Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Zo naar mijn date. Samen steengrillen en kegelen. Zin in
Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Hahahahquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had weer zo'n episch moment vannacht hoor. Krullenbol was hier, erg leuke avond gehad en uiteindelijk zijn we maar gaan slapen, dat was rond half twee ofzo. Meestal ben ik gelijk weg als mijn hoofd het kussen raakt en zo ook nu. Ik val dus als een blok in slaap. Niet heel veel later ontsnapte me kennelijk wat lucht:
*pwoaaarp*
Ik schrik daar dus zelf van wakker in het vage besef dat er iemand naast me ligt en ja, dan is het gelijk paniek he? ''Kutterdekut! Zou ze het gehoord hebben!? Ze ademt alsof ze wakker is!''
En met bonkend hart maar luisteren naar haar ademhaling, en ze WAS wakker, ik wist het gewoon.Maar toch weer vrolijk verder slapen ten lange leste en ik vraag haar vanmorgen of ze niks hoorde vannacht omdat, nu ja, ik ook maar mens ben, nietwaar? Zegt ze dat ze wakker werd omdat ze me ergens van hoorde schrikken en ze dacht dat ik een nachtmerrie had. Het moment daarvoor had ze dus gemist en ik had dus net zo goed mijn smoel kunnen houden.
Ze kon er hard om lachen, maar nu weet ze dat ik scheten laat!
Veel plezier man!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!
En we zijn weer terug!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
- Zwaar verliefd, maar gefriendzoned.
Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zoquote:
De steengrill spetterde wat meer dan de date zelfquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zo
Viel op zich nog best mee, al was ik wel bijna mijn vingerafdrukken kwijtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef MissGump het volgende:
[..]
De steengrill spetterde wat meer dan de date zelf
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Heerlijk herkenbaar allemaal
Net als eerste keer blijven slapen *ding dong* shit wie is dat. Je hoort haar de deur open doen. Hey mam en papa...... Fuck!
Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden
Wat een verhaal weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.
Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.
Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijkMaar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.
Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of ietsdus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.
Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist.![]()
Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man.Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.
[/lief dagboek/date ervaring/hm? Did you say something?/crosspost]
Je hebt gelijk, er staan nog net geen NAW-gegevens bij, maar de volgende keer? Laten we Fok maar opheffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef firefly3 het volgende:
Je zou maar zelf krullenbol zijn en alles wat je samen meemaakt in detail uitgeschreven op het internet terug vinden. Brrrr
Dat kan je instellen volgens mij. De afstand dat is. Waarom ze niet reageert weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:55 schreef Nielssje het volgende:
Hebben jullie nooit met paiq dat ze of niet reageert, of veel te ver weg woont?
Haha mooi verhaal weer. Jij kan echt mooi vertellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.
Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.
Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijkMaar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.
Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of ietsdus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.
Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist.![]()
Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man.Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.
[/lief dagboek/date ervaring/hm? Did you say something?/crosspost]
ligt eraan of je wil betalen of nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied. Iemand nog leuke tips?
Betalen wil ik nog even niet. Misschien later als ik echt serieus op zoek ben. Nu is het meer om nieuwe mensen te leren enja.. je weet maar nooit he. Moet eerst wat meer ervaring op doen op zulke sites haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ligt eraan of je wil betalen of niet
en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tipquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ligt eraan of je wil betalen of niet
en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tip
PaiQ, althans dat vind ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied. Iemand nog leuke tips?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tip
Whehe, sommige dingen zijn publiek geheim hoor. Als je wat foksters gedate hebt weet je meestal precies wie hier de vaste dm'ers zijn bij nieuw bloed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |