abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133818946
Nou, ik wil wel graag twee kindjes, maar toch lijkt het me leuker met zo'n twee jaar verschil ertussen. Anders heb je alles maar 1 keer, en dan in tweevoud.
De tweeling waar ik het over had, is zeker weten een-eiig, want maar 1 teruggeplaatst eitje. Dus twee meisjes, of twee jongetjes. Er komen bij ons in de families volgens mij geen tweelingen voor. Maar dat zegt niks natuurlijk.
  zondag 1 december 2013 @ 20:56:12 #82
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133819470
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk! :) Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee ;).
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet ;). Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken :).
pi_133819985
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Goed idee, Dottey, dragen is heerlijk! :) Duo dragen heb ik dan weer geen ervaring mee ;).
Als de volgende bij ons een tweeling zou zijn, zou ik overigens best schrikken, maar t ook heel tof vinden! Vier kindjes lijkt me leuk, maar vier keer zwanger weet ik dan zo net niet ;). Maargoed, niet op de feiten vooruit lopen. Eerst moet t maar weer lukken :).
Manlief vind een tweeling prima.. ik eerlijk gezegd niet zo.. Mijn zussen waren tweeling en ik vond dat persoonlijk nooit zo... Alles dubbel aanschaffen en de aandacht zo enorm verdelen en gehannes en veel luierwerk en weet ik het wat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wel rete grappig was is dat ze een eigen taaltje hadden _O- niemand snapte er wat van.. en dan wilde ze iets uitspoken dan hoorde je "balarataada tada"en de ander knikte dan heftig "JAja" en floep weg waren ze .. beide een andere kant uit en iets uitspoken en schateren.. omdat je er zo achteraan moest hollen }:|
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133835821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oeh is het gelukt?
Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?

Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133839158
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kun jij de OP nog wijzigen, trouwens? Mag mijn NOD dan op 27 december?

Vriendlief en ik waren gisteren wat aan het praten, en nu hebben we al een naam voor als we ooit een meisje krijgen! O+.
Volgens mij wel. Doe ik vanavond!

Ik kreeg een telefoontje dat 1 embryo zich niet goed deelt. Nog maar 2 over dus. Daarnaast heb ik morgen een echo om te kijken of ik overstimulatie heb. Als dat zo is, wordt er niets terug geplaatst. Anders is morgen de terugplaatsing.
Ik vond het allemaal goed gaan, maar nu valt het toch tegen. Vanmorgen bijna zitten janken (en ik huil niet snel). Bah.

Maar ja, 1 embryo kan genoeg zijn!!
pi_133839400
:* MevrouwCactus!
Duim voor je de komende dagen!
pi_133839425
Het is ook onwijs spannend allemaal, MevrouwCactus. Het beroerde is dat je er geen invloed op hebt en maar moet afwachten wat er allemaal deelt en overstimuleert en weet ik veel wat. Ik hoop dat er morgen gewoon een terugplaatsing kan plaatsvinden!
pi_133839668
Het is ook niet niks Cactus! Maar dat ene embryootje wordt jullie kindje! Mijn duimen draaien voor je.
pi_133842404
het is ook zo spannend!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133842922
Succes Cactus!

Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
  maandag 2 december 2013 @ 15:01:30 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_133842938
Cactus, ik duim ook heel hard!
disclaimer
pi_133845884
:* kusje voor Cactus
Kwak
  maandag 2 december 2013 @ 16:47:04 #93
250838 Fee-nix
pi_133846371
Mevr_Cactus wat een spanning! Ik hoop dat 1 van die twee embryo's uit gaat groeien tot jullie mooie zoon of dochter!

Minarosa klinkt ook spannend! Afwachten dan maar he... veel meer kun je niet doen ;).
pi_133846446
Spannend Cactus! Ik duim voor je.

Hier 5 dagen voor NOD, en ik heb er geen goed gevoel over. Te weinig activiteit geweest door allerlei redenen. Nu bijna een jaar bezig, en ik vind dat toch wel lastig, ik had toen we begonnen gedacht nu of zwanger te zijn of een kindje te hebben gekregen. Gelukkig heeft mijn man nog alle vertrouwen erin, dat helpt mij ook wel.
pi_133847417
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef Minarosa het volgende:
Succes Cactus!

Mijn voornemen om er niet mee bezig te zijn lukt niet zo goed; ben sinds gisteren regelmatig duizelig, voel me niet zo lekker en soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Ben eigenlijk nooit ziek of niet lekker, tenzij na te veel drank. Ik probeer het te negeren, dit is pas mijn eerste cyclus na stoppen met de pil. Als cyclus meteen weer zo zijn als vroeger dan is donderdag mijn NOD. Kan me niet voorstellen dat het meteen raak is, maar ik voel me zo onbestemd.
Ik heb precies hetzelfde, Ging gisteren op het station bijna van mijn stokkie, Gelukkig was mijn man erbij, Maar sindsdien voel ik mij niet echt lekker, En ik kan nu heel erg gaan hypochonderen omdat mn tepels zeer doen, maar ik denk dat het gewoon een griepje is...
S. 2014
J. 2016
pi_133847608
Ik kom me hier ook maar eens melden want gestopt met de pil en het plan om dit jaar nog te 'gaan beginnen', jeej *O* Mijn voornemen om hier helemaal niet te posten maar weer overboord gegooid, want sinds we een datum hebben kan ik niet ophouden met alles mee te lezen. Hoort dat er ook bij, zo je meteen er in vastbijten? :P
Ik las terug over geen alcohol drinken. Ik ben echt niet zo'n alcoholist, maar het valt wel op als ik straks met de feestdagen opeens geen druppel drink. Ik ga er maar vanuit dat als je nog niet eens zwanger bent, het niet zoveel kwaad kan. Toch.

*duimt voor Cactus*
pi_133847775
Hey kan direct vanaf bevruchting schade aanrichten en het is slecht voor de vruchtbaarheid.

quote:
Er bestaat een wijdverbreid en gevaarlijk misverstand dat een vrouw in de eerste weken van de zwangerschap veilig kan drinken omdat de placenta dan nog niet gevormd is, waardoor zij dus geen alcohol kan doorgeven aan haar kind. Dit wordt door veel vrouwen als vrijbrief gezien om in de eerste weken wél te drinken.
Maar dat er in de eerste weken nog geen placenta is, wil niet zeggen dat de alcohol dan niet bij het kind terechtkomt. Alcohol wordt na inname namelijk door al het lichaamsvocht opgenomen, niet alleen door het bloed. Op die manier komt er ook alcohol in het vruchtwater terecht. En wat een foetus uitscheidt, ‘drinkt’ hij ook weer op. Zo wordt die alcohol rondgepompt in zijn systeem. Zelfs in de dooierzak krijgt een foetus alcohol in het systeem door het vocht dat hem omringt. Want ook de dooierzak staat in verbinding met het lichaamsvocht van de moeder. - Inge van Balkom, oprichter FAS-poli
http://www.fasproject.nl/project/feiten/
pi_133848215
Ik zie het knopje voor het bewerken van de OP niet meer, dus ik kan je NOD niet aanpassen DaD :(
pi_133848297
Welkom heliotrope :)

Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich moeten verklaren voor niet drinken.. je kunt soms toch ook gewoon geen zin hebben in alcohol :@

Misschien komt het omdat ik zelf helemaal niet drink maar ik begrijp t niet.. :?
S. 2014
J. 2016
pi_133848517
Dankjewel!

Hm ja misschien is 'geen zin' ook wel voldoende antwoord soms. Bij andere vrouwen met kindjeskrijgleeftijd kijk ik ook niet de hele tijd wat voor drankje ze wel of niet nemen :P hoewel nu wel meer dan toen ik er zelf ook helemaal niet mee bezig was.
En op die site klinkt het wel heel ernstig! Ik weet niet zeker of het wel zo bewezen is. Maar goed, hoe voorzichtiger hoe beter wel.
pi_133848588
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom heliotrope :)

Ik snap nooit zo goed waarom mensen zich moeten verklaren voor niet drinken.. je kunt soms toch ook gewoon geen zin hebben in alcohol :@

Misschien komt het omdat ik zelf helemaal niet drink maar ik begrijp t niet.. :?
Ik drink ook zelden. Vind het niet zo lekker, moet meestal rijden en vind het zonde van de kcal :@

Eigenlijk vind ik drinken alleen leuk als het doel is om een avond beschonken/aangeschoten te zijn. Maar die tijd is wel een beetje voorbij.

Ik zeg niet dat er iets mis is met met drinken hoor, maar bij mij valt niet drinken niet op.
Kwak
pi_133848593
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zie het knopje voor het bewerken van de OP niet meer, dus ik kan je NOD niet aanpassen DaD :(
Dan komt dat in het volgende topic wel. Bedankt dat je bent gekeken!
pi_133849170
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:02 schreef Heliotrope het volgende:
En op die site klinkt het wel heel ernstig! Ik weet niet zeker of het wel zo bewezen is. Maar goed, hoe voorzichtiger hoe beter wel.
Het is gewoon een feit dat Fas al voor kan komen zonder dat je een dronkenlap bent.
Er zijn zeker wel links naar dergelijke onderzoeken.
Ik zou de FAS kinderen even bekijken en dan kijken hoe serieus je het wil nemen ;)
pi_133850374
Vandaag voor het eerst testen gekocht. Geen idee dat die krengen zo duur waren...
pi_133850890
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef lunapuella het volgende:
Vandaag voor het eerst testen gekocht. Geen idee dat die krengen zo duur waren...
kruidvat verkoopt er 2 voor 5 euro en via eBay zijn ze nog goedkoper verkrijgbaar
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133851073
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:13 schreef Skoap het volgende:

[..]

kruidvat verkoopt er 2 voor 5 euro en via eBay zijn ze nog goedkoper verkrijgbaar
Ja, die heb ik nu. Vind ik nog steeds prijzig eigenlijk, maar in elk geval niet zo belachelijk als 10+ euro voor één test.
pi_133851180
Kuch, Sensitest, O+ sluipt weg
pi_133851754
Oei dubbel
pi_133851854
Pvoesss: ja, je hebt gelijk. Ik doelde meer op nog voor of net rond je bevruchting.
Ik zou liefst alles willen mijden, maar zoveel waar je ook geen invloed op hebt.

Denken jullie na over wat voor zwangere je zou zijn? Ontspannen en shiny, of je bezorgd maken over vanalles wat wel of niet mag? Lijkt me niet eens zo voorspelbaar met al die hormoonveranderingen ineens.

En meer dan 10 euro stuk? Hm. Stil topic zou dit worden als ze nog 10x zo duur zouden zijn. ;)
pi_133851989
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef lunapuella het volgende:
Ebay.. 30 stuks voor 8 euro inclusief verzenden.. http://www.ebay.nl/usr/klackstar
pi_133853117
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Heliotrope het volgende:

Denken jullie na over wat voor zwangere je zou zijn? Ontspannen en shiny, of je bezorgd maken over vanalles wat wel of niet mag? Lijkt me niet eens zo voorspelbaar met al die hormoonveranderingen ineens.

Ik wilde wel ontspannen en shiny maar ik weet van mezelf dat dat niet meer gaat lukken. Qua wat wel en niet mag ben ik gelijk mee begonnen, je weet maar nooit! Ik dacht eerst ook dat je zolang er geen placenta is, je wel een wijntje kan drinken maar ik ben nu blij dat ik het er toch niet op gegokt heb! Het kost me geen enkele moeite, misschien alleen een zacht eitje :9~ :'(
pi_133855678
Ik hoop dat ik heel ontspannen en shiny zwanger zal zijn, maar hormonen en ik zijn O-) + }) en onbezorgd??.. Wasda?

Ik vind.het niet erg om dingen te laten, drinken doe ik al niet en sinds 11 weken rook ik ook niet meer, en het eten, halen.we wel weer in :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_133867572
Ontspanning is een hoax, ik heb al meer stress gehad in de afgelopen week dan ik normaal gesproken in een jaar heb _O-
pi_133867671
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ik wilde wel ontspannen en shiny maar ik weet van mezelf dat dat niet meer gaat lukken. Qua wat wel en niet mag ben ik gelijk mee begonnen, je weet maar nooit! Ik dacht eerst ook dat je zolang er geen placenta is, je wel een wijntje kan drinken maar ik ben nu blij dat ik het er toch niet op gegokt heb! Het kost me geen enkele moeite, misschien alleen een zacht eitje :9~ :'(
Qua eten is het volgens mij wel echt onzin. Dat werkt heel anders dan alcohol, en volgens mij is er voor parasieten e.d. wél en bloedband nodig.
Kwak
pi_133868923
Nee eigenlijk redelijk hetzelfde.

Als de moeder vlak voor of tijdens de zwangerschap toxoplasmose heeft, kan het kind de infectie krijgen via de placenta.

En met listeriose ebt het ook lang na in het lichaam.. :)
Zelfs na de bevalling is het nog een gevaar. http://www.rivm.nl/Onderw(...)iose_en_zwangerschap

[ Bericht 53% gewijzigd door Pvoesss op 03-12-2013 09:58:40 ]
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:10:30 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_133869306
Sorry, maar ik vind dit weer zo'n onnodige bangmakerij en ergens ook nog een ondertoon met een vingertje.
Ja, alles kan. Maar de kans is nog steeds minimaal. En zelfs als je als de Meest Perfecte Moeder leeft kàn er iets gebeuren. Maar af en toe krijg ik hier zo'n vieze smaak van in mijn mond. Alsof je bewust het leven van je kind op het spel zit en niet waardig bent als moeder als je tussen je eisprong en je NOD een glas wijn drinkt :')
disclaimer
pi_133869417
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, maar ik vind dit weer zo'n onnodige bangmakerij en ergens ook nog een ondertoon met een vingertje.
Ja, alles kan. Maar de kans is nog steeds minimaal. En zelfs als je als de Meest Perfecte Moeder leeft kàn er iets gebeuren. Maar af en toe krijg ik hier zo'n vieze smaak van in mijn mond. Alsof je bewust het leven van je kind op het spel zit en niet waardig bent als moeder als je tussen je eisprong en je NOD een glas wijn drinkt :')
Dit dus.. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent neem je alle nodige maatregelen ( ga ik tenminste van uit) maar ik.vind ook dat je niet als non hoeft te leven tot het zover is.
Vrouwen die onverwacht/ongepland zwanger raken hebben ws ook wel een wijntje gedronken, biefstuk gegeten of de kattenbak verschoont en hebben een goede zwangerschap.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:16:29 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133869443
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Heliotrope het volgende:
Je kunt er toch niks zinnigs over zeggen. Van te voren leek het me heerlijk, en ik wilde absoluut genieten, mooie positiekleren dragen, en hoopte heel erg op die prachtige 'zwangerschapsglow' waar men het wel eens over heeft.
Maar in de praktijk is het toch anders, fysiek vind ik het veel zwaarder dan verwacht en ik slaap zoveel op een dag dat ik al blij ben als ik iets aangetrokken heb waarin ik het warm heb en niet al te veel voor gek loop :'). En ik kan de weken wel voorbij kijken :@.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:17:29 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133869462
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dit dus.. Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent neem je alle nodige maatregelen ( ga ik tenminste van uit) maar ik.vind ook dat je niet als non hoeft te leven tot het zover is.
Vrouwen die onverwacht/ongepland zwanger raken hebben ws ook wel een wijntje gedronken, biefstuk gegeten of de kattenbak verschoont en hebben een goede zwangerschap.
Wat dacht je dan van babies die verwekt zijn in een dronken bui na het stappen? ;).
KuikenGuppy
pi_133869473
Agreed hoor :D ik zou ook niet dingen laten staan als milkshake.
Maar als mensen dat nou wel doen en de risico's (hoe klein ook) het waard vinden dan is dat toch aan hun. ?
pi_133869508
maar als die mensen van een brug afspringen, zou je...
zou je echt het risico lopen? het risico om iets ontzettend moois te beschadigen? voor een wijntje of een broodje filet american... omdat mensen die het niet wisten het ook gedaan hadden?

iedereen zijn eigen ding, en ik zou er niemand raar op aankijken. maar ik heb voor mezelf de keuze gemaakt. en ik heb echt niet het gevoel dat ik iets opgeef. kinderen krijgen gaat wel meer over opgeven toch? ;)
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:19:49 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_133869515
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van babies die verwekt zijn in een dronken bui na het stappen? ;).
Mijn bff was zo teleurgesteld dat ze wèèr ongesteld was geworden dat ze zich een delerium is gaan drinken in de kroeg en daarna nog extravagant uit eten is geweest met vrijwel uitsluitend rauwe dieren op d'r bord. Later bleek dat een innestelingsbloeding te zijn geweest. Tsja, het had mis kunnen gaan, maar in 99,9% van de gevallen heeft het geen invloed.
disclaimer
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:21:06 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_133869546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
zou je echt het risico lopen? het risico om iets ontzettend moois te beschadigen? voor een wijntje of een broodje filet american... omdat mensen die het niet wisten het ook gedaan hadden?

iedereen zijn eigen ding, en ik zou er niemand raar op aankijken. maar ik heb voor mezelf de keuze gemaakt. en ik heb echt niet het gevoel dat ik iets opgeef. kinderen krijgen gaat wel meer over opgeven toch? ;)
Ja hoor. Want de kans dat het daardoor mis gaat is 3000 keer kleiner dan de kans dat het überhaupt mis zou gaan.
Maar het is inderdaad ieder voor zich. Alleen soms wordt er een toon aangeslagen alsof mensen die na hun eisprong een wijntje drinken / broodje filet eten een soort bàbymoordenaars zijn. Dat gaat me echt kilometers boven mijn pet.
(niet persé hier hoor, maar all over the interwebz)
disclaimer
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:23:43 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133869597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Deze discussie komt elke paar maanden terug ;).

Als jij je er zo beter bij voelt, is dat prima toch? Ik voelde me er zelf beter bij om mijn leven op die punten niet 'op pauze' te zetten zolang daar geen concrete reden toe was. Wat voor de een werkt, werkt voor een ander misschien weer anders :).
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:26:24 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_133869649
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deze discussie komt elke paar maanden terug ;).

Als jij je er zo beter bij voelt, is dat prima toch? Ik voelde me er zelf beter bij om mijn leven op die punten niet 'op pauze' te zetten zolang daar geen concrete reden toe was. Wat voor de een werkt, werkt voor een ander misschien weer anders :).
Ja, wat deze vrouw zegt, eigenlijk. O+
disclaimer
pi_133869650
gemene sq... je hebt wat geedit! en ik ben te duf om het te hebben onthouden!

dat met die babymoordenaars ben ik helemaal met je eens, maar de mens wordt toch al hysterischer met de dag.

burdie, had je echt het gevoel dat je alles op pauze moest doen? was je zo'n wilde dan ;)
voor mij is er eigenlijk helemaal niks veranderd behalve dat ik alleen nog maar aan een biertje ruik maar het niet opdrink ;)
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:28:02 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_133869689
nou, ik drink elk weekend alcohol ja. Gezellig spelletjes doen met familie en een biertje er bij.
En nee, ik ben geen alcoholist. Vind verder dat ik me juist prima gedraag naar mijn kinderwens: gestopt met roken, gestopt met antidepressiva en 15 kilo afgevallen.

Ik heb overigens niks ge-edit volgens mij? Althans niet eens belangrijk genoeg voor mezelf om te onthouden na drie minuten :')
disclaimer
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:28:36 #128
250838 Fee-nix
pi_133869700
Ja ik hou ook aan: vanaf de positieve test 'netjes' eten. Dus geen gerookte zalm uit de supermarkt meer ;( . En geen gebakken eitje met hele dooier :'( . (Hoewel ik van die laatste niet echt zeker ben of dat echt nodig is...)

Alcohol drink ik sowieso niet, dat is toch viesssss jonghuh :{w :6 .

SQ je bff! :o 8)7 :D . Gelukkig no harm done!

En verder eens met Burdie ;).
pi_133869769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
En geen gebakken eitje met hele dooier . (Hoewel ik van die laatste niet echt zeker ben of dat echt nodig is...)
dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doen ;)
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gezellig spelletjes doen met familie en een biertje er bij.
oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonen :'(
moet ik met de kerst maar weer even inhalen!
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:34:39 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_133869807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doen ;)

[..]

oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonen :'(
moet ik met de kerst maar weer even inhalen!
Da's wel jammer!
Overigens was het zonder alcohol ook gewoon gezellig, alleen ging ik mezelf wel een stuk sneller ergeren aan mijn echtgenoot :')
En naar Lowlands gaan als je 6 weken zwanger bent is ook een afrader :')
disclaimer
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:34:41 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133869811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
burdie, had je echt het gevoel dat je alles op pauze moest doen?
Ja, voor mij is uit eten gaan een heerlijke manier van ontspannen en genieten. En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in. Bovendien houd ik erg van martini of een lekker (speciaal)biertje, en ik kan daar nu ook echt naar uitkijken.
Mezelf die dingen ontzeggen, zou voor mij ook voelen als er te veel mee bezig zijn. Maar wat ik al zei, dat kan voor een ander net zo goed weer heel anders liggen :).
KuikenGuppy
pi_133869878
even hypotetisch hoor dames maarre. jullie weten dit vast wel. als je zwanger bent dan heb je toch ook menstruatieachtige krampen? blijft dat nou doorgaan hoe verder je gaat?of als je nar een bepaald punt komt en je krampt nog steeds ga je het verliezen?
pi_133869896
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in.
dat gaan mijn man en ik ook doen wanneer ik weer wil/kan drinken, jumjum!
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:41:57 #134
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133869969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
even hypotetisch hoor dames maarre. jullie weten dit vast wel. als je zwanger bent dan heb je toch ook menstruatieachtige krampen? blijft dat nou doorgaan hoe verder je gaat?of als je nar een bepaald punt komt en je krampt nog steeds ga je het verliezen?
Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.
KuikenGuppy
pi_133870060
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.
thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:47:37 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870079
Yep :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:48:43 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870104
Uiteindelijk begint de bevalling overigens ook vaak met een soort menstruatiekramp. Volgens mij is dat het enige gevoel wat je bm kent, kramp of geen kramp :').
KuikenGuppy
pi_133870112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!
jup. :')
pi_133870248
nog een kramperige dame, hoe is het met jou tb! trek je het nog wel een beetje? k leef hier helemaal met je mee.

pfff toch eigenlijk stom dat gekramp, doe eens duidelijk. voor ongesteld... kramp. als je zwanger bent een lief kerstbelletje ofzo! ding ding ding je krijgt een baby!
pi_133870275
De kramp is eigenlijk vrijwel weg!
Ik denk echt dat het mijn darmen waren die op het meest ongelukkige moment aller tijden besloten dwars te gaan liggen.
Ik heb besloten dat ik er niet meer over ga nadenken. Het levert niks op.
pi_133870323
dat je dat kan, wauw! nou ik blijf voor je duimen hoor!
pi_133870544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dat je dat kan, wauw! nou ik blijf voor je duimen hoor!
het moet zich nog bewijzen hoor!
tnx O+ :*
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:20:26 #143
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133870750
Oh hai! Ik kom ook weer es binnen vallen. Vandaag NOD volgens WomanLog, maar niks te zien/voelen en m'n humeur is ook nog best goed ;) .

Wel misselijk, pijnlijke en exploderende tit'n en een donker gekleurd tepelhof... Precies de symptomen bij de zwangerschap van Draak.
Straks of morgen maar eens retourtje apotheek doen denk ik.
Ik denk dat mijn lijf een loopje met me neemt want er is amper gebatst door ziekte, en al heulemaal niet rond de goeie dagen.
Mjah beter testen dan wachten zullen we maar zeggen O-)
pi_133870907
Dat klinkt veelbelovend NTS!!
Ik duim ondertussen ook hard voor MevrouwCactus!
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:16:45 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133871961
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, die heb ik nu. Vind ik nog steeds prijzig eigenlijk, maar in elk geval niet zo belachelijk als 10+ euro voor één test.
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro :')

Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.

of ophalen in Zoetermeer of Den Haag
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:56:01 #146
348178 NotTheSame
pi_133878182
Getest en Omo wit dus m'n lijf houd me voor de gek.
Nu dan maar braaf wachten op de menstruatie en op naar een september of oktoberkindje!
pi_133878397
september kindjes zijn leuk hoor.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:05:21 #148
348178 NotTheSame
pi_133878497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
september kindjes zijn leuk hoor.
Die van jou zijn allebei leuk O+ !
(Ik heb trouwens nog aapies voor je liggen O-) )
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:19:42 #149
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133878913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro :')

Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.

Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstesten :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:41:40 #150
52229 Chanty
pi_133879644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstesten :)
ok ik PM je vanavond even hoeveel ik er heb, moet je maar zien of je ze allemaal wilt :+

Zijn trouwens gewoon van die dipsticks, niks fancy's dus. Maar wel behoorlijk gevoelig naar mijn idee :Y
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:48:21 #151
250838 Fee-nix
pi_133879873
NTS jammer van de witte test... Klonk veelbelovend!

Tennisballetje, krampen weer weg. Ik lees&leef met je mee. Duim voor je dat het toch goed zit!

En wat voor zwangere je gaat zijn...is niet te voorspellen :). Maar ik denk dat je eigen instelling wel een wereld van verschil kan maken. Ik dacht bij m'n eerste dat ik het allemaal geweldig zou vinden, maar dat viel me best tegen. Met de duizeligheid, moeheid, last van m'n bekken etc. Ik vond zwanger zijn niet echt leuk toen. Bij mijn tweede heb ik gemerkt dat je ondanks allerlei kwaaltjes toch erg kunt genieten van je zwangerschap en dat heb ik ook gedaan! De kwaaltjes waren echt niet minder, het was misschien zelfs ook zwaarder allemaal, omdat ik al een kindje had rondlopen, maar ik heb het totaal anders ervaren omdat mijn instelling anders was. Ik koos ervoor om te focussen op het feit dat ik nog een keer zwanger mocht zijn, dat mijn lijf weer een kindje aan het maken was en de liefde die ik toen al voelde voor mijn kindje. O+ (Ik volgde de cursus hypnobirthing en heb daar veel aan gehad qua hoe ik mijn zwangerschap beleefde).
Maar dan nog... als je zo'n zwangere bent die 9 maanden lang alleen maar kan overgeven, of die bijna niet meer kan lopen van de bekkenpijn, dan snap ik heel goed dat je je niet meer op het goede/mooie kunt focussen. Het zal dus deels aan de omstandigheden en deels aan je eigen instelling liggen :).
pi_133880856
Ik denk heel veel aan je instelling. En aan wat je kan hebben.
Maar het is duidelijk dat sommige door hormonen heel erg in de war raken :D
Ik zal maar niet vertellen hoe ik mij voel op dit moment dat schrikt af :')
pi_133880946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.
pi_133880979
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk heel veel aan je instelling. En aan wat je kan hebben.
Maar het is duidelijk dat sommige door hormonen heel erg in de war raken :D
Ik zal maar niet vertellen hoe ik mij voel op dit moment dat schrikt af :')
:* voor jou!
pi_133880984
ik heb er anders misschien ook nog wel een paar, aangezien ik een testverbod heb gekregen :D
pi_133883205
NTS wat jammer! Maar misschien zijn over twee dagen wel streepjes?
MevrCactus heb je nog nieuws?

Ik hoop zo dat ik zo'n leuke, vrolijke, van gezondheid blakende zwangere zal zijn, maar ik moet nog maar afwachten of dat ook echt zo is.
Ik zit in mijn wachtdagen, dat is als de vage strepen van vorige week mijn eisprong aangaven. Normaal gesproken krijg ik een week voor mijn menstruatie een enorme puist op mijn kin, maar die is tot nog toe niet gesignaleerd.
Om te voorkomen dat ik mezelf gek maak, ben ik aan de slag gegaan met de voorbereidingen van ons huwelijk. Komt dat ook een keer af :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Cholula op 03-12-2013 19:03:52 (toch maar niet) ]
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:05:32 #157
52229 Chanty
pi_133884114
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.
Ik heb er 46 dus daar is vast wel uit te komen :)

En ook nog 78 ovutesten voor wie interesse heeft.
pi_133884680
Ik kom even binnenvallen met een vraagje, zijn er hier mensen met ervaring met de predictor early test? Ik lees namelijk veel negatieve verhalen op internet hier over..
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:27:07 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_133884902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

kun je niet beter een handel beginnen? :D O+
disclaimer
pi_133885172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Sodeju! Haha! Ik wil van allebei wel een paar als dat ok is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')