abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133777297
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133777314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
Had de hint niet begrepen :7
pi_133785648
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg... :'(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_133785698
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren })
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:51:02 #155
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133785763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg... :'(
lol, whut?
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:51:17 #156
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_133785784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren })
Dan heeft een onzekere man jou toch een aantal dates weten te boeien. Goede cursus blijkbaar. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:52:05 #157
242666 BeamofLight
pi_133785811
en trouwens, ik heb ook ooit geleerd te lezen en schrijven. Er komt een moment dat je het moet gaan toepassen toch.
pi_133786624
Gisteren 1e tinder-date gehad. Was verrassend leuk. Volgende week date 2 :-)

Tot zover mijn korte en bondige bijdrage aan dit topic na paar maanden zomerslaap :-)
pi_133787008
quote:
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig? :)

Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.

Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Moogwai10 op 30-11-2013 22:31:57 ]
pi_133791172
quote:
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 1 december 2013 @ 09:01:34 #161
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig? :)

Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.

Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d. :')
Haha, jaaa, volgens mij was die het!

Ik denk dat hij dan de vervolgcursus 'hoe om te gaan met assertieve vrouwen' nog moet doen want hij kon het duidelijk niet hebben dat ik keihard in de lach schoot. Toen voelde meneer opeens geen klik meer... Gek he... Als alles wat je doet ingestudeerd is O-)
  zondag 1 december 2013 @ 09:05:10 #162
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795825
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde. :D
pi_133795887
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde. :D
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.

En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
  zondag 1 december 2013 @ 09:25:54 #164
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795989
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.

En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen... }:|
pi_133796089
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen... }:|
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
pi_133796124
Gisteren wederom een erg geslaagde date gehad. 2e date met een dame die ik via tinder heb leren kennen. Eerst een hapje gegeten en vervolgens tot sluitingstijd lekker zitten naborrelen. Afgezien van het feit dat ze de oren van mn kop lult :P, moet ik zeggen dat ze me wel weet te boeien. Probleem is dat ik zelf nogal eens moeite heb om er tussen te komen, maar gelukkig viel het niet op verder.

Overigens weet ik niet hoe ze er verder in staat wat betreft of ze het van haar kant uit meer zal gaan vinden of niet, dat zal de komende dates moeten uitwijzen. Die gaan er hoogstwaarschijnlijk zeker wel komen. Hoe dan ook een leuke avond achter de rug en we zien het verder wel!
pi_133796158
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
Idd. Als ik zie hoe ik in het begin liep te stuntelen en hoe ik het nu aanpak dan is dat echt een wereld van verschil.
  zondag 1 december 2013 @ 10:04:09 #168
242666 BeamofLight
pi_133796415
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

geheel mee eens
  zondag 1 december 2013 @ 10:29:24 #169
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133796765
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?

Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
pi_133796973
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.

Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
pi_133797096
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nou nee, niet bepaald. :') Ik val meer in de misantropische categorie. Als zodanig zou ik zo'n boekje weliswaar wel kunnen lezen. Maar dan alleen omdat het me zou bevestigen in mijn cynische kijk op het leven, en zeker niet om het in praktijk te brengen.
quote:
Ik denk dat het op de lange termijn zeker gaat werken. Je brein zal langzaam een hele nieuwe mindset vormen rondom de relatief simpele truukjes die je in het boek krijgt aangeleerd. Je wordt zogezegd "een ander mens".

Daarbij doet het veelvuldig seks hebben met verschillende vrouwen het ego van de man in kwestie ook veel goed. Hierdoor zal hij vanzelf een positievere levenshouding aannemen.

Je moet zo'n boek vooral zien als een eerste duwtje in de "goede" richting. :)
  zondag 1 december 2013 @ 10:51:48 #172
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797098
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef watheet het volgende:

[..]

Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.

Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.

Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarisch :D Dan maar een bekrompen bitch :D
pi_133797211
Vrijdag weer een leuke date gehad met pabomeisje. Dit was de 2e date, maar had een eerste date kunnen zijn. Wat wezen eten in de stad en nog een filmpje gepakt. (de eerste date hadden we elkaar nauwelijks gesproken, ging nogal snel allemaal :') )
Maar we hadden het weer leuk. Maandag zijn we beiden vrij en komt ze een dagje bij mij thuis hangen :)
pi_133797242
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.
Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?
quote:
Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarisch :D Dan maar een bekrompen bitch :D
LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?

Natuurlijk is het dat wel! Gedrag is allemaal een kwestie van conditionering, van aangeleerde trucjes.
  zondag 1 december 2013 @ 11:00:56 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133797252
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')