quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
Had de hint niet begrepenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
lol, whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg...
Dan heeft een onzekere man jou toch een aantal dates weten te boeien. Goede cursus blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg...
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Haha, jaaa, volgens mij was die het!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig?
Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.
Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d.![]()
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.quote:Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen...quote:Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.
En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.quote:Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen...
Idd. Als ik zie hoe ik in het begin liep te stuntelen en hoe ik het nu aanpak dan is dat echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
geheel mee eensquote:Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.
En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?
Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Nou nee, niet bepaald.quote:Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?
Ik denk dat het op de lange termijn zeker gaat werken. Je brein zal langzaam een hele nieuwe mindset vormen rondom de relatief simpele truukjes die je in het boek krijgt aangeleerd. Je wordt zogezegd "een ander mens".quote:Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.quote:Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef watheet het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.
Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?quote:Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.
LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?quote:Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarischDan maar een bekrompen bitch
De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.quote:Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |