Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokterquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef dobbey het volgende:
Yup hij doet hethoe is het met je?
Oh ships.... Nu weet ik niet hoe je moet quoten uit het andere topic
Oh sorry... Ik denk ik breng het positiefquote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokter![]()
De cryo's worden bewaard voor een tweede poging, een tweede kind hoeven we nietDaar hebben we de ruimte niet voor, zowel in huis als in ons leven.
Ik vind dat jij vandaag lekker vertroeteld moet worden!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wat steken onderin mijn buik, maar dat lijkt me niet gek. Net een beetje bloed in mijn inlegkruisje, maar dat is ook niet gek. Het fijne is dat ik vandaag de afwas niet hoef te doen, want dat mag niet van de dokter![]()
De cryo's worden bewaard voor een tweede poging, een tweede kind hoeven we nietDaar hebben we de ruimte niet voor, zowel in huis als in ons leven.
Tuurlijk, maar ik mag toch in dit topic ook wel gewoon zeggen dat ik afgunst een nare emotie vind en het niet begrijp? Ik zeg nergens dat je het niet mag posten, of zelfs maar dat je niet jaloers mag zijn, maar ik had het gevoel dat ik begrip moest tonen voor iets wat ik niet begrijp en dat niet kon uitleggen zonder een shitstorm te veroorzakenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:47 schreef Ongeduldig het volgende:
Echt hoor, als je in dit topic al niet eens meer mag hopen (en dus soms hypochonderen en symptomen zien die er niet zijn) en niet verdrietig of stiekem jaloers mag zijn als het niet lukt of lang duurt, wat mag je hier dan nog wel zeggen? Daar is het topic toch voor? Anders hoef je alleen maar je NOD te komen melden en of je wel of niet ongesteld danwel zwanger bent geworden, meer valt er dan niet te bespreken. Ik vind al dat gedoe eromheen juist leuk!
MevrouwCactus, ik hoop dat je personeel hebt dat de afwas voor je kan doen?
Alle vrouwen zijn draken!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, toch is het wel fascinerend om te zien wat er gebeurt als je veel vrouwen in een kleine ruimte zet.
Fixed that for yaquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:12 schreef Bloesem. het volgende:
Kak! Net helemaal in het moment vergeten om beschermd te ehh... gymnastiekenbatsen. Even erover gesproken later.. Vriend is heel casual ("nou, dan kun je deze maand al zwanger worden, wat dan nog?!") en ik ben gelijk in tweestrijd, want slik nog maar kort foliumzuur en heb nog zeker 3 feestjes gepland staan waar wijn gedronken wordt
Nou ja, eerst slapen. Truste dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |