iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?
 iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?  

Haha prima plan!quote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf.iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?

. Alleen jammer dat ik vannacht rugaids heb opgelopen, blijkbaar. Vooral omdat vanavond datenight is.
. Alleen jammer dat ik vannacht rugaids heb opgelopen, blijkbaar. Vooral omdat vanavond datenight is.

Dat is nog eens een mooie beloning.quote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ik heb net besloten dat als ik een week lang onder de 100kg heb gezeten dat ik dan een nieuwe tablet mag kopen voor mezelf.iPad air bijvoorbeeld was toch ook 30% lichter dan zijn voorganger ?

200?quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is nog eens een mooie beloning.
Ik heb voor mezelf een jurkje gekocht van 200 euro.
 Wow.
 Wow. Ik bak die cake volgende week! Dan kan ik met iedereen delen en issie zo snel op dat ik het bij één stukje hou.
 Ik bak die cake volgende week! Dan kan ik met iedereen delen en issie zo snel op dat ik het bij één stukje hou.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet binnen, dus moet nog maar kijken hoe de jurk valt. Ik had naar aanleiding van de positieve verhalen hier ook nog bij Top Vintage gekeken, maar mijn favoriete jurk daar was er niet in mijn maat.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.

Eerst nog de mooie prestatie hequote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef MamaPurk het volgende:
Wauw prachtig jurkje Claudia!
En Hiz das een mooie beloning!

Ach, 2100 betekent toch gewoon stil staan voor een paar dagen? Geen man overboord lijkt me. Gewoon nu stoppen met snaaien en morgen weer terug op het rechte padquote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaagdit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.

Ha, je doet aan buikdansenquote:Op zondag 1 december 2013 21:35 schreef Sarabi het volgende:
2100kcal vandaagdit weekend gaat minder.
Mis de frisdrank en alcohol toch wel en ga daarom snaaien.
 Doet me denken aan een periode een tijdje terug. Toen kocht ik buikdanscostuums in voor een Marokkaanse kennis hier in Nederland. Dan zat ik regelmatig een middag in de Grote Bazaar in Istanbul kostuums te kijken en te kiezen. Als je ooit zoiets in Istanbul wil gaan kopen dan moet je nooit kopen bij die open-gevel zaakjes waar alle toeristen kopen. Daarachter liggen half-verscholen ateliers/winkels waar het echte kwaliteitsspul wordt verkocht voor prijzen die vaak nog lager liggen dan die toeristenrommel.
 Doet me denken aan een periode een tijdje terug. Toen kocht ik buikdanscostuums in voor een Marokkaanse kennis hier in Nederland. Dan zat ik regelmatig een middag in de Grote Bazaar in Istanbul kostuums te kijken en te kiezen. Als je ooit zoiets in Istanbul wil gaan kopen dan moet je nooit kopen bij die open-gevel zaakjes waar alle toeristen kopen. Daarachter liggen half-verscholen ateliers/winkels waar het echte kwaliteitsspul wordt verkocht voor prijzen die vaak nog lager liggen dan die toeristenrommel.

Is mijn huid te gevoelig voor helaas... En ik haat stoppels die je 'moet' laten staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Lief.
Ik kom alleen even melden dat je laten waxen compleet de shit is. Zo zacht.

Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Thanks voor de tip. Meestal krijg ik inderdaad die toeristenrommel als souvenir (elk cadeautje is leuk natuurlijk maar goede kwaliteit is het niet).
Maar denk niet dat ze mijn maat uberhaupt hebben daar.

Uhm, niet leuk om te horen... Maar dan begint het pas, vrees ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit op mijn gewenste -20 en nu volhouden tot Januari!
Dan nog een sprintje naar de -25 en dan ben ik klaar
Ruby dat heb ik ook wel gehad. Niet leuk, maar het kan zo zijn dat je overmorgen extra veel kwijt bent.
En das wel weer fijn!

Wie weet ooit in de toekomstquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt het echt in elke maat krijgen hoor. Ik ken de huidige prijzen niet, maar een jaar of 5 geleden had je echt schitterende outfits voor nog geen 100 euro. En omdat het niet alleen winkels zijn maar ze ook hun eigen ateliers en naaisters hebben is iets krijgen in jouw maat geen probleem. Ze hebben ook verschillende stijlen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |