SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Feebs zegt, uitprinten en op koelkast plakken! Die uitstralingquote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Zowelals
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk...
Neejoh, die laatste foto heeft de tofste uitstraling.quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Zeester op 02-12-2013 22:02:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef MamaPurk het volgende:
Mooi Zeester!
Ik heb ok even snel een voor en nu foto gezocht. Van beide heb ik er niet veel.Je ziet het in je gezicht al wel vind ik! En ook inderdaad een vrolijkere foto zo na. En je hebt een rooie dochter en ik <3<3<3 rooie kindjes! Wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een echte rooiequote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je ziet het in je gezicht al wel vind ik! En ook inderdaad een vrolijkere foto zo na. En je hebt een rooie dochter en ik <3<3<3 rooie kindjes! Wil ik ook!
Dat blijft ook nog wel even hoor. Ik weet inmiddels dat ik een kleinere maat heb dan ik mezelf zou geven *en vooral niet meer de grootste in het rek*, maar ik ben in het pashokje nog elke x bang dat ik er een x finaal uitscheur of dat ik het niet meer uitkrijg als ik het eenmaal aanheb. Het is nog altijd een pashokje sprongetje waard als het past!quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja een echte rooie![]()
En ik heb dus niet echt foto's waar ik helemaal op sta, maar ik vind ook dat ik het in mijn gezicht al erg zie en verder merk ik het natuurlijk aan het feit dat ik nu veel kleinere kleren koopMaar das nog wel wennen want merk dat ik mezelf vaak groter inschat dan ik nu ben..
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lekkere wijven weer allemaal hier
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Whiej!
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Whiej!
Ik kan tegenwoordig ook soms in kleren van vriendinnen, of iig een pyjama-broek lenen als ik blijf logeren. Zo fijn is dat! Kleren van mijn moeder gaat helaas nooit lukken, want die heeft 36. Maar goed, dat vind ik niet heel erg.quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ja echt! Fijn dat het wel herkenbaar is. Ik roep vaak nee joh daar kom ik nooit in en dan trek ik het aan en dan past het gewoonHet is inderdaad wel steeds weer een sprongetje waard
Ik heb nu de kledingkast van mijn moeder geplunderd trouwens die is ook 10 kilo afgevallen, scheelt me flink wat geld
startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Zeester het volgende:
[..]! Is dat vanaf 1 januari? Of wat was je startpunt! Sowieso, 1000 km =
![]()
waard!
Het is vooral fijn dat je het doel dat je jezelf gesteld had gewoon hebt gehaald! Dat alleen al is eenquote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.
Het is geen wereldprestatie, dat weet ik, maar ik vond het toch wel leuk
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Whiej!
Weet je wel hoe ver dat is?quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
startpunt kan ik nergens meer vinden, maar was eind november vorig jaar.
Het is geen wereldprestatie, dat weet ik, maar ik vond het toch wel leuk
cool vakantiegebied ookquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat is?
[ afbeelding ]
Gewoon... Wandelend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |