Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softie
Haar iets anders laten vasthouden!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef JAOC het volgende:
[..]
Haar iets anders laten vasthouden!
Zonde man. Waar ging het mis?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben weer op de datemarkt te vinden. Werkte helaas niet met de dame en ik heb er een einde aan gebreid.
Dus ik zal hier weer vaker te vinden zijn.
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.quote:
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.
En ze was dus heel onzeker, nog erger dan ik in mijn ergste periode lang geleden. Had er geen zin meer in.
Vana maar weer inschrijven op Paiq
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwen
Eensquote:Op donderdag 28 november 2013 16:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).
Wel met de voorwaarde van goede communicatie en progressie in de relatie. Een relatie is niet alles krijgen he, het is geven en nemen en constant blijven werken eraan. Maar stel ook duidelijk je grenzen op, er moet wel progressie zijn!
Krullenbol?quote:
Yes.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Date van morgen naar voren gehaald naar vanavond. Als je mij om 22u hier weer ziet weet je de uitkomst waarschijnlijk al!Voordeel: lekker koud buiten, dus ergens warm drankje drinken doet het altijd goed!
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes.
Ga ik nu even als The Flash door het huis heen.
Tieten!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
We spreken je morgen welquote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar tochquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen!
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk).
*Om nom nom*quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Bij eerste dates doe ik meestal helft, of het moet echt klikken. Vaak zat gehad met lunch dat ze het er goed van nam in de hoop dat ik wel zou betalen :’)
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Bij eerste dates doe ik meestal helft, of het moet echt klikken. Vaak zat gehad met lunch dat ze het er goed van nam in de hoop dat ik wel zou betalen :’)
Ik bied altijd aan het te betalen. Sommige vrouwen vinden dat helemaal geweldig en dat zijn vaak de vrouwen die misbruik maken van de situatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen!
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk).
Hoi Bambi.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Bambi.
Alles nog steeds uitstekend?
Lange kerel dus?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zit nu bij hem thuis terwijl hij naar basketbal is. Morgen naar de Efteling.
1.93quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange kerel dus?
Met zijn tweeën? Veel plezier iig.
Misschien H_J en krullebol?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1.93![]()
Ja, we hebben via marktplaats een kaartje voor 4 personen en wilden samen met mensen naar binnen en dan opsplitsen, maar er kan niemand mee, haha.
Lol, herkenbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.
Niemand?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1.93![]()
Ja, we hebben via marktplaats een kaartje voor 4 personen en wilden samen met mensen naar binnen en dan opsplitsen, maar er kan niemand mee, haha.
Ach, dat hoort er een beetje bij toch? De sociale onhandigheid in het begin wanneer je nog niet weet hoe je je precies kunt gedragen bij een nieuw persoon. Vind ik zelf wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar
Leuk dat het zo goed loopt met je date/vriend
8 euro's nog welquote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar toch
Sowieso mannen die niet bereid zijn de hele rekening te betalen...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
8 euro's nog welAls ik die vrouw was geweest en iemand zou tegen mij zeggen, "ik krijg vier euro van je" was het gelijk einde oefening geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dat moment van de rekening is altijd een moment waar ik naar uitkijkEn bij elke date reageren ze weer anders. Het is voor mij ook altijd een soort van test. Heb 2x gehad dat ik alles betaalde, de vrouw er helemaal niks van zei en me nog niet eens bedankte!
Daar was ik dus eigenlijk wel gewoon meteen klaar mee. Ik verwacht minimaal een bedankje, meer hoeft van mij niet.
Wow. Ik zou me daarbij echt ongemakkelijk voelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb laatst de eerste date betaald (20 euro) en zij de tweede (100 euro). Ze stond er op
Haha, nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Rickario het volgende:
Whehe een date die inmiddels gewoon een goede vriendin is geworden had mij ook een mooie streek geflikt op de eerste date. We zaten op een terrasje en we waren eigenlijk wel uitgedronken. Ik ging nog even naar het toilet. Toen ik terugkwam zei ze:
Zij: "Zullen we gewoon niet betalen en er vandoor gaan?"
Ik dacht meteen: "Wtf is dit voor een gek figuur"
Ik: "Wat? Ik betaal wel"
Zij: "Ik heb al betaald, ik wilde alleen even weten of je een aso was of niet"
Bazinquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Rickario het volgende:
Whehe een date die inmiddels gewoon een goede vriendin is geworden had mij ook een mooie streek geflikt op de eerste date. We zaten op een terrasje en we waren eigenlijk wel uitgedronken. Ik ging nog even naar het toilet. Toen ik terugkwam zei ze:
Zij: "Zullen we gewoon niet betalen en er vandoor gaan?"
Ik dacht meteen: "Wtf is dit voor een gek figuur"
Ik: "Wat? Ik betaal wel"
Zij: "Ik heb al betaald, ik wilde alleen even weten of je een aso was of niet"
Is trouwens de blauwevechtvisincidentmeid
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sowieso mannen die niet bereid zijn de hele rekening te betalen...Als de dame toch wil betalen, dan laat ik haar eind van de dag wel een kopje koffie ofzo betalen.
Ja, ik ben wat dat betreft nogal ouderwets.Ik snap het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Ik zou daar serieus op afknappen gewoon.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietZeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Hoezo is dat zo 1993? Een dame hoort haar portemonnee niet open te trekken in het bijzijn van een heer, punt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
[..]![]()
waarom zou een man alles moeten betalen? slaat toch nergens op. zo 1993
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben, dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neequote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
[..]![]()
waarom zou een man alles moeten betalen? slaat toch nergens op. zo 1993
lol, ik ga vaak genoeg met vrienden drinken en de meeste hebben net als ik een goede baan en wij betalen ook gewoon met zijn allen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neeVoor die paar euro pls
nee had ik geregeldquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow. Ik zou me daarbij echt ongemakkelijk voelen.Had zij de locatie geregeld?
Yep. Of het moet een "nieuwe" groep zijn (denk aan een FOK!meet met allerlei onbekenden). Niet dat ik op de cent/euro nauwkeurig betaal, daar ga ik niet moeilijk over doen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben, dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neeVoor die paar euro pls
Ben ik toch blij dat ik iéts van de Turkse cultuur heb overgenomen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef mr-green het volgende:
Wamt zeg nou eerlijk dit is puur een gewoonte die is ingebakken in de cultuur. En dus eigenlijk nergens op slaat. Zeker niet als je de emancipatie van de vrouw erbij pakt
Een profiteur heb ik na één of twee keer al door. Dan is het al snel einde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef mr-green het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat als er steeds eentje betaald de ander dan sneller geneigd is om niet meer te betalen. Want dat heet gewenning en iets met de menselijke psychologie
wowquote:
Als dame ben ik het daar niet mee eens hoor, zou me er ook zeer ongemakkelijk bij voelen. Als het goed zit en je weet er komt een vervolgdate zou ik het wel toelaten maar dan betaal ik de volgende date. Ok als het om 1 drankje gaat prima, maar als er gegeten is of er zijn de nodige speciaal biertjes op gegaan met een bittergarnituur oid dan betaal ik gewoon mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo 1993? Een dame hoort haar portemonnee niet open te trekken in het bijzijn van een heer, punt.
Als de dame erop staat wel (mee) te willen betalen, dan sta ik dat of "onder protest" (neem dit svp niet te letterlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als dame ben ik het daar niet mee eens hoor, zou me er ook zeer ongemakkelijk bij voelen. Als het goed zit en je weet er komt een vervolgdate zou ik het wel toelaten maar dan betaal ik de volgende date. Ok als het om 1 drankje gaat prima, maar als er gegeten is of er zijn de nodige speciaal biertjes op gegaan met een bittergarnituur oid dan betaal ik gewoon mee.
Dan prop ik geld in je zak of dwing het je aan te nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de dame erop staat wel (mee) te willen betalen, dan sta ik dat of "onder protest" (neem dit svp niet te letterlijk) toe of laat ik haar mij op een lekker drankje ofzo trakteren.
Mijn gast, mijn rekening.Ja, erg ouderwets inderdaad.
Dan krijgen we waarschijnlijk ruzie. Haha.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan prop ik geld in je zak of dwing het je aan te nemenik ben daar wel heel moeilijk in volgens mij
en ik weet niet waarom maar ik voel me daar gewoon echt opgelaten bij, ook al weet ik dat de ander het niet erg vindt en misschien zelfs een veek rianter inkomen heeft, ik kan dat heel moeilijk accepteren. Zelfs in een relatie (tot ergernis van mn vriend) hoewel ik hem weleens laat betalen maar dan zorg ik dat ik hem de volgende keer te snel af ben
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals gezegd scheelt het per persoon. Ik verwacht dat morgen de rekening gedeeld word, maar ik heb er geen probleem mee als ik mag trakterenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
de eerste date met mijn vriend heb ik er ook op gestaan 50/50 te doen, de tweede date betaalde hij, de derde had ik dus betaald voor hij er erg in hadik ben gewoon een beetje raar, kan dat moeilijk accepteren ofzo
Inderdaad. Kom op zeg. Een leuk avondje mag best wat kosten.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietZeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet natuurlijk niet wat voor type het is maar ik, en met mij veel vrouwen, zou echt afknappen wanneer ik een cadeautje kreeg op de tweede date terwijl ik niet jarig was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Deezertje het volgende:
Zo! Was gelukkig niet om 22 uur thuis. We werden juist dringend verzocht het café te verlaten tegen sluitingstijd!Daarna ff geknuffeld bij afscheid en inderdaad de bekende zin ''Dit moeten we snel weer eens doen!'' Deze keer gelukkig meteen bij thuiskomt een uitnodiging in de app, bij haar thuis. Voor alle mannen die nu denken wat ik denk.. zo'n type is ze gelukkig niet. Kan je lekker mee praten. En over de rekening gesproken: de dame betaalde alles, ik had drie keer aangeboden om alles te betalen maar dat wou ze niet... Heb alvast een presentje op het oog voor de tweede date
.
Same here. Hetzelfde doe je ook bij vrienden/familie normaal gesprokenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben daar ook niet zo moeilijk in. Als ik het leuk vind dan wil ik best alles betalen. Vertrouw graag op mijn intuïtie. Zo zal mijn date ook gedacht hebben. En ik ben de volgende keer dus aan de beurt.
Ze is wel een der dezen dagen jarig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet natuurlijk niet wat voor type het is maar ik, en met mij veel vrouwen, zou echt afknappen wanneer ik een cadeautje kreeg op de tweede date terwijl ik niet jarig was.
Verder klinkt het goed, leuk voor je!
Zelfs ík wil best nog wel voor 50/50 gaan als de ander erop staat, maar daadwerkelijk gaan uitrekenen voor hoeveel je hebt gegeten en gedronken? Oh please.. Ik zou dan gewoon 100% van de rekening betalen en weglopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:50 schreef Myraela het volgende:
Zullen we anders ook uit gaan rekenen wie wat heeft gegeten en hoeveel we precies moeten betalen?
Let op he.. zitten wat nieuwelingen in, dus ja die herhaling.. daar ontkom je niet aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Wake up call dat ik veel te lang in deze reeks rond hang.
Het lot van elke reeksquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Gaat het hier nu alweer over? Is de mening van de users sinds de laatste keer dat we het hierover hadden zo veranderd? (twee maanden geleden denk ik, voor de 812042389423893e keer, en dit is ook al de 4892239e keer dat ik hier weer wat over zeg)
Tijd om te settelen, huisje, boompje, beestje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Gaat het hier nu alweer over? Is de mening van de users sinds de laatste keer dat we het hierover hadden zo veranderd? (twee maanden geleden denk ik, voor de 812042389423893e keer, en dit is ook al de 4892239e keer dat ik hier weer wat over zeg)
Wat voor iets wil je gaan geven dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is wel een der dezen dagen jarig!Kan ik altijd nog wachten met geven inderdaad. Maar ik ga bij haar eten volgende keer... is het niet zo dat je eigenlijk niet met lege handen aan mag komen toch?
Flesje wijn ofzo houdt ze in ieder geval niet van.
In een kooi en op gestelde tijden voedsel?quote:
Als ik geluk heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In een kooi en op gestelde tijden voedsel?
Ik zou de Dierenbescherming inschakelen. Of heb je geen recht op telefoon?quote:
Alsof jij geen jellybeans zou willen krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je gaan geven dan?
Ik zou het niet doen op een 2de date. Al is thuis wel de enige situatie waarin het nog een beetje kan. Van die mensen die cadeautjes geven terwijl je ergens een drankje bent doen.Irritant en onhandig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:16 schreef Sannne het volgende:
Iets lekkers zou ik best leuk vinden. Chocolade of lekkere koekjes of macarons ofzo.. Een keer een date gehad die een bak ijs meenam. Leuk
Maar bloemetjes of een echt cadeau ofzo, neh.
Ik had ook eens een date die met een heel viezig oud plastic tasje aan kwam met sinaasappels erin. 'Van uut den boerderie van ons mam' Ehm
Of een date die een roos meenam. Op date 1. Op het station. En dan gaan uit eten en een vaasje voor je roos krijgenEn de roos vergeten bij het weggaan, en de serveerster die je dan achterna rent 'Mevrouw, je roos!'. Omg wat genant was dat..
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je gaan geven dan?
Ik zou het niet doen op een 2de date. Al is thuis wel de enige situatie waarin het nog een beetje kan. Van die mensen die cadeautjes geven terwijl je ergens een drankje bent doen.Irritant en onhandig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens wel dat de eerste date met een meisje, ik een enorme bos bloemen had meegenomen. Ik haalde haar thuis op, daarna uit eten gegaan. Het was Valentijnsdag.
Ik vroeg of ze eens zin had om wat met me te gaan eten. Zij stelde 14 februari voor. Ik dacht dat dit een hint was. Dat was het niet.
Jawel, ze vond ze erg mooi. Alleen was het een beetje onverwachts voor haar en wist ze niet goed wat ze moest zeggen.quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:16 schreef Sannne het volgende:
Een keer een date gehad die een bak ijs meenam. Leuk
Doe dan een paard. En je dan na een paar dates ontpoppen als een hardcore stalker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kan
Gewoon afspreken en zeggen dat je aan een giraffe te herkennen bent en dan gewoon 1 van ruim 2 meter hoog mee nemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kan
Banaan is beter.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had weer zo'n episch moment vannacht hoor. Krullenbol was hier, erg leuke avond gehad en uiteindelijk zijn we maar gaan slapen, dat was rond half twee ofzo. Meestal ben ik gelijk weg als mijn hoofd het kussen raakt en zo ook nu. Ik val dus als een blok in slaap. Niet heel veel later ontsnapte me kennelijk wat lucht:
*pwoaaarp*
Ik schrik daar dus zelf van wakker in het vage besef dat er iemand naast me ligt en ja, dan is het gelijk paniek he? ''Kutterdekut! Zou ze het gehoord hebben!? Ze ademt alsof ze wakker is!''
En met bonkend hart maar luisteren naar haar ademhaling, en ze WAS wakker, ik wist het gewoon.Maar toch weer vrolijk verder slapen ten lange leste en ik vraag haar vanmorgen of ze niks hoorde vannacht omdat, nu ja, ik ook maar mens ben, nietwaar? Zegt ze dat ze wakker werd omdat ze me ergens van hoorde schrikken en ze dacht dat ik een nachtmerrie had. Het moment daarvoor had ze dus gemist en ik had dus net zo goed mijn smoel kunnen houden.
Ze kon er hard om lachen, maar nu weet ze dat ik scheten laat!
Damn! Dat is nog erger zelfs! Dan liever eentje die wat stampij maakt en waar je verder geen last van hebt dan zo'n sluipmoordenaar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig toch en zo herkenbaar
![]()
Heb ik ook wel eens gehad maar ik had een hele zachte gelaten en een lucht echt!! Niet normaal!!! Maar ik hield me slapende en ging er van uit dat zij ook sliep...... Hoor ik opeens naast me. Jezus wat een luchtEn paar min later... Niet normaal dit! En ik me maar slapende houden
Ondertussen daar liggen met een kop als een boei.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig toch en zo herkenbaar
![]()
Heb ik ook wel eens gehad maar ik had een hele zachte gelaten en een lucht echt!! Niet normaal!!! Maar ik hield me slapende en ging er van uit dat zij ook sliep...... Hoor ik opeens naast me. Jezus wat een luchtEn paar min later... Niet normaal dit! En ik me maar slapende houden
Die sluipmoordenaars zijn echt de ergste! Of wat te denken als je er 1 echt niet meer kan inhouden. Dan moet je hem laten op het drukste moment zodat niemand hem kan horen. Je kiest je moment uit... Je laat hem ontglippen en op dat moment is juist iedereen stil..... Oepsquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Damn! Dat is nog erger zelfs! Dan liever eentje die wat stampij maakt en waar je verder geen last van hebt dan zo'n sluipmoordenaar!
Ik lag daar letterlijk kapot te gaan ja! Was de eerste nacht daar slapen ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ondertussen daar liggen met een kop als een boei.!
Natuurlijk wel, en het is het einde van de wereld ook niet, maar het zijn toch van die momenten die je liever niet hebt tijdens zo'n sleepover.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:
Ow ow ow... want vrouwen laten natuurlijk geen scheten....
Mijn ex kon er wat van zeg...quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:
Ow ow ow... want vrouwen laten natuurlijk geen scheten....
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.
Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.
GVD!!!![]()
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.
Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.
GVD!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
GVD!!!![]()
![]()
wh00psquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden
Daar hangen nog wel eens wat smeuige anekdotes aan vast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Sannne het volgende:
Zeg Silenus, dat terugkerende betalen-onderwerp vind je irritant maar die schetendiscussie die bijna wekelijks plaatsvindt dan?
Daarom, vrouwen kunnen het net zo goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Ik had het op 1 van de eerste dates met m'n vriendin. We namen afscheid bij de voordeur, bij haar thuis. Terwijl ik m'n jas pakte hoorde ik iets wat een scheet moest zijn geweest. Kwam ze met een vaag verhaal dat het de kelder was waar iets piepte.Ik wist wel beter maar zei niets. Nu lachen we er hard om.
Al ben ik nog steeds de expert thuis.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, vrouwen kunnen het net zo goed
Allicht, bass boven bass.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Al ben ik nog steeds de expert thuis.
Dezelfde van laatst?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Gister liet een chick die ik datete haar eerste scheetje in mijn bijzijn.
Gruwelijk romantisch moment enzo.![]()
Player ben je toch ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhhh. ligt er aan welke je bedoelde met laatst, maar ik denk het wel ja.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Zo naar mijn date. Samen steengrillen en kegelen. Zin in
Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Hahahahquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had weer zo'n episch moment vannacht hoor. Krullenbol was hier, erg leuke avond gehad en uiteindelijk zijn we maar gaan slapen, dat was rond half twee ofzo. Meestal ben ik gelijk weg als mijn hoofd het kussen raakt en zo ook nu. Ik val dus als een blok in slaap. Niet heel veel later ontsnapte me kennelijk wat lucht:
*pwoaaarp*
Ik schrik daar dus zelf van wakker in het vage besef dat er iemand naast me ligt en ja, dan is het gelijk paniek he? ''Kutterdekut! Zou ze het gehoord hebben!? Ze ademt alsof ze wakker is!''
En met bonkend hart maar luisteren naar haar ademhaling, en ze WAS wakker, ik wist het gewoon.Maar toch weer vrolijk verder slapen ten lange leste en ik vraag haar vanmorgen of ze niks hoorde vannacht omdat, nu ja, ik ook maar mens ben, nietwaar? Zegt ze dat ze wakker werd omdat ze me ergens van hoorde schrikken en ze dacht dat ik een nachtmerrie had. Het moment daarvoor had ze dus gemist en ik had dus net zo goed mijn smoel kunnen houden.
Ze kon er hard om lachen, maar nu weet ze dat ik scheten laat!
Veel plezier man!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!
En we zijn weer terug!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
- Zwaar verliefd, maar gefriendzoned.
Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zoquote:
De steengrill spetterde wat meer dan de date zelfquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zo
Viel op zich nog best mee, al was ik wel bijna mijn vingerafdrukken kwijtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef MissGump het volgende:
[..]
De steengrill spetterde wat meer dan de date zelf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Heerlijk herkenbaar allemaal
Net als eerste keer blijven slapen *ding dong* shit wie is dat. Je hoort haar de deur open doen. Hey mam en papa...... Fuck!
Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden
Wat een verhaal weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.
Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.
Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijkMaar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.
Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of ietsdus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.
Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist.![]()
Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man.Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.
[/lief dagboek/date ervaring/hm? Did you say something?/crosspost]
Je hebt gelijk, er staan nog net geen NAW-gegevens bij, maar de volgende keer? Laten we Fok maar opheffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef firefly3 het volgende:
Je zou maar zelf krullenbol zijn en alles wat je samen meemaakt in detail uitgeschreven op het internet terug vinden. Brrrr
Dat kan je instellen volgens mij. De afstand dat is. Waarom ze niet reageert weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:55 schreef Nielssje het volgende:
Hebben jullie nooit met paiq dat ze of niet reageert, of veel te ver weg woont?
Haha mooi verhaal weer. Jij kan echt mooi vertellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.
Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.
Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijkMaar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.
Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of ietsdus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.
Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist.![]()
Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man.Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.
[/lief dagboek/date ervaring/hm? Did you say something?/crosspost]
ligt eraan of je wil betalen of nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied. Iemand nog leuke tips?
Betalen wil ik nog even niet. Misschien later als ik echt serieus op zoek ben. Nu is het meer om nieuwe mensen te leren enja.. je weet maar nooit he. Moet eerst wat meer ervaring op doen op zulke sites haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ligt eraan of je wil betalen of niet
en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tipquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ligt eraan of je wil betalen of niet
en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tip
PaiQ, althans dat vind ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied. Iemand nog leuke tips?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tip
Whehe, sommige dingen zijn publiek geheim hoor. Als je wat foksters gedate hebt weet je meestal precies wie hier de vaste dm'ers zijn bij nieuw bloed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
Had de hint niet begrepenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg...
Dan heeft een onzekere man jou toch een aantal dates weten te boeien. Goede cursus blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg...
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Haha, jaaa, volgens mij was die het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig?
Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.
Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d.![]()
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.quote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen...quote:Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.
En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.quote:Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen...
Idd. Als ik zie hoe ik in het begin liep te stuntelen en hoe ik het nu aanpak dan is dat echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
geheel mee eensquote:Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.
En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?
Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Nou nee, niet bepaald.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?
Ik denk dat het op de lange termijn zeker gaat werken. Je brein zal langzaam een hele nieuwe mindset vormen rondom de relatief simpele truukjes die je in het boek krijgt aangeleerd. Je wordt zogezegd "een ander mens".quote:Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.quote:Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef watheet het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.
Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?quote:Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.
LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?quote:Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarischDan maar een bekrompen bitch
De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.quote:Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.
En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?
[..]
LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?
Natuurlijk is het dat wel! Gedrag is allemaal een kwestie van conditionering, van aangeleerde trucjes.
Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 11:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.
mensen kunnen ook onzeker zijn en eigenlijk een hele leuke persoonlijkheid hebben. Dan kan zo'n boek hem toch gewoon helpen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.quote:Op zondag 1 december 2013 11:21 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.
Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het gevalquote:Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.
Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.quote:Op zondag 1 december 2013 11:34 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het gevalmisschien moet ie nog wat meer van die cursussen gaan volgen.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Man man man, wat een kansloos gelul weer
Firefly kloontje?
LOL nee ik ben geen "Firefly kloontje" (wat dat ook zijn moge). Maar je hebt wel gelijk dat ik als overtuigd misantroop niet bepaald in dit topic thuishoor.quote:Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Man man man, wat een kansloos gelul weer
Firefly kloontje?
Dan moet je sowieso niet online gaan daten. Simple as thatquote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden
Fok.quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden
Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraagquote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..quote:Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraag
's ochtends?quote:Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.
Dan moet je er zoals Cue_ zegt ook niet aan gaan beginnen (voorlopig).quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
Voor losers?quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
Wel grappig dat ik dan weer gelijk 'moeilijk' ben... Alsof ik een of andere feeks ben omdat ik door zijn facade heenprik!quote:Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.
Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
Ook helemaal eensquote:Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
Herkenbaarquote:Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Op sommige sites kan je ook geen foto's plaatsen of foto's op verzoek geven. Welke dat precies zijn weet ik niet, al doet RelatiePlanet dit. Maar die is niet gratis.quote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Nielssje het volgende:
Ja ik ben het er ook mee eens, maar toch.. Wel jammer vind ik zelf!
Waarom? Ik denk dat je in die leeftijdscategorie nog wel meer opties buiten internet daten om hebt ja, maar om het kansloos te noemen vind ik ook een beetje ver gaan. Sommigen vinden dit misschien makkelijker om contact te leggen dan in het echt.quote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Online daten voor de leeftijdscategorie 20-28 is natuurlijk gewoon voor lul en kansloos
Yeah! Ik ben 29!quote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Online daten voor de leeftijdscategorie 20-28 is natuurlijk gewoon voor lul en kansloos
Maar... die bekenden worden dan toch ook herkend door jou?quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Dat hoeft niet, als ik hun profiel niet kan vinden, en zij mij wel.. Haha het slaat inderdaad helemaal nergens op, maar toch denk ik zo.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar... die bekenden worden dan toch ook herkend door jou?
Misschien moet je daar (het feit dat het je veel interesseert hoe anderen over je denken) eerst aan werken voordat je gaat daten, ongeacht of je ze op een datingsite ontmoet of in de kroegquote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik hun profiel niet kan vinden, en zij mij wel.. Haha het slaat inderdaad helemaal nergens op, maar toch denk ik zo.
Hoe oud is hij dan wel niet, in de vijftig?quote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dit weekend iemand gezien, die ik al een poosje ken. Een gewone 'date' dus, geen online dateMaar het was geen date, hij kwam gewoon bij mij op visite, kwam mee eten en bracht cadeautjes voor mijn kleine dame waar hij gek op is (en zij op hem).
Maar eh. Nu hadden we ineens, zomaar, een soort van vonk ofzo. We hebben geknuffeld en hij is blijven slapen (eehh.. ja.. Maar ik ken hem al heeeel lang!). En nu vind ik hem leuk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..
Hij is 22 jaar ouder
HELP. Hebikweer.
Edit: Nu vond ik hem altijd al een hele leuke man hoor. Hij heeft zo'n leuke jonge uitstraling, hij is super super lief en grappig. Maar goed. Dit had ik never nooit verwacht.
Gewoon maar samen lol gaan maken en als straks de eerste spanning weg is dan zal ik wel verder kijken denk ik.
Is het Jim Caviezel? (dan ben jij 23?)quote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dit weekend iemand gezien, die ik al een poosje ken. Een gewone 'date' dus, geen online dateMaar het was geen date, hij kwam gewoon bij mij op visite, kwam mee eten en bracht cadeautjes voor mijn kleine dame waar hij gek op is (en zij op hem).
Maar eh. Nu hadden we ineens, zomaar, een soort van vonk ofzo. We hebben geknuffeld en hij is blijven slapen (eehh.. ja.. Maar ik ken hem al heeeel lang!). En nu vind ik hem leuk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..
Hij is 22 jaar ouder
HELP. Hebikweer.
Edit: Nu vond ik hem altijd al een hele leuke man hoor. Hij heeft zo'n leuke jonge uitstraling, hij is super super lief en grappig. Maar goed. Dit had ik never nooit verwacht.
Gewoon maar samen lol gaan maken en als straks de eerste spanning weg is dan zal ik wel verder kijken denk ik.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Hij 50, ik 28 ja. Ach. Voor gewoon lol is het prima. En zn uithoudingsvermogen is net zo prima
Klinkt goed jong!quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik blijf mij goed vermaken via IntoMyLife: Leuke gesprekken, uitdaging, aparte foto's, andere manier van benaderen. Date's die gepland en net zo snel weer gecanceld worden.
Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Erg vuig dit.quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Hij 50, ik 28 ja. Ach. Voor gewoon lol is het prima. En zn uithoudingsvermogen is net zo prima
Je zoekt een vader figuur ja?quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
er gaat hoogstens wat natte sneeuw vallen. Dus weinig boeiends aan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Natte sneeuwquote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er gaat hoogstens wat natte sneeuw vallen. Dus weinig boeiends aan.
Nouja, niet meer in de huidige cougar/toyboy/milf-tijd waarin het gewoon best wel in is om een jongere vent te nemen. (Als vrouw)quote:Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso zoekt zowat iedere vrouw een 'vader'figuur. Jong of oud.
Er zit natuurlijk een groot verschil in of het voor een serieuze relatie is of voor de leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Nouja, niet meer in de huidige cougar/toyboy/milf-tijd waarin het gewoon best wel in is om een jongere vent te nemen. (Als vrouw)
Maar in het algemeen zoekt een vrouw inderdaad wel een stabiele kerel, wijs, zelfverzekerd, en ga zo maar door.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijkerquote:Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen, over het algemeen vind ik de wat oudere man ook wel interessanter dan degene van mijn leeftijd.
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'quote:Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijker
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Sannne het volgende:
Ja Cue ik dus ook. Val vaak op mannen begin 40. Maar 50 is wel een beetje heul veul. Tis een prachtige man met een geweldige uitstraling en heel leuk in de omgang. Echt niet oud ofzo.
We zien wel.
Voor een 20 jarige welquote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'
Mij valt altijd op dat een bepaalde slag mannen en vrouwen op 15 jaar plus partners vallen en inderdaad een vader of moeder figuur zoeken.quote:
29, maar voor jou maak ik er wel 30 vanquote:
Ow. Broekiequote:Op maandag 2 december 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
29, maar voor jou maak ik er wel 30 van
Goed man! Weet je wat ik meemaakte? Had ook een date gepland met een dame voor vrijdag in een grote stad bij haar dicht in de buurt, maar afgelopen zaterdag met een andere date heel gezellig avondje gehad. Op een gegeven moment vroeg ik of ze nog leuke plannen voor komend weekend had? Vertelde ze doodleuk dat ze vrijdag naar dezelfde stad ging als waar ik dus met die andere dame een date heb geplandquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik blijf mij goed vermaken via IntoMyLife: Leuke gesprekken, uitdaging, aparte foto's, andere manier van benaderen. Date's die gepland en net zo snel weer gecanceld worden.
Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk welquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, dat klopt. Al dacht ik dat jij de 30 al had aangetikt.
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellenquote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.
Dat je al zo'n 32 was ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk wel
Dan kom je er al snel achter dat het niets voor je is. Of dat nu ligt aan der leeftijd of gewoon der karakter (of beiden), maakt dan niet uit. Tis gewoon niets.quote:Op maandag 2 december 2013 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellen) vrouwen zien meteen beren op de weg als ze het bordje leeftijd tegenkomen. En wat nu als dit of dat..
Ook die heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat we vanzelf wel zien waar we uitkomen, ergo: die maken zich nog / al druk wat andere ervan zullen vinden. Prima, moeten ze zelf weten. Ga dan niet eerst met mij in zee, en nadat we hebben liggen rollenbollen () op de bank of bed zeggen dat je zit met de leeftijd.. (aan de andere kant ook wel begrijpelijk, leuk voor een keertje
)
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef Sannne het volgende:
Ik vind mannen van mijn leeftijd nog zo kinds
Althans, veel wel. En dat is nou net waar ik niet op val.
Niks mis met biljarten hequote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
Die poolen of snookerenquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met biljarten he
Ook jonge goden doen dat.
Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!quote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergetenquote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Heb nu contact met een meid die 2 jaar ouder dan mij is. Zou voor het eerst zijn dat ik date met een oudere dame. Ben benieuwd
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergeten
Bingo!quote:Op maandag 2 december 2013 15:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar danquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!
Nondeju, dat is een sterk verhaal zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar dan
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Heeft ze je afgetrokken, want dat lijkt me erg fijn?
Dat zou ik ook goed onthouden hebben, inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.
Firefly ontmoet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtquote:
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtje kunt gewoon je dates krijgen door de deur uit te gaan en met mensen te praten, ipv geld uit te geven voor betaalde websites. Maarja ieder zijn ding he
Niets gekunsteld, gewoon met de trein gaan als je met de trein moet gaan en sociaal zijn. Daarna volgen vaak nummer wisselingen als je elkaar beter leert kennen. En zo breng je vrouwen langzaam in je leven op een natuurlijke manier.quote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
En dan maar hopen dat je niet door de wekker slaaptquote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 wasquote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
33 hier, en nog altijd 26 geschat![]()
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zienquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 was
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Inner core, ringfinger of the cube, haar ''openen'', daygame en Joost mag weten hoeveel van die Koefnoen-achtige pua-begrippen er zijn vind jij verder niet gekunsteld en heel natuurlijk aandoen?
Ik denk dat iemand die sociaal sterk in zijn schoenen staat ook bij uitstek succesvol is op de gemiddelde datingsite. Mensen die daar (nog) hard aan moeten werken vallen daar net zo hard door de mand.
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijterquote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zien![]()
alhoewel ik achteraf dacht dat dat niet eens perse hoefde te liggen aan dat ze me jonger schatte, alswel dat ze met me aan het flirten was, wat ik in dat geval niet door had![]()
![]()
![]()
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijter
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
nee nee hij is nooit minachtend over andere mensen want dat is een teken van onzekerheid. Hey wacht...... volgens zijn eigen uitspraken heeft hij juist net 1 van de tekenen gegeven van onzekerheid. Zie je nou wel, we hebben gewoon al die tijd gelijk gehad en hij bevestigt dat nu zelf ook nog.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......
Daarom niet naar de gall&gall maar naar echte drank-winkels! Biertjes van Bier&Zo, Wijn van Platenburg! Proost!quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef theKiD het volgende:
[..]Me 2
[..]
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.![]()
)
Ik woon boven de Gall & Gallquote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Over dat laatste heb je half gelijk in, want je hebt amper ballen nodig om te daten met iemand die al besloten heeft om met je te daten. Zich zelfs heeft ingeschreven omdat ze (no matter what) in een korte tijd bestek wilt daten. Een publiekelijke afwijzing zul je niet krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
Wie zegt dat dat hier wel het geval is danquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:10 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn genoeg PUA's die ook internetdaten, maar het komt van een heel andere plek. Het mag maximaal een aanvulling zijn, maar geen vervanging
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat hier wel het geval is dan?
De term "marktverbreding" is hier regelmatig gevallen
ja jouw mening kennen we nu wel, nu weer terug naar je mand (PUA topic) anders ga ik gewoon deleten en noten en nog meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.
Leuk he die online status van whatsappquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Mijn date zegt iedere avond op de app: morgen maak ik je wakker. Ik zit te wachten, en vandaag weer niets terwijl ze wel online is geweest!Gelukkig praat ze de rest van de dag wel
Balenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Ik heb daar zo een hekel aan, ja... je hebt niet gereageerd.... maar je bent wel online geweest....quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk he die online status van whatsapp
Je moet dat gewoon negeren want je kan jezelf (onterecht) helemaal gek maken daarmee...
Tja het is niet anders. Het is eigenlijk ook nooit echt intiem geworden, dus stiekem had ik het wel een beetje verwacht. Maar uiteraard niet gehoopt.quote:
Ik vind het meh. Veel tokkies lijkt het en zelfs als je betaalt valt het mijns inziens best tegen. Maar goed, voor jou kan het perfect werkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Badoo?, zo ja vertel!
Balen manquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Klopt, afwijzingen krijg je bij het daten. Vandaar ook de term "datingsites".quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten benquote:
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten ben
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?
Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.
Het afzeggen van die andere date had ook echt veel invloed gehad op het 'dumpen' wat die dame gedaan heeft. Niet dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.
Maar ga hier niet lopen piepen dat mevrouw je dumpte, denk ik dan. Als je haar echt leuk had gevonden had je andere geplande dates afgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |