abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133846149
is die zone besmettelijk ofzo? O~)

Ik heb gisteren netjes gegeten en was vandaag uiteraard meteen 1,2 kilo lichter :') piesen jonguh!

Lijstje vandaag (niet perfect, maar voor mij heul erg 'in the zone')

O- :@ geskipt, ik ben nog niet helemaal in mn ritme, verslapen, slechte excuses etc.
T- stukje gegrilde kip gemarineerd met citroen, honing, provencaalse kruiden, zout, peper, knoflook // wat rauwkost
L- de rest van de kip (T+L samen denk ik ca 150 gram) // rest van de rauwkost (T+L samen ca. 300 gram)
T- mandarijntje + sultana's zonder krentjes
D- kool en wortel // bioloooogische runderbruger, gegrild // gebakken uien (veel ui, weinig vet) // geroosterde aardappel (rauwe stukkies, lepeltje olie, kruiden, 40 minuten in de oven)
T - nog een mandarijntje als ik trek heb.

volgens fatsecret ca. 1780 ckal incl bereidingsvetten enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 02-12-2013 16:48:18 ]
Kwak
  maandag 2 december 2013 @ 17:04:11 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_133846874
Kwak ook al zo'n extreme schommel! :D
disclaimer
  maandag 2 december 2013 @ 17:08:01 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133846988
0.4kg erbij deze maandag, ook wel deels vanwege weinig piesen, en misschien vanwege een zak chips...

Dan gaan we maar weer even bewegen *O* Lekker fietswedertje, gezelligerds!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133848409
Helaas afgewezen voor mijn eerste sollicitatie ooit -O-
  maandag 2 december 2013 @ 18:13:18 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133848800
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Helaas afgewezen voor mijn eerste sollicitatie ooit -O-
Helpt het als ik vertel dat ik na mijn afstuderen zeker 60 brieven geschreven heb en op 3 gesprekken mocht en op 2 plekken aangenomen wordt... ?

Hier heb ik enorm zin in m'n tapasetentje vanavond :D Heb al uitgebreid de menukaart bekeken en denk dat het ossehaaspuntjes/varkenshaasspiesje met lekker veel champignons, courgette en andere groentedingetjes en een portie calamares. Geen sausjes en brood, wel jum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_133848839
Ja, het was ook te goed geweest als ik bij mijn eerste brief/sollicitatie aangenomen zou worden.
Zit ook niet bij de pakken neer, het was een goed gesprek volgens de werkgever alleen waren er helaas te veel goede gesprekken.
Dus weer door naar nieuwe mogelijkheden & kansen :) komt vast iets moois op mijn pad.
pi_133849181
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:15 schreef Sarabi het volgende:
Oke :) gewoon gezonder en lekkerder in je vel?
En dus dunner. Ik kan het nog zo mooi inpakken met praatjes over tevreden zijn met je lichaam en whatnot, maar het komt er gewoon op neer dat héél véél opgelost gaat zijn als ik stop met op pathetische wijze alles wat ik tegen kom in m'n muil te proppen.

Dus ik ben net, ondanks de moeder alle katers, maar naar de AH gegaan voor fatsoenlijke boodschappen, en ga straks risotto (afgewogen, voor de verandering, zodat ik niet een pan heb waar je 4 man mee kan voeren) met erwtjes, boontjes en een spinazieschijf van tivall eten.
pi_133849211
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En dus dunner. Ik kan het nog zo mooi inpakken met praatjes over tevreden zijn met je lichaam en whatnot, maar het komt er gewoon op neer dat héél véél opgelost gaat zijn als ik stop met op pathetische wijze alles wat ik tegen kom in m'n muil te proppen.

Daar heb je gelijk in c_c
Maar kijk uit, dunner staat niet meteen gelijk aan gelukkiger.
pi_133850212
Dunner staat niet gelijk aan gelukkiger, maar controle over dat deel van je leven hebben wel geloof ik. Geen slaaf meer zijn van je eetverslaving, maar de macht hebben over wat je in je mond stopt. Zo werkt het bij mij in ieder geval!
pi_133850385
En alle gezeik op een stokje, je voelt je gewoon lekkerder als je jezelf in een etalage ziet en denkt HOOOOOOOOOOOOOOOOOOTDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA -o... dat ben ik!!! *O*

Je moet het niet voor een ander doen, maar je mag jezelf best de moeite gunnen om jezelf een lekkerder wijf te maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133850466
Ik doe het niet voor een ander, maar ik doe het wel om mezelf 'beter' te voelen tegenover een ander. Ik heb echt tijden gekend dat ik mezelf zo afstotend vond dat ik er echt onder leed. Nou ben ik sowieso wel heel verlegen en is het dus een makkelijk excuus om muurbloempje te spelen, maar het gaat wel écht beter. Het is gewoon heel naar om je opgelaten te voelen over het feit dat je zo dik bent, zelfs op momenten dat dat helemaal het onderwerp niet is.
pi_133850468
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
Vaak blijf je denken van 'nog 5 kilo en dan...' etc.
En dat is jammer.
pi_133850534
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel van de meiden hier die (veel) zijn afgevallen voelen zich nu ook een lekker wijf?
En dat is jammer.
Ik vind mezelf in de juiste outfit best wel een lekker wijf. Nog geen 10, maar ook echt geen 3 meer! Moet ik alleen niet teveel nadenken over het feit dat ik 93 kilo weeg, want in mijn hoofd is 93 kilo geen gewicht voor een lekker wijf, maar als ik dat dan dus ff loslaat dan vind ik het echt wel prima.
pi_133850581
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:04 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind mezelf in de juiste outfit best wel een lekker wijf. Nog geen 10, maar ook echt geen 3 meer! Moet ik alleen niet teveel nadenken over het feit dat ik 93 kilo weeg, want in mijn hoofd is 93 kilo geen gewicht voor een lekker wijf, maar als ik dat dan dus ff loslaat dan vind ik het echt wel prima.
Dat is mooi O+
pi_133850650
Ik denk dat er sowieso maar weinig vrouwen echt "ik ben perfect" denken. Ik vind mezelf echt bizar veel lekkerder nu ik al dat vet niet meer meesjouw en dat straal ik ook uit. Ik ben er overigens wel van overtuigd dat de positieve response op de nieuwe ik vooral door dat laatste komt en niet perse omdat al dat vet er nu af is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_133850748
En om nog maar te zwijgen over dat wat de complimentenregen voor je gevoel over je voorkomen doet *O*
pi_133851308
Ik denk dat het sowieso aan je verwachtingen ligt. Ik heb mezelf nooit als een potentiele maat 36 gezien, en heb ook nooit echt bedacht dat ik er ooit goed in een bikini uit ga zien. Dus daar streef ik ook helemaal niet naar. Dan is 'niet verschrikkelijk in bikini' en 'met een truitje maat 40 aan' al een hele prestatie, en daar kan ik dus heel erg gelukkig van worden.
pi_133851421
Ik had het er van de week toevallig nog met iemand over dat ik een half jaar geleden echt absoluut niet een foto waar ik zelf ook op stond op fb zou zetten, gewoon omdat ik echt een plofkop had en altijd schrok als ik mezelf op foto's zag, dat was zo confronterend. En nu heb ik ik foto's van. Mezelf die ik echt wel mooi vind en waar ik echt wel gelukkig van word helemaal als ik er een foto van een half jaar geleden naast leg zeg maar..
Nee ik vind me zelf niet meteen hot ofzo, nooit gevonden ook trouwens, maar ik ben wel veel blijer met mezelf :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 2 december 2013 @ 19:29:32 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133851517
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in c_c
Maar kijk uit, dunner staat niet meteen gelijk aan gelukkiger.
Nope, echt niet! Het lijkit wel of het juist allemaal moeilijker wordt. Nu heb je een doel, dan niet meer dat is best wel lastig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133851612
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
En dat is jammer.
Ik voel mij geen lekker wijf, maar ik vind wel dat ik nu in een lichaam zit waarmee ik meer kan en mij beter in voel dan een paar jaar geleden. En dat heb ik de afgelopen 2 weken dan ook wel echt ondervonden. Een backpack opdoen met 13 kg gewicht, dat redelijk zwaar vinden. Maar dan ook realiseren dat je al 18 kg bent afgevallen... En dan zie je foto's, die door anderen zijn gemaakt, wat normaal altijd van die onflatteuze foto's zijn met 3 onderkinnen. En die zijn dan ook weg :)

Maar even gewoon, voor het idee, een bmi van 25.4 is best fijn :Y. De nieuwe foto is gemaakt na een intensieve dag waarbij veel gewandeld en trappen gelopen op het programma stonden.
pi_133851707
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik voel mij geen lekker wijf, maar ik vind wel dat ik nu in een lichaam zit waarmee ik meer kan en mij beter in voel dan een paar jaar geleden. En dat heb ik de afgelopen 2 weken dan ook wel echt ondervonden. Een backpack opdoen met 13 kg gewicht, dat redelijk zwaar vinden. Maar dan ook realiseren dat je al 18 kg bent afgevallen... En dan zie je foto's, die door anderen zijn gemaakt, wat normaal altijd van die onflatteuze foto's zijn met 3 onderkinnen. En die zijn dan ook weg :)

Maar even gewoon, voor het idee, een bmi van 25.4 is best fijn :Y. De nieuwe foto is gemaakt na een intensieve dag waarbij veel gewandeld en trappen gelopen op het programma stonden.
Maar je ziet het ook aan de manier waarop je staat. Bij de eerste is het 'moet dit echt, een foto?' en bij de 2e van 'Ow leuk, een foto!!' Goed gedaan! En leuk shirtje ook!
pi_133851750
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar je ziet het ook aan de manier waarop je staat. Bij de eerste is het 'moet dit echt, een foto?' en bij de 2e van 'Ow leuk, een foto!!' Goed gedaan! En leuk shirtje ook!
Ja dat wou ik ook zeggen :) leuk om te zien
pi_133851774
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nope, echt niet! Het lijkit wel of het juist allemaal moeilijker wordt. Nu heb je een doel, dan niet meer dat is best wel lastig
Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
  maandag 2 december 2013 @ 19:48:07 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133852407
quote:
17s.gif Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zo'n mooi verschil! :Y
  maandag 2 december 2013 @ 19:55:19 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133852736
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
Nee dat klopt maar als je een balans heb gevonden, nooit meer complimenten krijgt dat je goed gaat, dan is het soms wel eens klote.
En je wordt echt niet gelukkiger! ECHT niet, dat dacht ik ook altijd maar zo werkt het helemaal niet helaas

Edit, hele leuke foto, duidelijk Dance! *O* Keep up
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')