quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef Risu het volgende:
Dat zei ik ook altijd tot mijn beste vriendin een tweeling kreeg, ik vind het nu heel leuk! En zou dat stiekem zelf ook heel tof vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
En ook dat wentquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Dyre het volgende:
(tot het echt zover is en ik midden in de nacht met 2 poepluiers en 2 krijsende baby's in mijn armen sta )
En jouw foto's maken helemaal dat ikquote:
Ach we zien wel, of en hoeveel kinderen er komen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Toch zijn er ook best veel families waar veel een-eiige tweelingen voorkomen/
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Succes met afwachten. Ennuh,voor de eerste regel van je vorige post
Hm. Zit hier ook in de familie. Of het dubbele eisprong was weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
Nope, wat erfelijk is zijn twee-eiige tweelingen en die ontstaan door een dubbele ei-sprong. Dat moet dus van de kant van de vrouw komen. (het kan wel van jouw vaders kant komen, die kan dat ook doorgeven).
Toch zijn er ook best veel families waar veel een-eiige tweelingen voorkomen/
Ohja, god, snugger bezigquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:36 schreef Kyara het volgende:
Als het 2-eiig is, komt het door een dubbele eisprong. 1-eiig is een deelfoutje zeg maar.
Scheelt inderdaad hoor. Moet er niet aan denken dat er bij de geboorte nog eentje extra komt. Dan kan je niet eens naar huis met je ene maxi cosi.
Bizar idee toch? Dat je dat in die tijd gewoon niet wist.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn vader is er ook een van een twee-eiige tweeling. Oma wist het ook pas bij de geboorte geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |