SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ticker mag in de OP
Zal eerst voornamelijk meelezen, maar probeer wel beetje mee te posten
Live the life you love, love the life you live.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weegschaal zei "Low" vanmorgen en ik denk niet dat het als compliment was bedoeld
Dan zegt de mijne altijd 25!quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weegschaal zei "Low" vanmorgen en ik denk niet dat het als compliment was bedoeld
Ik voel me best een lekker wijf eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Sjeen het volgende:
Wat ben je moooi op de laatste foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja... Ik voel me dus echt veel beter nu dan in 2005. Al ben ik ongeveer 6-7 kilo zwaarder. Gewicht is absoluut niet alles, voor mij dan... Maar toch blijft de gedachten dat ik misschien toch weer terug naar dat gewicht zou kunnen, knagen.![]()
Daar hadden we het op de meet ook al over jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij is zelfs je neus dunner geworden, of niet, Tink?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:50 schreef Tink89 het volgende:
Wat een prachtige verschillen!
[..]
Ik voel me best een lekker wijf eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |