Ik moet een beetje opletten niet te gaan zitten zwelgen in zelfmedelijden merk ik. Ik ga dus maar wat aanrommelen met kerstspulletjes die ik kennelijk gekocht heb op een kerstmarkt die ik me niet meer kan herinneren. Das dan wel weer positief aan het geheugenverlies: het is alsof iemand allemaal cadeautjes voor me gekocht heeft die precies mijn smaak zijn.
Wat erg fijn is om te lezen is dat er veel van jullie zijn die moeders kennen met epilepsie. Ik ga actief op zoek naar lotgenoten, dat contact lijkt me erg fijn.
Nogmaals bedankt voor de digitale steun meiden! En sorry voor deze redelijk offtopic monsterpost.![]()
![]()
Wauw, ongeduldig, wat fijn!
En NTS, jammer. Betekent dit wel dat je lijf nu zelf een cyclus "regelt"?![]()
Ik denk het wel. Afgelopen maand de griep gehad en nog wat stress, dus dat mijn cyclus daar misschien wat langer door zou worden was niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef marel88 het volgende:
Wauw, ongeduldig, wat fijn!
En NTS, jammer. Betekent dit wel dat je lijf nu zelf een cyclus "regelt"?
Maar het kan ook nog zijn dat mijn lijf wel een mooie cyclus regelt, maar geen mooie eicellen maakt en ik alsnog aangewezen ben op Clomid. We proberen het voorlopig nog zelfstandig, word het niks voor mei 2014 dan gaan we weer de MM in en kan ik bij de gyn terecht voor een recept + bijbehorende echo's.![]()
Oké, wel goed om een ruime tijd te nemen om het zelf te proberen! Hopelijk lukt het.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Afgelopen maand de griep gehad en nog wat stress, dus dat mijn cyclus daar misschien wat langer door zou worden was niet ondenkbaar.
Maar het kan ook nog zijn dat mijn lijf wel een mooie cyclus regelt, maar geen mooie eicellen maakt en ik alsnog aangewezen ben op Clomid. We proberen het voorlopig nog zelfstandig, word het niks voor mei 2014 dan gaan we weer de MM in en kan ik bij de gyn terecht voor een recept + bijbehorende echo's.![]()
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 09:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Goed dat je t zegt. Maakt die houdbaarheid iets uit? Want mijn twee negatieve testen waren op zich wel een half jaar over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet ook altijd gewoon houdbare spullen na de tht datum dus heb er helemaal niet bij stilgestaan...
EDIT het plaatjr deed niks eerst dus had het niet gezien! GEFELICITEERD!Kwak![]()
GM! Wat enorm tof joh! En zie: goed werk heeft tijd nodigIk vind het echt héél leuk voor je, zit gewoon te glimlachen op de bank
En Ongeduldig ook nog van harte!![]()
Proficiat GM!!!
![]()
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D![]()
bedankt dames!! man en ik kunnen t gewoon niet geloven!! heb ook krampjes enz dus maakt onzeker! maar n baby![]()
![]()
S. 2014
J. 2016![]()
Zo, ik kom weer even op het goede moment binnenvallen, zie ik!
Van harte gefeliciteerd met alle streepjes, marel, Ongeduldig en gm!.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Streepjesregen!![]()
Gefeliciteerd marel![]()
Gefeliciteerd ongeduldig![]()
Gefeliciteerd GM![]()
Ludan, wat kut allemaal zeg. Hoop dat je er snel weer bovenop bent en duidelijkheid hebt enzo.![]()
Nts, ook al stom. Voor jou ook liever een paar streepjes dan weer aan de medicatie. Maar als het moet, dan weet je iig alvast dat het helpt.![]()
Ik heb zelf helemaal niks te melden. Maar ik blijf ook gewoon hoop hebben. Komende week, batsweek.![]()
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Jaaaaaaa! !! Gefeliciteerd mijn lieve Secret Santa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Geweldig hoevaak na 1 zo'n test er dan toch nog 1 (of 2 of 3) tegenaan gegooid worden voor de zekerheid.
Heeeeeel herkenbaar![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Geweldig hoevaak na 1 zo'n test er dan toch nog 1 (of 2 of 3) tegenaan gegooid worden voor de zekerheid.
Heeeeeel herkenbaar![]()
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Hoeraaaaaaaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoera streepjes!
Heel stiekem kom ik me hier ook een beetje melden. Ik heb op 14 november mijn laatste pil voor voorlopig geslikt. Als ik uit ga van een cyclus van 27 dagen (dat was m'n cyclus bij Ow, maar dat was wel meteen raak) zou 16 december m'n eerste nod zijn.
Ik verwacht nog niets hoor, dat zou wel erg snel zijn.
Ik hoef nog niet in de op. Probeer er nu nog niet teveel mee bezig te zijn. Dus meer dan m'n cyclus bijhouden doe ik nog niet. En heel veel reageren zal ik ook nog niet doen...
Maar wou het toch ff delen![]()
![]()
Jaaaa gm wat goedmijn mond viel gewoon open bij het lezen van je post
ongeduldig ook gefeliciteerd
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
haha dat had ik bij het zien van de testuitslagquote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef Chanty het volgende:
Jaaaa gm wat goedmijn mond viel gewoon open bij het lezen van je post
ongeduldig ook gefeliciteerd
S. 2014
J. 2016![]()
Welkom Loj! Goed dat je je aansluit want na deze strepenregen kunnen we wel weer wat nieuw gezelschap gebruiken in dit topic!!!![]()
![]()
Duidelijke strepen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 11:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
t is geen foutje![]()
![]()
zet m.voort die strepenregen!!
Gefeliciteerd!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: