Ik denk dat het hetzelfde is als met geld. Op zich word je er echt niet gelukkiger of blijer van, maar als de overige omstandigheden gelijk blijven is meer geld en minder vet altijd een vooruitgang.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar als je een balans heb gevonden, nooit meer complimenten krijgt dat je goed gaat, dan is het soms wel eens klote.
En je wordt echt niet gelukkiger! ECHT niet, dat dacht ik ook altijd maar zo werkt het helemaal niet helaas
Doelen stellen. 2015 wil ik Poon Hill doen in Nepal, meerdaagse trekkingquote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Edit, hele leuke foto, duidelijk Dance!Keep up
Check, ik misbruik daar mijn hardlopen voor. Steeds een stukje verder, steeds wat sneller en dat werkt niet met teveel gewicht.quote:Op maandag 2 december 2013 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doelen stellen. 2015 wil ik Poon Hill doen in Nepal, meerdaagse trekkingDus tot die tijd moet ik intensief blijven sporten en mn streefgewicht halen! Is ook een manier van blijven opletten op je gewicht en levensstijl.
Vertel mij watquote:Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je bent nooit klaar met op je gewicht letten.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Zowelals
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet er echt super uit nu BE!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja... Ik voel me dus echt veel beter nu dan in 2005. Al ben ik ongeveer 6-7 kilo zwaarder. Gewicht is absoluut niet alles, voor mij dan... Maar toch blijft de gedachten dat ik misschien toch weer terug naar dat gewicht zou kunnen, knagen.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sjeen op 02-12-2013 21:29:49 ]You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
'quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Zowelals
Maar nu... Vasthouden en verdergaan is zo moeilijk...
^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling.quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
^- Haar, jurk, kapsel, uitstraling.
Die 6-7 kilo zou idd "beter" zijn. Maar doet niet af dat je nu al ruim op "goed" zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |