quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef Risu het volgende:
Dat zei ik ook altijd tot mijn beste vriendin een tweeling kreeg, ik vind het nu heel leuk! En zou dat stiekem zelf ook heel tof vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
En ook dat wentquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Dyre het volgende:
(tot het echt zover is en ik midden in de nacht met 2 poepluiers en 2 krijsende baby's in mijn armen sta )
En jouw foto's maken helemaal dat ikquote:
Ach we zien wel, of en hoeveel kinderen er komen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Toch zijn er ook best veel families waar veel een-eiige tweelingen voorkomen/
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Succes met afwachten. Ennuh,voor de eerste regel van je vorige post
Hm. Zit hier ook in de familie. Of het dubbele eisprong was weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Ohja, god, snugger bezigquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Kyara het volgende:
Als het 2-eiig is, komt het door een dubbele eisprong. 1-eiig is een deelfoutje zeg maar.
Scheelt inderdaad hoor. Moet er niet aan denken dat er bij de geboorte nog eentje extra komt. Dan kan je niet eens naar huis met je ene maxi cosi.
Bizar idee toch? Dat je dat in die tijd gewoon niet wist.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn vader is er ook een van een twee-eiige tweeling. Oma wist het ook pas bij de geboorte geloof ik...
vaders kant tweeeige tweeling check. Generatie ervoor ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
wij wilde eigenlijk geen wagen.. maar gaan dragenquote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Fee-nix het volgende:
Niet weten van een tweeling lijkt me echt bizar!! En in het begin ook best onhandig.
Dottey wat veel tweelingen in de familie. Ik zou alvast op zoek gaan naar een duowagen
. Of misschien kan je tzt die van Kyara overnemen
. Hehehe.
Hier zijn mijn vruchtbare dagen hopelijke gearriveerd (als m'n cyclus meteen weer op de rit is). En manlief is weer thuis!!![]()
![]()
![]()
Manlief vind een tweeling prima.. ik eerlijk gezegd niet zo.. Mijn zussen waren tweeling en ik vond dat persoonlijk nooit zo... Alles dubbel aanschaffen en de aandacht zo enorm verdelen en gehannes en veel luierwerk en weet ik het watquote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk!Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee
.
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet. Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wel rete grappig was is dat ze een eigen taaltje haddenniemand snapte er wat van.. en dan wilde ze iets uitspoken dan hoorde je "balarataada tada"en de ander knikte dan heftig "JAja" en floep weg waren ze .. beide een andere kant uit en iets uitspoken en schateren.. omdat je er zo achteraan moest hollen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?quote:
Volgens mij wel. Doe ik vanavond!quote:Op maandag 2 december 2013 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?
Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen!.
Ik heb precies hetzelfde, Ging gisteren op het station bijna van mijn stokkie, Gelukkig was mijn man erbij, Maar sindsdien voel ik mij niet echt lekker, En ik kan nu heel erg gaan hypochonderen omdat mn tepels zeer doen, maar ik denk dat het gewoon een griepje is...quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef Minarosa het volgende:
Succes Cactus!
Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
http://www.fasproject.nl/project/feiten/quote:Er bestaat een wijdverbreid en gevaarlijk misverstand dat een vrouw in de eerste weken van de zwangerschap veilig kan drinken omdat de placenta dan nog niet gevormd is, waardoor zij dus geen alcohol kan doorgeven aan haar kind. Dit wordt door veel vrouwen als vrijbrief gezien om in de eerste weken wél te drinken.
Maar dat er in de eerste weken nog geen placenta is, wil niet zeggen dat de alcohol dan niet bij het kind terechtkomt. Alcohol wordt na inname namelijk door al het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. En wat een foetus uitscheidt, ‘drinkt’ hij ook weer op. Zo wordt die alcohol rondgepompt in zijn systeem. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol in het systeem door het vocht dat hem omringt. Want ook de dooierzak staat in verbinding met het lichaamsvocht van de moeder. - Inge van Balkom, oprichter FAS-poli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |