abonnement Unibet Coolblue
pi_133704599
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 03-12-2013 08:37:48 ]
pi_133704646
Hier gaat het bagger. Ik moet echt even de welbekende knop omzetten. Maar kan het knopje eventjes niet vinden.
pi_133704710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Let je wel op dat je niet te weinig gaat eten?
Dat is altijd het gevaar als die knop bij mij weer omgaat. Ik eet te weinig, maar doordat ik nu andere regels heb en me minder op de kcal focus, eet ik wel meer dan ik normaal zou doen.
pi_133704719
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is altijd het gevaar als die knop bij mij weer omgaat. Ik eet te weinig, maar doordat ik nu andere regels heb en me minder op de kcal focus, eet ik wel meer dan ik normaal zou doen.
I know :) daarom zei ik het ook.
Maar een dag vasten en de volgende dag geen avondeten eten klinkt nog niet helemaal goed.
Maar vandaag weer een betere dag *O*
pi_133704761
Ja, ik ga vanavond broccoli roosjes in camembert dippen. hopelijk is dat lekker, het klinkt lekker. :9
pi_133704848
Jeej. Vanochtend 131.6 :) (Ik woog 138, 2 maanden geleden.. Sinds 2,5 week eetpatroon aangepast(toen 135)).

*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door PatriQue89 op 28-11-2013 11:24:05 ]
pi_133704952
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik ga vanavond broccoli roosjes in camembert dippen. hopelijk is dat lekker, het klinkt lekker. :9
^O^
pi_133704957
Netjes PatriQue!
pi_133705273
Vandaag is een uitgelezen dag voor chocoladetaart.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133708304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag is een uitgelezen dag voor chocoladetaart.
jummmm.... ik had een truffel :D

Hier gaat het redelijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:27:07 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133708380
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

jummmm.... ik had een truffel :D

Hier gaat het redelijk.
Hoe is het eigenlijk met je benen afgelopen? Heb je er nog veel last van gehad?
***
pi_133708402
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met je benen afgelopen? Heb je er nog veel last van gehad?
heb een week lang echt blauwe benen gehad. Bewegen was een drama :D
Ik voel iets verschil.. iets minder bobbelig.. maar ik zie geen verschil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:06:25 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133709470
Ik twijfel ernstig of ik er de rit en het gedoe voor over heb. Ik moet ervoor naar Arnhem.
En ik heb er 'maar' 7 euro voor betaald, dus als ik het niet doe verlies ik er ook niet heel veel aan...
***
pi_133709723
Ik denk dat ik te makkelijk heb gedacht over toetjes na het eten. Ik heb deze week ook niet heel goed bijgehouden wat ik heb gegeten, en kennelijk steeds net iets te positief ingeschat. Aan de andere kant bedenk ik net dat de gedroogde tomaten die ik als smaakmaker heb gebruikt gisteren wel heel erg zout waren.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:44:00 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133710389
Ligt er ook aan wat je onder toetje verstaat. Yoghurt of een appel met kaneel? Of een kommetje slagroomvla ofzo?

Ik heb een vrije middag. Heerlijk gezond geluncht, een film gekeken en nu twijfel ik tussen de was ophangen, viool spelen en een dutje doen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133711164
Ik ben mijn kamer aan het uitmesten. Dus opruimen in de kasten, ipv er omheen. Natuurlijk halverwege geen zin meer, maar ik denk dat ik wel heel blij ben als het straks klaar is.

En ik vond mijn tongpiercing terug, dus die na 3 jaar maar weer eens ingedaan. Het was ff doorduwen, maar ik ben 1 van die zeldzame mensen waarbij dat soort dingen niet dichtgroeien, dus nu heb ik weer een tongpiercing. Misschien zwelt m´n tong wel weer op om er aan te wennen, kan ik mooi niet eten ;)!
pi_133711378
Ik wil alleen maar eten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133711436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Zeester het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het uitmesten. Dus opruimen in de kasten, ipv er omheen. Natuurlijk halverwege geen zin meer, maar ik denk dat ik wel heel blij ben als het straks klaar is.

En ik vond mijn tongpiercing terug, dus die na 3 jaar maar weer eens ingedaan. Het was ff doorduwen, maar ik ben 1 van die zeldzame mensen waarbij dat soort dingen niet dichtgroeien, dus nu heb ik weer een tongpiercing. Misschien zwelt m´n tong wel weer op om er aan te wennen, kan ik mooi niet eten ;)!
Ik ben jaloers, mijn tongpiercing kon er na een dag al niet meer doorheen.
pi_133711585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ik te makkelijk heb gedacht over toetjes na het eten. Ik heb deze week ook niet heel goed bijgehouden wat ik heb gegeten, en kennelijk steeds net iets te positief ingeschat. Aan de andere kant bedenk ik net dat de gedroogde tomaten die ik als smaakmaker heb gebruikt gisteren wel heel erg zout waren.
Ik vind toetjes altijd een apart iets, bedoel, ik eet ook wel eens een dessert in een restaurant. Maar ik ben niet opgegroeid met de standaard elke dag altijd een toetje eten. Bij mijn vriend zie ik dat dan wel, dan eten ze daar eerst normaal eten en de tafel is nog niet opgeruimd en er komt al weer een bak toetje op tafel. :D

Ik kan me voorstellen dat je het lekker vind, maar kies dan voor een gezondere variant. En ik zou het zelf ook verplaatsen naar zo'n 2 uur na de maaltijd. Dan is het meteen je laatste tussendoortje.

Wat eet je nu zoal op een dag dan?
pi_133711673
het is waarschijnlijk wat je gewend bent @Myr.
want zoals je het beschrijft zo gaat het ook altijd bijmijn ouders.. en ids het voor mij de normaalste zaak van de wereld ( ik doe het thuis niet, omdat ik te weinig thuis ben om een pak vla op te maken in een week :P )
Maar ik vind het altijd een feest om bij mij ouders te eten.. alleen al om de toetjes ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_133712176
Ik denk dat ik te weinig eet op een dag... of juist teveel. Dat eeuwig stabiel blijvende gedoe is niet erg motiverend. Ik ga proberen eens een tijdje een eetdagboek bijhouden, wellicht krijg ik een beetje inzicht ....

Ik lurk mee maar er gebeurt weinig bijzonders hier, wel weer een nieuw schema gekregen mbt het sporten dus we gaan vrolijk verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 15:53:04 ]
pi_133712293
Goed idee LovelyLady!

Ik ben ook opgegroeid met toetjes meteen na de maaltijd. In een gevarieerd eetpatroon moet dat volgens mij ook wel passen.
pi_133712590
Ik ben wel opgegroeid met de optie om een toetje te nemen na het eten, maar hield er zelf nooit zo van. Wel hadden we bijna dagelijks een vruchtensalade met zowel vers als blikfruit voor na het eten. Dat at ik wel vaak (daar werd ook meer op aangedrongen dan om er vla bij te nemen).
pi_133712617
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben jaloers, mijn tongpiercing kon er na een dag al niet meer doorheen.
Ik heb het wel 'getraind', want ik mocht hem niet dragen op mijn werk. Dus ik deed hem heel regelmatig voor een paar uur uit, en later vergat ik hem dan ook weleens een week weer in te doen.
pi_133713005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik heb het wel 'getraind', want ik mocht hem niet dragen op mijn werk. Dus ik deed hem heel regelmatig voor een paar uur uit, en later vergat ik hem dan ook weleens een week weer in te doen.
Ik slikte wel eens het bovenste balletje per ongeluk in, en dan kon ik de rest van de dag niet praten tot ik weer thuis was, omdat ik het staafje er doorheen moest houden. Na een uur deed het al pijn om door te prikken. :') Ik ben ook wel een beetje een mietje.
pi_133713606
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik slikte wel eens het bovenste balletje per ongeluk in, en dan kon ik de rest van de dag niet praten tot ik weer thuis was, omdat ik het staafje er doorheen moest houden. Na een uur deed het al pijn om door te prikken. :') Ik ben ook wel een beetje een mietje.
Dan ben je wel een beetje een mietje ;).

Toegegeven, ik had nu ook best een beetje pijn. Ik had er van de week al een oorbel doorheen gedaan om te kijken of het nog zou passen, maar een daadwerkelijk piercing staafje is een stuk dikker dus ik moest wel echt eventjes doorzetten om het voor elkaar gekregen. Ik heb een vriendinnetje en die heeft hem al meer dan 10 jaar en nog nooit 1 dag uitgehad. Dat vind ik ook interessant ;)!
  donderdag 28 november 2013 @ 18:49:53 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133716918
Nou heb ik zin in een toetje... Niks lv's in huis, dus ik neem thee met twee droge biscuitjes. Straks naar de workshop, heb er zin in!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 28 november 2013 @ 19:12:40 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133717717
Lol. Lopen vreten, wel elke dag sporten... Weegschaal gaat omhoog. 74,7 (73,6 de vorige keren). Vet meting gedaan, hoppaaaa 27,6% vorige keer nog 28,1 (2 weken geleden.) :Y)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133718318
Zo, ik kon hier ook de topics maar weer eens volspuien. Ik had er even geen zin meer in ineens maar zonder jullie is het ook niet leuk om normaal te eten :')

Is er hier nog belangrijk nieuws?
Spoilers!
  donderdag 28 november 2013 @ 19:32:00 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133718408
Ik wilde hier trouwens ook nog even vragen of men hier ervaringen heeft met een hond met een hernia?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133720566
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde hier trouwens ook nog even vragen of men hier ervaringen heeft met een hond met een hernia?
Ja, ik heb ooit een hond gehad met een hernia. Die is toen geopereerd, maar de echte lol begon pas na de operatie. Gedurende de eerste week na de operatie kon hij eigenlijk niet zelf poepen en hij moest daarbij dus 'geholpen' worden. Daar kwamen van die operatie-handschoenen en glijmiddel aan te pas. De rest mag je je fantasie op loslaten. Toen hij van het speciale voer afmocht waren de problemen redelijk snel voorbij.

Wat toetjes betreft; ik vind eigenlijk dat een maaltijd niet af is zonder. Alleen waren ze een beetje weggevallen in verband met het afvallen. De laatste week waren ze weer een beetje teruggeslopen.
pi_133720952
Ik heb sinds kort dessertwijn toegevoegd aan de toetjes. Standaard 1 klein glaasje dessertwijn :@.
Eigenlijk ben ik niet zo'n toetjespersoon - vroeger thuis kregen we er wel altijd een, maar dat was geen bijzondere traktatie. Gewoon yoghurt ofzo. Tegenwoordig maak ik de toetjes altijd zelf. Soms eenvoudig wat appelcompote met kaneel ofzo, maar vandaag bijvoorbeeld wat creme fraiche met veel cacao en een beetje moerbijsiroop, met eroverheen een scheutje duitse advocaat (dunner en sterker dan de Nederlandse). En een glaasje dessertwijn erbij dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133721364
Yoghurt met spekzwoerd :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133721751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Lekker Sigme :9
Blijf van de wijn af!
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133721926
5 december neem ik weer een wijntje
pi_133723174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Yoghurt met spekzwoerd :9
:?
Spoilers!
pi_133723215
Ik heb zo'n zin in pepernoten, gewoon omdat ik ze nog niet op heb dit jaar. Maar ik ga volgende week vrijdag gewoon uiteten, dan heb ik dat om naar uit te kijken en kan ik die pepernoten wel laten staan. O+

Uiteten is ook wel slecht, maar als ik tot die tijd niet zondig, dan overleef ik dat wel.
pi_133725339
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n zin in pepernoten, gewoon omdat ik ze nog niet op heb dit jaar. Maar ik ga volgende week vrijdag gewoon uiteten, dan heb ik dat om naar uit te kijken en kan ik die pepernoten wel laten staan. O+

Uiteten is ook wel slecht, maar als ik tot die tijd niet zondig, dan overleef ik dat wel.
Uit eten hoeft toch niet slecht te zijn?
pi_133725736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Uit eten hoeft toch niet slecht te zijn?
Wel als ik een bon voor spareribs heb. :D
pi_133728874
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:?
Was mijn toetje vanavond...
Donderdag is altijd bruine bonen met spek, en had weer eens lappen met zwoerd naast yoghurt die 2 dagen over datum was maar nog wel goed.

Ging over toetjes :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 28 november 2013 @ 23:18:49 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133729654
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, ik heb ooit een hond gehad met een hernia. Die is toen geopereerd, maar de echte lol begon pas na de operatie. Gedurende de eerste week na de operatie kon hij eigenlijk niet zelf poepen en hij moest daarbij dus 'geholpen' worden. Daar kwamen van die operatie-handschoenen en glijmiddel aan te pas. De rest mag je je fantasie op loslaten. Toen hij van het speciale voer afmocht waren de problemen redelijk snel voorbij.

Wat toetjes betreft; ik vind eigenlijk dat een maaltijd niet af is zonder. Alleen waren ze een beetje weggevallen in verband met het afvallen. De laatste week waren ze weer een beetje teruggeslopen.
En vooraf aan de behandeling nog medicatie geprobeerd? Hoe oud was de hond toen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 28 november 2013 @ 23:20:42 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133729750
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n zin in pepernoten, gewoon omdat ik ze nog niet op heb dit jaar. Maar ik ga volgende week vrijdag gewoon uiteten, dan heb ik dat om naar uit te kijken en kan ik die pepernoten wel laten staan. O+

Uiteten is ook wel slecht, maar als ik tot die tijd niet zondig, dan overleef ik dat wel.
Hier vielen ze zwaar tegen. Paar gehad, stuk of 6 terwijl de zak voor mijn neus stond... Kon me niet bekoren.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133731188
Goede dag! Spannend op de weegschaal morgen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133731501
Ik doe alleen aan toetjes als ik samen met vrienden eet. Maximaal één keer per week of zo. (Ik eet wel vaker samen trouwens, maar het komt er ook weer niet altijd van. :))
pi_133731515
Sterkte met je hond, Qwea! Klinkt naar...
  vrijdag 29 november 2013 @ 00:23:13 #47
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133732153
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

En vooraf aan de behandeling nog medicatie geprobeerd? Hoe oud was de hond toen?
Medicatie? Over wat voor hernia hebben we het? Bij mijn hond was het een hernia perinealis dus medicatie is nooit aan de orde geweest. Hij was toen als ik het me goed herinner 9 jaar, maar het kan ook al 10 zijn geweest.
pi_133734168
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133734430
quote:
je goede dag gister is terug te zien op de weegschaal? *O*
pi_133735116
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:48 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

je goede dag gister is terug te zien op de weegschaal? *O*
:Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133735170
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was mijn toetje vanavond...
Donderdag is altijd bruine bonen met spek, en had weer eens lappen met zwoerd naast yoghurt die 2 dagen over datum was maar nog wel goed.

Ging over toetjes :@
Het klinkt echt goor. Ik wist niet dat yoghurt met spekzwoerd een ding was. Weer wat geleerd ;)
Spoilers!
pi_133735509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het klinkt echt goor. Ik wist niet dat yoghurt met spekzwoerd een ding was. Weer wat geleerd ;)
Ik geloof niet dat dat echt iets is hoor. :') Ik kan me niets voorstellen dat smeriger is. :')
pi_133735549
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat echt iets is hoor. :') Ik kan me niets voorstellen dat smeriger is. :')
Een gehaktbal met slagroom?
Spoilers!
pi_133735559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een gehaktbal met slagroom?
Dat zou ik nog best lusten. :7
pi_133735577
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou ik nog best lusten. :7
Van die gezoete he, uit een spuitbus.
Spoilers!
pi_133735607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Van die gezoete he, uit een spuitbus.
In dat geval maakt de gehaktbal het alleen maar smakelijker.
pi_133735670
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

In dat geval maakt de gehaktbal het alleen maar smakelijker.
Da's waar.

Mijn vader was pas jarig en ik zou het gebak verzorgen. Niemand wilde slagroom behalve mijn vriend. Dat vergat ik uiteraard dus ik liep met de bak met versgeklopte slagroom naar de zithoek om er bij hem een kwak op te gooien. En ineens wilde iedereen slagroom omdat het verse bleek te zijn
Spoilers!
  vrijdag 29 november 2013 @ 09:39:49 #58
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133735750
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was mijn toetje vanavond...
Donderdag is altijd bruine bonen met spek, en had weer eens lappen met zwoerd naast yoghurt die 2 dagen over datum was maar nog wel goed.

Ging over toetjes :@
Bruine bonen met spek en vervolgens lappen zwoerd en yoghurt? Gatverdamme...

Ik had een goede avond gisteren :D Koekjes niet genomen, wel een cupcakeje bij de workshop. Wat was het gezellig!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133736613
De cupcakes zagen er mooi uit Tink!

Bleh ik moet aan de afwas beginnen maar helemaal geen zin.
pi_133737485
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Da's waar.

Mijn vader was pas jarig en ik zou het gebak verzorgen. Niemand wilde slagroom behalve mijn vriend. Dat vergat ik uiteraard dus ik liep met de bak met versgeklopte slagroom naar de zithoek om er bij hem een kwak op te gooien. En ineens wilde iedereen slagroom omdat het verse bleek te zijn
Ik kwam er onlangs achter dat er tegenwoordig in alle [behalve biologische] verse (en houdbare) slagroom een toevoeging zit, E407. En die is bij aardig wat mensen niet fijn voor de darmen.
Nu koop ik dure biologische slagroom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133737640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het klinkt echt goor. Ik wist niet dat yoghurt met spekzwoerd een ding was. Weer wat geleerd ;)
:D

Vroegere buren deden dat altijd (en dan ook nog stroop erbij door) en daar het een keer gehad, sindsdien als ik dan speklappen met zwoerd heb en yoghurt in huis neem ik dat als toetje.
Is lekkerder dan het klinkt :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133738406
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bruine bonen met spek en vervolgens lappen zwoerd en yoghurt? Gatverdamme...

Ik had een goede avond gisteren :D Koekjes niet genomen, wel een cupcakeje bij de workshop. Wat was het gezellig!
Ik ken wel bruine bonen of tuinbonen met karnemelksepap en spek. Is Fries. Misschien lijkt dat wel op yoghurt?
Kwak
pi_133739302
Bruine bonen met spek :9~
Goed knapperige zwoerd :9~
Combineren met yoghurt :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_133740282
Het klinkt echt intens ranzig :D. Maar ik ben sowieso al niet een grote spekliefhebber. Uitgebakken spekjes kan nog wel, maar verder, yuk.
pi_133740888
O+ flubberbroek O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133741529
Grr.. De stukadoor is bezig in ons nieuwe huis.. gaat van alles mis.. Behoefte om me vol te proppen...

Ik geef niet toe :(
pi_133742508
Goed zo PatriQue, daardoor gaat het toch niet beter.

Vanavond tweede vrijdag zonder wijn, dan maar gezellig thee drinken bij mijn ouders :D
pi_133742611
Net boodschappen besteld, volgende week een ultieme test. Ik ga koekjes bakken en zelf er niets van eten. Hopelijk. :') Ik geef ze gewoon aan mn vriend mee om op z'n werk uit te delen.

Maar ik mis het bakken en koken zo. :')
pi_133742671
Van een koekje ga je niet dood hoor ;)
Hoe veel moet je nog afvallen?
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:41:06 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_133742910
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Bruine bonen met spek :9~
Goed knapperige zwoerd :9~
Combineren met yoghurt :r
ik wandelde van de week met een vriendin die aan het mopperen was dat d'r zoontje van bijna twee z'n avondeten niet wilde eten die avond maar wel erg geïnteresseerd was in de toastjes met tapenade die zijn ouders zaten te nassen.
Op de vraag wat ze het kind dan had voorgezet antwoordde ze: Nou gewoon, rijst met worteltjes met wat yoghurt er door.

Ik had echt zoiets van JA GVD GEK HE :') en zeker als jij dan toastjes met tapenade er bij gaat zitten eten :')
Maar goed, ze gaat nogal prat op d'r fantastische opvoedskills en vooral op het feit dat dat jong alle smaakloze dingen probleemloos eet en heb inmiddels wel afgeleerd om op welke opvoedkundige beslissing van welke ouder dan ook enig vorm van commentaar te geven, maar djeez... rijst met worteltjes met een beetje yoghurt ;(
disclaimer
pi_133742914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Van een koekje ga je niet dood hoor ;)
Hoe veel moet je nog afvallen?
Mja, dat dacht ik maandag ook. :')

Ik heb geen idee hoeveel ik nog moet afvallen, ik heb heb geen streef. Ik vind het leuk als ik weer een rond getal heb gehaald. In mijn hoofd heb ik een ongezonde streef, al jaren. Maar dat zal toch nooit realiseerbaar zijn, maar wel de enige waarbij ik echt het gevoel zou hebben het "afgemaakt" te hebben.
pi_133742932
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wandelde van de week met een vriendin die aan het mopperen was dat d'r zoontje van bijna twee z'n avondeten niet wilde eten die avond maar wel erg geïnteresseerd was in de toastjes met tapenade die zijn ouders zaten te nassen.
Op de vraag wat ze het kind dan had voorgezet antwoordde ze: Nou gewoon, rijst met worteltjes met wat yoghurt er door.

Ik had echt zoiets van JA GVD GEK HE :') en zeker als jij dan toastjes met tapenade er bij gaat zitten eten :')
Maar goed, ze gaat nogal prat op d'r fantastische opvoedskills en heb inmiddels wel afgeleerd om op welke opvoedkundige beslissing van welke ouder dan ook enig vorm van commentaar te geven, maar djeez... rijst met worteltjes met een beetje yoghurt ;(
Dat geef ik m'n hond nog niet. :') Sowieso, je kind iets totaal anders geven dan je zelf eet. :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:43:19 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_133742972
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat geef ik m'n hond nog niet. :') Sowieso, je kind iets totaal anders geven dan je zelf eet. :')
ja het schijnt opvoedkundig allemaal heel correct te zijn.

Overigens vind ik het een moeilijk iets om mee om te gaan hoor. Al die verhalen wel moeten aanhoren maar er niks van mogen zeggen. Ik kom dan niet veel verder dan: Tsja, ach, jee, vervelend. *stilte* :')
Iemand tips?
disclaimer
pi_133743074
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wandelde van de week met een vriendin die aan het mopperen was dat d'r zoontje van bijna twee z'n avondeten niet wilde eten die avond maar wel erg geïnteresseerd was in de toastjes met tapenade die zijn ouders zaten te nassen.
Op de vraag wat ze het kind dan had voorgezet antwoordde ze: Nou gewoon, rijst met worteltjes met wat yoghurt er door.

Ik had echt zoiets van JA GVD GEK HE :') en zeker als jij dan toastjes met tapenade er bij gaat zitten eten :')
Maar goed, ze gaat nogal prat op d'r fantastische opvoedskills en vooral op het feit dat dat jong alle smaakloze dingen probleemloos eet en heb inmiddels wel afgeleerd om op welke opvoedkundige beslissing van welke ouder dan ook enig vorm van commentaar te geven, maar djeez... rijst met worteltjes met een beetje yoghurt ;(
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133743941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef Sarabi het volgende:
Goed zo PatriQue, daardoor gaat het toch niet beter.

Nee.. Dus ik ben maar snel naar de kapper gegaan, ben gaan douchen.. en zit nu te wachten tot ik een belletje krijg van de gaswacht..(de ketel heeft het begeven ofzo, of ze krijgen hem niet meer aan.. en de verwarmingen moeten aan, want de muren en plafonds moeten drogen, anders kan de stukadoor niet verder maandag.. GRRR!!!#@#2@!!@)

Nu zit ik rustig en relaxed aan een groot glas thee :Y)
pi_133743950
En morgen ga ik pepernoten bakken *O*
pi_133744351
Lekker :9 ik twijfel nog of ik donderdag pepernoten ga bakken.
pi_133746102
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wandelde van de week met een vriendin die aan het mopperen was dat d'r zoontje van bijna twee z'n avondeten niet wilde eten die avond maar wel erg geïnteresseerd was in de toastjes met tapenade die zijn ouders zaten te nassen.
Op de vraag wat ze het kind dan had voorgezet antwoordde ze: Nou gewoon, rijst met worteltjes met wat yoghurt er door.

Ik had echt zoiets van JA GVD GEK HE :') en zeker als jij dan toastjes met tapenade er bij gaat zitten eten :')
Maar goed, ze gaat nogal prat op d'r fantastische opvoedskills en vooral op het feit dat dat jong alle smaakloze dingen probleemloos eet en heb inmiddels wel afgeleerd om op welke opvoedkundige beslissing van welke ouder dan ook enig vorm van commentaar te geven, maar djeez... rijst met worteltjes met een beetje yoghurt ;(
:o :o
Ik glim van trots als mijn bijna 3jarige dat soort nonvoedsels weigert.

Laatst zei een vriendin dat wij Dot best veel suiker geven. Toen dacht ik verrek, dat is er inderdaad de laatste tijd ingeslopen. Mag wel wat minder.
Kan ook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_133746210
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wandelde van de week met een vriendin die aan het mopperen was dat d'r zoontje van bijna twee z'n avondeten niet wilde eten die avond maar wel erg geïnteresseerd was in de toastjes met tapenade die zijn ouders zaten te nassen.
Op de vraag wat ze het kind dan had voorgezet antwoordde ze: Nou gewoon, rijst met worteltjes met wat yoghurt er door.

Ik had echt zoiets van JA GVD GEK HE :') en zeker als jij dan toastjes met tapenade er bij gaat zitten eten :')
Maar goed, ze gaat nogal prat op d'r fantastische opvoedskills en vooral op het feit dat dat jong alle smaakloze dingen probleemloos eet en heb inmiddels wel afgeleerd om op welke opvoedkundige beslissing van welke ouder dan ook enig vorm van commentaar te geven, maar djeez... rijst met worteltjes met een beetje yoghurt ;(
Eet ze dat zelf ook, rijst met worteltjes en yoghurt? :r

Ieuw en bah!

S eet met ons mee, al vanaf dat ze een jaar was. Daarvoor gedeeltelijk, dan at ze alleen dezelfde groente die wij ook aten, bijvoorbeeld. Afhankelijk van leeftijd kwam daar dan wat aardappel of vlees of vis bij. En nu eet ze ook wat wij eten...of niet, maar net of ze er zin in heeft :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:19:57 #81
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133750583
Ik snap nog steeds mijn gewichtsverloop deze week niet. Er is niets echt anders geweest maar het ging van 116.3 naar 116.5 naar 117.8 en toen weer naar 116.7. En het is echt niet zo dat ik wel/niet naar de WC ben geweest.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:27:22 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_133750854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef HiZ het volgende:
Ik snap nog steeds mijn gewichtsverloop deze week niet. Er is niets echt anders geweest maar het ging van 116.3 naar 116.5 naar 117.8 en toen weer naar 116.7. En het is echt niet zo dat ik wel/niet naar de WC ben geweest.
Het is geen exacte wetenschap!!!
soms hou je gewoon wat vocht vast of op de dag dat je zo laag zat heb je misschien meer gepist. Gaat om de trendlijn ;)
disclaimer
pi_133750984
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef HiZ het volgende:
Ik snap nog steeds mijn gewichtsverloop deze week niet. Er is niets echt anders geweest maar het ging van 116.3 naar 116.5 naar 117.8 en toen weer naar 116.7. En het is echt niet zo dat ik wel/niet naar de WC ben geweest.
Daarom misschien ook niet elke dag wegen.. zie je al die kleine schommelingen niet waar je je druk om zou kunnen maken.
pi_133751095
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef HiZ het volgende:
Ik snap nog steeds mijn gewichtsverloop deze week niet. Er is niets echt anders geweest maar het ging van 116.3 naar 116.5 naar 117.8 en toen weer naar 116.7. En het is echt niet zo dat ik wel/niet naar de WC ben geweest.
Volgens mij moet je leren een beetje los te laten en naar de algemene trendlijn te kijken.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:34:00 #85
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133751116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Daarom misschien ook niet elke dag wegen.. zie je al die kleine schommelingen niet waar je je druk om zou kunnen maken.
Kleine schommelingen ben ik wel aan gewend. Van 116.3 naar 116.5 had ik 'boeie', maar bij de volgende stijging van bijna 1.5 kg schrok ik toch echt wel, zo'n klap had ik nog nooit meegemaakt.
pi_133751185
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Kleine schommelingen ben ik wel aan gewend. Van 116.3 naar 116.5 had ik 'boeie', maar bij de volgende stijging van bijna 1.5 kg schrok ik toch echt wel, zo'n klap had ik nog nooit meegemaakt.
Maar die dag er na was het weer weg dus het is helemaal geen stijging...
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:36:32 #87
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133751223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar die dag er na was het weer weg dus het is helemaal geen stijging...
:D
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:41:18 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_133751435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

:D
Ja toch? De volgende dag was het weer weg :P
disclaimer
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:44:14 #89
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133751561
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja toch? De volgende dag was het weer weg :P
Ja klopt. En de trend is gewoon omlaag. Maar ik had dit nog niet eerder zo meegemaakt.
pi_133751612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja klopt. En de trend is gewoon omlaag. Maar ik had dit nog niet eerder zo meegemaakt.
Maar dan is het toch niet nodig om te schrikken?
pi_133751787
Ach schrikken is toch normaal. En het kan de volgende dag weg zijn, maar dat is ook niet altijd zo. Een lichaam doet gewoon rare dingen.
pi_133751880
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar dan is het toch niet nodig om te schrikken?
Je lijkt trouwens wel een vrouw ;)
pi_133752123
Ik heb vanavond rijst gegeten. Ik kreeg het verlangen naar koolhydraatrijke producten niet uit mijn hoofd. Denk dat ik een week normaal eten ga afwisselen met een week koolhydraatarm eten. Hopelijk houd dat m'n metabolisme een beetje actief.
pi_133752203
Volgens mij werkt low carb niet als je het een week wel en een week niet doet.
Maar ligt er ook maar net aan wat je wil bereiken natuurlijk, normaal omgaan met eten is wel belangrijk voor je.
pi_133752497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij werkt low carb niet als je het een week wel en een week niet doet.
Maar ligt er ook maar net aan wat je wil bereiken natuurlijk, normaal omgaan met eten is wel belangrijk voor je.
Het kost 24 a 48 uur om weer in ketose te raken. Dus ik verlies er inderdaad wel tijd mee. Maar ik merk gewoon dat ik niet compleet kan eten zo. Bedoel, fruit mag niet eens, heel veel groenten ook niet. Ik ben vorige week wel in één week 5.5 kilo afgevallen. Maar dat is niet iets dat ik wil of mijn lichaam kan volhouden.

Wat je zegt inderdaad, uiteindelijk moet het naar een normale manier van eten gaan. Dat is belangrijker dan het gewicht zo snel mogelijk verliezen. Al had ik geen extreem ongezonde manier van eten, alleen extreem slechte dagen soms. :') Vooral als ik drink.
pi_133754897
Wat was nou ook weer de beste shapewear?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133756493
Ik heb weer kleren gekocht en ik pas aan de bovenkant ibmiddels echt in 40 of L. Zo fijn!
pi_133756941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat was nou ook weer de beste shapewear?
Ik vind die van de Action prima.
Spoilers!
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:57:22 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133757677
verkeerd topic

En die van de action is goed maar ook Hema heeft het wel. Of anders een duikpak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133757833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je lijkt trouwens wel een vrouw ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133758125
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen O+

Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
Spoilers!
pi_133758991
Lief O+.

Ik kom alleen even melden dat je laten waxen compleet de shit is. Zo zacht O+.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 22:26:01 ]
pi_133759148
Pics.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133759152
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen O+

Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
Wat voor schoenen? O+

Ik heb deze laarzen van mijn vriend gekregen, nadat ik ze zelf niet wilde kopen maar er wel al veel te lang naar zat te kijken omdat ik het gewoon mooie nette laarzen vind. ookal ben ik eigenlijk een sneaker meisje. Nouja, het is een kerstcadeautje, maar ik mag ze wel vast passen als ze binnen komen volgende week. O+

  vrijdag 29 november 2013 @ 22:32:12 #105
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_133759383
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej. Vanochtend 131.6 :) (Ik woog 138, 2 maanden geleden.. Sinds 2,5 week eetpatroon aangepast(toen 135)).

*O*
^O^
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_133759597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pics.
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.

Oeh en morgen ga ik :r. schoenen shoppen :r. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.
pi_133759710
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.
:D

Oh, en schoenen shoppen vind ik ook niet tof. Sneakers wel. Maar dat doe ik online. Want ik heb gewoon een paar vaste merken en daar weet ik mijn maat wel van.
pi_133759793
Trouwens, Hard Out Here van Lily Allen is awesome, allemaal even luisteren O+.
pi_133759917
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133759935
FOR A BITCH!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133760002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken :@.

In ander nieuws.



WAT.

Daar zak je als fattie zo doorheen _O-.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 22:45:42 ]
pi_133760074
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken :@.

In ander nieuws.

[ afbeelding ]

WAT.

Daar zak je als fattie zo doorheen _O-.
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133768234
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.

Oeh en morgen ga ik :r. schoenen shoppen :r. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.
:D

Ik heb dit ook in 5 minuten gefixt. Ik haat winkelen sowieso. Ik vind het alleen leuk om een middagje zo heel efficient korting te kunnen scoren bij Blokker, Hema, Kruidvat, etc. Uiteraard in een fijn rondje gelopen met een goede boodschappenlijst :')

De schoenen dus. Ze zijn niet super O+ maar wel praktisch, comfortabel en netjes. Daar kom ik de winter wel op door.


En Lily Allen als hoe dan ook bad ass cool.
Spoilers!
pi_133768330
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:02:00 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133768339
Hardstikke goed MamaPurk! _O_
***
pi_133768355
MP _O_!!

Hallo ATL :W Helaas een weekend dat zo'n beetje uit alleen maar eten bestaat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:27:33 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133768406
ATL's _O_
MamaPlurk _O_

Zelf ben ik aan de anale anorexia, en misschien dat ik daardoor ook nog wel iets afval, want van het bewegen en op eten letten hoef ik het deze week niet te hebben. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133768606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Netjes hoor. O+
pi_133768615
Ik heb vanochtend een appelpannenkoek op als ontbijt. O+ Super lekker. Zonder suiker en roomboter uiteraard, dus volgens mij is dat zo slecht nog niet eens.
pi_133769061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Geweldig!
Screw them.
We're going home.
pi_133769386
Balen! Na een week keurig binnen de lijntjes (en daarvoor ook keurig bezig) juist een kilo omHOOG. :(

(Hard Out Here is wel awesome ja. :))
pi_133769447
Als je echt netjes bent geweest en netjes blijft ga je ws ineens een ongelooflijke drop maken Ruby. Dus gewoon lekker vol blijven houden :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133769460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Mooie mijlpaal *O*
pi_133770078
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
pi_133770092
Ik zit op mijn gewenste -20 en nu volhouden tot Januari!
Dan nog een sprintje naar de -25 en dan ben ik klaar *O*

Ruby dat heb ik ook wel gehad. Niet leuk, maar het kan zo zijn dat je overmorgen extra veel kwijt bent.
En das wel weer fijn!
Screw them.
We're going home.
pi_133770130
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133770194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Succes!
Screw them.
We're going home.
pi_133770218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Ik ben nu toch thuis vanwege bevallingsverlof, en sport 1 uur in de week. Wandel soms met de kinderen maar dan houdt het wel op. Na de kerstvakantie begin ik weer met werken, en dat betekend veel staan en lopen(ik ben zo'n docent die eigenlijk niet stilzit tijdens de les), dus automatisch meer beweging.

Nu de jongste bijna 4 maanden is kan ik straks ook met de fiets en fietskar op pad, en dat zal ik dan ook wel sneller gaan doen.
pi_133770762
Welkom terug laiveneertiekje!

Hier ook ongeveer -20 kilo (toen ik boven de 100kilo woog ben ik gestopt met wegen), nu op naar de -25.
Maar nu eerst een weekendje lekker eten :9 (heb ook nog een stuk chocolade liggen) en niet drinken.
pi_133772839
Mamapurk -25 :o! _O_
My salvation lies in your love..
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:46:59 #131
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133775418
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Gefeliciteerd :)

Ik zat op 116.1 vanochtend :) Ook reden voor tevredenheid.
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:49:58 #132
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133775473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Ik ben het hier wel mee eens; ik heb de laatste jaren steeds van die halfslachtige pogingen gehad om af te vallen die begonnen met 'maandag begin ik' en die nergens op uitliepen. Deze keer was het 'nu begin ik' en zie, ik weeg bijna 15 kg minder, ben verrassend genoeg ook niet de hele tijd bezig met eten, en mis over het geheel genomen snacken veel minder dan ik had verwacht
pi_133777544
Ook weer terug! Even een paar dagen bij een vriendinnetje in Brussel geweest. Qua eten me behoorlijk ingehouden, maar wel lekker een wafel met dark belgian chocolat en aardbeien O+

Vandaag moest ik reserve zitten en ging niet uit van speelminuten, maar toch meer dan een helft meegepakt!

Deze week ook flink ziek geweest en nu nog steeds verkouden, wat mn eetlust nog meer verminderd omdat ik toch niets proef :/
Las weer een paar vooruitgangen en daarom een algemene jompel voor iedereen! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133778794
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
pi_133780296
Thnx allemaal!! Ik ben echt superblij!

Welkom laiverneertiekje! Succes!

Sarabi en CarOnline die -25 gaan jullie ook halen!!

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad en lekker vanalles geproefd maar ik denk wel redelijk binnen de lijntjes. Kleine porties en veel gedeeld met de mensen met wie ik was. De gepofte kastanjes vielen wat tegen, de champignonnen waren heerlijk! Morgen nog de verjaardag van mijn broertje en ja ik ga wel een stukje taart nemen.
Vanaf maandag weer echt binnen de lijntjes. Nog 2 kilo moet eraf voor het einde van de maand dan ga ik onder de 100 het jaar uit!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133786545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
Je kan al veel doen voordat je in januari er weer echt voor gaat, als je maar de inspiratie hebt. Je kan heel veel kleine oefeningen doen thuis (kijk maar online). Wat je nu mee pakt is al mooi!

Het hoeft ook niet snel te gaan, heb meer dan een jaar gedaan over 21 kg, waarbij ik de eerste paar maanden niet meer ben gaan sporten. Gebruik deze tijd om je eetpatroon te verbeteren :)
pi_133795800
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
My salvation lies in your love..
  zondag 1 december 2013 @ 10:10:44 #138
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133796522
115.6, met als target 115 op 18 december :) Voelt extra goed omdat ik gisteren voor het eerst in jaren eens wat op zaterdag heb gedaan aan bewegen (lange wandeling)
pi_133796725
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 december 2013 @ 10:29:39 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133796768
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133796785
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
in het hardlooptopic staan meerdere links naar schema's
pi_133796810
quote:
9s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.

Maar wel altijd schrikken op de weegschaal :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 december 2013 @ 10:34:58 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133796854
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.

Maar wel altijd schrikken op de weegschaal :')
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133796868
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Mgighihiig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 december 2013 @ 10:56:30 #145
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133797176
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
Dus wat ga je doen :) Een slagroomtaart halen bij de Hema ?
pi_133797192
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dus wat ga je doen :) Een slagroomtaart halen bij de Hema ?
Nee, maar wel aan de wijn :')

Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 1 december 2013 @ 10:58:25 #147
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133797209
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, maar wel aan de wijn :')

Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
pi_133797223
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
Euh nee. Het gaat over de foreseeable future bij mij :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133797244
Gisteren ook voor het eerst in 2 weken te veel gegeten (volgens FatSecret), maar de rest van de dagen genoeg kcal over gehouden om toch nog te kunnen afvallen.
Verder weeg ik me nooit in het weekend O-)
  zondag 1 december 2013 @ 11:38:15 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133797903
Ik heb een prima eetweekend. Ook lekker veel gesport, nu alleen een bijzonder vervelende pijn tussen mijn schouderbladen. Even kijken of het over gaat met een warm bad en dan ga ik aan de slag met de voorbereidingen voor de kersttaart. Klinkt als heel vroeg, maar ik ga heel veel bloemen en blaadjes nodig hebben, dus ga er gewoon aan beginnen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 1 december 2013 @ 12:17:58 #151
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133798756
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf. :) iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ? :D :D
pi_133799140
Ik heb mijzelf een bijdrage voor een nieuwe naaimachine beloofd als ik nu goed doorzet met afvallen.
En dat ga ik mij weer even voor ogen houden.

Vanmiddag visite, ik bak straks speculaas. Klein stukje voor mij, en de rest kan morgen weer mee met mijn vriend, dan zit ik er ook niet naar te staren.
Ik hou volgens mij wel flink vocht vast nu, mijn ring gaat moeilijk af, dus nog maar even flink aan de thee vandaag.
pi_133799763
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf. :) iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ? :D :D
Haha prima plan!

Ik beweeg me vandaag het schompes omdat het huis keihard een hele grote schoonmaak nodig heeft. Dat telt als een flinke work-out, in mijn grot :'). Alleen jammer dat ik vannacht rugaids heb opgelopen, blijkbaar. Vooral omdat vanavond datenight is.
  zondag 1 december 2013 @ 14:36:58 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_133803752
Ik ben weer met fatsecret begonnen. Had de barcodescanner niet eerst ontdekt. Handug!
Kwak
pi_133810458
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf. :) iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ? :D :D
Dat is nog eens een mooie beloning. ^O^

Ik heb voor mezelf een jurkje gekocht van 200 euro. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 december 2013 @ 17:23:42 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133810791
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is nog eens een mooie beloning. ^O^

Ik heb voor mezelf een jurkje gekocht van 200 euro. :o
200? :o Wow.

Ik ben begonnen met de kerstvoorbereidingen en heb helemaal niet van de fondant gesnoept. Heb nu enorm zin om een cake te bakken, maar ik doe het vooralsnog niet. Als ik vanavond, met een volle buik, nog steeds zin heb in cake, doe ik het misschien alsnog. Dan gaat er vanavond 1 stukje in, morgen 1 stukje mee naar m'n werk en de rest in de diepvries. Eigenlijk vind ik dat het niet verdiend heb, heb de afgelopen 1,5 week niet echt keurig gegeten... Bovendien vieren we volgende week zaterdag Sinterklaas en dan ga ik met zusjelief pepernoten en speculaasjes bakken. Dan wordt er dus sowieso ook gesnoept.

Idee :s) Ik bak die cake volgende week! Dan kan ik met iedereen delen en issie zo snel op dat ik het bij één stukje hou.

Heeft er trouwens iemand wel eens last gehad van enorme spierpijn tussen je schouderbladen? Ik gok dat het van drie keer paardrijden in een week komt, maar het kan ook komen van het heel vaak uitrollen van fondant. Dat is best zwaar, om dat echt dun te krijgen, en natuurlijk een beweging die je spieren niet elke dag maken. Hoe dan ook: Het is irritant!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133810899
Nou ja, ik heb ook wel een goed excuus voor een dure jurk. Dat excuus is mijn huwelijk met de wetenschap. Maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel geld heb uitgegeven aan een kledingstuk!

Fondant doet me helemaal niets. Eigenlijk doen heel veel suikerrijke dingen me weinig. Ik kan wel heel makkelijk ervan snoepen, gewoon omwille van het snoepen en omdat suiker doet verlangen naar meer. Maar ik vind het meestal niet écht lekker. Behalve dan fruit en alles met chocola en cheesecake.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_133811236
Foto Claudia! :D
pi_133811651
De Jurk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet binnen, dus moet nog maar kijken hoe de jurk valt. Ik had naar aanleiding van de positieve verhalen hier ook nog bij Top Vintage gekeken, maar mijn favoriete jurk daar was er niet in mijn maat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_133811792
Mooie jurk claudia!

En de barcodescanner van fatsecret is inderdaad handig. Maar altijd even opletten dat hij het goede scant, mijn philadelphia light sweet chili zag hij eerst aan voor coca cola mexico. Pas na 2 of 3 keer scannen pakte hij het goede produkt.
pi_133812596
Mooie jurk Claudia :Y
  zondag 1 december 2013 @ 19:35:42 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_133815635
Wat een prachtige jurk Claudia!

Het is al bijna zo ver he?

Ik heb een zwart jurkje, en koraalroze schoenen. als t zover is ga ik er een vestje bij breien of haken van dezelfde kleur als mijn schoenen, om t af te maken. O+

Ik ben nog aan t wachten op de laatste goedkeuring en dan een datum.... spannend...
Kwak
pi_133817748
Wauw prachtig jurkje Claudia!

En Hiz das een mooie beloning!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 1 december 2013 @ 21:34:10 #164
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133821602
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef MamaPurk het volgende:
Wauw prachtig jurkje Claudia!

En Hiz das een mooie beloning!
Eerst nog de mooie prestatie he :)
pi_133821700
2100kcal vandaag -O- dit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
  zondag 1 december 2013 @ 21:39:44 #166
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133821927
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaag -O- dit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
Ach, 2100 betekent toch gewoon stil staan voor een paar dagen? Geen man overboord lijkt me. Gewoon nu stoppen met snaaien en morgen weer terug op het rechte pad :D
pi_133822009
Wat HiZ zegt.

Ik ben net uit eten geweest. Sushi en aanverwante dingen. Dat zal ik morgen wel terugzien, maar morgen ga ik gewoon weer straks verder met waar ik vorige week mee begonnen ben.
pi_133822024
Zo hard ga ik niet hoor, ik val niet elke dag af normaal.
Ik val zo'n kilo a 2 kilo af per maand.

En het is ook geen ramp, neem nu een thee en dan straks slapen.
pi_133822227
Hmm, dit weekend niet bijgehouden wat ik heb gegeten, maar ook niet extreem buiten de lijntjes gegaan voor mijn gevoel. Benieuwd wat de weegschaal doet dinsdagochtend.
  zondag 1 december 2013 @ 21:47:49 #170
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133822413
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaag -O- dit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
Ha, je doet aan buikdansen :) Doet me denken aan een periode een tijdje terug. Toen kocht ik buikdanscostuums in voor een Marokkaanse kennis hier in Nederland. Dan zat ik regelmatig een middag in de Grote Bazaar in Istanbul kostuums te kijken en te kiezen. Als je ooit zoiets in Istanbul wil gaan kopen dan moet je nooit kopen bij die open-gevel zaakjes waar alle toeristen kopen. Daarachter liggen half-verscholen ateliers/winkels waar het echte kwaliteitsspul wordt verkocht voor prijzen die vaak nog lager liggen dan die toeristenrommel.
pi_133822826
Thanks voor de tip. Meestal krijg ik inderdaad die toeristenrommel als souvenir (elk cadeautje is leuk natuurlijk maar goede kwaliteit is het niet).
Maar denk niet dat ze mijn maat uberhaupt hebben daar.
  Licht Ontvlambaar zondag 1 december 2013 @ 22:03:19 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133823408
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Lief O+.

Ik kom alleen even melden dat je laten waxen compleet de shit is. Zo zacht O+.
Is mijn huid te gevoelig voor helaas... En ik haat stoppels die je 'moet' laten staan :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 december 2013 @ 22:17:49 #173
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133824310
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Thanks voor de tip. Meestal krijg ik inderdaad die toeristenrommel als souvenir (elk cadeautje is leuk natuurlijk maar goede kwaliteit is het niet).
Maar denk niet dat ze mijn maat uberhaupt hebben daar.
Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.
  Licht Ontvlambaar zondag 1 december 2013 @ 22:24:29 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133824735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit op mijn gewenste -20 en nu volhouden tot Januari!
Dan nog een sprintje naar de -25 en dan ben ik klaar *O*

Ruby dat heb ik ook wel gehad. Niet leuk, maar het kan zo zijn dat je overmorgen extra veel kwijt bent.
En das wel weer fijn!
Uhm, niet leuk om te horen... Maar dan begint het pas, vrees ik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133827733
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.
Wie weet ooit in de toekomst :)
Nu hebben we een naaister in NL die onze kostuums maakt.
  maandag 2 december 2013 @ 08:16:16 #176
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133833468
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

200? :o Wow.

Ik ben begonnen met de kerstvoorbereidingen en heb helemaal niet van de fondant gesnoept. Heb nu enorm zin om een cake te bakken, maar ik doe het vooralsnog niet. Als ik vanavond, met een volle buik, nog steeds zin heb in cake, doe ik het misschien alsnog. Dan gaat er vanavond 1 stukje in, morgen 1 stukje mee naar m'n werk en de rest in de diepvries. Eigenlijk vind ik dat het niet verdiend heb, heb de afgelopen 1,5 week niet echt keurig gegeten... Bovendien vieren we volgende week zaterdag Sinterklaas en dan ga ik met zusjelief pepernoten en speculaasjes bakken. Dan wordt er dus sowieso ook gesnoept.

Idee :s) Ik bak die cake volgende week! Dan kan ik met iedereen delen en issie zo snel op dat ik het bij één stukje hou.

Heeft er trouwens iemand wel eens last gehad van enorme spierpijn tussen je schouderbladen? Ik gok dat het van drie keer paardrijden in een week komt, maar het kan ook komen van het heel vaak uitrollen van fondant. Dat is best zwaar, om dat echt dun te krijgen, en natuurlijk een beweging die je spieren niet elke dag maken. Hoe dan ook: Het is irritant!
Ik bakte geen cake *O*

Lijstje voor vandaag:
O: 2 volkoren. 1 gehakt, 1 anijshagel. 250 gr lv kwark, tl suiker.
T: Appel.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 gehakt. 1/3 komkommer.
T: Crackertjes.
D: Uit eten bij een tapastentje. Ga veel groentjes en weinig aardappels en sausjes doen. Keuze is vanavond hier uit: http://lacabanatilburg.nl/nl/pages/menukaart
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133834081
En toen was ik weer terug -O-. Ik moet alles nog even een plek geven, maar wat heb ik een waanzinnig mooie vakantie gehad in Nepal O+. Ook veel actieve dingen gedaan waarbij ik toch wel merk dat mijn conditie nog niet helemaal geweldig is, maar aan de andere kant voelt alles een stuk minder zwaar omdat ik gewoon niet zo zwaar meer ben. Wandelingen van 4 uur, uren Nepalese trappen lopen... ja, het is wel allemaal gelukt. Op fotos van groepsgenoten zie ik er ook niet meer uit als dat dikke monster en atl ik vandaag lekker op 67,5 *O*

Mijn verhalen zijn in de lijn van c_c :P: een nauwelijks werkende pinpas. Telefoon kwijt/gestolen waardoor ik op het politiebureau ben geweest, waar bleek dat er iets mis was met mn visum. In die 2 nachten in het "malaria" en dengue-gebied op de 2e nacht ondanks deet, 20 muggenbulten en meer van dat soort ongein :+
pi_133834654
Welkom terug d-e
Als je dat maar nooit meer over jezelf denkt o|O
pi_133834717
Welkom terug DE! Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt!
  maandag 2 december 2013 @ 10:03:16 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133834867
:o Als je 67,5 weegt en het van foto's moet hebben dat je jezelf geen dik monster meer vindt dan is er iets niet helemaal ok met je zelfbeeld hoor! :o

WB! Wat klote van je telefoon trouwens! -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 02-12-2013 10:26:27 ]
***
pi_133835194
d-e, klinkt toch als een fantastische vakantie, ondanks de tegenslagen.

En 67,5 kilo, volgens mij ben je dan alleen maar "dik" als je 1meter 40 bent ofzo. Ik zou heel blij zijn als ik dat ooit nog op een normale manier bereik.

Vanmorgen wel weer wat zwaarder dan eerder, maar dat vind ik niet zo vreemd na gisteravond. Ik ga er gewoon weer voor deze week.
pi_133835633
67,5 kilo staat zelfs niet op mijn lijst van mogelijkheden :D
pi_133836442
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef Sarabi het volgende:
67,5 kilo staat zelfs niet op mijn lijst van mogelijkheden :D

Dit! :D

Welkom terug DE!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 2 december 2013 @ 14:07:15 #184
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133841353
115.5, dus nu -15 :)
  maandag 2 december 2013 @ 14:13:55 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133841543
Zo, weer naar de 85 geschommeld, nu eens daadwerkelijk daar blijven en verder naar beneden schommelen ipv weer omhoog. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133842335
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
En 67,5 kilo, volgens mij ben je dan alleen maar "dik" als je 1meter 40 bent ofzo. Ik zou heel blij zijn als ik dat ooit nog op een normale manier bereik.
Al bij 1.64 zit je met dat gewicht op een BMI van 25. Kilometers verwijderd van monsterlijk dik, maar wel randje van de richtlijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_133842479
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Al bij 1.64 zit je met dat gewicht op een BMI van 25. Kilometers verwijderd van monsterlijk dik, maar wel randje van de richtlijn.
Dat (1.63 ;) ), en ik voelde mij met 19.5 kg meer wel dat dikke monster. Nu al een stuk minder, maar blijkbaar is mijn bericht weer eens niet duidelijk genoeg. Ach. Maar met een bmi van 25.4 ben je wel zo licht dat je kunt vliegen :+ :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc :O
pi_133843450
Wat gaaaaaaf D-E!!
Welkom terug, balen hè :P

Ohh ik ben echt goed gezakt met mijn BMI, 26,1 nu *O*
Heb een dure dure dure spijkerbroek gekocht, eindelijk eentje waar ik uit kon kiezen, ipv blij zijn dat er eentje me past!
Nog 5 kg en dan een nieuwe garderobe! :D
Gevaar is wel dat ik me nu heel slank voel maar dat dus nog niet ben :')

Gaaf jurkje Claudia! En wel verdiend!

Hier nog steeds in 'the Zone' en sta er zelf het meest van te kijken geloof ik :D

Qua snoepen gaat het ook goed, ALS ik dat doe doe ik het 's avonds laat zodat als ik nog meer zin in suiker krijg, ik toch slaap :P
Maar na 2 zakken cappuccino pepernoten 2 weken geleden vind ik het wel welletjes, en de kikkers en muizen smaken me totaal niet meer :D

En zelf bakken van dingen... mja.
Das nooit een succes geweest dus daar waag ik me ook maar niet aan.
Screw them.
We're going home.
pi_133843611
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef CarOnline het volgende:
Wat gaaaaaaf D-E!!
Welkom terug, balen hè :P
.
Het is zo onmogelijk koud hier :X Was daar lekker 25 graden overdag, tshirt aan, lekker in de zon.

Goed dat je zo lekker in the zone zit!
pi_133843666
Aaah hou op, ben nu al jaloers! Heerlijk!
Echt tof. Met een reisgezelschap dus? En had je een vast programma?
Screw them.
We're going home.
pi_133843827
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat (1.63 ;) ), en ik voelde mij met 19.5 kg meer wel dat dikke monster. Nu al een stuk minder, maar blijkbaar is mijn bericht weer eens niet duidelijk genoeg. Ach. Maar met een bmi van 25.4 ben je wel zo licht dat je kunt vliegen :+ :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc :O
Supergaaf d-e!!
pi_133843927
Cool d-e!

Ben helemaal vergeten te lunchen, dus ga nu alvast aan mijn avondeten beginnen (kliekje hutspot) en dan over een paar uur nog wat crackers voordat ik ga trainen.
  maandag 2 december 2013 @ 15:37:16 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133843933
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat (1.63 ;) ), en ik voelde mij met 19.5 kg meer wel dat dikke monster. Nu al een stuk minder, maar blijkbaar is mijn bericht weer eens niet duidelijk genoeg. Ach. Maar met een bmi van 25.4 ben je wel zo licht dat je kunt vliegen :+ :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc :O
Wauw, wat gaaf zeg! :Y
En sorry, ik realiseerde me niet dat je 1,64 was. Ik reageerde vanuit mijn 1,72 perspectief. ;)
***
  maandag 2 december 2013 @ 15:41:43 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133844085
D-e het ukje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133844281
Hier 1m60 .. Maar ik ben het type brede heupen, brede schouders, en ik zou dus al heel gelukkig zijn met 67,5 kilo. Dan ben ik maatje 38/40 zeg maar.
pi_133844650
De knop is om, bij mij. Ik ben mezelf zat. Ik heb geen enkele serieuze poging gedaan om écht af te vallen. Elke keer verval ik weer in m'n oude eetgedrag. Onregelmatig, ongezond en veel. Het kost me te veel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133844895
Je bent ruim op tijd voor goede voornemens c_c

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133845142
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Je bent ruim op tijd voor goede voornemens c_c

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel om mezelf mooier te vinden. Voor de rest heb ik m'n leven redelijk in controle, maar hier ben ik gewoon zelf ontevreden over.
pi_133845212
CC welkom in de zone beeb :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133845216
Oke :) gewoon gezonder en lekkerder in je vel?
pi_133846149
is die zone besmettelijk ofzo? O~)

Ik heb gisteren netjes gegeten en was vandaag uiteraard meteen 1,2 kilo lichter :') piesen jonguh!

Lijstje vandaag (niet perfect, maar voor mij heul erg 'in the zone')

O- :@ geskipt, ik ben nog niet helemaal in mn ritme, verslapen, slechte excuses etc.
T- stukje gegrilde kip gemarineerd met citroen, honing, provencaalse kruiden, zout, peper, knoflook // wat rauwkost
L- de rest van de kip (T+L samen denk ik ca 150 gram) // rest van de rauwkost (T+L samen ca. 300 gram)
T- mandarijntje + sultana's zonder krentjes
D- kool en wortel // bioloooogische runderbruger, gegrild // gebakken uien (veel ui, weinig vet) // geroosterde aardappel (rauwe stukkies, lepeltje olie, kruiden, 40 minuten in de oven)
T - nog een mandarijntje als ik trek heb.

volgens fatsecret ca. 1780 ckal incl bereidingsvetten enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 02-12-2013 16:48:18 ]
Kwak
  maandag 2 december 2013 @ 17:04:11 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_133846874
Kwak ook al zo'n extreme schommel! :D
disclaimer
  maandag 2 december 2013 @ 17:08:01 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133846988
0.4kg erbij deze maandag, ook wel deels vanwege weinig piesen, en misschien vanwege een zak chips...

Dan gaan we maar weer even bewegen *O* Lekker fietswedertje, gezelligerds!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133848409
Helaas afgewezen voor mijn eerste sollicitatie ooit -O-
  maandag 2 december 2013 @ 18:13:18 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133848800
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Helaas afgewezen voor mijn eerste sollicitatie ooit -O-
Helpt het als ik vertel dat ik na mijn afstuderen zeker 60 brieven geschreven heb en op 3 gesprekken mocht en op 2 plekken aangenomen wordt... ?

Hier heb ik enorm zin in m'n tapasetentje vanavond :D Heb al uitgebreid de menukaart bekeken en denk dat het ossehaaspuntjes/varkenshaasspiesje met lekker veel champignons, courgette en andere groentedingetjes en een portie calamares. Geen sausjes en brood, wel jum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133848839
Thanks :)
Ja, het was ook te goed geweest als ik bij mijn eerste brief/sollicitatie aangenomen zou worden.
Zit ook niet bij de pakken neer, het was een goed gesprek volgens de werkgever alleen waren er helaas te veel goede gesprekken.
Dus weer door naar nieuwe mogelijkheden & kansen :) komt vast iets moois op mijn pad.
pi_133849181
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Oke :) gewoon gezonder en lekkerder in je vel?
En dus dunner. Ik kan het nog zo mooi inpakken met praatjes over tevreden zijn met je lichaam en whatnot, maar het komt er gewoon op neer dat héél véél opgelost gaat zijn als ik stop met op pathetische wijze alles wat ik tegen kom in m'n muil te proppen.

Dus ik ben net, ondanks de moeder alle katers, maar naar de AH gegaan voor fatsoenlijke boodschappen, en ga straks risotto (afgewogen, voor de verandering, zodat ik niet een pan heb waar je 4 man mee kan voeren) met erwtjes, boontjes en een spinazieschijf van tivall eten.
pi_133849211
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En dus dunner. Ik kan het nog zo mooi inpakken met praatjes over tevreden zijn met je lichaam en whatnot, maar het komt er gewoon op neer dat héél véél opgelost gaat zijn als ik stop met op pathetische wijze alles wat ik tegen kom in m'n muil te proppen.

Daar heb je gelijk in c_c
Maar kijk uit, dunner staat niet meteen gelijk aan gelukkiger.
pi_133850212
Dunner staat niet gelijk aan gelukkiger, maar controle over dat deel van je leven hebben wel geloof ik. Geen slaaf meer zijn van je eetverslaving, maar de macht hebben over wat je in je mond stopt. Zo werkt het bij mij in ieder geval!
pi_133850385
En alle gezeik op een stokje, je voelt je gewoon lekkerder als je jezelf in een etalage ziet en denkt HOOOOOOOOOOOOOOOOOOTDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA -o... dat ben ik!!! *O*

Je moet het niet voor een ander doen, maar je mag jezelf best de moeite gunnen om jezelf een lekkerder wijf te maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133850466
Ik doe het niet voor een ander, maar ik doe het wel om mezelf 'beter' te voelen tegenover een ander. Ik heb echt tijden gekend dat ik mezelf zo afstotend vond dat ik er echt onder leed. Nou ben ik sowieso wel heel verlegen en is het dus een makkelijk excuus om muurbloempje te spelen, maar het gaat wel écht beter. Het is gewoon heel naar om je opgelaten te voelen over het feit dat je zo dik bent, zelfs op momenten dat dat helemaal het onderwerp niet is.
pi_133850468
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
pi_133850534
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
Ik vind mezelf in de juiste outfit best wel een lekker wijf. Nog geen 10, maar ook echt geen 3 meer! Moet ik alleen niet teveel nadenken over het feit dat ik 93 kilo weeg, want in mijn hoofd is 93 kilo geen gewicht voor een lekker wijf, maar als ik dat dan dus ff loslaat dan vind ik het echt wel prima.
pi_133850581
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind mezelf in de juiste outfit best wel een lekker wijf. Nog geen 10, maar ook echt geen 3 meer! Moet ik alleen niet teveel nadenken over het feit dat ik 93 kilo weeg, want in mijn hoofd is 93 kilo geen gewicht voor een lekker wijf, maar als ik dat dan dus ff loslaat dan vind ik het echt wel prima.
Dat is mooi O+
pi_133850650
Ik denk dat er sowieso maar weinig vrouwen echt "ik ben perfect" denken. Ik vind mezelf echt bizar veel lekkerder nu ik al dat vet niet meer meesjouw en dat straal ik ook uit. Ik ben er overigens wel van overtuigd dat de positieve response op de nieuwe ik vooral door dat laatste komt en niet perse omdat al dat vet er nu af is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133850748
En om nog maar te zwijgen over dat wat de complimentenregen voor je gevoel over je voorkomen doet *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133851308
Ik denk dat het sowieso aan je verwachtingen ligt. Ik heb mezelf nooit als een potentiele maat 36 gezien, en heb ook nooit echt bedacht dat ik er ooit goed in een bikini uit ga zien. Dus daar streef ik ook helemaal niet naar. Dan is 'niet verschrikkelijk in bikini' en 'met een truitje maat 40 aan' al een hele prestatie, en daar kan ik dus heel erg gelukkig van worden.
pi_133851421
Ik had het er van de week toevallig nog met iemand over dat ik een half jaar geleden echt absoluut niet een foto waar ik zelf ook op stond op fb zou zetten, gewoon omdat ik echt een plofkop had en altijd schrok als ik mezelf op foto's zag, dat was zo confronterend. En nu heb ik ik foto's van. Mezelf die ik echt wel mooi vind en waar ik echt wel gelukkig van word helemaal als ik er een foto van een half jaar geleden naast leg zeg maar..
Nee ik vind me zelf niet meteen hot ofzo, nooit gevonden ook trouwens, maar ik ben wel veel blijer met mezelf :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 2 december 2013 @ 19:29:32 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133851517
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in c_c
Maar kijk uit, dunner staat niet meteen gelijk aan gelukkiger.
Nope, echt niet! Het lijkit wel of het juist allemaal moeilijker wordt. Nu heb je een doel, dan niet meer dat is best wel lastig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133851612
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
Ik voel mij geen lekker wijf, maar ik vind wel dat ik nu in een lichaam zit waarmee ik meer kan en mij beter in voel dan een paar jaar geleden. En dat heb ik de afgelopen 2 weken dan ook wel echt ondervonden. Een backpack opdoen met 13 kg gewicht, dat redelijk zwaar vinden. Maar dan ook realiseren dat je al 18 kg bent afgevallen... En dan zie je foto's, die door anderen zijn gemaakt, wat normaal altijd van die onflatteuze foto's zijn met 3 onderkinnen. En die zijn dan ook weg :)

Maar even gewoon, voor het idee, een bmi van 25.4 is best fijn :Y. De nieuwe foto is gemaakt na een intensieve dag waarbij veel gewandeld en trappen gelopen op het programma stonden.
pi_133851707
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik voel mij geen lekker wijf, maar ik vind wel dat ik nu in een lichaam zit waarmee ik meer kan en mij beter in voel dan een paar jaar geleden. En dat heb ik de afgelopen 2 weken dan ook wel echt ondervonden. Een backpack opdoen met 13 kg gewicht, dat redelijk zwaar vinden. Maar dan ook realiseren dat je al 18 kg bent afgevallen... En dan zie je foto's, die door anderen zijn gemaakt, wat normaal altijd van die onflatteuze foto's zijn met 3 onderkinnen. En die zijn dan ook weg :)

Maar even gewoon, voor het idee, een bmi van 25.4 is best fijn :Y. De nieuwe foto is gemaakt na een intensieve dag waarbij veel gewandeld en trappen gelopen op het programma stonden.
Maar je ziet het ook aan de manier waarop je staat. Bij de eerste is het 'moet dit echt, een foto?' en bij de 2e van 'Ow leuk, een foto!!' Goed gedaan! En leuk shirtje ook!
pi_133851750
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar je ziet het ook aan de manier waarop je staat. Bij de eerste is het 'moet dit echt, een foto?' en bij de 2e van 'Ow leuk, een foto!!' Goed gedaan! En leuk shirtje ook!
Ja dat wou ik ook zeggen :) leuk om te zien
pi_133851774
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nope, echt niet! Het lijkit wel of het juist allemaal moeilijker wordt. Nu heb je een doel, dan niet meer dat is best wel lastig
Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 2 december 2013 @ 19:48:07 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133852407
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik voel mij geen lekker wijf, maar ik vind wel dat ik nu in een lichaam zit waarmee ik meer kan en mij beter in voel dan een paar jaar geleden. En dat heb ik de afgelopen 2 weken dan ook wel echt ondervonden. Een backpack opdoen met 13 kg gewicht, dat redelijk zwaar vinden. Maar dan ook realiseren dat je al 18 kg bent afgevallen... En dan zie je foto's, die door anderen zijn gemaakt, wat normaal altijd van die onflatteuze foto's zijn met 3 onderkinnen. En die zijn dan ook weg :)

Maar even gewoon, voor het idee, een bmi van 25.4 is best fijn :Y. De nieuwe foto is gemaakt na een intensieve dag waarbij veel gewandeld en trappen gelopen op het programma stonden.
Zo'n mooi verschil! :Y
***
  maandag 2 december 2013 @ 19:55:19 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133852736
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
Nee dat klopt maar als je een balans heb gevonden, nooit meer complimenten krijgt dat je goed gaat, dan is het soms wel eens klote.
En je wordt echt niet gelukkiger! ECHT niet, dat dacht ik ook altijd maar zo werkt het helemaal niet helaas

Edit, hele leuke foto, duidelijk Dance! *O* Keep up
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133852790
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar als je een balans heb gevonden, nooit meer complimenten krijgt dat je goed gaat, dan is het soms wel eens klote.
En je wordt echt niet gelukkiger! ECHT niet, dat dacht ik ook altijd maar zo werkt het helemaal niet helaas
Ik denk dat het hetzelfde is als met geld. Op zich word je er echt niet gelukkiger of blijer van, maar als de overige omstandigheden gelijk blijven is meer geld en minder vet altijd een vooruitgang.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133852828
Ik ben nu (en toen ik 7 kilo zwaarder was) ook een stuk gelukkiger dan 6 jaar geleden toen ik rond de 70 kilo zat.
Wat mij betreft heeft het weinig te maken met gewicht.
pi_133853194
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:

Edit, hele leuke foto, duidelijk Dance! *O* Keep up
Doelen stellen. 2015 wil ik Poon Hill doen in Nepal, meerdaagse trekking :+ Dus tot die tijd moet ik intensief blijven sporten en mn streefgewicht halen! Is ook een manier van blijven opletten op je gewicht en levensstijl.
  maandag 2 december 2013 @ 20:12:50 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133853575
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 20:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Doelen stellen. 2015 wil ik Poon Hill doen in Nepal, meerdaagse trekking :+ Dus tot die tijd moet ik intensief blijven sporten en mn streefgewicht halen! Is ook een manier van blijven opletten op je gewicht en levensstijl.
Check, ik misbruik daar mijn hardlopen voor. Steeds een stukje verder, steeds wat sneller en dat werkt niet met teveel gewicht.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133853920
Dunner maakt wel gelukkiger als dat je voornaamste issue is. Mind you, verder ben ik haske gelukkig hoor, doorgaans. En ik ben het ermee eens dat je dat eerder ziet, dan eventueel verloren kilo's. Ik scheel op dit moment maar een kilo of 4 met toen ik op m'n dikst zat, en toch voel ik me veel leuker, zekerder en hotter dan toen. Dat is meer een minddset. Neemt niet weg dat ik gewoon kneiterhard af moet vallen.

Anyway. Heerlijk gegeten zojuist, de afwas in de machine gestopt, en nu Charlie and the Chocolate Factory uit 1971 aan het kijken O+. Dat helpt gelukkig tegen de kater. Straks voor het slapen gaan wil ik hardlopen. Voor 1 januari zal ik goddomme dat halfuur gelopen hebben.
pi_133854718
Jij komt er wel Clumsy. Ik denk ook wel dat voor ons de issues een beetje hetzelfde zijn en ik ben wél gelukkiger nu ik slanker ben! Wat iedereen ook zegt ;)!
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 20:41:36 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133854936
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
Vertel mij wat -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133855144
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vertel mij wat -O-
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133856320
Ik ben nu wel benieuwd naar meerdere voor/na foto's :9
pi_133856359
Ik ook! Vind dat altijd zo leuk om te zien. :)
  maandag 2 december 2013 @ 21:10:57 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133856533


Zowel :@ als *)
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk... -O-
***
pi_133856614
:o O+ ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 december 2013 @ 21:12:49 #238
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_133856650
Wow, dat is een mooi verschil!
pi_133856653
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Zowel :@ als *)
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk... -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet er echt super uit nu BE!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 2 december 2013 @ 21:14:26 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133856723
Het is zo'n 30 kilo.

En ja DP, ik ga morgen een printje doen op mijn werk. :Y
***
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 21:17:33 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133856883
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja... Ik voel me dus echt veel beter nu dan in 2005. Al ben ik ongeveer 6-7 kilo zwaarder. Gewicht is absoluut niet alles, voor mij dan... Maar toch blijft de gedachten dat ik misschien toch weer terug naar dat gewicht zou kunnen, knagen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sjeen op 02-12-2013 21:29:49 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 2 december 2013 @ 21:20:01 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133857028
_O_ Tering hey! Wauw! :Y
***
pi_133857070
Zo kort je haar.
pi_133857082
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Zowel :@ als *)
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk... -O-
'
Whooooo, wat een verandering!! *O*
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 21:25:04 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133857324
Nog steeds aan het toevoegen hè :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133857445
Ik stem op zomer 2013.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_133857547
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik stem op zomer 2013.
^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling. :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133857641
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling. :Y
Hier sluit ik me bij aan :Y
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 21:30:54 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133857652
Jullie omschrijven precies wat ik voel :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133857695
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Jullie omschrijven precies wat ik voel :Y
Die 6-7 kilo zou idd "beter" zijn. Maar doet niet af dat je nu al ruim op "goed" zit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133857702
Beide prachtig ladies, serieus.
pi_133857720
Ik zal nooit een lekker wijf worden ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 21:32:44 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133857744
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Zowel :@ als *)
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk... -O-
Wat Feebs zegt, uitprinten en op koelkast plakken! Die uitstraling O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133857979
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling. :Y
Neejoh, die laatste foto heeft de tofste uitstraling. O+
pi_133858023
Mijn vriend heeft ook voorfoto's gemaakt voor me. Extra chagrijnig gekeken O+
pi_133858110
Wauw wat een verschil op de voor en na foto's!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133858868
Mooie verschilletjes. Dan duik ik ook weer ff in photobucket, maar de meeste dames hebben ze al wel gezien, maar voor Patrique dan maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Zeester op 02-12-2013 22:02:24 ]
  maandag 2 december 2013 @ 22:02:32 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133859200
Zeester, zo knap ook! _O_

En PatriQue, laat ons eens oordelen over dat lekkere wijf! ;)
***
pi_133859281
Sjeen is trouwens ook echt een lekker wijf. En door dat slechte kapsel op je slankste moment ben je nu ook een vele malen lekkerder wijfie ;)! En BE's foto's kende ik al, maar die zijn ook heel indrukwekkend. Ik hoop echt dat jullie allemaal wat beter over jezelf en je prestaties gaan denken, want PETJE AF HOOR!
pi_133859332
Mooi Zeester!

Ik heb ok even snel een voor en nu foto gezocht. Van beide heb ik er niet veel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133859455
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef MamaPurk het volgende:
Mooi Zeester!

Ik heb ok even snel een voor en nu foto gezocht. Van beide heb ik er niet veel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het in je gezicht al wel vind ik! En ook inderdaad een vrolijkere foto zo na. En je hebt een rooie dochter en ik <3<3<3 rooie kindjes! Wil ik ook!
pi_133859589
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je ziet het in je gezicht al wel vind ik! En ook inderdaad een vrolijkere foto zo na. En je hebt een rooie dochter en ik <3<3<3 rooie kindjes! Wil ik ook!
Ja een echte rooie O+
En ik heb dus niet echt foto's waar ik helemaal op sta, maar ik vind ook dat ik het in mijn gezicht al erg zie en verder merk ik het natuurlijk aan het feit dat ik nu veel kleinere kleren koop ;) Maar das nog wel wennen want merk dat ik mezelf vaak groter inschat dan ik nu ben..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133859648
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ja een echte rooie O+
En ik heb dus niet echt foto's waar ik helemaal op sta, maar ik vind ook dat ik het in mijn gezicht al erg zie en verder merk ik het natuurlijk aan het feit dat ik nu veel kleinere kleren koop ;) Maar das nog wel wennen want merk dat ik mezelf vaak groter inschat dan ik nu ben..
Dat blijft ook nog wel even hoor. Ik weet inmiddels dat ik een kleinere maat heb dan ik mezelf zou geven *en vooral niet meer de grootste in het rek*, maar ik ben in het pashokje nog elke x bang dat ik er een x finaal uitscheur of dat ik het niet meer uitkrijg als ik het eenmaal aanheb. Het is nog altijd een pashokje sprongetje waard als het past!
  maandag 2 december 2013 @ 22:16:50 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_133859810
Wat een lekkere wijven weer allemaal hier :9

Even tussendoor:



Whiej!
disclaimer
pi_133859829
Ja echt! Fijn dat het wel herkenbaar is. Ik roep vaak nee joh daar kom ik nooit in en dan trek ik het aan en dan past het gewoon :) Het is inderdaad wel steeds weer een sprongetje waard :)
Ik heb nu de kledingkast van mijn moeder geplunderd trouwens die is ook 10 kilo afgevallen, scheelt me flink wat geld :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133859862
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lekkere wijven weer allemaal hier :9

Even tussendoor:

[ afbeelding ]

Whiej!
*O*! Is dat vanaf 1 januari? Of wat was je startpunt! Sowieso, 1000 km = *O* *O* waard!
pi_133859875
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lekkere wijven weer allemaal hier :9

Even tussendoor:

[ afbeelding ]

Whiej!
*O* *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133859930
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ja echt! Fijn dat het wel herkenbaar is. Ik roep vaak nee joh daar kom ik nooit in en dan trek ik het aan en dan past het gewoon :) Het is inderdaad wel steeds weer een sprongetje waard :)
Ik heb nu de kledingkast van mijn moeder geplunderd trouwens die is ook 10 kilo afgevallen, scheelt me flink wat geld :)
Ik kan tegenwoordig ook soms in kleren van vriendinnen, of iig een pyjama-broek lenen als ik blijf logeren. Zo fijn is dat! Kleren van mijn moeder gaat helaas nooit lukken, want die heeft 36. Maar goed, dat vind ik niet heel erg.
  maandag 2 december 2013 @ 22:19:08 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_133859937
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Zeester het volgende:

[..]

*O*! Is dat vanaf 1 januari? Of wat was je startpunt! Sowieso, 1000 km = *O* *O* waard!
startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.
Het is geen wereldprestatie, dat weet ik, maar ik vond het toch wel leuk :P
disclaimer
pi_133859988
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.
Het is geen wereldprestatie, dat weet ik, maar ik vond het toch wel leuk :P
Het is vooral fijn dat je het doel dat je jezelf gesteld had gewoon hebt gehaald! Dat alleen al is een *O* waard.
pi_133860285
Wat een mooie voor en na foto's !!!

SQ, wow, wat een afstand als het er zo staat!

Ik ben lichter geweest, maar die eetverslaving is gewoon zwaar klote. Ben ook allang niet meer blij met foto's van mijzelf, en kleed mij gewoon maar saai en degelijk.

En daar wil ik vanaf, maar dan vind ik ook dat er een lager gewicht bij mag horen.
  maandag 2 december 2013 @ 22:35:32 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133860736
MamaPurk, het is zeker wel in je gezicht te zien idd! :Y
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lekkere wijven weer allemaal hier :9

Even tussendoor:

[ afbeelding ]

Whiej!
_O_ Echt wel een superprestatie! :Y
***
  maandag 2 december 2013 @ 22:41:19 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133860973
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.
Het is geen wereldprestatie, dat weet ik, maar ik vond het toch wel leuk :P
Weet je wel hoe ver dat is?



Gewoon... Wandelend! :o
***
  maandag 2 december 2013 @ 22:42:36 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_133861027
Ja, als je het zo bekijkt... _O-
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 2 december 2013 @ 22:44:45 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133861114
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weet je wel hoe ver dat is?

[ afbeelding ]

Gewoon... Wandelend! :o
cool vakantiegebied ook :Y

*O* Skjoe *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133863079
Hallo iedereen!

Wil ook graag met jullie meeposten in dit topic!
Loop sinds juli bij een diëtiste, dus toen is de strijd tegen de kilo's begonnen (startgewicht 94.3).

Was altijd een emotie-eter, bij een leuk iets > eten als beloning, bij een kutgevoel > eten als beloning..
Nu soms nog een mindere dag, maar heb t steeds beter onder controle.
Probeer 3 tot 4 x in de week te wandelen, maar met de winter op komst zal dat minder zijn.. Zwem wel 2 x per week zo ongeveer 40 baantjes.

Mijn doel is om slank mijn diploma op te halen, eind juni volgend jaar. Streefgewicht 75kg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ticker mag in de OP :)

Zal eerst voornamelijk meelezen, maar probeer wel beetje mee te posten :)
Live the life you love, love the life you live.
pi_133863383
Welkom Poekie! En succes. :)

Mijn weegschaal is een onwillig kreng, maar vandaag liep ik in een broek die ik al tijden niet meer paste. Toen ik hem uit trok spiekte ik even naar de maat, en jawel, het was een 42. :)
(Laatst paste ik in de winkel ook al een lelijke (dus niet gekocht) broek in 42, dat leek nog een beetje een toevalstreffer, maar nu dus écht.)
pi_133867034
Na een slecht weekend toch 1 kilo eraf. Volgende week onder de 130 *O*
pi_133867092
De helft van de 1,2 kilo die eraan zat na vorige week is er alweer af :)
Zo maar eens opstaan om hard te lopen.
My salvation lies in your love..
pi_133867143
Mijn weegschaal heeft weer een OMGALSJEER10KEEROPGAATSTAANZEGIKLEKKER10KEERIETSANDERS bui :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:26:32 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_133867157
Mijn weegschaal zei "Low" vanmorgen en ik denk niet dat het als compliment was bedoeld :P
disclaimer
pi_133867173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weegschaal zei "Low" vanmorgen en ik denk niet dat het als compliment was bedoeld :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weegschaal zei "Low" vanmorgen en ik denk niet dat het als compliment was bedoeld :P
Dan zegt de mijne altijd 25!

Dan ben ik heel even heel blij, maar daarna heel droevig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:52:34 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_133867296
morgen maar weer op de thuis weegschaal staan :P
heb me deze keer echt misdragen.. kruidnootjes en weinig sporten :{
wel doodmoe , dus misschien toch wel iets afgevallen..
en de maandeljikse periode kwam ook nog eens langs..
bwuh :P

[/klaagpost]
vanaf vandaag weer normaal doen :) 5 dec. wel sushi, maar de rest van de tijd een beetje opletten :D

die flow waait hier ook weer ;) die laatste 4?5? :{ 6? :o 7? :'( kilo moet er ook nog even af :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_133867448
Mijn zone werd gisten ernstig verstoord door bedorven vlees (echt,de derde keer al bij de ah, Gatver man). Vriendje heeft friet gehaald voor ons en ik heb s avonds ook nog met mn domme hoofd twee stroopwafels gegeten. Gewoon, omdat ze er waren.

Vandaag vrolijk weer verder, eet vanavond op school ivm oudergesprekken. Meestal halen ze Chinees, neem wel wat rijst met groente en bief ofzo.

Oh, ik was vanmorgen alsnog 2 ons lichter dan gisteren :') zo werkt het niet helemaal weegschaal, zo schrik ik niet....
Kwak
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:38:20 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133867703
Hij staat erbij Poekie, en welkom! Je lijntje gaat al mooi naar beneden! :Y
***
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:50:39 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133867839
Wat een prachtige verschillen!

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
Ik voel me best een lekker wijf eigenlijk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:53:24 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133867877
Echt super hoor! :Y _O_
***
pi_133867885
Wauw Tink _O_
pi_133867886
Welkom Poekie!
pi_133868529
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Sjeen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja... Ik voel me dus echt veel beter nu dan in 2005. Al ben ik ongeveer 6-7 kilo zwaarder. Gewicht is absoluut niet alles, voor mij dan... Maar toch blijft de gedachten dat ik misschien toch weer terug naar dat gewicht zou kunnen, knagen.
Wat ben je moooi op de laatste foto's O+
pi_133868663
Echt geweldig Tink! Wat een transformatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 09:38:56 #292
5428 crew  miss_sly
pi_133868696
Tink O+ Wow, respect!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133868798
Tinkspiration!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133868877
Volgens mij is zelfs je neus dunner geworden, of niet, Tink?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:02:26 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133869176
:W Mogguh.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133869182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij is zelfs je neus dunner geworden, of niet, Tink?
Daar hadden we het op de meet ook al over ja :D
Mooie foto's van Tink, Sjeen, BE en Mamapurk _O_
En SQ *O* Doel gehaald *O*

Er moest blijkbaar nog wat vliegtuigvocht weg uit mn lijf. 67.1 :o
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:04:57 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_133869214
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef Tink89 het volgende:
Wat een prachtige verschillen!

[..]

Ik voel me best een lekker wijf eigenlijk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~
disclaimer
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:35:51 #298
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133871105
Wow Tink.

Ik was vanochtend trouwens op 115.4 ... we gaan stilstaand op de 115 af :) nog twee weken voor 4 ons :)
pi_133871202
Je gaat lekker, HiZ!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_133871290
Was vanochtend weer onder de 90, mijlpaal :)

Was al eerder onder de 90, maar toen had ik weer een 'terugval'..

Merk ook dat ik wel moeite heb met de chocoladeperpernoten.. Gelukkig is he bijna 5 december
Live the life you love, love the life you live.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:47:16 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_133871317
op zes december liggen ze allemaal voor een kwartje in de graaibakken :'(
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')