abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133768776
Oh, dat is wel even omschakelen ja. Het is wel bijzonder denk ik, maar ook zwaar.
  zaterdag 30 november 2013 @ 10:05:16 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133769030
IMA nog geen bloed?
KuikenGuppy
pi_133769119
Nee, rustig nog hier. Vandaag d27. Vorige maand begon het in de loop van d27 een beetje en op de dag daarna echt. Dus ben benieuwd! Maar een eventuele test pas later in de week hoor. Wordt liever gewoon ongesteld als het niet zo is, dus geef het nog wel een paar dagen mocht dat nodig zijn. Kan ook nog zo zijn dat er iets gaande is/was wat nog/nu mislukt natuurlijk, dus ga niet te vroeg testen. Vandaag nog geen steken ook, gisteren de hele dag wel af en toe.
  zaterdag 30 november 2013 @ 10:20:49 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133769169
Je maakt het spannend!
KuikenGuppy
pi_133770086
Wie weet! Heb dan wel weer last van mijn (onder)rug vandaag, dus wat dat betreft verwacht ik niet zo veel meer.
pi_133770370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef Risu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook altijd tot mijn beste vriendin een tweeling kreeg, ik vind het nu heel leuk! En zou dat stiekem zelf ook heel tof vinden :@
S. 2014
J. 2016
pi_133770897
Mijn vriend zou ook graag meteen een tweeling willen haha. We grappen er wel eens om, maar als het ooit zover komt zou ik het stiekem ook écht best leuk vinden denk ik :D

(tot het echt zover is en ik midden in de nacht met 2 poepluiers en 2 krijsende baby's in mijn armen sta :P)
pi_133770962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Dyre het volgende:
(tot het echt zover is en ik midden in de nacht met 2 poepluiers en 2 krijsende baby's in mijn armen sta )
En ook dat went ;)
pi_133771039
We wachten af en duimen, IMA.

Baard wil ook graag een tweeling. De familie aan z'n vaders kant is zo'n beetje één grote tweeling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133771434
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Kyara het volgende:

[..
En ook dat went ;)
En jouw foto's maken helemaal dat ik O+ O+ O+ O+ O+ van tweelingen!

Mn schoonma is de helft van een tweeling; maar ik geloof dat dit voor onze kansen niks toevoegt
S. 2014
J. 2016
pi_133771549
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).

Toch zijn er ook best veel families waar veel een-eiige tweelingen voorkomen/
pi_133771557
Daar groei je gewoon in.
Net als dat bij een 2e ze ook wel eens allebei moeten overgeven, poepen, huilen etc.
pi_133771618
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).

Ach we zien wel, of en hoeveel kinderen er komen...
S. 2014
J. 2016
pi_133771646
Succes met afwachten. Ennuh, O+ voor de eerste regel van je vorige post :*
pi_133771716
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Succes met afwachten. Ennuh, O+ voor de eerste regel van je vorige post :*
:*

Ik ben erg fan van M en de meiden, denk ook dat M zeker een favoriet is bij zijn juffen op het kdv :+
S. 2014
J. 2016
pi_133772733
quote:

Hm. Zit hier ook in de familie. Of het dubbele eisprong was weet ik niet.

Overigens: tegenwoordig ben je voorbereid op een tweeling. Dat helpt al.
Bij mijn oma werd baby 1 geboren en zeiden ze: 'nou mevrouw, blijft u maar even liggen.. Er komt er nog eentje' :X
pi_133772800
Als het 2-eiig is, komt het door een dubbele eisprong. 1-eiig is een deelfoutje zeg maar.

Scheelt inderdaad hoor. Moet er niet aan denken dat er bij de geboorte nog eentje extra komt. Dan kan je niet eens naar huis met je ene maxi cosi.
pi_133772826
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Kyara het volgende:
Als het 2-eiig is, komt het door een dubbele eisprong. 1-eiig is een deelfoutje zeg maar.

Scheelt inderdaad hoor. Moet er niet aan denken dat er bij de geboorte nog eentje extra komt. Dan kan je niet eens naar huis met je ene maxi cosi.
Ohja, god, snugger bezig :+
pi_133775961
Gaat 'm weer niet worden deze maand :(
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:15:52 #70
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133776025
Ah shit, jammer IMA! Het klonk zo hoopvol :( .
pi_133776972
IMA jammer weer -O-

Dikke knuffel!

Ik probeer mezelf altijd weer een beetje op te beuren met de gedachte: als het volgende maand lukt is dit al dag 1 van mijn zwangerschap O+
pi_133776974
Quote ipv edit :@
pi_133777649
:)
Morgen dan denk ik. Nu nog geen bloed, maar zie al iets verkleuren en dat zal dan morgen of zo wel doorzetten.
pi_133780660
Mijn vader is er ook een van een twee-eiige tweeling. Oma wist het ook pas bij de geboorte geloof ik...
Kwak
pi_133780752
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn vader is er ook een van een twee-eiige tweeling. Oma wist het ook pas bij de geboorte geloof ik...
Bizar idee toch? Dat je dat in die tijd gewoon niet wist.
pi_133780832
Verdorie, IMA.
pi_133789336
quote:

vaders kant tweeeige tweeling check. Generatie ervoor ook.
Moeders kant tweeeige tweeling check.. zelf tweeeige tweeling gehad en haar zussen ook. Ik geloof de generatie van mijn oma ook....

Dat beloofd wat!
Scared!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133795527
Nou Dottey, dan weet je wat je kunt verwachten he ;)
  zondag 1 december 2013 @ 19:12:27 #79
250838 Fee-nix
pi_133814603
Niet weten van een tweeling lijkt me echt bizar!! En in het begin ook best onhandig :P.

Dottey wat veel tweelingen in de familie :o . Ik zou alvast op zoek gaan naar een duowagen :P . Of misschien kan je tzt die van Kyara overnemen ;). Hehehe.

Hier zijn mijn vruchtbare dagen hopelijke gearriveerd (als m'n cyclus meteen weer op de rit is). En manlief is weer thuis!! *O* O+ ~O> *O*
pi_133816713
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Fee-nix het volgende:
Niet weten van een tweeling lijkt me echt bizar!! En in het begin ook best onhandig :P.

Dottey wat veel tweelingen in de familie :o . Ik zou alvast op zoek gaan naar een duowagen :P . Of misschien kan je tzt die van Kyara overnemen ;). Hehehe.

Hier zijn mijn vruchtbare dagen hopelijke gearriveerd (als m'n cyclus meteen weer op de rit is). En manlief is weer thuis!! *O* O+ ~O> *O*
wij wilde eigenlijk geen wagen.. maar gaan dragen :D
dat duodragen maar tegen de tijd eens onderzoeken..
Voorlopig gaat er nog niets gebeuren
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133818946
Nou, ik wil wel graag twee kindjes, maar toch lijkt het me leuker met zo'n twee jaar verschil ertussen. Anders heb je alles maar 1 keer, en dan in tweevoud.
De tweeling waar ik het over had, is zeker weten een-eiig, want maar 1 teruggeplaatst eitje. Dus twee meisjes, of twee jongetjes. Er komen bij ons in de families volgens mij geen tweelingen voor. Maar dat zegt niks natuurlijk.
  zondag 1 december 2013 @ 20:56:12 #82
250838 Fee-nix
pi_133819470
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk! :) Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee ;).
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet ;). Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken :).
pi_133819985
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk! :) Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee ;).
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet ;). Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken :).
Manlief vind een tweeling prima.. ik eerlijk gezegd niet zo.. Mijn zussen waren tweeling en ik vond dat persoonlijk nooit zo... Alles dubbel aanschaffen en de aandacht zo enorm verdelen en gehannes en veel luierwerk en weet ik het wat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wel rete grappig was is dat ze een eigen taaltje hadden _O- niemand snapte er wat van.. en dan wilde ze iets uitspoken dan hoorde je "balarataada tada"en de ander knikte dan heftig "JAja" en floep weg waren ze .. beide een andere kant uit en iets uitspoken en schateren.. omdat je er zo achteraan moest hollen }:|
pi_133835821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oeh is het gelukt?
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?

Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen! O+.
pi_133839158
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?

Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen! O+.
Volgens mij wel. Doe ik vanavond!

Ik kreeg een telefoontje dat 1 embryo zich niet goed deelt. Nog maar 2 over dus. Daarnaast heb ik morgen een echo om te kijken of ik overstimulatie heb. Als dat zo is, wordt er niets terug geplaatst. Anders is morgen de terugplaatsing.
Ik vond het allemaal goed gaan, maar nu valt het toch tegen. Vanmorgen bijna zitten janken (en ik huil niet snel). Bah.

Maar ja, 1 embryo kan genoeg zijn!!
pi_133839400
:* MevrouwCactus!
Duim voor je de komende dagen!
pi_133839425
Het is ook onwijs spannend allemaal, MevrouwCactus. Het beroerde is dat je er geen invloed op hebt en maar moet afwachten wat er allemaal deelt en overstimuleert en weet ik veel wat. Ik hoop dat er morgen gewoon een terugplaatsing kan plaatsvinden!
pi_133839668
Het is ook niet niks Cactus! Maar dat ene embryootje wordt jullie kindje! Mijn duimen draaien voor je.
pi_133842404
het is ook zo spannend!
pi_133842922
Succes Cactus!

Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
  maandag 2 december 2013 @ 15:01:30 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_133842938
Cactus, ik duim ook heel hard!
disclaimer
pi_133845884
:* kusje voor Cactus
Kwak
  maandag 2 december 2013 @ 16:47:04 #93
250838 Fee-nix
pi_133846371
Mevr_Cactus wat een spanning! Ik hoop dat 1 van die twee embryo's uit gaat groeien tot jullie mooie zoon of dochter!

Minarosa klinkt ook spannend! Afwachten dan maar he... veel meer kun je niet doen ;).
pi_133846446
Spannend Cactus! Ik duim voor je.

Hier 5 dagen voor NOD, en ik heb er geen goed gevoel over. Te weinig activiteit geweest door allerlei redenen. Nu bijna een jaar bezig, en ik vind dat toch wel lastig, ik had toen we begonnen gedacht nu of zwanger te zijn of een kindje te hebben gekregen. Gelukkig heeft mijn man nog alle vertrouwen erin, dat helpt mij ook wel.
pi_133847417
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef Minarosa het volgende:
Succes Cactus!

Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
Ik heb precies hetzelfde, Ging gisteren op het station bijna van mijn stokkie, Gelukkig was mijn man erbij, Maar sindsdien voel ik mij niet echt lekker, En ik kan nu heel erg gaan hypochonderen omdat mn tepels zeer doen, maar ik denk dat het gewoon een griepje is...
S. 2014
J. 2016
pi_133847608
Ik kom me hier ook maar eens melden want gestopt met de pil en het plan om dit jaar nog te 'gaan beginnen', jeej *O* Mijn voornemen om hier helemaal niet te posten maar weer overboord gegooid, want sinds we een datum hebben kan ik niet ophouden met alles mee te lezen. Hoort dat er ook bij, zo je meteen er in vastbijten? :P
Ik las terug over geen alcohol drinken. Ik ben echt niet zo'n alcoholist, maar het valt wel op als ik straks met de feestdagen opeens geen druppel drink. Ik ga er maar vanuit dat als je nog niet eens zwanger bent, het niet zoveel kwaad kan. Toch.

*duimt voor Cactus*
pi_133847775
Hey kan direct vanaf bevruchting schade aanrichten en het is slecht voor de vruchtbaarheid.

quote:
Er bestaat een wijdverbreid en gevaarlijk misverstand dat een vrouw in de eerste weken van de zwangerschap veilig kan drinken omdat de placenta dan nog niet gevormd is, waardoor zij dus geen alcohol kan doorgeven aan haar kind. Dit wordt door veel vrouwen als vrijbrief gezien om in de eerste weken wél te drinken.
Maar dat er in de eerste weken nog geen placenta is, wil niet zeggen dat de alcohol dan niet bij het kind terechtkomt. Alcohol wordt na inname namelijk door al het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. En wat een foetus uitscheidt, ‘drinkt’ hij ook weer op. Zo wordt die alcohol rondgepompt in zijn systeem. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol in het systeem door het vocht dat hem omringt. Want ook de dooierzak staat in verbinding met het lichaamsvocht van de moeder. - Inge van Balkom, oprichter FAS-poli
http://www.fasproject.nl/project/feiten/
pi_133848215
Ik zie het knopje voor het bewerken van de OP niet meer, dus ik kan je NOD niet aanpassen DaD :(
pi_133848297
Welkom heliotrope :)

Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich moeten verklaren voor niet drinken.. je kunt soms toch ook gewoon geen zin hebben in alcohol :@

Misschien komt het omdat ik zelf helemaal niet drink maar ik begrijp t niet.. :?
S. 2014
J. 2016
pi_133848517
Dankjewel!

Hm ja misschien is 'geen zin' ook wel voldoende antwoord soms. Bij andere vrouwen met kindjeskrijgleeftijd kijk ik ook niet de hele tijd wat voor drankje ze wel of niet nemen :P hoewel nu wel meer dan toen ik er zelf ook helemaal niet mee bezig was.
En op die site klinkt het wel heel ernstig! Ik weet niet zeker of het wel zo bewezen is. Maar goed, hoe voorzichtiger hoe beter wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')