Wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
The unthinkable has happened! Ik heb schoenen van mijn lief gekregen![]()
Nou ja, hij had geen zin meer om te wachten na 5 minuten passen dus ging hij alvast afrekenen terwijl ik mijn schoenen weer aantrok. Maar toch, ik vind dat het telt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeej. Vanochtend 131.6(Ik woog 138, 2 maanden geleden.. Sinds 2,5 week eetpatroon aangepast(toen 135)).
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC. Ik denk vaak dat wij dikke zusjes zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik aan jou moest denken maar was bang dat dat te stalkerig zou klinken.
In ander nieuws.
[ afbeelding ]
WAT.
Daar zak je als fattie zo doorheen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou m'n foef nog ff een dagje privé.
Oeh en morgen ga ik. schoenen shoppen
. Op dat gebied ben ik echt een vent, helaas.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Geweldig!quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!
Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.
Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.
Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Succes!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!
Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.
Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.
Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Ik ben nu toch thuis vanwege bevallingsverlof, en sport 1 uur in de week. Wandel soms met de kinderen maar dan houdt het wel op. Na de kerstvakantie begin ik weer met werken, en dat betekend veel staan en lopen(ik ben zo'n docent die eigenlijk niet stilzit tijdens de les), dus automatisch meer beweging.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben het hier wel mee eens; ik heb de laatste jaren steeds van die halfslachtige pogingen gehad om af te vallen die begonnen met 'maandag begin ik' en die nergens op uitliepen. Deze keer was het 'nu begin ik' en zie, ik weeg bijna 15 kg minder, ben verrassend genoeg ook niet de hele tijd bezig met eten, en mis over het geheel genomen snacken veel minder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Je kan al veel doen voordat je in januari er weer echt voor gaat, als je maar de inspiratie hebt. Je kan heel veel kleine oefeningen doen thuis (kijk maar online). Wat je nu mee pakt is al mooi!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??quote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
in het hardlooptopic staan meerdere links naar schema'squote:Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)quote:Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.
Maar wel altijd schrikken op de weegschaal
Mgighihiig.quote:Op zondag 1 december 2013 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Dus wat ga je doenquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
Nee, maar wel aan de wijnquote:Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dus wat ga je doenEen slagroomtaart halen bij de Hema ?
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.quote:Op zondag 1 december 2013 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan de wijn
Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
Euh nee. Het gaat over de foreseeable future bij mijquote:Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
Haha prima plan!quote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf.iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?
![]()
Dat is nog eens een mooie beloning.quote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf.iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?
![]()
200?quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is nog eens een mooie beloning.![]()
Ik heb voor mezelf een jurkje gekocht van 200 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet binnen, dus moet nog maar kijken hoe de jurk valt. Ik had naar aanleiding van de positieve verhalen hier ook nog bij Top Vintage gekeken, maar mijn favoriete jurk daar was er niet in mijn maat.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Eerst nog de mooie prestatie hequote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef MamaPurk het volgende:
Wauw prachtig jurkje Claudia!
En Hiz das een mooie beloning!
Ach, 2100 betekent toch gewoon stil staan voor een paar dagen? Geen man overboord lijkt me. Gewoon nu stoppen met snaaien en morgen weer terug op het rechte padquote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaagdit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
Ha, je doet aan buikdansenquote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaagdit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
Is mijn huid te gevoelig voor helaas... En ik haat stoppels die je 'moet' laten staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Lief.
Ik kom alleen even melden dat je laten waxen compleet de shit is. Zo zacht.
Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Thanks voor de tip. Meestal krijg ik inderdaad die toeristenrommel als souvenir (elk cadeautje is leuk natuurlijk maar goede kwaliteit is het niet).
Maar denk niet dat ze mijn maat uberhaupt hebben daar.
Uhm, niet leuk om te horen... Maar dan begint het pas, vrees ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit op mijn gewenste -20 en nu volhouden tot Januari!
Dan nog een sprintje naar de -25 en dan ben ik klaar
Ruby dat heb ik ook wel gehad. Niet leuk, maar het kan zo zijn dat je overmorgen extra veel kwijt bent.
En das wel weer fijn!
Wie weet ooit in de toekomstquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.
Ik bakte geen cakequote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
200?Wow.
Ik ben begonnen met de kerstvoorbereidingen en heb helemaal niet van de fondant gesnoept. Heb nu enorm zin om een cake te bakken, maar ik doe het vooralsnog niet. Als ik vanavond, met een volle buik, nog steeds zin heb in cake, doe ik het misschien alsnog. Dan gaat er vanavond 1 stukje in, morgen 1 stukje mee naar m'n werk en de rest in de diepvries. Eigenlijk vind ik dat het niet verdiend heb, heb de afgelopen 1,5 week niet echt keurig gegeten... Bovendien vieren we volgende week zaterdag Sinterklaas en dan ga ik met zusjelief pepernoten en speculaasjes bakken. Dan wordt er dus sowieso ook gesnoept.
IdeeIk bak die cake volgende week! Dan kan ik met iedereen delen en issie zo snel op dat ik het bij één stukje hou.
Heeft er trouwens iemand wel eens last gehad van enorme spierpijn tussen je schouderbladen? Ik gok dat het van drie keer paardrijden in een week komt, maar het kan ook komen van het heel vaak uitrollen van fondant. Dat is best zwaar, om dat echt dun te krijgen, en natuurlijk een beweging die je spieren niet elke dag maken. Hoe dan ook: Het is irritant!
Dit!quote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef Sarabi het volgende:
67,5 kilo staat zelfs niet op mijn lijst van mogelijkheden
Al bij 1.64 zit je met dat gewicht op een BMI van 25. Kilometers verwijderd van monsterlijk dik, maar wel randje van de richtlijn.quote:Op maandag 2 december 2013 10:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
En 67,5 kilo, volgens mij ben je dan alleen maar "dik" als je 1meter 40 bent ofzo. Ik zou heel blij zijn als ik dat ooit nog op een normale manier bereik.
Dat (1.63quote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Al bij 1.64 zit je met dat gewicht op een BMI van 25. Kilometers verwijderd van monsterlijk dik, maar wel randje van de richtlijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc![]()
Het is zo onmogelijk koud hierquote:Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef CarOnline het volgende:
Wat gaaaaaaf D-E!!
Welkom terug, balen hč
.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat (1.63), en ik voelde mij met 19.5 kg meer wel dat dikke monster. Nu al een stuk minder, maar blijkbaar is mijn bericht weer eens niet duidelijk genoeg. Ach. Maar met een bmi van 25.4 ben je wel zo licht dat je kunt vliegen
Supergaaf d-e!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc
quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat (1.63), en ik voelde mij met 19.5 kg meer wel dat dikke monster. Nu al een stuk minder, maar blijkbaar is mijn bericht weer eens niet duidelijk genoeg. Ach. Maar met een bmi van 25.4 ben je wel zo licht dat je kunt vliegen
Wauw, wat gaaf zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb iig een nieuwe telefoon. Morgen maar eens kijken hoe verder met reisverzekering/provider etc
En sorry, ik realiseerde me niet dat je 1,64 was. Ik reageerde vanuit mijn 1,72 perspectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Je bent ruim op tijd voor goede voornemens c_cNee, maar wel om mezelf mooier te vinden. Voor de rest heb ik m'n leven redelijk in controle, maar hier ben ik gewoon zelf ontevreden over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |