abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133770130
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133770194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!

Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.

Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.

Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Succes!
Screw them.
We're going home.
pi_133770218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Ik ben nu toch thuis vanwege bevallingsverlof, en sport 1 uur in de week. Wandel soms met de kinderen maar dan houdt het wel op. Na de kerstvakantie begin ik weer met werken, en dat betekend veel staan en lopen(ik ben zo'n docent die eigenlijk niet stilzit tijdens de les), dus automatisch meer beweging.

Nu de jongste bijna 4 maanden is kan ik straks ook met de fiets en fietskar op pad, en dat zal ik dan ook wel sneller gaan doen.
pi_133770762
Welkom terug laiveneertiekje!

Hier ook ongeveer -20 kilo (toen ik boven de 100kilo woog ben ik gestopt met wegen), nu op naar de -25.
Maar nu eerst een weekendje lekker eten :9 (heb ook nog een stuk chocolade liggen) en niet drinken.
pi_133772839
Mamapurk -25 :o! _O_
My salvation lies in your love..
pi_133775418
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Gefeliciteerd :)

Ik zat op 116.1 vanochtend :) Ook reden voor tevredenheid.
pi_133775473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens; ik heb de laatste jaren steeds van die halfslachtige pogingen gehad om af te vallen die begonnen met 'maandag begin ik' en die nergens op uitliepen. Deze keer was het 'nu begin ik' en zie, ik weeg bijna 15 kg minder, ben verrassend genoeg ook niet de hele tijd bezig met eten, en mis over het geheel genomen snacken veel minder dan ik had verwacht
pi_133777544
Ook weer terug! Even een paar dagen bij een vriendinnetje in Brussel geweest. Qua eten me behoorlijk ingehouden, maar wel lekker een wafel met dark belgian chocolat en aardbeien O+

Vandaag moest ik reserve zitten en ging niet uit van speelminuten, maar toch meer dan een helft meegepakt!

Deze week ook flink ziek geweest en nu nog steeds verkouden, wat mn eetlust nog meer verminderd omdat ik toch niets proef :/
Las weer een paar vooruitgangen en daarom een algemene jompel voor iedereen! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_133778794
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
pi_133780296
Thnx allemaal!! Ik ben echt superblij!

Welkom laiverneertiekje! Succes!

Sarabi en CarOnline die -25 gaan jullie ook halen!!

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad en lekker vanalles geproefd maar ik denk wel redelijk binnen de lijntjes. Kleine porties en veel gedeeld met de mensen met wie ik was. De gepofte kastanjes vielen wat tegen, de champignonnen waren heerlijk! Morgen nog de verjaardag van mijn broertje en ja ik ga wel een stukje taart nemen.
Vanaf maandag weer echt binnen de lijntjes. Nog 2 kilo moet eraf voor het einde van de maand dan ga ik onder de 100 het jaar uit!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133786545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
Je kan al veel doen voordat je in januari er weer echt voor gaat, als je maar de inspiratie hebt. Je kan heel veel kleine oefeningen doen thuis (kijk maar online). Wat je nu mee pakt is al mooi!

Het hoeft ook niet snel te gaan, heb meer dan een jaar gedaan over 21 kg, waarbij ik de eerste paar maanden niet meer ben gaan sporten. Gebruik deze tijd om je eetpatroon te verbeteren :)
pi_133795800
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
My salvation lies in your love..
pi_133796522
115.6, met als target 115 op 18 december :) Voelt extra goed omdat ik gisteren voor het eerst in jaren eens wat op zaterdag heb gedaan aan bewegen (lange wandeling)
pi_133796725
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 1 december 2013 @ 10:29:39 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133796768
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133796785
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
in het hardlooptopic staan meerdere links naar schema's
pi_133796810
quote:
9s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.

Maar wel altijd schrikken op de weegschaal :')
  zondag 1 december 2013 @ 10:34:58 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133796854
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.

Maar wel altijd schrikken op de weegschaal :')
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133796868
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Mgighihiig.
pi_133797176
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus wat ga je doen :) Een slagroomtaart halen bij de Hema ?
pi_133797192
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dus wat ga je doen :) Een slagroomtaart halen bij de Hema ?
Nee, maar wel aan de wijn :')

Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
pi_133797209
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, maar wel aan de wijn :')

Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
pi_133797223
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
Euh nee. Het gaat over de foreseeable future bij mij :D
pi_133797244
Gisteren ook voor het eerst in 2 weken te veel gegeten (volgens FatSecret), maar de rest van de dagen genoeg kcal over gehouden om toch nog te kunnen afvallen.
Verder weeg ik me nooit in het weekend O-)
  zondag 1 december 2013 @ 11:38:15 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133797903
Ik heb een prima eetweekend. Ook lekker veel gesport, nu alleen een bijzonder vervelende pijn tussen mijn schouderbladen. Even kijken of het over gaat met een warm bad en dan ga ik aan de slag met de voorbereidingen voor de kersttaart. Klinkt als heel vroeg, maar ik ga heel veel bloemen en blaadjes nodig hebben, dus ga er gewoon aan beginnen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')