abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133758125
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen O+

Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
Spoilers!
pi_133758991
Lief O+.

Ik kom alleen even melden dat je laten waxen compleet de shit is. Zo zacht O+.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 22:26:01 ]
pi_133759148
Pics.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133759152
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen O+

Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
Wat voor schoenen? O+

Ik heb deze laarzen van mijn vriend gekregen, nadat ik ze zelf niet wilde kopen maar er wel al veel te lang naar zat te kijken omdat ik het gewoon mooie nette laarzen vind. ookal ben ik eigenlijk een sneaker meisje. Nouja, het is een kerstcadeautje, maar ik mag ze wel vast passen als ze binnen komen volgende week. O+

vrijdag 29 november 2013 @ 22:32:12 #105
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_133759383
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej. Vanochtend 131.6 :) (Ik woog 138, 2 maanden geleden.. Sinds 2,5 week eetpatroon aangepast(toen 135)).

*O*
^O^
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_133759597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pics.
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.

Oeh en morgen ga ik :r. schoenen shoppen :r. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.
pi_133759710
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
:D

Oh, en schoenen shoppen vind ik ook niet tof. Sneakers wel. Maar dat doe ik online. Want ik heb gewoon een paar vaste merken en daar weet ik mijn maat wel van.
pi_133759793
Trouwens, Hard Out Here van Lily Allen is awesome, allemaal even luisteren O+.
pi_133759917
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_133759935
FOR A BITCH!
pi_133760002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken :@.

In ander nieuws.

WAT.

Daar zak je als fattie zo doorheen _O-.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 22:45:42 ]
pi_133760074
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken :@.

In ander nieuws.

[ afbeelding ]

WAT.

Daar zak je als fattie zo doorheen _O-.
pi_133768234
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oeh en morgen ga ik :r. schoenen shoppen :r. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.

Ik heb dit ook in 5 minuten gefixt. Ik haat winkelen sowieso. Ik vind het alleen leuk om een middagje zo heel efficient korting te kunnen scoren bij Blokker, Hema, Kruidvat, etc. Uiteraard in een fijn rondje gelopen met een goede boodschappenlijst :')

De schoenen dus. Ze zijn niet super O+ maar wel praktisch, comfortabel en netjes. Daar kom ik de winter wel op door.

En Lily Allen als hoe dan ook bad ass cool.
Spoilers!
pi_133768330
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:02:00 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133768339
Hardstikke goed MamaPurk! _O_
pi_133768355
MP _O_!!

Hallo ATL :W Helaas een weekend dat zo'n beetje uit alleen maar eten bestaat :')
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:27:33 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133768406
ATL's _O_
MamaPlurk _O_

Zelf ben ik aan de anale anorexia, en misschien dat ik daardoor ook nog wel iets afval, want van het bewegen en op eten letten hoef ik het deze week niet te hebben. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133768606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Netjes hoor. O+
pi_133768615
Ik heb vanochtend een appelpannenkoek op als ontbijt. O+ Super lekker. Zonder suiker en roomboter uiteraard, dus volgens mij is dat zo slecht nog niet eens.
pi_133769061
quote:
Geweldig!
Screw them.
We're going home.
pi_133769386
Balen! Na een week keurig binnen de lijntjes (en daarvoor ook keurig bezig) juist een kilo omHOOG. :(

(Hard Out Here is wel awesome ja. :))
pi_133769447
Als je echt netjes bent geweest en netjes blijft ga je ws ineens een ongelooflijke drop maken Ruby. Dus gewoon lekker vol blijven houden :Y
pi_133769460
quote:
Mooie mijlpaal *O*
pi_133770078
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
pi_133770092
Ik zit op mijn gewenste -20 en nu volhouden tot Januari!
Dan nog een sprintje naar de -25 en dan ben ik klaar *O*

Ruby dat heb ik ook wel gehad. Niet leuk, maar het kan zo zijn dat je overmorgen extra veel kwijt bent.
En das wel weer fijn!
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')