dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
En geen gebakken eitje met hele dooier . (Hoewel ik van die laatste niet echt zeker ben of dat echt nodig is...)
oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gezellig spelletjes doen met familie en een biertje er bij.
Da's wel jammer!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat is voor jezelf zelf slecht, de kans op salmonella is tegenwoordig erg hoog. maar voor mezelf wilde ik mijn leven op die manier wel spannend maken. een lekker zacht eitje eten en dan kijken wat ik de drie dagen er na ga doen
[..]
oh dat mis ik!!! die gezellige avonden, maar we zijn uit de buurt gaan wonen![]()
moet ik met de kerst maar weer even inhalen!
Ja, voor mij is uit eten gaan een heerlijke manier van ontspannen en genieten. En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in. Bovendien houd ik erg van martini of een lekker (speciaal)biertje, en ik kan daar nu ook echt naar uitkijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
burdie, had je echt het gevoel dat je alles op pauze moest doen?
dat gaan mijn man en ik ook doen wanneer ik weer wil/kan drinken, jumjum!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef Burdie het volgende:
En goed uit eten gaan houdt voor mij vaak ook een mooi bijpassend wijn-arrangement in.
Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
even hypotetisch hoor dames maarre. jullie weten dit vast wel. als je zwanger bent dan heb je toch ook menstruatieachtige krampen? blijft dat nou doorgaan hoe verder je gaat?of als je nar een bepaald punt komt en je krampt nog steeds ga je het verliezen?
thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, je kunt bijvoorbeeld bandenpijn hebben of voelen dat je baarmoeder groeit, en dat voelt hetzelfde als menstruatiekramp. Kramp hoeft dus helemaal niks te zeggen.
jup.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
thanks. mooi zenuwezooitje dus dat zwanger zijn!
het moet zich nog bewijzen hoor!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dat je dat kan, wauw! nou ik blijf voor je duimen hoor!
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euroquote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu. Vind ik nog steeds prijzig eigenlijk, maar in elk geval niet zo belachelijk als 10+ euro voor één test.
Die van jou zijn allebei leukquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
september kindjes zijn leuk hoor.
Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstestenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro![]()
Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.
of ophalen in Zoetermeer of Den Haag
ok ik PM je vanavond even hoeveel ik er heb, moet je maar zien of je ze allemaal wiltquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Chanty, ik heb wel interesse in zwangerschapstesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |