Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog heeeeeeeel veel zwangerschapstesten en ovutesten thuis liggen die ik op ebay had gekocht. Was iets mis gegaan met bestellen dus toen had ik 100 zwangerschapstesten voor een paar euro![]()
Ik zal vanavond even tellen, wie interesse heeft in wat ovu en zwangerschapstesten mag me pmen. Tegen verzendkosten mogen ze weg.
of ophalen in Zoetermeer of Den Haag
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk heel veel aan je instelling. En aan wat je kan hebben.
Maar het is duidelijk dat sommige door hormonen heel erg in de war raken
Ik zal maar niet vertellen hoe ik mij voel op dit moment dat schrikt af
Ik heb er 46 dus daar is vast wel uit te komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik zou ook graag wel een paar zwangerschaps testen willen als je ze niet al allemaal vergeven hebt.
kun je niet beter een handel beginnen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb er 46 dus daar is vast wel uit te komen
En ook nog 78 ovutesten voor wie interesse heeft.
Sodeju! Haha! Ik wil van allebei wel een paar als dat ok isquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan heb ik wel interesse idd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hahaha ze gaan als zoete broodjes jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je niet beter een handel beginnen?![]()
Ik vind het een prima test vanaf nod.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:20 schreef -ik86- het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraagje, zijn er hier mensen met ervaring met de predictor early test? Ik lees namelijk veel negatieve verhalen op internet hier over..
Misschien omdat het de laatste mogelijkheid van 2013 is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t toch best spannend deze maand... Meer dan anders. Kan niet verklaren waarom. Donderdag is mn NOD.
Dan ben ik al sinds de puberteit in de overgang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:45 schreef Bloesem. het volgende:
Overigens heb ik nu, 2 weken na m'n laatste pil, rugpijn, koud/warm-aanvallen en moodswings dus ik vrees dat ik in de overgang ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Heb ook nog steeds last van mijn eierstokken, dus ik doe het toch rustig aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Burdie het volgende:
Spannend Mw CactusHeb je nog 'leefregels' meegekregen of tips om emmie zich lekker op zijn/haar gemakje te laten voelen bij je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |