Wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen![]()
Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej. Vanochtend 131.6(Ik woog 138, 2 maanden geleden.. Sinds 2,5 week eetpatroon aangepast(toen 135)).
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken.
In ander nieuws.
[ afbeelding ]
WAT.
Daar zak je als fattie zo doorheen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.
Oeh en morgen ga ik. schoenen shoppen
. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Geweldig!quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |