Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!
Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.
Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.
Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Succes!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP, wat goed zeg!!!
Ik ga hier wat actiever meeposten. De knop is om, ik eet rond de 1800-1900 kcal per dag. Op dit moment beweeg ik nog niet zoveel, maar dat komt na de kerst wel.
Ik heb alleen de afgelopen dagen knallende koppijn gehad, en merk dat ik mentaal wat verzwak. Dat ik zin heb om naar de Ikea te gaan, snoep te gaan scheppen en het allemaal op te vreten.
Maarja, dat kan niet als ik mijzelf over 5 jaar nog als slank persoontje wil voorstellen natuurlijk... Dus ik geef mijzelf een schop en ga vandaag wel nuttige dingen in huis doen.
Ik ben nu toch thuis vanwege bevallingsverlof, en sport 1 uur in de week. Wandel soms met de kinderen maar dan houdt het wel op. Na de kerstvakantie begin ik weer met werken, en dat betekend veel staan en lopen(ik ben zo'n docent die eigenlijk niet stilzit tijdens de les), dus automatisch meer beweging.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vandaag vast weegdag en verwachtte er niet veel van, maar toch 0,8 eraf! Dat betekent dat ik de -25 gepasseerd ben. Best blij! Vandaag lekker een dagje kerstmarkt in Duitsland!
Ik ben het hier wel mee eens; ik heb de laatste jaren steeds van die halfslachtige pogingen gehad om af te vallen die begonnen met 'maandag begin ik' en die nergens op uitliepen. Deze keer was het 'nu begin ik' en zie, ik weeg bijna 15 kg minder, ben verrassend genoeg ook niet de hele tijd bezig met eten, en mis over het geheel genomen snacken veel minder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom iets een maand uitstellen waar je nu al makkelijk voorzichtig mee kunt gaan beginnen?
Je kan al veel doen voordat je in januari er weer echt voor gaat, als je maar de inspiratie hebt. Je kan heel veel kleine oefeningen doen thuis (kijk maar online). Wat je nu mee pakt is al mooi!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
HiZ, ik had er al een uitleg bijgezet. Het is niet dat ik nu helemaal stilzit, maar ik beweeg minder dan dat ik zou doen als ik gewoon aan het werk ben.
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??quote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
in het hardlooptopic staan meerdere links naar schema'squote:Op zondag 1 december 2013 09:01 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb deze week echt slecht gegeten. Nu een + 1,2 op de weegschaal. Valt natuurlijk mee maar ik wil liever omlaag! Vandaag nog lekker hockeyen en daarna begint de winterstop dus zal ik zelf moeten gaan hardlopen. Is er ook een hardloopprogramma waarmee je je conditie kan behouden/ verder opbouwen?
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet morgen pas, misschien even een dagje intermitterend vasten??
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)quote:Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe geen noodsprongen. Ik heb een vast ritme, daar hou ik me aan. En soms zit daar een dag of weekend bij met een uitschieter. Dat zij dan maar zo.
Maar wel altijd schrikken op de weegschaal
Mgighihiig.quote:Op zondag 1 december 2013 10:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een groot inspiratie. Weet je wat, ik ga wel ff stofzuigen vandaag (beweging)
Dus wat ga je doenquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
juist. Ik durf niet op de weegschaal.
Nee, maar wel aan de wijnquote:Op zondag 1 december 2013 10:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dus wat ga je doenEen slagroomtaart halen bij de Hema ?
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.quote:Op zondag 1 december 2013 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan de wijn
Het zij zo. Ik heb heb er rekening mee gehouden, hierna kan ik weer tot kerst in de pas. Dus ik ga er ook niet over zeiken.
Euh nee. Het gaat over de foreseeable future bij mijquote:Op zondag 1 december 2013 10:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Precies, het gaat niet alleen over vandaag of volgende week. Het gaat over de rest van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |